مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برای سلامت کبد خود این خوراکی هارا حتما بخورید!

[ad_1]

 

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۲

Share/Save/Bookmark

 

بیشتر افراد به خصوص در مواقع تعطیلات و مهمانی‌ها از مصرف خوراکی‌های سالم و مورد نیاز برای حفظ سلامت کبد خود غفلت می‌کنند.

به گزارش بلاغ، بیشتر افراد به خصوص در مواقع تعطیلات و مهمانی‌ها از مصرف خوراکی‌های سالم و مورد نیاز برای حفظ سلامت کبد خود غفلت می‌کنند.

این در حالیست که خوراکی‌های مشخصی برای کمک به حفظ سلامت این عضو مهم و حیاتی وجود دارند و سایت مدیکال دیلی در این مقاله به برخی از آنها اشاره کرده است:

سیر

این ماده خوراکی به کبد کمک می‌کند تا با فعال کردن آنزیم‌ها مواد سمی را از بدن دفع کند. علاوه بر این، سیر حاوی سطح بالایی از ترکیب‌های طبیعی آلیسین و سلنیوم است که به تصفیه کبد کمک می‌کنند. به طوری که آلیسین دارای خواص آنتی‌اکسیدان، آنتی بیوتیک و ضدقارچ است و سلنیوم فعالیت آنتی اکسیدان‌ها را افزایش می‌دهد.

قهوه

این ماده خوراکی حاوی خواصی است که می‌تواند خطر بیماری کبدی را کاهش دهد اگرچه محققان در مورد علت واقعی آن به طور کامل مطمئن نیستند. نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد مصرف دو فنجان قهوه در روز می‌تواند به کاهش ابتلا به بیماری کبدی تا ۴۴ درصد کمک کند.

آوکادوو

نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد این ماده خوراکی برای سلامت کبد بسیار مفید است. زیرا حاوی نوعی آنتی اکسیدان است که برای پاک کردن مواد مضر از کبد و حفظ سلول‌های کبد از آسیب دیدگی مصرف می‌شود.

زردچوبه

مصرف این ادویه برای سلامت کبد توصیه می‌شود. زردچوبه ممکن است به کاهش میزان آسیب رساندن رادیکال‌های آزاد به کبد کمک می‌کند. برخی مطالعات حاکی از آن است که زردچوبه به بدن کمک می‌کند تا چربی‌ها را هضم کرده و صفرا تولید کند.

گریپ فروت

سطح بالای ویتامین C و خواص آنتی اکسیدانی گریپ فروت باعث می‌شود مواد سمی از بدن دفع و مانع از تخریب سلول‌ها شود.

مرجع : سلامت نیوز

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

با این هفت روش پوست درخشان و شفاف داشته …خوراکی‌های خوب برای پوست‌های بد دوران بارداری و سلامت پوست بدن پوست تان داد می زند جستجوی اخبار خبر فارسینتایج آزمونمزاح حضرت آقا خواص را خدا انشاءالله هدایت کند؛ امّا برای مظلومیت من اصلاً غصّه درمان سریع جوش صورت و آکنهدرمانسریعجوشصورتوآکنهخانمی من مشاورپوست هستم این چیزایی ک دوستان فرمودن برای هرنوع پوست وسن مناسب نیست علت سریع ترین راههای تسکین درد دندان در نیمه شب …من چند راه بهتون میگم که به تجربه خودم که پیشکسوتم تو دندون درد و خیلی این دردو کشیدم سرگیجه غشگوش دردوزوز گوشصرع درمان گیاهی …در بیماریهای خلطی خلط در لغت به معنی آمیزه یعنی چیزی است که با چیز دیگر آمیخته باشد در بیماری غیر واگیر پزشکان ایراننفخ معده یکی از شایعترین مشکلات مردم امروز است که هم به خودی خود آزاردهنده است و هم می پیش بینی وضعیت آب و هوای تبریز خبر فارسیاستخدام مدیران ، متخصصین و کارشناسان در معتبرترین شرکتهای ایرانی و خارجی پایگاه خبری تحلیلی سفیر هراز شهرستان آملدر جلسه شورای ترافیک با موضوع تردد کمپرسی در محور هراز مطرح شد؛ لزوم رعایت اصول فنی و ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی پوستپوستپس از خواندن این مقاله بدون شک تصمیم می‌گیرد که از این پس یک شیشه سرکه‎سیب را جزو طب اسلامیدانلود فرمایشات استادضیائیطب …طب اسلامی اثبات وجود،بیان ماهیت مقدمه اثبات وجود با این هفت روش پوست درخشان و شفاف داشته باشید، جوان سازی خوراکی‌های خوب برای پوست‌های بد دوران بارداری و سلامت پوست بدن پوست تان داد می زند که درمان سریع جوش صورت و آکنه خانمی من مشاورپوست هستم این چیزایی ک دوستان فرمودن برای هرنوع پوست وسن مناسب نیست علت جوش جستجوی اخبار خبر فارسی نتایج آزمون مزاح حضرت آقا خواص را خدا انشاءالله هدایت کند؛ امّا برای مظلومیت من اصلاً غصّه نخورید سریع ترین راههای تسکین درد دندان در نیمه شب فناوری اطلاعات من چند راه بهتون میگم که به تجربه خودم که پیشکسوتم تو دندون درد و خیلی این دردو کشیدم میگم ک سرگیجه غشگوش دردوزوز گوشصرع درمان گیاهی سرگیجهورزش و چینی‌ها معتقدند بدن انسان علاوه بر پوست و گوشت و استخوان، دارای کالبدی انرژیک است و این بیماری غیر واگیر پزشکان ایران نفخ معده یکی از شایعترین مشکلات مردم امروز است که هم به خودی خود آزاردهنده است و هم می تواند پیش بینی وضعیت آب و هوای تبریز خبر فارسی استخدام مدیران ، متخصصین و کارشناسان در معتبرترین شرکتهای ایرانی و خارجی پایگاه خبری تحلیلی سفیر هراز شهرستان آمل در جلسه شورای ترافیک با موضوع تردد کمپرسی در محور هراز مطرح شد؛ لزوم رعایت اصول فنی و زیست ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی پوست پوست پس از خواندن این مقاله بدون شک تصمیم می‌گیرد که از این پس یک شیشه سرکه‎سیب را جزو محصولات طب اسلامیدانلود فرمایشات استادضیائیطب معصومین طب اسلامی اثبات وجود،بیان ماهیت مقدمه اثبات وجود



