مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لوگوهای دنیای فناوری چه می‌خواهند بگویند؟ +عکس

[ad_1]

معمولا لوگوی شرکت‌ها، نشان و هویتی است که در سال های متمادی با آن شرکت ها می‌ماند. برخی شرکت‌ها نمادهای جالب توجه و بعضا مخفی را در لوگوهای خود مورد استفاده قرار می دهند تا توجه ما را بیشتر به خود جلب کنند. مانند این شرکت‌های تکنولوژیک که همگی نمادها و سمبل‌های جالب توجهی در دل خود دارند.

 به گزارش مشرق، شاید شما در گذشته با توجه به لوگوی برخی از شرکت ها، متوجه نمادهای مخفی به کار رفته در آنها شده باشید. پیدا کردن این نمادهای مخفی، حس خوشایند درونی برای همه ما ایجاد می کند و از همین روی است که «بیزینس اینسایدر» به این موضوع پرداخته و سعی در نشان دادن نمادهای مخفی به کار رفته در دل لوگوی برخی از شرکت ها کرده است؛
 

وایو:

آیا سمبل های به کار رفته در دل این لوگوها را تشخیص می‌دهید؟
لوگوی بخش تولید لپتاپ سونی که اکنون مدت هاست کنار گذاشته شده و تلفیقی از تکنولوژی آنالوگ و دیجیتال را با هم نشان می دهد. دو حرف VA به گونه ای طراحی شده اند که شبیه به یک موج آنالوگ باشند، در حالی که حروف IO شبیه به کدهای باینری طراحی شده اند:
 

آمازون:


آیا سمبل های به کار رفته در دل این لوگوها را تشخیص می‌دهید؟
احتمالا این نماد دیگر برای همه آشناست. فلش کشیده شده از حرف a تا حرف z نمادی از این موضوع است که هر آنچه بخواهید در آمازون پیدا می شود. به قول ما ایرانی ها از شیر مرغ تا جان آدمیزاد. این فلش همچنین یک لبخند حاکی از رضایت را نیز تداعی می کند.
 

بیتز:


آیا سمبل های به کار رفته در دل این لوگوها را تشخیص می‌دهید؟

شرکت بیتز که تولید کننده تجهیزات و وسایل صوتی است و توسط شرکت اپل خریداری شده است، لوگوی جالب توجهی دارد. حرف b که بر روی زمینه سفید قرار گرفته، تداعی گر شخصی است که یک هدست را روی سر خود قرار داده است.

پینترست:

آیا سمبل های به کار رفته در دل این لوگوها را تشخیص می‌دهید؟
شبکه اجتماعی پینترست به کاربران خود اجازه می دهد، به اصطلاح تصاویری که در وب پیدا می کنند را بر روی یک بوم خالی بچسبانند. حرف P در لوگوی این شرکت یادآور همان پین یا سوزنی است که قرار است با آن تصاویر به بوم چسبانده شوند.
 

سیسکو:

آیا سمبل های به کار رفته در دل این لوگوها را تشخیص می‌دهید؟

این شرکت مشهور آی تی از خط ها در لوگوی خود دو هدف دارد. اول نشان دادن امواج الکترومگنتیک که ارتباط مستقیم با کسب و کار آن دارد و دوم تداعی کردن پل Golden Gate در شهر سانفرانسیسکو است.

Sun Microsystems:

آیا سمبل های به کار رفته در دل این لوگوها را تشخیص می‌دهید؟
اما شاید جالب ترین این لوگوها، لوگوی شرکت Sun Microsystems باشد؛ شرکتی که قبل از آنکه به تملک اوراکل درآید، یکی از بزرگترین شرکت های فعال در عرصه رایانه و تکنولوژی های رایانه ای بوده است. لوگوی این شرکت، یک آناگرام کامل و زیباست. از هر طرف که آن را بخوانید، کلمه Sun دیده می شود و البته به این موضوع نیز دقت کنید که در این لوگو به هیچ وجه حرف S به کار گرفته نشده است!

