مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی از ساعتی هوشمند با شمایل کلاسیک

[ad_1]

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: شرکت وایتنینگز که در حال حاضر زیرمجموعه شرکت نوکیا است همیشه گجت‌های پوشیدنی در حوزه سلامت ساخته است که شبیه به ساعت‌های هوشمند معمولی و مچ‌بندهای ورزشی نبوده‌اند. محصولات این شرکت عموما شبیه به ساعت‌های کلاسیک قدیمی است در حالی که قابلیت‌های خاص حوزه سلامت را هم با خود دارند. شاید در میان این محصولات هیچ ساعتی بیشتر از Steel HR این خاصیت را نداشته باشد. ساعتی که آنالوگ است اما در عین حال توان سنجش ضربان قلب را هم دارد.

 

 Withings Steel HR ساعتی با شمایل کلاسیک و قابلیت‌های هوشمند

ساعت Withings Steel HR طراحی فرانسوی کلاسیک و بدنه ضد زنگ فلزی را با قابلیت پیشرفته سنجش ضربان قلب در هم آمیخته است. همچنین اشاره شده که این محصول از نظر عمر باتری بسیار با کیفیت است. ساعت Steel HR به شکل خودکار در هنگام فعالیت فرد ضربان قلب او را تحت نظر دارد و می‌تواند متوسط ضربان قلب فرد در طول روز را محاسبه کند. همچنین ضربان قلب در حال خواب و استراحت هم بررسی می‌شود.
 Withings Steel HR ساعتی با شمایل کلاسیک و قابلیت‌های هوشمند

بر روی صفحه‌نمایش این گوشی مجموعه اطلاعات گفته شده در کنار نوتیفیکیشن‌های مربوط به گوشی فرد که با ساعت او هماهنگ شده، قابل رویت است. این ساعت‌ها در سایزهای ۳۶ و ۴۰ میلی‌متری با بندهای ۱۸ و ۲۰ میلی‌متری به فروش می‌رسند.

مدل ۳۶ میلی‌متری Withings Steel HR همین امروز در رنگ‌های سفید و سیاه برای پیش‌خرید آماده است و قیمتی معادل ۱۷۹٫۹۵ دلار دارد. گفته شده این ساعت در ماه اکتبر به بازار عرضه می‌شود و مدل ۴۰ میلی‌متری هم در پایان ماه میلادی جاری با قیمت ۱۹۹٫۹۵ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 سپتامبر 2016 ... رونمایی از ساعتی هوشمند با شمایل کلاسیک. شرکت وایتنینگز که در حال حاضر زیرمجموعه شرکت نوکیا است همیشه گجتهای پوشیدنی در حوزه سلامت ...3 سپتامبر 2016 ... ساعتی که آنالوگ است اما در عین حال توان سنجش ضربان قلب را هم دارد. Withings Steel HR ساعتی با شمایل کلاسیک و قابلیتهای هوشمند.شرکت وایتنینگز که در حال حاضر زیرمجموعه شرکت نوکیا است همیشه گجتهای پوشیدنی در حوزه سلامت ساخته است که شبیه به ساعتهای هوشمند معمولی و مچبندهای ورزشی ...Withings Steel HR ساعتی با شمایل کلاسیک و قابلیتهای هوشمند ... مراسم رونمایی از کارت هوشمند خودرو دیروز با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی ...3 سپتامبر 2016 ... رونمایی از ساعتی هوشمند با شمایل کلاسیک. خلاصه خبر. مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: شرکت وایتنینگز که در حال حاضر زیرمجموعه شرکت نوکیا ...3 سپتامبر 2016 ... شرکت وایتنینگز که در حال حاضر زیرمجموعه شرکت نوکیا است همیشه گجت های پوشیدنی در حوزه سلامت ساخته است که شبیه به ساعت های هوشمند ...شرکت وایتنینگز که در حال حاضر زیرمجموعه شرکت نوکیا است همیشه گجتهای پوشیدنی در حوزه سلامت ساخته است که شبیه به ساعتهای هوشمند معمولی و مچبندهای ورزشی ...شرکت وایتنینگز که در حال حاضر زیرمجموعه شرکت نوکیا است همیشه گجتهای پوشیدنی در حوزه سلامت ساخته است که شبیه به ساعتهای هوشمند معمولی و مچبندهای ورزشی ...Steel HR به شکل خودکار در هنگام فعالیت فرد ضربان قلب او را تحت نظ.