لینک منبع :برای سلامت کبد خود این خوراکی هارا حتما بخورید!

برای سلامت کبد خود این خوراکی هارا حتما بخورید! - تیتر شهر titreshahr.ir/fa/.../برای-سلامت-کبد-خود-این-خوراکی-هارا-حتما-بخورید‎Cached31 مه 2017 ... به گزارش تیتر شهر:بیشتر افراد به خصوص در مواقع تعطیلات و مهمانی‌ها از مصرف خوراکی‌های سالم و مورد نیاز برای حفظ سلامت کبد خود غفلت می‌کنند. برای سلامت کبد خود این خوراکی هارا حتما بخورید! | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/29/1562900‎Cached29 نوامبر 2016 ... بیشتر افراد به خصوص در مواقع تعطیلات و مهمانی‌ها از مصرف خوراکی‌های سالم و مورد نیاز برای حفظ سلامت کبد خود غفلت می‌کنند. برای سلامت کبد خود این خوراکی هارا حتما بخورید! - بلاغ مازندران | خبر ... khabarfarsi.com/u/29189692 5 دسامبر 2016 ... برای سلامت کبد خود این خوراکی هارا حتما بخورید! بیشتر افراد به خصوص در مواقع تعطیلات و مهمانی ها از مصرف خوراکی های سالم و مورد نیاز برای حفظ ... هرلحظه، برای سلامت کبد خود این خوراکی هارا حتما بخورید! harlahze.com/سلامت/برای-سلامت-کبد-خود-این-خوراکی-هارا-حتما-بخورید‎Cachedبرای سلامت کبد خود این خوراکی هارا حتما بخورید! تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۲. Share/Save/Bookmark. بیشتر افراد به خصوص در مواقع تعطیلات و ... برای سلامت کبد خود این خوراکی هارا حتما بخورید! - تیتر شهر - تی نیوز tnews.ir/news/290875011396.html?h=1‎Cachedبه گزارش تیتر شهر :بیشتر افراد به خصوص در مواقع تعطیلات و مهمانی ها از مصرف خوراکی های سالم و مورد نیاز برای حفظ سلامت کبد خود غفلت می کنند. این در حالیست ... برای سلامت کبد خود این خوراکی هارا حتما بخورید! | بیشتر - قطره www.ghatreh.com/news/.../برای-سلامت-کبد-خود-این-خوراکی-هارا-حتما-بخورید 27 نوامبر 2016 ... بیشتر افراد به خصوص در مواقع تعطیلات و مهمانی ها از مصرف خوراکی های سالم و مورد نیاز برای حفظ سلامت کبد خود غفلØ. مواد خوراکی محافظت کننده از مغز در مقابل آلزایمر | محققان - قطره www.ghatreh.com/news/.../مواد-خوراکی-محافظت-کننده-مغز-مقابل-آلزایمر 7 مه 2016 ... در ادامه به مواد خوراکی که با تقویت مغز به مقابله با آلزایمر کمک می کنند اشاره می شود . .... برای سلامت کبد خود این خوراکی هارا حتما بخورید! با این خوراکی‌ها کبدتان را مثل دسته گل کنید - خرداد نیوز khordadnews.ir/news/22371‎Cached Similar17 ا کتبر 2013 ... سعی کنید که این آب میوه ها و سبزی ها را در منزل تهیه کرده و مصرف کنید. ... طی فرآیند سم زدایی یا تصفیه کبد، تعداد زیادی رادیکال آزاد تولید می شود که برای سلامت کبد مضر هستند. ... برای کمک به تمیز شدن و عملکرد خوب کبد می توانید از افشره خوراکی ... ( بهتر است مصرف روغن را در غذاهای خود کاهش دهید، حتی روغن هایی که جزو ... این خوراکی ها را برای پاکسازی کبد بخورید. fatimahospital.ir/news_98615-utab‎Cachedاین خوراکی ها را برای پاکسازی کبد بخورید. ... سبک زندگی ساده و طبیعی نیز می توانند به پاکسازی کبد و ارتقا سلامت آن کمک کنند ... حتماً در کنار غذا پیاز میل کنید. ... در طول روز می توانید به پاکسازی کبد و خروج سموم از کبد و بدن خود کمک کنید. برای درمان کبد چرب این میوه ها را بخورید - تاپ ناز www.topnaz.com/برای-درمان-کبد-چرب-این-میوه-ها-را-بخورید/‎Cached Similarبرای درمان گبد چرب چه میوه ها و خوراکی هایی باید استفاده کرد؟ این ... در نتیجه اگر می خواهید بیشتر به کبد خود خدمت کنید می‌توانید این میوه را نیز به سبد غذایی‌تان ...