مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اولین تصویر از گوشی هوشمند جدید نوکیا

[ad_1]
مجله دیجی کالا - زهرا غلامی:از زمانی که نوکیا اعلام کرده می‌خواهد به بازار گوشی‌های هوشمند برگردد، این شرکت یکی از موضوعات داغ بوده است. نوکیا که زمانی در صنعت موبایل پیشگام بود، حالا می‌خواهد به دوران شکوهش بازگردد.

 

 نوکیا احتمالا تصویر تبلیغاتی اولین گوشی هوشمندش را منتشر کرد

تمام اخبار و شایعات حاکی از این هستند که نوکیا در اواخر سال ۲۰۱۶ به بازار موبایل برمی‌گردد، اما درباره جزییات دقیق گوشی‌هایی که قرار است عرضه شوند و زمان عرضه آنها چیزی نمی‌دانیم.

طبق شایعات، حداقل دو گوشی هوشمند نوکیا تا آخر سال میلادی جاری عرضه خواهند شد. دو گوشی اندرویدی دیگر هم در دست ساخت هستند، اما بسته به نتیجه‌ی آزمایش‌ها این دستگاه‌ها در اواخر ۲۰۱۶ یا اوایل ۲۰۱۷ رونمایی می‌شوند.

این احتمال وجود دارد که یکی از گوشی‌های اندرویدی نوکیا که قرار است عرضه شود، در یک تصویر رسمی نشان داده شده است. این تصویر در صفحه رسمی توییتر این شرکت منتشر شد.

 نوکیا احتمالا تصویر تبلیغاتی اولین گوشی هوشمندش را منتشر کرد

ظاهرا این دستگاه یک نمونه اولیه است که هنوز معرفی نشده، البته شاید هم این‌طور نباشد. در هر صورت نباید این احتمال را نادیده بگیریم که این گوشی می‌تواند یکی از اولین گوشی‌های هوشمند اندرویدی باشد که نوکیا پس از مدت‌ها عرضه می‌کند.

متاسفانه در این تصویر فقط می‌توانیم پشت گوشی را ببینیم، بنابراین نمی‌توانیم به راحتی تشخیص دهیم که این دستگاه قبلا عرضه شده یا نه.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 سپتامبر 2016 ... از زمانی که نوکیا اعلام کرده میخواهد به بازار گوشیهای هوشمند برگردد، این شرکت یکی از موضوعات داغ بوده است. نوکیا که زمانی در صنعت موبایل ...از زمانی که نوکیا اعلام کرده میخواهد به بازار گوشیهای هوشمند برگردد، این شرکت یکی از موضوعات داغ بوده است. نوکیا که زمانی در صنعت موبایل پیش.3 سپتامبر 2016 ... گوشی, اندروید, نوکیا تصویر اولین گوشی هوشمند جهان با قابلیت خمیده شدناز زمانی که نوکیا اعلام کرده می خواهد به بازار گوشی های هوشمند برگردد، این ...Nokia C1 که بهنظر میرسد نام این گوشی هوشمند جدید باشد بارها و بارها در روزهای گذشته در تصاویر غیر رسمی مورد بحث و بررسی قرارگرفته است. آنچه مشخص است این ...3 سپتامبر 2016 ... از زمانی که نوکیا اعلام کرده می خواهد به بازار گوشی های هوشمند برگردد این شرکت یکی از موضوعات داغ بوده است نوکیا که زمانی در صنعت موبایل ...است. این تصویر در صفحه رسمی توییتر این شرکت منتشر شد.از زمانی که نوکیا اعلام کرده میخواهد به بازار گوشیهای هوشمند برگردد، این شرکت یکی از موضوعات داغ بوده است. نوکیا که زمانی در صنعت موبایل پیشگام بود، حالا ...7 سپتامبر 2015 ... بهنظر میرسد نوکیا در حال کار روی نخستین گوشی هوشمند اندرویدی خود با نام C1 است. برهمین اساس اولین تصاویر از این محصول بهبیرون درز کرد. ... نوکیا C1 منتشر شده بود؛ البته پس از چند ساعت اطلاعات جدیدی منتشر شد که براساس ...از زمانی که نوکیا اعلام کرده می خواهد به بازار گوشی های هوشمند برگردد، این شرکت یکی از موضوعات داغ بوده است. نوکیا که زمانی در صنعت موبایل پیشگام بود، حالا می ...


کلماتی برای این موضوع

خبرهایی جدید از گوشی آیفون عکستصویر لورفته جدید از هوآوی پی۱۰ و پی ۱۰ پلاسعکس رونمایی کمپانی چینی الفون از گوشی ایستنا گوشیسه شنبه، آذرماه هوآوی با کنار زدن سامسونگ، پردرآمدترین شرکت سازنده‌ی گوشی‌های اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …گوشی موبایلگوشی سامسونگگوشی نوکیاگوشی سونیگوشی سونی اریکسونگوشی گوشی ال جی خانه پدیده رایان بجنورد این آدرس ایمیل توسط حفاظت می شود برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریددنیای فناوری زومیتچهار شنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ اپل در سه ماهه سوم ۲۰۱۶ بیش از ۹۱ درصد سود بازار گوشی‌ را به جیب زدرفع مشکل عدم نمایش و تشخیص دستگاه هوشمند …رفع مشکل عدم نمایش و تشخیص دستگاه هوشمند اندرویدی شما پس از اتصال به کامپیوتر یا لپ‌تاپچگونه از تبلت یا گوشی خود اسکرین‌شات بگیریم؟تصویر لورفته جدید از هوآوی پی۱۰ و پی ۱۰ پلاسعکس رونمایی کمپانی چینی الفون از گوشی لینکدونی سافت اپل طرح اولیه را برای آیفون آماده کرده است که یکی از آنها نمایشگر خمیده دارد امروز سافت گذر اولین دانشنامه نرم افزار ایران دانلود … کرک جدید جایگزین شد آذر محصولات را با سریال فعال کنیددانلود رایگان نرم افزارضد ویروس شید با تلفیق دو موتور ، استفاده از تکنولوژی های جدید سرعت بخش ، محیطی ساده و



