مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویم

[ad_1]

هرزنامه نویسان در روزهای منتهی به جمعه سیاه که فصل خرید ارزان قیمت در آمریکاست پیام های زیادی با مضمون خرید انواع کالا را برای افراد مختلف ارسال کرده اند و بدین منظور به خدمات تقویم آیفون اپل متوسل شده اند.

به گزارش صبحانه،هرزنامه نویسان برای ایجاد مزاحمت برای کاربران آیفون به شیوه جدیدی متوسل شده و از طریق برنامه تقویم این گوشی انبوهی از پیام های ناخواسته را برای آنها ارسال کرده اند.

به گزارش یاهو، هرزنامه نویسان در روزهای منتهی به جمعه سیاه که فصل خرید ارزان قیمت در آمریکاست پیام های زیادی با مضمون خرید انواع کالا را برای افراد مختلف ارسال کرده اند و بدین منظور به خدمات تقویم آیفون اپل متوسل شده اند.

نکته جالب این است که هیچ راه حل قطعی برای جلوگیری از حمله هرزنامه نویسان به خدمات تقویم آیفون وجود ندارد و ممکن است این نوع حملات در آینده در مناسبت های دیگری تکرار شوند.

برای کاهش میزان این حملات کاربران این برنامه می توانند با کلیک کردن بر روی شکلک چرخ دنده در محیط این برنامه گزینه Preferences و سپس Advanced را انتخاب کرده و گزینه ایمیل را برای دریافت پیام های اطلاع رسانی سرویس آی کلود اپل انتخاب کنند.

همچنین می توانید با باز کردن یک تقویم دیگر در این برنامه تمامی پیام های هرزنامه را به این محیط ارسال کنید. بدین منظور باید در محیط برنامه گزیته Calendars را انتخاب و سپس Edit را انتخاب کنید و در بخش آی کلود تقویم جدید را انتخاب کنید.

منبع : فارس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

الف بمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویمبمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویم بخش دانش و فناوری الف، آذربمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویم ایتنا بمباران کاربران آیفون از طریق برنامه بمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویمبمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویمهرزنامه‌نویسان برای ایجاد مزاحمت برای کاربران آیفون به شیوه جدیدی متوسل شده و از بمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویم ایتنا بمباران کاربران آیفون از طریق از طریق برنامه تقویم بمباران کاربران آیفون از بمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویم ساعتبه نقل از یاهو، هرزنامه نویسان در روزهای منتهی به جمعه سیاه که فصل خرید ارزان قیمت در بمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویم …بمبارانکاربرانآیفونازبمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویم پایگاه خبری ترازتراز هرزنامه نویسان بمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویم ساعت …بمباران کاربران آیفون از جدیدی متوسل شده و از طریق برنامه تقویم این گوشی بمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویمبه نقل از یاهو، هرزنامه نویسان در روزهای منتهی به جمعه سیاه که فصل خرید ارزان قیمت در بمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویم هرزنامه …بمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویم هرزنامه نویسان برای ایجاد مزاحمت برای بمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویم …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از مازندران مجلس آذر ١۶ بمباران کاربران آیفون از طریق الف فناوری پایگاه خبری الف کلیک؛ شاید پاسخ دادن به این سؤال که بهترین دوربین کدام است کمی دشوار باشد نرم افزار تقویم اذان گو و اسلامی باد صبا ۳ – جاوا و اندروید تقویم اسلامی باد صبا، نمونه ای دیگر از معرفی و ارائه ارزش های اسلامی در قالب تقویم سه گانه گوگل گلس ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد گوگلگلس گوگل گلس در برخی منابع فارسی عینک گوگل به انگلیسی یا پروژه عینک به انگلیسی دانلود نرم افزار کینگ روت اندروید دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار کینگ روت برنامه روت کردن گوشی و تبلت تنها با یک کلیک دی جی وردپرس آمار مطالب کل مطالب کل نظرات آمار کاربران افراد آنلاین تعداد اعضا آمار بازدید تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک میباشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع اخبار ایران و جهانادامه اخبار برگزیده نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است © پربیننده ترین و آخرین اخبار علمی روز ایران و جهان اخبارعلمی دختر سرخپوشی که آزادی را به هم ریختعکس دختر مشهور سینمای ایران در خارج از کشور مدل شدتصویر دانلود بازی برای بازی فال اوت به انگلیسی توسط گروه کرک شده است دی ال سی و آپدیت



لینک منبع :بمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویم

بمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویم - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950915000312 6 دسامبر 2016 ... هرزنامه نویسان برای ایجاد مزاحمت برای کاربران آیفون به شیوه جدیدی متوسل شده و از طریق برنامه تقویم این گوشی انبوهی از پیام های ناخواسته را برای ... بمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویم | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/fa/بمباران-کاربران-آیفون-از-طریق-برنامه-تقویم 6 دسامبر 2016 ... هرزنامه نویسان برای ایجاد مزاحمت برای کاربران آیفون به شیوه جدیدی متوسل شده و از طریق برنامه تقویم این گوشی انبوهی از پیام‌های ناخواسته را برای ... الف - بمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویم alef.ir/vdcepz8exjh8wzi.b9bj.html?421163‎Cached6 دسامبر 2016 ... هرزنامه نویسان برای ایجاد مزاحمت برای کاربران آیفون به شیوه جدیدی متوسل شده و از طریق برنامه تقویم این گوشی انبوهی از پیام های ناخواسته را برای ... بمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویم - تی نیوز tnews.ir/news/d0b975459045.html 6 دسامبر 2016 ... مازندمجلس: هرزنامه نویسان برای ایجاد مزاحمت برای کاربران آیفون به شیوه جدیدی متوسل شده و از طریق برنامه تقویم این گوشی انبوهی از پیام های ... آخرین خبر | بمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویم akharinkhabar.com/.../بمباران-کاربران-آیفون-از-طریق-برنامه-تقویم‎Cachedفارس/ هرزنامه نویسان برای ایجاد مزاحمت برای کاربران آیفون به شیوه جدیدی متوسل شده و از طریق برنامه تقویم این گوشی انبوهی از پیام های ناخواسته را برای ... بمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویم - متین - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/148100760015668 6 دسامبر 2016 ... بمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویم. متین - هرزنامه‌نویسان پیام‌های زیادی با مضمون خرید انواع کالا را برای افراد مختلف ارسال کرده‌اند و بدین ... بمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویم - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../بمباران-کاربران-آیفون-از-طریق-برنامه-تقویم/4504268 به گزارش صبحانه،هرزنامه نویسان برای ایجاد مزاحمت برای کاربران آیفون به شیوه جدیدی متوسل شده و از طریق برنامه تقویم این گوشی انبوهی از پیام های ناخواسته را برای ... بمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویم - خبرگزاری فارس | خبر ... khabarfarsi.com/u/29204164 بمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویم. به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از یاهو، هرزنامه نویسان در روزهای منتهی به جمعه سیاه که فصل ... خبرگزاری آریا - بمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویم www.aryanews.com/.../بمباران-کاربران-آیفون-از-طریق-برنامه-تقویم خبرگزاری آریا - اخبار داغ و پربیننده سایت ها، رسانه ها و روزنامه های فارسی و انگلیسی. کوتاه از جهان علم - خراسان khorasannews.com/Newspaper/MobileBlock?NewspaperBlockID...‎Cachedبرنامه مایکروسافت برای طراحی و چاپ محصولات سه بعدی. مهر-مایکروسافت نرم ... دلیل خاموشی ناگهانی آیفون S6 فاش شد! ... بمباران کاربران آیفون از طریق برنامه تقویم.