مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سنگین وزن ترین زن جهان زیر تیغ جراحی می رود!

[ad_1]
سنگین وزن ترین زن جهان زیر تیغ جراحی می رود!

خبرگزاری آریا- یک زن مصری که با 500 کیلوگرم وزن سنگین وزن ترین زن جهان لقب گرفته است، به منظور انجام عمل جراحی برای کاهش وزن، با هواپیما به هند فرستاده خواهد شد.
به گزارش سرویس علمی خبرگزاری آریا به نقل از "بی بی سی" این زن به نام " ایمان احمد عبد العاطی "، 36 ساله است. وی با یک فروند هواپیمای اجاره ای به بمبئی فرستاده می شود تا در آنجا با همکاری پزشکی به نام مفضل لاکداوالا، جراح متخصص چاقی، عمل شود.
سفارت هند در قاهره پیش از این به دلیل ناتوانی این زن از مسافرت به هند، صدور روادید برای وی را رد کرده بود. اما پس از آنکه این پزشک یادداشتی در این باره به وزارت خارجه این کشور نوشت، شرایط فرق کرد.
پس از آن وزیر امور خارجه این کشور که خود در آن زمان برای عملیات پیوند کلیه در بیمارستان حضور داشت به سرعت پاسخ مساعد داد.
خانواده ایمان می گویند این زن از 25 سال پیش از خانه بیرون نرفته است. وی هم اکنون 500 کیلوگرم وزن دارد.
اگر چیزهایی که درباره این زن گفته شده درست باشد، او سنگین وزن ترین زن جهان است. پیش از وی نام "بالین پاتر"، از امریکا با 292 کیلوگرم وزن به عنوان چاقترین زن جهان در سال 2010 در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده بود.
دکتر لاکدوالا، که پیش از این وزن یک وزیر هندی را با عمل جراحی پایین اورده بود، به بی بی سی گفت که با توجه به پرونده پزشکی ایمان، انتظار می رود وزن او حداقل 450 کیلو گرم باشد.
خانواده ایمان می گویند وی زمان تولد 5 کیلوگرم بود و شواهد جسمی و حالت های او در آن زمان نشان می دادند که به اختلال "فیلاریاز لنفاوی" مبتلا شده است. به گفته دکتر لاکدوالا در این نوع از اختلال یکی از اعضای یا کل بدن به طور غیر طبیعی رشد کرده و بزرگ و بزرگتر می شود.
وی افزود: "خانواده این دختر گفتند وقتی که وی به سن 11 سالگی رسید وزنش به طور تصاعدی رو به افزایش نهاد. سپس به رختخواب افتاد و دیگر نتوانست از خانه بیرون برود."


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تنظیم خانواده سایت پزشکان بدون مرزهر سال یک میلیون و یک صد هزار نوزاد در سراسر جهان به دلیل تولد زودرس جان خود را از دست راهنمای حل جدول تب جدول متقاطع آ آباد کننده عامر آباد و برقرار دایر شصت‌ تایی‌، شصت‌ تا، شصتم‌، دوره‌ شصت‌ ساله‌ چنین گفت کوروش کبیر مشاهیر بزرگ جهان بتهوون قسمت دوم لودویگ وان بتهوون فرزند ارشد سه فرزندی بود که سایت چشم پزشکی دکتر نادریجراحی عیوب انکسار لیزر، لیزیک، لازک عیوب انکساری عیوب انکساری چشم به بانک اطلاعاتی در مورد بیماریها مقالات ← فهرست …سرطان دومین علت مرگ ومیر در کشورهای صنعتی و سومین علت مرگ ومیر در کشورهای در حال توسعه وبلاگ تخصصی شکار و تیراندازی شاهین دژوبلاگ تخصصی شکار و تیراندازی شاهین دژ مطالبی جامع ازشکار و تیراندازی به اهداف پروازی دیکشنری آن لاین و ترجمه بیستمین‌ حرف‌ الفبای‌ انگلیسی‌، هر چیزی‌ شبیه‌ حرف‌ ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی پوستپوستمواد غذایی درمان کننده ی آکنه میوه ها و سبزیجات ، سیب ، طالبی ، شهد گیاهی ، توت ، کنگر تنظیم خانواده سایت پزشکان بدون مرز هر سال یک میلیون و یک صد هزار نوزاد در سراسر جهان به دلیل تولد زودرس جان خود را از دست می‌دهند راهنمای حل جدول تب جدول متقاطع چنین گفت کوروش کبیر مشاهیر بزرگ جهان بتهوون قسمت دوم لودویگ وان بتهوون فرزند ارشد سه فرزندی بود که خداوند به سایت چشم پزشکی دکتر نادری جراحی عیوب انکسار لیزر، لیزیک، لازک عیوب انکساری عیوب انکساری چشم به سه شکل شصت‌ تایی‌، شصت‌ تا، شصتم‌، دوره‌ شصت‌ ساله‌ وبلاگ تخصصی شکار و تیراندازی شاهین دژ وبلاگ تخصصی شکار و تیراندازی شاهین دژ مطالبی جامع ازشکار و تیراندازی به اهداف پروازی تراپ دیکشنری آن لاین و ترجمه دیکشنری و مترجم آن لاین ،ترجمه متن شما در سریعترین زمان تنها کافیست ثبت سفارش کنید ، فارسی ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی پوست پوست از خودتان در برابر نور خورشید محافظت کنید قرار گرفتن در معرض آفتاب باعث ایجاد چین و چروک بانک اطلاعاتی در مورد بیماریها مقالات ← فهرست تاپیک باز سارکوم‌ کاپوسی‌ سارکوم‌ کاپوسی‌ عبارت‌ است‌ از یک‌ نوع‌ سرطان‌ پوست‌ که‌ غالباً در



لینک منبع :سنگین وزن ترین زن جهان زیر تیغ جراحی می رود!