لینک منبع :اولین تصویر از گوشی هوشمند جدید نوکیا

Images for اولین تصویر از گوشی هوشمند جدید نوکیا اولین تصویر از گوشی هوشمند جدید نوکیا - برترین ها www.bartarinha.ir/.../news/.../اولین-تصویر-از-گوشی-هوشمند-جدید-نوکیا‎Cached3 سپتامبر 2016 ... اولین تصویر از گوشی هوشمند جدید نوکیا. از زمانی که نوکیا اعلام کرده می‌خواهد به بازار گوشی‌های هوشمند برگردد، این شرکت یکی از موضوعات داغ بوده ... انتشار اولین تصاویر واقعی از Nokia C1؛ اولین گوشی هوشمند اندرویدی ... farnet.ir/.../here-is-the-nokia-c1-real-life-images-of-nokias-first-real-android-smartphone-appear/‎Cached Similar7 سپتامبر 2015 ... Nokia C1 که به‌نظر می‌رسد نام این گوشی هوشمند جدید باشد بارها و بارها در روزهای گذشته در تصاویر غیر رسمی مورد بحث و بررسی قرارگرفته است. آیا این اولین تصویر گوشی اندرویدی نوکیا p1 است - onvansho onvansho.ir/.../آیا-این-اولین-تصویر-گوشی-اندرویدی-نوکیا-p1-است.html آیا Nokia C1 اولین تلفن هوشمند اندرویدی عرضه کند در این زمینه جدید نوکیا است . گوشی نوکیا ایکس2 اندرویدی ارزان تربزرگتر می آید رفته است این گوشی دو اولین ... اولین تصاویر از نخستین گوشی هوشمند اندرویدی نوکیا منتشر شد ... https://www.digikala.com/.../اولین-تصاویر-از-نخستین-گوشی-هوشمند-اند/‎Cached7 سپتامبر 2015 ... به‌نظر می‌رسد نوکیا در حال کار روی نخستین گوشی هوشمند اندرویدی خود با ... از چند ساعت اطلاعات جدیدی منتشر شد که براساس آن‌ها مشخص شد تصاویر ... اولین تصاویر از گوشی جدید اندروید نوکیا D1C منتشر شد | ویندوز سنتر windowscenter.net/اولین-تصاویر-از-نوکیا-d1c-منتشر-شد/‎Cachedبر همین اساس بود که قبلا گزارشی در مورد یک گوشی به نام نوکیا D1C منتشر شد. ... که کمپانی نوکیا مجددا در سال 2017 وارد عرصه رقابت در دنیای گوشی های هوشمند شود. اولین تصویر از گوشی هوشمند جدید نوکیا - پاندا رسا www.pandarasa.ir/Tags?search=اولین+تصویر...گوشی+هوشمند+جدید+نوکیا Hakhdd fh h,gdk ',ad i,alkn [ihk fh 8 'd' vl اولین گوشی هوشمند , گوشی لیکو لی 2 , عکس LeEco Le 2S و اولین گوشی هوشمند با 8 گیگ رم , پرچمدار جدید لیکو ... اولین تصویر حقیقی از نوکیا 8 با دوربین دوگانه - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../news/.../اولین-تصویر-حقیقی-از-نوکیا-8-با-دوربین-دوگانه‎Cached18 جولای 2017 ... یک فرد آگاه تصویری حقیقی از پرچمدار جدید نوکیا را در فضای مجازی ... که اولین گوشی های تلفن همراه را ساخت و پس از آن با آمدن گوشی های هوشمند نقش ... گوشی هوشمند نوکیا 2 در تصویری جدید کنار طرح مربوط به نوکیا 3 ... gadgetnews.ir/188565/عکس-جدید-گوشی-هوشمند-نوکیا-2/‎Cached21 جولای 2017 ... چند روز پیش اولین اطلاعات در رابطه با گوشی هوشمند نوکیا 2 (Nokia 2) به بیرون درز کرد و حالا این گوشی در تصویری جدید کنار طرح مربوط نوکیا 3 ... دو گوشی هوشمند جدید نوکیا گواهی‌نامه‌های خود را دریافت کردند - مای نوکیا mynokia.ir/two-new-nokia-android-smartphones-ta-1008-ta-1030-pass-certifications-in-russia/‎Cachedبه دنبال رونمایی از گوشی هوشمند نوکیا در ۲۶ ماه فوریه هیجانات بسیاری از بسیاری مراجع فوران کرد، نوکیا ۶ که برای یک فروش موفقت آمیز بازار چین را هدف قرار داده ...