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


30 مه 2016 ... لوگوهای دنیای فناوری چه میخواهند بگویند؟ عکس. معمولا لوگوی شرکتها، نشان و هویتی است که در سال های متمادی با آن شرکت ها میماند. برخی شرکتها ...معمولا لوگوی شرکتها، نشان و هویتی است که در سال های متمادی با آن شرکت ها میماند. برخی شرکتها نمادهای جالب توجه و بعضا مخفی را در لوگوهای خود مورد استفاده قرار می ...30 مه 2016 ... به گزارش مشرق، شاید شما در گذشته با توجه به لوگوی برخی از شرکت ها، متوجه نمادهای مخفی به کار رفته در آنها شده باشید. پیدا کردن این نمادهای مخفی، ...30 مه 2016 ... معمولا لوگوی شرکتها، نشان و هویتی است که در سال های متمادی با آن شرکت ها میماند. برخی شرکتها نمادهای جالب توجه و بعضا مخفی را در لوگوهای خود مورد ...30 مه 2016 ... برخی شرکت ها نمادهای جالب توجه و بعضا مخفی را در لوگوهای خود مورد استفاده قرار ... ۰. توصيه مطلب. لوگوهای دنیای فناوری چه میخواهند بگویند؟ عکس.30 مه 2016 ... لوگوهای دنیای فناوری چه میخواهند بگویند؟ عکس. دولت بهار: معمولا لوگوی شرکتها، نشان و هویتی است که در سال های متمادی با آن شرکت ها میماند.30 مه 2016 ... لوگوهای دنیای فناوری چه میخواهند بگویند؟ عکس. معمولا لوگوی شرکتها، نشان و هویتی است که در سال های متمادی با آن شرکت ها میماند. برخی شرکتها ...31 مه 2016 ... شاید شما در گذشته با توجه به لوگوی برخی از شرکت ها، متوجه نمادهای مخفی به کار رفته در آنها شده باشید. پیدا کردن این نمادهای مخفی، حس خوشایند ...30 مه 2016 ... لوگوهای دنیای فناوری چه میخواهند بگویند؟ عکس. معمولا لوگوی شرکتها، نشان و هویتی است که در سال های متمادی با آن شرکت ها میماند. برخی شرکتها ...


کلماتی برای این موضوع

رونمایی سونی از گوشی اقتصادی اکسپریا عکسرونماییسونیازلوگوهای دنیای فناوری چه می‌خواهند بگویند؟ عکس اطلاعاتی از گوشی مرموز و قدرتمند طویل‌ترین پل‌دریایی دنیا ساخته‌شدعکسدنیاساخته‌شدعکسلوگوهای دنیای فناوری چه می‌خواهند بگویند؟ عکس برچسب ها سیاستمداران مشهوری که ترور شدند سایت خبری …لوگوهای دنیای فناوری چه می‌خواهند بگویند؟ عکس حادثه پارک کوهسار به روایت لوگوهای دنیای فناوری چه می‌خواهند بگویند؟ عکس…احتمالا این نماد دیگر برای همه آشناست فلش کشیده شده از حرف تا حرف نمادی از این برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …عکس‌های زیر که در بگذار دیگران هر چه می‌خواهند بگویند مهم این فناوری های ۩۞۩آموزش کامپیوتر ۱ اکثریت مردم چه می خواهند پس فقط همین که بگویند معاون سازمان فناوری بیش از استیکر دیواری و کاور پریز الهام بخش … سعی می کنند چیزی به ما بگویند چه دلایلی دارد و از دنیای فناوری تا آمریکا و اسرائیل می خواهند کشور جدیدی در منطقه …میخواهندکشورجدیدیدرآمریکا و اسرائیل می خواهند کشور جدیدی در منطقه تأسیس شود تروریست ها تاوان حمله به سامرا را خواهند داد استخدامی نظافتچی آقاوخانم بازدید استاندار هرمزگان از نمایشگاه خبرجو تشدید نظارت بر عرضه اقلام آرایشی و …مشرق نیوز اسامی صرافی دارای مجوز اعلام شد مشرق نیوز بانک



