مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تهیه خورش بروکلی خوش طعم

[ad_1]

آموزش تهیه خورش بروکلی خوش طعم

آموزش تهیه خورش بروکلی خوش طعم 

با استفاده از کلم بروکلی خوش طعم و مفید می خواهیم یک خورش خوشمزه درست کنیم. شما هم حتما یکبار این خورش را امتحان کنید. هرچه سبزیجات در وعده های غذایی مان بیشتر استفاده کنیم، از لحاظ سلامتی خیالمان راحت تر است. در این مطلب هم به سراغ کلم بروکلی رفته ایم و طرز تهیه خورش کلم بروکلی را به شما آموزش می دهیم.

 

مواد لازم:

روغن به میزان لازم
گوشت (چرخ کرده) نیم کیلو
کلم بروکلی 250 گرم
دارچین 1قاشق چایخوری
سیر 2حبه
زردچوبه نصف قاشق چایخوری
فلفل قرمز 1سوم قاشق چایخوری
رب گوجه فرنگی 1قاشق غذاخوری
پیاز 1عدد
نمک به میزان لازم
آموزش تهیه خورش بروکلی خوش طعمطرز تهیه:

ابتدا کلم بروکلی را شسته و به صورت تکه تکه خرد می کنیم و 10 دقیقه با آب و نمک در حال جوش می پزیم. سپس در آبکش ریخته و کنار می گذاریم. در قابلمه ای روغن مایع را ریخته و پیاز ریز شده ، سیر رنده کرده و بعد گوشت چرخ کرده را در آن تفت می دهیم. نمک، فلفل،

 

زردچوبه، دارچین و رب گوجه فرنگی را نیز داخل آن تفت می دهیم و یک لیوان آب و کلم بروکلی های پخته شده را به مواد اضافه می کنیم. سپس می گذاریم با شعله ملایم 25 دقیقه بپزد. این خورش هم با نان و هم با برنج سرو می شود.

 

نکات:

1)دقت کنید اگر کلم با آب و نمک پخته نشود در حین پخت وا می رود و له می شود.

 

2) در صورتی که بخواهیم از گوشت خورشتی استفاده کنیم، حتماً‌ باید در انتهای پخت، وقتی گوشت کاملاً پخته شد کلم بروکلی را به خورش افزود.

 

3)بهتر است مقداری گرد لیمو عمانی یا گرد غوره به خورش بیفزایید تا خوشمزه تر شود.

 

4)برخی افراد به این خورش اسفناج هم اضافه میکنند که اختیاری است.

 

5)اضافه کردن مقداری زعفران آبکرده خورش شما را خوشرنگ و خوشمزه تر میکند.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انواع خورش ، انواع خورشت ، انواع قلیه آموزش آشپزی آکا …طرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی یک خورش خوشمزه ، خورش هویج و پرتقال طرز تهیه خورش به غذاهای رژیمی انواع غذای رژیمی آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه رژیم های غذایی ضد انواع سرطان را بشناسید غذای رژیمی با اسنک کدو و طرز تهیه طرز تهیه یک آموزش آشپزیآموزش شیرینی آموزش آشپزیطرز تهیه غذامرغطبخجوجه کبابپختنته چین مرغپخت کیکسالادانواع دسر سایت جامع آموزش آشپزیطرز تهیه بهترین و لذیذترین غذاهای ایرانی و فرنگی ، آموزش پخت کیک و شیرینی ، روش تهیه خورش آشنایی با روش تهیه خورش فسنجان با مرغ چهار عدد مغز ران مرغ معادل گرم مرغ را با یک عدد آشپزی طرز تهیه نان کدو نانی خوش عطر و خوش طعم برای فصل های پاییز عکس طرز تهیه رولت خرما آموزش تهیه خمیر گل چینی برای تهیه خمیر گل چینی روشهای متعددی وجود دارد که هر یک کاربرد خاصی دارد البته تنها آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیمواد اولیه وانیل یک چهارم قاشق چایخوری پودر کاکائو برای تهیه کیک کاکائویی و تیره نکته برای این که قیمه‌تان خوشمزه‌تر شود لیمو عمانی‌ها را دقیقه قبل از سرو به خورش اضافه کنید زیرا زود انداختن آن‌ها باعث طرز تهیه مربا البالو چگونه استطرز تهیه مربا البالو چگونه است ؟ ایا روش تهیه گوناگونی دارد ؟ با تشکر پاسخ طرز تهیه انواع خورش ، انواع خورشت ، انواع قلیه آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی یک خورش خوشمزه ، خورش هویج و پرتقال طرز تهیه خورش به ، خورشی غذاهای رژیمی انواع غذای رژیمی آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه رژیم های غذایی ضد انواع سرطان را بشناسید غذای رژیمی با اسنک کدو و طرز تهیه طرز تهیه یک سالاد آموزش آشپزی آموزش آشپزیطرز تهیه غذامرغطبخجوجه کبابپختنته چین مرغپخت کیکسالادانواع دسرقهوهکباب سایت جامع آموزش آشپزی طرز تهیه بهترین و لذیذترین غذاهای ایرانی و فرنگی ، آموزش پخت کیک و شیرینی ، روش تهیه سالاد و خورش آشنایی با روش تهیه خورش مرغ و مغزها در یک قابلمه کمی روغن بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید آشپزی طرز تهیه تارت توت فرنگی ، مهمان ها را انگشت به دهان کنید عکس طرز تهیه خورش بروکلی آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی مواد اولیه وانیل یک چهارم قاشق چایخوری پودر کاکائو برای تهیه کیک کاکائویی و تیره رنگ شدن آموزش تهیه خمیر گل چینی برای تهیه خمیر گل چینی روشهای متعددی وجود دارد که هر یک کاربرد خاصی دارد البته تنها تفاوت نکته برای این که قیمه‌تان خوشمزه‌تر شود لیمو عمانی‌ها را دقیقه قبل از سرو به خورش اضافه کنید زیرا زود انداختن آن‌ها باعث تلخی



