مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۱۰ مرگ عجیب به وسیله تکنولوژی!

[ad_1]

techno-killsقرار بود تکنولوژی به بهتر شدن زندگی ما انسان‌ها کمک کند. قرار بود راحت‌تر باشیم، سریع‌تر و بی دغدغه‌تر کارهای‌مان را انجام دهیم. با کار کمتر در آمد بالاتری کسب کنیم و لذت بیشتری ببریم. اما چه شد؟ آیا در حال حاضر به یکی از این‌ها رسیده‌ایم؟ آیا کسی هست که بگوید من در گذشته با اینکه حتی زندگی سخت‌تری داشتم، خوشی‌هایم کمتر از حال حاضر بود؟ کمتر می‌خندیدم، کمتر امید داشتم وکمتر با نشاط بودم؟
تکنولوژی، چیزی که حداقل در بسیاری از فیلم‌های هالیوود به زودی قاتل خالق خود خواهد شد، تا به حال باعث ۱۰ مرگ عجیب غریب شده است که در ادامه می‌خواهیم خلاصه‌ای از این رویدادهای تلخ را برایتان بازگو کنیم.

مرگ با پای مصنوعی
چی بدتر از این است که تا حد مرگ از هم وطنان خودت کتک بخوری؟ بدن آرتور آستون، فرمانده سلطنتی گروه محاصره کننده دروگدا، در سال ۱۶۴۹ پیدا شد. او بر اثر ضربات وارد شده توسط پای مصنوعی چوبی خود، جانش را از دست داده بود. گفته می‌شود ضاربان که هم میهنانش بودند به تصور اینکه او در پای چوبیش طلا پنهان کرده است او را تا حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.

pegمرگ با آذرخش
پروفسور جورج ویلهلم ریچمن روسی و متولد سنت پترزبورگ، پیشگام در مطالعات الکتریکی بوده و در زمره اولین کسانی است که در این زمینه آزمایش‌هایی نیز انجام داده است. او همچنین جز اولین نفراتی بود که توسط یکی از آزمایش‌های خود جانش را از دست داد. در سال ۱۷۵۳ او از ناحیه سر مورد اصابت آذرخش قرار گرفت.

ballمرگ با سیل آب جو
شنا در رودخانه‌ای از آب جو به اندازه‌ای که به نظر می‌آید جالب نیست. سال ۱۸۱۴ بود که ۷ نفر در اثر شکستگی در دیگ‌های تخمیر کمپانی بروری در لندن و جاری شدن ۱۴۶۸۰۰۰ لیتر یا به عبارتی دیگر ۳۸۸۰۰۰ گالن آب جو، جان خود را از دست دادند. آنها تنها قربانیان این حادثه نبودند، بر اثر جاری شدن این مقدار مایعات در خیابان‌های شهر برخی به شدت آسیب دیده، عده‌ای غرق شده و یک نفر دچار مسمومیت الکل شد!

londonbeerfloodمرگ با قطار
مری وارد، دانشمند مشهور یکی دیگر از قربانیان اولین بازی‌های مرگ با تکنولوژی است. سال ۱۸۶۹ او در حالی که مشغول راندن و آزمایش قطار بخاری بود که توسط دایی زاده‌اش چارلز الگرنان ساخته شده بود به بیرون افتاد و زیر چرخ‌ها له شد. او اولین کسی است که در یک تصادف جاده‌ای توسط حمل و نقل موتوری کشته شده است.

trainمرگ با ماده چسبناک
اگر فکر می‌کنید که مرگ با آب جو بد است، پس در باره مرگ با شیره و ماده چسبناک چه تصوری دارید؟ سال ۱۹۱۹ بود که در اثر ایجاد موجی از چسب که به سرعت ۳۵ مایل در ساعت در شهر بوستون در حال حرکت بود، ۲۱ نفر جان خود را از دست دادند و ۱۵۰ نفر نیز زخمی شدند. این ماده چسبناک در اثر انفجار در تانک ۲.۳ میلیون گالنی به خیابانها سرازیر شده بود.

londonbeerfloodمرگ با ماده کریتیکال
سال ۱۹۴۵ هری کی داگلیان جی آر، یکی از قوانین پروژه منهتن را شکست. او به طور تصادفی آجری از کاربید تنگستن را بر روی یک سطح پلوتونیم رها کرد. وقتی دو عنصر به هم برخورد کردند، پلوتونیم کریتیکال شده و تشعشعات مرگبار یونیزه شده از خود ساطع کرد. وی اولین نفری است که در اثر کریتیکال شدن یک عنصر جان خود را از دست داده است.

harry_k__daghlian640مرگ در اثر کاهش فشار هوا
سه کیهان نورد اهل شوروی به نام های گئورگ دوبروفسکی، ولادیسلاف ولکف و ویکتور پاتسایف تنها سه مردی در تاریخ هستند که در خارج از جو زمین مرده‌اند. سال ۱۹۷۱ بود که این گروه سه نفره وقتی فضا پیمای سویوز-۱۱ به طور کاملا تصادفی در زمان ورود مجدد دچار کاهش فشار هوا شد جان خود را از دست دادند.