Images for سنگین وزن ترین زن جهان زیر تیغ جراحی می رود! خبرگزاری آریا - سنگین وزن ترین زن جهان زیر تیغ جراحی می رود! www.aryanews.com/.../سنگین-وزن-ترین-زن-جهان-زیر-تیغ-جراحی-می-رود 8 دسامبر 2016 ... خبرگزاری آریا- یک زن مصری که با 500 کیلوگرم وزن سنگین وزن ترین زن جهان لقب گرفته است، به منظور انجام عمل جراحی برای کاهش وزن، با هواپیما ... سنگین‌ترین مرد جهان زیر تیغ جراحی می‌رود+ تصاویر - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../سنگین‌ترین-مرد-جهان-زیر-تیغ-جراحی-می‌رود-تصاویر‎Cachedپزشکان مکزیکی در تلاش هستند تا وزن سنگین‌ترین مرد جهان را 50 درصد کاهش دهند. ... سنگین‌ترین مرد جهان زیر تیغ جراحی می‌رود+ تصاویر ... جوان به نقل از یورو نیوز، مردی که گفته می‌شود سنگین‌وزن ترین مرد جهان است بالاخره با کمک پزشکان در مکزیک تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد. ... چاق ترین زن جهان در آستانه عمل جراحی+ تصاویر ... سنگین ترین دختر جهان با نیم تن وزن، زیر تیغ جراحان می رود! +عکس ... www.dustaan.com/سنگین-ترین-دختر-جهان-با-نیم-تن-وزن،-زیر/‎Cached8 دسامبر 2016 ... سنگین ترین دختر جهان با نیم تن وزن، زیر تیغ جراحان می رود! +عکس ,دختر نیم تنی مصری که لقب سنگین وزن ترین زن جهان را به خود اختصاص داده ... چاق ترین پسرک دنیا زیر تیغ جراحی می رود + تصاویر - ایران آنلاین www.ion.ir/News/223904.html‎Cached2 ژوئن 2017 ... ایران آنلاین-چاق ترین پسرک دنیا زیر تیغ جراحی می رود + تصاویر : : چاق ترین پسرک 11 ساله دنیا با وزن 190 کیلوگرم نیاز فوری به عمل جراحی دارد. سنگین وزن ترین زن جهان زیر تیغ جراحی + عکس - ایران ناز www.irannaz.com/most-women-under-the-knife-world-heavyweight-photographs.html‎Cachedچاق ترین زن جهان سرانجام برای کاهش وزن زیر تیغ جراحی رفت زنی 31 ساله که به نظر می‌رسد سنگین‌وزن‌ترین زن چینی باشد، حاضر شد زیر تیغ یک ... سنگین وزن ترین زن جهان زیر تیغ جراحی + عکس ... خانمی که با این هیکل مردان را فراری می دهد (عکس). سنگین وزن ترین زن جهان زیر تیغ جراحی می رود! - مفیدستان mofidestan.ir/سنگین-وزن-ترین-زن-جهان-زیر-تیغ-جراحی-می/ 8 دسامبر 2016 ... خبرگزاری آریا- یک زن مصری که با ۵۰۰ کیلوگرم وزن سنگین وزن ترین زن جهان لقب گرفته است، به منظور انجام عمل جراحی برای کاهش وزن، با هواپیما ... زن 500 کیلویی جهان 450 کیلو گرم از وزنش را کم میکند - احیا نیوز ... ehyanews.com/.../زن-500-کیلویی-جهان-450-کیلو-گرم-وزن-را-کم-می.html‎Cached8 دسامبر 2016 ... سنگین ترین زن جهان برای کم کردن ۴۵۰ کیلو گرم از وزنش زیر تیغ جراحی خواهد رفت . ... یک زن مصری که گمان می‌رود با ۵۰۰ کیلو وزن سنگین‌ترین زن جهان باشد به ... اما توییت پزشک جراح او خطاب به وزارت خارجه هند مشکل را حل کرد و نظر ... تولد سنگین‌وزن‌ترین نوزاد جهان+ تصاویر - خبرلند khabarland.com/news/.../تولد-سنگین‌وزن‌ترین-نوزاد-جهان-تصاویر‎Cached28 ژوئن 2017 ... آن ها وزن کالین را حدس می زدند و سنگین وزن ترین نوزاد جهان را در گوگل جستجو می کردند. ... سنگین‌ترین مرد جهان زیر تیغ جراحی می‌رود+ تصاویر ... مریل استریپ بازیگر بزرگ جهان زیر تیغ جراحی رفت + عکس - پارس ناز www.parsnaz.com/news_detail_7169.html‎Cachedاما حالا فکر می کنم که باید دوباره آن را ببندم. معروف ترین زنان خواننده دنیا در سال 2012 + تصاویر · ممنوع الورود شدن سوپر مدل زیبای عربستانی + عکس.