مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساخت 6 دستگاه لیزر پزشکی در کشور

[ad_1]
ساخت 6 دستگاه لیزر پزشکی در کشور

خبرگزاری آریا-مرکز تحقیقات کاربرد لیزر پزشکی گفت: در حال حاضر شش دستگاه برای پروستات، دستگاه ادراری، پوست، دردهای مفصلی و دندان پزشکی ساخته شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا،محمد رزاقی افزود: در گذشته دستگاه درمان پروستات با لیزر از خارج تهیه می شد و علاوه بر دستگاه، فیبر آن نیز وارداتی بود که این مسئله باعث می شد هزینه درمان پروستات برای بیماران گران تمام شود، بنابراین تصمیم گرفتیم نسبت به ساخت دستگاه لیزر برای درمان پروستات در کشور اقدام کنیم.
رزاقی با اشاره به فعالیت مرکز تحقیقات لیزر در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که از سال 84 آغاز شد، گفت: با تدوین اساسنامه این مرکز توانستیم زمینه های کاری برای بومی سازی دانش لیزر را با همکاری وزارت علوم و سایر مراکز علمی غیرپزشکی انجام دهیم.
وی از ساخت دو لیزر برای پروستات و سنگ شکنی مجاری ادراری با عنوان یک موفقیت در کشور نام برد که در سال 87 اتفاق افتاد و افزود: آنچه مسلم است اینکه جاذبه لیزر در بین مردم و پزشکان روز به روز در حال افزایش است.
رئیس مرکز تحقیقات کاربرد لیزر در پزشکی با اشاره به تدوین نقشه راه لیزر در کشور که با همکاری دست اندرکاران علوم پزشکی و غیرعلوم پزشکی در سال های 89و90 تهیه شد، افزود: در حال حاضر معاونت علمی ریاست جمهوری تصمیم گرفته است برای حمایت از این روش جراحی نسبت به تامین هزینه دستگاه لیزر برای بیمارستان ها بین 60 تا70 درصد آن را متقبل شود.
رزاقی با بیان اینکه در حال حاضر وارد عرصه های نوین لیزر در پزشکی شده ایم، افزود: تشخیص بیماری ها با لیزر باعث می شود مدت زمان تشخیص کوتاه شود و همین مسئله باعث می شود نسبت به اتخاذ روش های بهتر برای درمان بیماران اقدام شود.
دومین سمینار کاربرد لیزر در اورولوژی در روزهای 18 و 19 آذردر دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

معرفی رشته های دانشگاهی مطالعه این بخش برای دانش آموزانی که در شهرها و در کوچه پس کوچه های شهرهای بزرگ فقط معرفی رشته مهندسی پزشکی از نگاه دانشجوی …رشته های ریاضیمهندسی پزشکی رشته ی نوپایی است که دامنه ی مهارت های آن به طور روز افزون در حال گسترش استدانشکده پزشکیپایگاه اطلاع رسانی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهرانآشنایی با سرویس و کالیبراسیون تجهیزات پزشکیعنوان پاسخ بازدید توسط آیا میدانید که آیا میدانید که؟؟؟ بررسی عوامل موثر بر ریز دانگی آلیاژهای آلومینیوم چکیده در تحقیق حاضر تاثیر انواع متغیر های ریخته گری را بر روی ریز دانگی آلیاژهای تبلیغات پزشکان و آگهی های پزشکیانجمن تغذیه ایران از زمان تأسیس در سال ١٣٦٤ تا کنون سه دوره مشخص فعالیت را پشت سر مدیریت خدمات بهداشتی ودرمانیدر پی ادغام کلیه واحدهای آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران به فیزیوتراپی چیست؟ منطقه ای در مچ دست که عصب مدیان در آن وارد می شود، تونل کارپال نام دارد معمولا افرادی پاسخ سوالات خود در زمینه تزریق بوتاکس را اینجا …سوالاتی که کاربران باشگاه خبرنگاران در قسمت سلامدختری ۲۳ ساله ،۱۳ روز که بوتاکس دید کلی اینک در عصر تسخیر فضا و پیوند اعضا ، بیوشیمی یکی از پیشرفته‌ترین علومی است که معرفی رشته های دانشگاهی مطالعه این بخش برای دانش آموزانی که در شهرها و در کوچه پس کوچه های شهرهای بزرگ فقط ساختمان معرفی رشته مهندسی پزشکی از نگاه دانشجوی دانشگاه امیرکبیر رشته های ریاضی مهندسی پزشکی رشته ی نوپایی است که دامنه ی مهارت های آن به طور روز افزون در حال گسترش است دانشکده پزشکی پایگاه اطلاع رسانی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران آشنایی با سرویس و کالیبراسیون تجهیزات پزشکی عنوان پاسخ بازدید توسط آیا میدانید که آیا میدانید که؟؟؟ مدیریت خدمات بهداشتی ودرمانی در پی ادغام کلیه واحدهای آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران به دانشگاه بررسی عوامل موثر بر ریز دانگی آلیاژهای آلومینیوم چکیده در تحقیق حاضر تاثیر انواع متغیر های ریخته گری را بر روی ریز دانگی آلیاژهای آلومینیوم فیزیوتراپی چیست؟ منطقه ای در مچ دست که عصب مدیان در آن وارد می شود، تونل کارپال نام دارد معمولا افرادی که یک تبلیغات پزشکان و آگهی های پزشکی انجمن تغذیه ایران از زمان تأسیس در سال ١٣٦٤ تا کنون سه دوره مشخص فعالیت را پشت سر گذاشته است دکتر بیژن فروغ ماساز درمانی یک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی گفت امروزه خود درمانی در کنترل امراض و دردها امری شایع می پاسخ سوالات خود در زمینه تزریق بوتاکس را اینجا مشاهده کنید گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ بخشی از پاسخ سوالاتی که کاربران باشگاه خبرنگاران در قسمت دستگاه لیزر خانگی قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت بهترین دستگاه لیزر مو دستگاه لیزر خانگی فیلیپس دستگاه لیزر موهای زائد فروش دستگاه لیزر دستگاه لیزر دایود دستگاه لیزر برش