soyuz11مرگ با بازوی روباتی
شاید روبات‌ها به تازگی مشغول گرفتن شغل ما باشند اما بهتر است بگوییم که خیلی پیش از این‌ها جان ما را نیز گرفته‌اند! سال ۱۹۷۹ رابرت ویلیامز در اثر برخورد یک روبات ۱ تنی به سرش و آسیب ایجاد شده در پی آن جان خود را از دست داد. این روبات یک نمونه کارخانه‌ای متعلق به فورد موتور بود.

jhjkbمرگ با پروانه هلیکوپتر
بوریس سگال کارگردان اوکراینی و پدر کیتی سگال، سال ۱۹۸۱ زمانی که مشغول کارگردانی مینی سریال جنگ جهانی سوم بود، جان خود را از دست داد. او به طور تصادفی به سمت دم در حال چرخش هلیکوپتر رفت و بلافاصله سرش از تنش جدا شد!

borissagalمرگ با یک شیشه نشکن
این جور اتفاقات زمانی می‌افتد که ما آدم‌ها با تمام وجود به تکنولوژی اطمینان می‌کنیم. ۱۹۹۳ گری هوی که یک وکیل کانادایی بود از ۲۴ طبقه سقوط کرد. این اتفاق زمانی رخ داد که او برای نشان دادن مطلبی به دانشجویان حقوق که آن روز در حال بازدید از شرکت بودند خود را به سمت شیشه نشکنی که کمپانی آن‌ها را به تازگی نصب کرده بود پرتاب کرد. شیشه نشکست اما متاسفانه آنچه باعث مرگ او شد شکستن قاب پنجره بود!

ujyuig


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی محققان دانشگاه کالیفرنیا روبات جدیدی ساخته اند که به گفته آنها، چابک ترین روبات با عکس های از تصادف های عجیب خانمها در رانندگی خنده …قبل از هر چیز باید بگم خانم ها نیز به تازگی رانندگی بهتری هم نسبت به بعضی از آقایون عکس فوق العاده دیدنی از عضلات عجیب پای رونالدوکلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز پول نیوز این‌که ارزش دلار را مثلا به جای هزار ریال، تومان ذکر کنیم، با توجه به رایج بودن عصر ایران رییس بانک مرکزی تبدیل پول ایران به تومان جای نگرانی ندارد امکان استفاده از اسکناس ماجرای بارداری و زایمان عجیب یک دختر ساله عکسپرداد شاید این خبر باورتان نشود اما درد معده در یک دختر ساله باعث شد به بارداری اش عجیب ترین پل‌های جهان را بشناسید عکسعجیب ترین پل‌های جهان را بشناسید عکس می‌توانید کیلومتر روی عجیب الخلقه ترین نوزاد جهان متولد شد عکس های …یک پسربچه تازه متولد شده با پا در پاکستان متولد شد این نوزاد عجیب الخلقه در تاریخ انتخاب عجیب جذاب ترین بازیگر زن هالیوود عکسانتخاب عجیب جذاب ترین بازیگر زن هالیوود جذاب ترین زن حال حاضر دنیا کیست؟ اگر قرار کاروفناوری کَلاله پرسش نامه و تحقیق میدانی درس کاروفناوری با سلام و عرض ادب لطفا به نظرسنجی زیر با حوصله و دقت ۱۰ ایده ی جالب که صاحبانش رامیلیونرکرد میلیونر شدن چندان هم سخت نیست ، البته کم هستند افرادی که اعتماد به نفس و توانایی آن را داشته روش شیرین کردن زیتون به وسیله سود سوزآور در منزل شیرین کردن زیتون به وسیله سود سوزآور روش خانگی شیرین کردن زیتون با سود ۱۰ توصیه به آقایان برای مراقبت از مو و درمان ریزش مو پربیننده ترین خبرها گیاه خواری هدیه تهرانی بازیگر ساله و اعتراض او به تزیین کباب بره ۱۰ نقطه‌ از کره زمین که به اندازه‌ مثلث برمودا اسرارآمیز همه در مورد مثلث برمودا و اتفاقات عجیبی که در آن به وقوع پیوسته، شنیده‌اند‌ نظریه‌ها در رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه اگر توقع دارید زمانی که رژیم می‌گیرید، آب سامانه هشدار زمین‌لرزه ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد اولین سامانهٔ هشدار زمین‌لرزه در جهان که از مفهوم امواج پیاستفاده می‌کند سامانه تشخیص مطالب جالب نوشته شده توسط تیم فناوری اوایل اسفند ماه شرکت اپل بالاخره به ماه ها گمانه زنی پایان داد و داستان نصوح، مردیکه کارگر حمام زنانه بود خبرگزاری خامه پرس مردی که سالیان سال همه را فریب داده بود نصوح نام داشت نصوح مردى بود شبیه زنها ،صدایش نازک عکسهای حرم حضرت ابوالفضل علیه السلام کربلا کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز با ذکر عجیب به انگلیسی



لینک منبع :۱۰ مرگ عجیب به وسیله تکنولوژی!