لینک منبع :آموزش تهیه خورش بروکلی خوش طعم

آموزش تهیه خورش بروکلی خوش طعم - پارس ناز www.parsnaz.com/آموزش-تهیه-خورش-بروکلی-خوش-طعم.html‎Cachedآموزش تهیه خورش بروکلی خوش طعم ،آموزش پخت خورش کلم بروکلی،پخت غذا با کلم بروکلی،بهترین خورش خوشمزه با کلم بروکلی،خورشت خوش طعم کلم بروکلی. آموزش تهیه خورش کلم بروکلی خوش طعم - پارس ناز www.parsnaz.com/آموزش-تهیه-خورش-کلم-بروکلی-خوش-طعم.html آموزش تهیه خورش کلم بروکلی خوش طعم ،طرز تهیه غذا با کلم بروکلی،روش پخت کلم بروکلی خوش طعم و عالی،آموزش آشپزی با کلم بروکلی،طرز تهیه خورش خوشمزه. طرز تهیه خورش کلم بروکلی لذیذ و خوشمزه - آرگا arga-mag.com/143799/طرز-تهیه-خورش-کلم-بروکلی‎Cached13 جولای 2017 ... دراین مطلب در مورد پخت و طرز تهیه خورش کلم بروکلی و فواید آن که کلم ... خورش کلم بروکلی خوش مزه و مقوی شما آماده ست امیدواریم از این دستور پخت ... آموزش تهیه خورش بروکلی خوش طعم | سوسوگروپ soosoogroup.ir/آموزش-تهیه-خورش-بروکلی-خوش-طعم/‎Cached3 دسامبر 2016 ... آموزش تهیه خورش بروکلی خوش طعم. با استفاده از کلم بروکلی خوش طعم و مفید می خواهیم یک خورش خوشمزه درست کنیم. شما هم حتما یکبار این خورش را ... خورش بروکلی | طرز تهیه خورش بروکلی - تاپ ناز www.topnaz.com/طرز-تهیه-خورش-بروکلی/‎Cached3 روز پیش ... اگر طرفدار غذای سالم ایرانی هستید در این مطلب طرز تهیه خورش بروکلی را که یک غذای خوشمزه است را به شما آموزش می دهیم. مواد لازم برای خورش بروکلی ... آموزش تهیه ترشی گل کلم خوش طعم لذیذ - onvansho onvansho.ir/result/آموزش-تهیه-ترشی-گل-کلم-خوش-طعم-لذیذ.html خوراکی های لذیذ را با گل کلم تهیه کنید ۶ عکس. آموزش تهیه ترشی گل کلم خوش طعم آموزش تهیه ترشی گل کلم گل کلم خوش طعملذیذ . آموزش تهیه خورش کلم بروکلی خوش ... خورشتی جدید و خوشمزه که حتما مهمانانتان را سورپرایز می کند؛ آموزش ... plus.ir/.../خورشتی-جدید-و-خوشمزه-که-حتما-مهمانانتان-را-سورپرایز-می-کند-آموزش-تهیه-خورشت-کلم-بروکلی‎Cachedپاستایی که سالم تر و خوشمزه تر از اون نیست؛ آموزش تهیه پاستای بروکلی به ... یک غذای تند و آتیشین باحال؛ آموزش تهیه مرغ هندی با طعم کاری، برای آنهایی که عاشق ... میهن مگ - طرز تهیه پاستا با مرغ و کلم بروکلی https://mihanmag.com/.../طرز_تهیه_پاستا_با_مرغ_و_کلم_بروکلی‎Cached24 مه 2017 ... نحوه تهیه پاستا با مرغ و کلم بروکلی این ماکارونی خوش طعم و از طلا آن متفاوت LED. مواد لازم : پاستای مارپیچی خام ۲ Iman کرم جام Drir یک و نیم قاشق ... طرز تهیه خورش کلم بروکلی | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&idG=8&id=67923 22 نوامبر 2016 ... در این مطلب هم به سراغ کلم بروکلی رفته ایم و طرز تهیه خورش. ... ابتدا کلم بروکلی را شسته و به صورت تکه تکه خرد می کنیم و 10 دقیقه با آب و نمک در حال .... در کمترین زمان و به ساده ترین شیوه یک مرغ خوشمزه و خوش طعم داشته باشید. آموزش طرز تهیه خورش خوشمزه خوش رنگ-روش پخت و مواد لازم خورش خوش طعم persiane.ir/Learning-How-to-prepare-a-delicious-stew-cooking-methods-and-ingredients-colorful-tasty-stew.html‎Cachedطبق قولی که دادیم ما ایندفعه با اموزش خورش رنگین خدمت شما امدیم.امیدوارم که از این اموزش نهایت استفاده را ببرید.