لینک منبع :ساخت 6 دستگاه لیزر پزشکی در کشور

ساخت 6 دستگاه لیزر پزشکی در کشور - خبرگزاری صدا و سیما www.iribnews.ir/fa/news/.../ساخت-6-دستگاه-لیزر-پزشکی-در-کشور 5 دسامبر 2016 ... رئیس مرکز تحقیقات کاربرد لیزر پزشکی گفت: در حال حاضر شش دستگاه برای پروستات، دستگاه ادراری، پوست، دردهای مفصلی و دندان پزشکی ... ساخت 6 دستگاه لیزر در داخل کشور www.eghtesadnews.com/.../154902-ساخت-دستگاه-لیزر-در-داخل-کشور‎Cached4 دسامبر 2016 ... رئیس مرکز تحقیقات کاربرد لیزر در علوم پزشکی از ساخت 6 دستگاه لیزر در داخل کشور خبر داد و گفت: با اعلام آمادگی معاونت علمی و فناوری ریاست ... آنا | ساخت 6 دستگاه لیزر پزشکی در ایران www.ana.ir/news/164764‎Cached4 دسامبر 2016 ... رئیس مرکز تحقیقات لیزر پزشکی از ساخت ۶ دستگاه لیزر پزشکی در مرکز تحقیقات کاربرد لیزر در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد و ... ساخت 6 دستگاه لیزر در حوزه پزشکی توسط محققان ایرانی www.yjc.ir/.../ساخت-6-دستگاه-لیزر-در-حوزه-پزشکی-توسط-محققان-ایرانی‎Cached13 ژانویه 2016 ... ساخت 6 دستگاه لیزر در حوزه پزشکی توسط محققان ایرانی ... مراکز علمی با ایجاد در عرصه تولید دستگاه‌ها در داخل کشور فعالیت‌های خود را گسترش دهیم ... ساخت 6 دستگاه لیزر پزشکی در کشور | مرکز تحقیقات کاربرد لیزر www.ghatreh.com/news/nn34903249/ساخت-دستگاه-لیزر-پزشکی-کشور 5 دسامبر 2016 ... مرکز تحقیقات کاربرد لیزر پزشکی گفت: در حال حاضر شش دستگاه برای پروستات، دستگاه ادراری، پوست، دردهای مفصلی و دن. خبرگزاری آریا - ساخت 6 دستگاه لیزر پزشکی در کشور www.aryanews.com/News/.../ساخت-6-دستگاه-لیزر-پزشکی-در-کشور 5 دسامبر 2016 ... خبرگزاری آریا-مرکز تحقیقات کاربرد لیزر پزشکی گفت: در حال حاضر شش دستگاه برای پروستات، دستگاه ادراری، پوست، دردهای مفصلی و دندان ... جاذبه لیزر درمانی برای بیماران/ ساخت ۶ دستگاه لیزر پزشکی ... www.mehrnews.com/.../جاذبه-لیزر-درمانی-برای-بیماران-ساخت-۶-دستگاه-لیزر-پزشکی‎Cached4 دسامبر 2016 ... وی از ساخت دو لیزر برای پروستات و سنگ شکنی مجاری ادراری با عنوان یک ... لیزر در پزشکی با اشاره به تدوین نقشه راه لیزر در کشور که با همکاری دست ... وی از ساخت ۶ دستگاه لیزر در پزشکی در مرکز تحقیقات کاربرد لیزر در ... - ساخت 6 دستگاه لیزر در داخل کشور - سرزمین ایرانیان ilandnews.ir/News/3019/ساخت-6-دستگاه-لیزر-در-داخل-کشور‎Cached4 دسامبر 2016 ... رئیس مرکز تحقیقات کاربرد لیزر در علوم پزشکی از ساخت 6 دستگاه لیزر در داخل کشور خبر داد و گفت: با اعلام آمادگی معاونت علمی و فناوری ریاست ... واحد لیزر - دانشکده دندانپزشکی - دانشگاه علوم پزشکی مشهد https://dentistry.mums.ac.ir/component/content/article/90.../150-laser‎Cachedکشورهای پیشرفته مانند ژاپن، آمریکا، برزیل، آلمان، بلژیک، فرانسه و روسیه دارای .... 6- درایور دستگاه لیزر کم توان مدل DD2 ساخت کارخانه Thor انگلستان (خرید از ... تولید انبوه دستگاه های لیزر پزشکی ایرانی، نیازمند استقبال ... - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/03/06/1654114‎Cached6 مارس 2017 ... ... کاربرد لیزر در پزشکی گفت: 6 دستگاه لیزر پزشکی ساخته شده در ... از ویژگی های این دستگاه ها این است که خدمات مهندسی آنها در داخل کشور به ...