۱۰ مرگ عجیب به وسیله تکنولوژی! - آی‌تی‌رسان itresan.com/10570/10-مرگ-عجیب-به-وسیله-تکنولوژی/.html‎Cached24 ژانویه 2013 ... تکنولوژی، چیزی که حداقل در بسیاری از فیلم‌های هالیوود به زودی قاتل خالق خود خواهد شد، تا به حال باعث ۱۰ مرگ عجیب غریب شده است که در ادامه می‌خواهیم ... 10 مرگ عجیب به وسیله تکنولوژی - Balatarin https://www.balatarin.com/.../10%20مرگ%20عجیب%20به%20وسیله%20تکنولوژی‎Cached15 آوریل 2014 ... قرار بود تکنولوژی به بهتر شدن زندگی ما انسان‌ها کمک کند. قرار بود راحت‌تر باشیم، سریع‌تر و بی دغدغه‌ تر کارهای‌مان را انجام دهیم. با کار کمتر در آمد ... ۱۰ مرگ عجیب به وسیله تکنولوژی! - تی نیوز tnews.ir/news/628076188360.html ۱۰ مرگ عجیب به وسیله تکنولوژی! دریافت خبر : شنبه 27 آذر 1395 ساعت 20:16. قرار بود تکنولوژی به بهتر شدن زندگی ما انسان ها کمک کند. قرار بود راحت تر باشیم ، ... ۱۰ تا از جالب‌ترین و عجیب‌ترین ربات های دنیا! | عجیب‌ترین https://www.ajibtarin.com/strange-technology/.../جالب-عجیب-ربات-دنیا/‎Cached6 ژانویه 2017 ... در این مطلب به ۱۰ تا از جالب‌ترین و عجیب‌ترین ربات های دنیا ... Mar 27, 2018تولد اتو والاخ شیمیدان آلمانی Mar 29, 2018تولد ژوزف هوتون تیلور اختر ... Mar 30, 2018مرگ فیلیپ شووالتر هنچ ... 0098link www.0098link.com/?cat=37‎Cached۱۰ مرگ عجیب به وسیله تکنولوژی! 0. قرار بود تکنولوژی به بهتر شدن زندگی ما انسان‌ها کمک کند. قرار بود راحت‌تر باشیم، سریع‌تر و بی دغدغه‌تر کارهای‌مان را انجام دهیم. لانچر Google Now اندروید ۶٫۰ مارشمالو برای دانلود منتشر شد | بلاگ آی ... blogit.ir/1394/05/لانچر-google-now-اندروید-6-0-مارشمالو.../5932/?... 21 آگوست 2015 ... ۱۰ مرگ عجیب به وسیله تکنولوژی! ۱۳۹۵/۰۹/۲۷. نگاهی به موتورسیکلت تریومف بون‌ویل بابر با موتور ۱۲۰۰ سی‌سی‌! ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ ... Gerdaavar گردآور – Medium https://medium.com/@gerdaavar‎Cached18 دسامبر 2016 ... بازیگران فیلم ارباب حلقه ها بعد از گذشت سال چگونه به نظر می رسند ... کشف ستارۀ مرگ که سیارهخوار است! ... ۱۰ مرگ عجیب به وسیله تکنولوژی! مرگ فرشته، نجات بخش زندگی چهار انسان شد - بتانیوز betanews.ir/news/298097/مرگ-فرشته-نجات-بخش-زندگی-چهار.../go 17 ا کتبر 2016 ... وی ادامه داد: بنا به گفته خانواده شادروان فرشته منصوری، او در زمان حیات خود، ... شدن زندگی نیست رسا-3 هفته پیش; ۱۰ مرگ عجیب به وسیله تکنولوژی! 10 اختراع برتر جهانی در عرصه نانو - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../10-اختراع-برتر-جهانی-در-عرصه-نانو‎Cached7 ژوئن 2017 ... نانو تکنولوژی می‌تواند به عنوان ادامه دانش کنونی به ابعاد نانو یا ... دستکاری مواد در مقیاس اتمی و تولید مواد و ابزار، به وسیله کنترل آنها در سطح اتم‌ها و ... دانشنامه اقتصاد و مدیریت - Google+ https://plus.google.com/+Daneshnamah‎CachedTranslateShow original text. ۱۰ مرگ عجیب به وسیله تکنولوژی! » اندیشکده اقتصاد. ۱۰ مرگ عجیب به وسیله تکنولوژی! » اندیشکده اقتصاد. blog.daneshnamah.net.