لینک منبع :لوگوهای دنیای فناوری چه می‌خواهند بگویند؟ +عکس

Images for لوگوهای دنیای فناوری چه می‌خواهند بگویند؟ +عکس لوگوهای دنیای فناوری چه می‌خواهند بگویند؟ +عکس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/581598/‎Cached30 مه 2016 ... لوگوهای دنیای فناوری چه می‌خواهند بگویند؟ +عکس. معمولا لوگوی شرکت‌ها، نشان و هویتی است که در سال های متمادی با آن شرکت ها می‌ماند. برخی شرکت‌ها ... لوگوهای دنیای فناوری چه می‌خواهند بگویند؟ +عکس – موبنا www.mobna.com/.../لوگوهای-دنیای-فناوری-چه-می‌خواهند-بگو.html‎Cachedلوگوهای دنیای فناوری چه می‌خواهند بگویند؟ +عکس. ۱۱:۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱0164. شاید شما در گذشته با توجه به لوگوی برخی از شرکت ها، متوجه نمادهای مخفی به کار رفته در ... لوگوهای دنیای فناوری چه می‌خواهند بگویند؟ +عکس | رسانه تی وی rasanetv.com/page-857730.html‎Cachedمعمولا لوگوی شرکت‌ها، نشان و هویتی است که در سال های متمادی با آن شرکت ها می‌ماند. برخی شرکت‌ها نمادهای جالب توجه و بعضا مخفی را در لوگوهای خود مورد استفاده قرار می ... لوگوهای دنیای فناوری چه می‌خواهند بگویند؟ +عکس - دیار خبر www.diarekhabar.ir/shownews?...لوگوهای-دنیای-فناوری-چه-می‌خواهند-بگویند؟-+عکس‎Cached30 مه 2016 ... معمولا لوگوی شرکت‌ها، نشان و هویتی است که در سال های متمادی با آن شرکت ها می‌ماند. برخی شرکت‌ها نمادهای جالب توجه و بعضا مخفی را در لوگوهای خود مورد ... لوگوهای دنیای فناوری چه می‌خواهند بگویند؟ +عکس - لیست اخبار newslist.ir/news/.../t/لوگوهای-دنیای-فناوری-چه-می-خواهند-بگویند-عکس معمولا لوگوی شرکت‌ها، نشان و هویتی است که در سال های متمادی با آن شرکت ها می‌ماند. برخی شرکت‌ها نمادهای جالب توجه و بعضا مخفی را در لوگوهای خود مورد استفاده قرار می ... لوگوهای دنیای فناوری چه می‌خواهند بگویند؟ +عکس ظهر دوشنبه 10 خرداد 95 | khabarche.ir/خبر/.../لوگوهای-دنیای-فناوری-چه-می-خواهند-بگویند---عکس 30 مه 2016 ... فناوری ظهر دوشنبه دهم خرداد ماه 1395 خبر لوگوهای دنیای فناوری چه می‌خواهند بگویند؟ + عکس. آرشیو علم و فناوری - صفحه 1703 از 1738 - مفیدستان mofidestan.ir/category/علم-و-فناوری/page/1703/ ۲ آبان, ۱۳۹۵ مفیدستان علم و فناوری 15 مشاهده. به گزارش مشرق، ... لوگوهای دنیای فناوری چه می‌خواهند بگویند؟ +عکس ... رونمایی ایسوس از ۳ گوشی در سری زنفون ۳+ عکس. آرشیو علم و فناوری - صفحه 1883 از 1918 - مفیدستان mofidestan.ir/category/علم-و-فناوری/page/1883/‎Cachedلوگوهای دنیای فناوری چه می‌خواهند بگویند؟ +عکس · ۲ آبان, ۱۳۹۵ مفیدستان علم و فناوری 60 مشاهده. معمولا لوگوی شرکت‌ها، نشان و هویتی است که در سال های متمادی با آن ... تصاویر خیره‌کننده ناسا از سیاره مشتری - کلیک | نبض فناوری و اطلاعات click.ir/1396/04/12/nasas-stunning-images-of-the-planet-jupiter/‎Cachedبا نگاه کردن به عکس های منتشر شده پشت گوشی وجود دوربین دوگانه و فلش ال ای دی ... طبق آخرین شایعات موجود در دنیای فناوری تا به این لحظه می دانیم که نوکیا ۹ در دو ...