مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصویر رندر جدیدی از ال جی وی 20 منتشر شد

[ad_1]

zoomit.ir - یاشار فتحعلی زاده: ال جی وی 20 نام محصولی است که کمپانی کره‌ای ال جی قصد دارد در چند روز آینده از آن رونمایی کند. به تازگی تصویر رندر باکیفیتی از این تلفن هوشمند منتشر شده که به ما اجازه می‌دهد نگاهی به ترکیب دوربین دوگانه در عقب آن بیندازیم.

 

 تصویر رندر جدیدی از ال جی وی 20 با ترکیب دوربین دوگانه در عقب آن منتشر شد

تنها چند روز به ۱۶ شهریور مانده است، روزی که ال جی وعده داده قصد دارد از جانشین ال جی وی 10، تلفن هوشمندی که سال گذشته با مشخصاتی مانند ترکیب دوربین دوگانه در جلو و صفحه نمایش ثانویه عرضه شد رونمایی کند.

حال تصویر رندری از ال جی وی 20 منتشر شده که به ما اجازه می‌دهد قبل از رونمایی این محصول، نگاهی دقیق به طراحی آن بیندازیم. با انتشار این تصویر، تمام شایعاتی که مبنی بر استفاده از ترکیب دوربین دوگانه در پشت این محصول منتشر شده بود تایید شدند.

اولین تفاوتی که می‌توان میان ال جی وی 20 با جد خود، ال جی وی 10 مشاهده کرد این است که دیگر خبری از ترکیب دوربین دوگانه در جلو نیست و در جلوی وی 20 تنها از یک دوربین استفاده شده است و همچنین اگر گوشی را در دستان خود گرفته و به پشت بچرخانید ترکیب دوگانه را در عقب آن مشاهده خواهید کرد. در حالی که در عقب وی 10 تنها یک دوربین به کار رفته بود.

در نظر داشته باشید که ال جی وی 20 دارای مشخصه‌های بسیاری است که البته نمی‌توان آنها را در این تصویر رندر مشاهده کرد؛ برای مثال وی 20 یک دستگاه مالتی مدیا بوده و به لطف همکاری ال جی با B&O Play از کیفیت صدای به مراتب بهتری نسبت به دیگر محصولات بهره می‌برد. همچنین هدفونی که در جعبه این محصول قرار خواهد گرفت از برند B&O Play است. ال جی وی 20 اولین تلفن هوشمندی خواهد بود که از چیپ ۳۲ بیتی کواد DAC استفاده خواهد کرد.

همچنین گفته شده ال جی وی 20 اولین محصولی خواهد بود که همراه با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا عرضه خواهد شد. از نظر مشخصات فنی، این محصول دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بوده و از یک نمایشگر ثانویه ۲.۱ اینچی بهره می‌برد.

در زیر قاب این گوشی قرار است از یک تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ با پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس ۲.۱۵ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰ استفاده شود. از دیگر مشخصات ال جی وی 20 می‌توان به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه قابل افزایش اشاره کرد که به لطف درگاه کارت حافظه میکرو اس دی می‌توان میزان حافظه را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش داد. ال جی وی 20 دارای یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بوده و یک حسگر اسکنر اثر انگشت نیز در عقب گوشی، زیر ترکیب دوربین دوگانه قرار گرفته است.

