مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سامسونگ: گلکسی نوت 7 را برگردانید

[ad_1]

zoomit.ir - محسن کریمی: به تازگی اخباری مبنی بر انفجار برخی از گلکسی نوت 7 های سامسونگ در محافل خبری منتشر شده بود که باعث شد تا برخی از علاقمندان خرید این گوشی هوشمند در تصمیم خود برای خرید کمی دچار تردید شوند. حالا مقامات سامسونگ به طور رسمی فراخوانی گلکسی نوت ۷ را تایید کرده‌اند.

 

 فراخوانی گلکسی نوت 7 به دلیل مشکل باتری توسط سامسونگ رسما تایید شد

سامسونگ از ۲۹ مرداد شروع به فروش گلکسی نوت ۷های خود در ۱۰ کشور جهان کرد. اما پس از یک سری اتفاقات که از انفجار این گوشی‌ها در هنگام شارژ شدن خبر می‌داد، سامسونگ حالا به طور رسمی اعلام کرد که به زودی فراخوانی برای این فبلت پرچمدار خود خواهد داد.

بر طبق گزارشی که در Yonhap News‌ منتشر شده، مقامات رسمی سامسونگ تایید کرده‌اند که منبع این انفجارها در گلسی نوت ۷هایی که دچار نقص هستند، باتری فبلت است و سامسونگ نمی‌خواهد با نادیده گرفتن ایمنی مشتریان آن‌ها را نا امید کند.

مهم‌ترین چیز ایمنی مشتریان ما است و ما نمی‌خواهیم که مشتریان وفادار خود را نا امید کنیم.

سامسونگ در حال حاضر مشغول انجام تست‌هایی روی گلکسی نوت ۷ است و امیدوار است تا نتایج حاصل ار بررسی‌های به عمل آمده در مورد این انفجارها را طی روزهای آتی به سرعت اعلام کند. طبق اعلامیه سامسونگ، این شرکت در حال گفتگو با شرکای تجاری خود از جمله At&T و Verizon در رابطه با این موضوع است.

محصولاتی که به باتری دارای نقص مجهز هستند کمتر از  ۰.۱ درصد از کل گوشی‌های فروخته شده را شامل می‌شوند. این مشکل به راحتی با تغییر باتری حل می‌شود. ما تمام مشتریان خود را در این مورد متقاعد خواهیم کرد.

از گفته‌های مقامات سامسونگ این طور بر می‌آید که این شرکت احتمالا تمام گلکسی نوت ۷ های عرضه شده در دنیا را فراخوانی خواهد کرد ولی واقعا هنوز معلوم نیست که آیا سامسونگ فقط گوشی‌های معیوب را فراخوانی خواهد کرد یا تمام گوشی‌های فروخته شده را.

سامسونگ در حال حاضر فروش گلکسی نوت ۷ های بیشتر را برای انجام آزمایشات کیفی به حالت تعلیق درآورده است. کارشناسان معتقدند هر چند که این فراخوانی امری ضروری برای محصولات دارای نقص محسوب می‌شود ولی سامسونگ از این فراخوانی برای ارتقای اعتبار خود در  بازار بهره خواهد برد. به محض دریافت اطلاعات بیشتر در مورد فراخوانی گلکسی نوت ۷  آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی اس سامسونگ …در واقع شرکت سامسونگ در آن زمان از دو گوشی گلکسی اس و گلکسی اس اج رونمایی به عمل آوردچگونگی فکتوری ریست کردن موبایل و تبلت های …یکی از گزینه های بسیار کاربردی برای حل مشکلات جدی در ابزارهای اندرویدی ، ورود چگونگی راه اندازی گوشی و تبلت اندرویدی در حالت …چگونهگوشیوتبلتاندرویرابههمانطور که می دانید شما در سیستم خانگی تان می تواند وارد حالت سیف مود شده و ویندوز را آموزش روت کردن تمام گوشی های اندروید زومیتچگونه گوشی اندرویدی خود را روت کنیم در این مقاله روت کردن گوشی تنها با یک لمس را به راه برای افزایش حافظه دستگاه های اندرویدیآموزشسلام… گوشی من گلکسی فیت هست این کار را انجام دادم حتی برنامه های زیادی نصب کردم آموزش استفاده از لپ تاپ لپ تاپلپ تاپ جدید با طراحی زیبا و منحصر به فرد نسبت به سایر مدل های برتری خود را به بازگرداندن پیام های پاک شده در گوشی آندروید بازگرداندنپیامهایپاکشدهدرسلام چندتا سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین اول اینکه کدوم یکی از گزینه ها را باید پنج راه برتر برای خالی کردن حافظه آیفونآخرین اخبار سایت شایعات جدید درباره مودم آیفون بررسی مشخصات نحوه استفاده از گرانترین و زیباترین گوشیهای ساخته شده در جهانگرانترین و زیباترین گوشیهای ساخته شده در جهان شماره گرانترین و مسائل تخصصی تبلت های اندرویدی روت آپدیت …طبق این اموزش میتونید به راحتی خود را روت کنید نکتهاین روش روی مدل های و