کلماتی برای این موضوع

بررسی ساعت هوشمند گیر اس سامسونگ …سامسونگ بیش از دو سال پیش، اولین ساعت هوشمند خود را با نام گلکسی گیر روانه بازار پول نیوز با وجود گذشت بیش از یک سال از ابلاغ آیین‌نامه اجرایی ماده توسط معاون اول رییس دنیای خودرووراکوروز نام کراس اوور جدید شرکت هیوندای است این خودرو برای رقابت با سایر رقبای



لینک منبع :رونمایی از ساعتی هوشمند با شمایل کلاسیک

رونمایی از ساعتی هوشمند با شمایل کلاسیک - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../رونمایی-از-ساعتی-هوشمند-با-شمایل-کلاسیک 3 سپتامبر 2016 ... رونمایی از ساعتی هوشمند با شمایل کلاسیک. شرکت وایتنینگز که در حال حاضر زیرمجموعه شرکت نوکیا است همیشه گجت‌های پوشیدنی در حوزه سلامت ... Images for رونمایی از ساعتی هوشمند با شمایل کلاسیک رونمایی از ساعتی هوشمند با شمایل کلاسیک | امروز آنلاین www.emruzonline.com/.../رونمایی-از-ساعتی-هوشمند-با-شمایل-کلاسی/ 3 سپتامبر 2016 ... رونمایی از ساعتی هوشمند با شمایل کلاسیک. شرکت وایتنینگز که در حال حاضر زیرمجموعه شرکت نوکیا است همیشه گجت‌های پوشیدنی در حوزه سلامت ... رونمایی از ساعتی هوشمند با شمایل کلاسیک - مجله اینترنتی کشاورز جوان keshavarzejavan.ir/blog/1395/.../رونمایی-از-ساعتی-هوشمند-با-شمایل-کلاسی/ 3 سپتامبر 2016 ... رونمایی از ساعتی هوشمند با شمایل کلاسیک. کشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): مجله دیجی کالا – اسماعیل دلخموش: شرکت وایتنینگز که در حال حاضر ... رونمایی از ساعتی هوشمند با شمایل کلاسیک - دانلود فیلم www.mevia.ir/ch/رونمایی_از_ساعتی_هوشمند_با_شمایل_کلاسیک‎Cachedرونمایی از ساعتی هوشمند با شمایل کلاسیک. Error setting up player: Invalid license key. دانلود رونمایی از شمایل جدید پیست دیزین با امکانات فول آپشن! دانلود رونمایی ... رونمایی از ساعتی هوشمند با شمایل کلاسیک - دانلود فیلم - دانلود آهنگ www.vavo.ir/ch/رونمایی_از_ساعتی_هوشمند_با_شمایل_کلاسیک‎Cachedرونمایی از ساعتی هوشمند با شمایل کلاسیک. دانلود رونمایی از شمایل جدید پیست دیزین با امکانات فول آپشن! ... دانلود کشیدن شمایل برای ائمه علیه السلام ممنوع. رونمایی از ساعت هوشمند Asus در ایفا 2016 - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/.../رونمایی-از-ساعت-هوشمند-asus-در-ایفا-2016 31 آگوست 2016 ... ایسوس در جریان مراسم خود که همزمان با ایفا 2016 برگزار می‌شود، ساعت هوشمند جدید خود را با نام دن واچ ۳ ... رونمایی از ساعتی هوشمند با شمایل کلاسیک. رونمایی از ساعتی هوشمند با شمایل کلاسیک - رهتا www.rahta.com/.../رونمایی_از_ساعتی_هوشمند_با_شمایل_کلاسیک‎Cachedسایت گالری عکسبخش عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، تصویر ماشین های گران، عکس خودرو، عکس اتومبیل در این بخش از سایت رهتا تصاویری از ... ساعت هوشمند | صفحه 4 از 14 | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/mag/برچسب-tag/ساعت-هوشمند/page/4/ 3 سپتامبر 2016 ... Withings Steel HR ساعتی با شمایل کلاسیک و قابلیت‌های هوشمند. نویسنده: ... شرکت ایسوس در نمایشگاه IFA 2016 از چند محصول جدید رونمایی کرد. Smartwatch | صفحه 4 از 8 | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/mag/برچسب-tag/smartwatch/page/4/‎Cachedسامسونگ اخیرا از جدیدترین مدل ساعت هوشمندش رونمایی کرده است. ساعت هوشمند Gear S3 ... Withings Steel HR ساعتی با شمایل کلاسیک و قابلیت‌های هوشمند. نویسنده: ...