همانطور که می‌دانید ال جی قرار است از محصول جدید خود سه شنبه هفته‌ای که پیش رو داریم رونمایی کند، البته آسیاب اخبار و شایعات همچنان در چرخش است و احتمالا تا زمان پرده برداری از این محصول، شاهد انتشار اخبار بیشتری خواهیم بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 سپتامبر 2016 ... ال جی وی 20 نام محصولی است که کمپانی کرهای ال جی قصد دارد در چند روز آینده از آن رونمایی کند. به تازگی تصویر رندر باکیفیتی از این تلفن ...3 سپتامبر 2016 ... حال تصویر رندری از ال جی وی ۲۰ منتشر شده که، نگاه دقیقی به طراحی آن می ... از جمله مشخصات ال جی V20 که نمی توان در تصویر رندر منتشر شده مشاهده ...2 سپتامبر 2016 ... تصویر رندر جدیدی از ال جی وی 20 با ترکیب دوربین دوگانه در عقب آن ... به تازگی تصویر رندر باکیفیتی از این تلفن هوشمند منتشر شده که به ما ...3 سپتامبر 2016 ... ال جی وی 20 نام محصولی است که کمپانی کره ای ال جی قصد دارد در چند روز آینده از آن رونمایی کند به تازگی تصویر رندر باکیفیتی از این تلفن ...10 آگوست 2016 ... حال تصاویر رندرشدهای از این گوشی هم منتشر شده است. ... ۸۲۰ استفاده شود و احتمالا یک RAM 4 گیگابایتی هم از دیگر ویژگیهای گوشی هوشمند جدید شرکت الجی است. ... وی ۲۰ هم قطعا گوشی خوبی خواهد بود با قابلیت های جدید و جذاب?2 سپتامبر 2016 ... درست چند روز تا فرا رسیدن موعد مقرر رونمایی از گوشی ال جی وی 20 ، رندر جدیدی از آن در فضای وب منتشر شد. در این تصویر جدید، قرار گرفتن دوربین ...5 سپتامبر 2016 ... http://gadgetnews.ir/120820/مشخصات-گوشی-وی-20-ال-جی-فاش-شد/ ... قبل . … تصاویر رندر جدیدی از گوشی وی ۲۰ ال جی فاش شد – صفحه نخست تصاویر … ... جدیدی از ال جی وی ۲۰ با ترکیب دوربین دوگانه در عقب آن منتشر شد …ال جی وی 20 نام محصولی است که کمپانی کرهای ال جی قصد دارد در چند روز آینده از آن رونمایی کند. به تازگی تصویر رندر باکیفیتی از این تلفن...4 سپتامبر 2016 ... رندرهای جدید ال جی وی 20 از دوربین دوگانه اصلی در این گوشی خبر میدهند. ... رسمی از پرچمدار جدید الجی، LG V20، باقی مانده و اکنون رندر تازهای از این گوشی منتشر شده است. این تصاویر تایید میکنند که وی20 مانند جی5 از دوربین دوگانه ...


کلماتی برای این موضوع

رندرهای جدیدی از گلکسی ای نسخه فاش شد …رندرهای جدید فاش شده از گلکسی نسخه نشان از تغییرات گسترده در این گوشی هوشمند دارندگوشی موبایل رسما معرفی شد گجت …از دیگر مشخصات گوشی می توان به یک دوربین مگاپیکسلی در پشت ، یک دوربین اپل آیفون زومیتمقایسه دوربین آیفون با اکسپریا ایکس زد، گلکسی اس ، نکسوس پی، ال جی جی و اچ تی سی ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای گوشی های موبایل گجت نیوز۰۵ آذر ۹۵ ساعت ۲۱۱۶ گوشی ال جی جی ؛ مجهز به طراحی بدون ماژولار ولی باتری قابل تعویض نظرات کاربران درباره ام وی ام شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف مشخصات کلی تویوتا اف جی کروزر شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف دانلود بازی بتمن شوالیه تاریکی برمی خیزد ……نسخه مود شده و کاملا آفلاین بازی نقد کامل بازی توسط اندرویدکده در اینجا راهنمای خرید رم ، بهترین مارک رم چیست ؟ …راهنمایخریدرم رم یکی از مهمترین عواملی است که هنگام خرید کامپیوتر و یا لپ تاپ باید بهش توجه کنید پرسش و پاسخ کامپیوتری به نام هستی بخش سلام چرا بعد از فرمت درایو سی برای نصب ویندوز کل درایو ها پاک شده از