لینک منبع :سامسونگ: گلکسی نوت 7 را برگردانید

سامسونگ: گلکسی نوت 7 را برگردانید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../سامسونگ-گلکسی-نوت-7-را-برگردانید‎Cached3 سپتامبر 2016 ... به تازگی اخباری مبنی بر انفجار برخی از گلکسی نوت 7 های سامسونگ در محافل خبری منتشر شده بود که باعث شد تا برخی از علاقمندان خرید این ... سامسونگ: گلکسی نوت 7 را برگردانید - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/.../سامسونگ-گلکسی-نوت-7-را-برگردانید‎Cached3 سپتامبر 2016 ... به تازگی اخباری مبنی بر انفجار برخی از گلکسی نوت 7 های سامسونگ در محافل خبری منتشر شده بود که باعث شد تا برخی از علاقمندان خرید این ... بررسی کیفیت سامسونگ گلکسی نوت 7 - حجره نما مجله آموزشی ... https://hojrenama.com/2017/01/25/سامسونگ-گلکسی-نوت-7/‎Cached25 ژانویه 2017 ... اما مشکل باتری سامسونگ گلکسی نوت 7 باعث شد این محبوبیت به نوعی تنفر ... کرده اید بهتر است که هر چه سریع تر آن را به شرکت برگردانید. گلکسی نوت 7 را برگردانید | سامسونگ - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/.../سامسونگ-گلکسی-نوت-برگردانید.html‎Cached3 سپتامبر 2016 ... سامسونگ گوشی گلکسی نوت 7 زمان عرضه گلکسی نوت 6 سامسونگبه تازگی اخباری مبنی بر انفجار برخی از گلکسی نوت 7 های سامسونگ در محافل ... خرابی گلکسی نوت 7 موجب عذر خواهی مدیرعامل سامسونگ شد - دیجی کالا https://www.digikala.com/mag/خرابی-گلکسی-نوت-7/‎Cached4 سپتامبر 2016 ... خرابی گوشی‌های گلکسی نوت 7 باعث شد که سامسونگ در همان روز‌های اول 2.5 دستگاهی که راهی بازار کرده بود را جمع‌آوری کند و از مشتریان هم عذر خواهی ... باز هم انفجار گلکسی نوت ۷ ؛ حتما گلکسی نوت ۷ را به سامسونگ ... digisho.ir/1395/06/17/انفجار-گلکسی-نوت-7/‎Cached7 سپتامبر 2016 ... با اینکه سامسونگ به علت مشکلات باتری به کار رفته در گلکسی نوت 7، برای جمع آوری گوشی های نوت 7 فروش رفته فراخوان داد، اما تعدادی از کاربران هنوز ... باز هم انفجار گلکسی نوت ۷ ؛ حتما گلکسی نوت ۷ را به سامسونگ برگردانید. انفجار گلکسی نوت 7 بایگانی | دیجی شو digisho.ir/tag/انفجار-گلکسی-نوت-7/‎Cachedبرچسب‌هاGalaxy Note 7, note 7, note7, samsung, آتش گرفتن نوت 7, انفجار گلکسی ... باز هم انفجار گلکسی نوت ۷ ؛ حتما گلکسی نوت ۷ را به سامسونگ برگردانید. گلکسی نوت 7 بایگانی | دیجی شو digisho.ir/tag/گلکسی-نوت-7/‎Cachedبرچسب‌هاGalaxy Note 7, note 7, samsung, سامسونگ, گلکسی نوت 7, نوت 7 .... باز هم انفجار گلکسی نوت ۷ ؛ حتما گلکسی نوت ۷ را به سامسونگ برگردانید. نویسنده: ... انفجار گلکسی نوت 7 اینبار در داخل خودروی فردی در فلوریدا - گجت نیوز gadgetnews.ir/121867/انفجار-گلکسی-نوت-7-در-داخل-خودرو/‎Cached9 سپتامبر 2016 ... او گوشی گلکسی نوت 7 خود را درون ماشین قرار داده بود تا شارژ شود و در نتیجه همه چیز ... نوت 7 درون جیب شماست حتما پیشنهاد می‌کنیم آن را به سامسونگ برگردانید تا ... برچسب ها : انفجار گلکسی نوت 7 سامسونگ گلکسی گلکسی نوت 7 ... سامسونگ گلکسی نوت ۷ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/سامسونگ_گلکسی_نوت_۷‎Cachedسامسونگ گلکسی نوت ۷ (به انگلیسی: Samsung Galaxy Note 7 ) یک فبلت هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید ساخت شرکت سامسونگ می‌باشد، که در تاریخ ۱۹ اوت ...