لینک منبع :تصویر رندر جدیدی از ال جی وی 20 منتشر شد

Images for تصویر رندر جدیدی از ال جی وی 20 منتشر شد تصویر رندر جدیدی از ال جی وی 20 با ترکیب دوربین دوگانه در ... - زومیت www.zoomit.ir/2016/9/2/135415/latest-lg-v20-render/‎Cached2 سپتامبر 2016 ... به تازگی تصویر رندری از ال جی وی 20 منتشر شده که به ما اجازه می‌دهد نگاهی دقیق به طراحی دوربین دوگانه استفاده شده در عقب این گوشی بیندازیم. تصویر رندر جدیدی از ال جی وی 20 با ترکیب دوربین ... - سفارش دات نت sefaresh.net/.../7250-تصویر-رندر-جدیدی-از-ال-جی-وی-20-با-ترکیب-دوربین-دوگانه-در-عقب-آن-منتشر-شد.html‎Cachedال جی وی 20 نام محصولی است که کمپانی کرهای ال جی قصد دارد در چند روز آینده از آن رونمایی کند. به تازگی تصویر رندر باکیفیتی از این تلفن هوشمند منتشر شده که به ... تصویر رندر جدیدی از ال جی وی 20 با ترکیب دوربین دوگانه در ... - قطره www.ghatreh.com/news/.../تصویر-رندر-جدیدی-ترکیب-دوربین-دوگانه-عقب-منتشر‎Cached2 سپتامبر 2016 ... تصویر رندر جدیدی از ال جی وی 20 با ترکیب دوربین دوگانه در عقب آن منتشر شد. ال جی وی 20 نام محصولی است که کمپانی کره ای ال جی قصد دارد در چند ... تصویر رندر جدیدی از ال جی وی 20 منتشر شد - onvansho onvansho.ir/result/تصویر-رندر-جدیدی-از-ال-جی-وی-20-منتشر-شد.html صفحهتوییتر DforDesign تصویر جدید منتشر تصاویر رندر ال‌ جی وی 30 از شد ... به تازگی تصویر رندری از ال جی وی 20 منتشر شده که به ما اجازه می‌دهد نگاهی دقیق به ... تصویر رندر جدیدی از گوشی وی 20 ال جی فاش شد - onvansho onvansho.ir/result/تصویر-رندر-جدیدی-از-گوشی-وی-20-ال-جی-فاش-شد.html وی 20 lg v20 ال‌جی جدیدی از آیفون 8 منتشر شد از گوشی وی 20 ال جی فاش شد . ... تصویر رندر جدید منتشر شده از جی جدیدی از جی 5 ال جی فاش شد تصویر رندری از جی ۵ ال ... تصویر رندر ال جی ال وی 5 منتشر شد | گجت نیوز gadgetnews.ir/128484/تصویر-رندر-ال-جی-ال-وی-5-منتشر-شد/‎Cached14 ا کتبر 2016 ... گوشی هوشمند ال جی وی 20 در ماه سپتامبر توسط شرکت کره‌ای رسما معرفی شد. پس از آن خبری از معرفی محصول جدید دیگری نبود تا این که به تازگی ... جدیدترین رندر ال جی وی 20 دوربین دوگانه آن را به نمایش ... - گجت نیوز gadgetnews.ir/120185/جدیدترین-رندرهای-گوشی-ال-جی-وی-20/‎Cached2 سپتامبر 2016 ... درست چند روز تا فرا رسیدن موعد مقرر رونمایی از گوشی ال جی وی 20 ، رندر جدیدی از آن در فضای وب منتشر شد. در این تصویر جدید، قرار گرفتن دوربین ... جدیدترین رندر ال جی وی 20 دوربین دوگانه آن را به نمایش گذاشت - گجت ... khabarfarsi.com/u/24602316 2 سپتامبر 2016 ... تنها چند روز به رونمایی رسمی از پرچم دار جدید ال جی، LG V20 ، باقی مانده و اکنون رندر تازه ای از این گوشی منتشر شده است. این تصاویر تایید می کنند ... تصویر رندر شده جدیدی از LG V20 منتشر شد - تراشه | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/23358545 10 آگوست 2016 ... تصویر رندر شده جدیدی از LG V20 منتشر شد ... به تازگی گزارشی از یک user agent درباره ی ال جی وی 20 منتشر شده که نشان می دهد اسمارت فون جدید ...