مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین و آسان ترین راه برای سحر خیز شدن

[ad_1]

بهترین و آسان ترین راه برای سحر خیز شدن

بهترین و آسان ترین راه برای سحر خیز شدن 

بیدار شدن در صبح های زود می تواند برای برخی از افراد بسیار مشکل باشد. برخی از عادت کرده اند که تا پاسی از شب بیدار باشند. صبح زود است و هوا تاریک. با صدای آلارم گوشی از خواب بیدار می شوید. چند دقیقه روی تخت می نشینید و سپس گوشی را بر می دارید.

 

در تاریکی تنها نورگوشی است که اتاق را روشن می کند. به گوشی نگاه می کنید و تمام پیام ها و ایمیل های باز نشده را چک می کنید تا خواب از سرتان بپرد اما بعد از چند دقیقه نه احساس خواب آلودگی دارید و نه احساس بیداری. حسی بسیار ناگوار.

 

تا قبل از این که تصمیم بگیرم سحرخیز شوم برنامه هر روزم همین بود. برای خودم جغدی بودم و تا نیمه شب بیدار می ماندم. گاهی اوقات به خاطر قرارهای کاری مجبور بودم زود از خواب بیدار شوم و این برایم بسیار سخت بود. اکثر مواقع سر کار خواب آلود بودم و باقی روز را در حالت خماری سپری می کردم.

 

اما از زمانی که تصمیم گرفتم صبح ها زود از خواب بیدار شوم مجذوب و شیفته پتانسیل صبح ها می شدم. این ساعت ها هدیه ای از سوی خدا بودند زیرا می توانستم با وقت های اضافی که می آوردم برای روز بعد آمادگی داشته باشم. سحرخیز شدن به من این فرصت را داد تا زمان بیشتری را با همسرم بگذرانم.

 

به عنوان فردی که عادت داشتم شب ها دیر بخوابم تصمیم گرفتم برای جلوگیری از بازگشت به آن حالت برنامه ای ترتیب ببینم. بنابراین تصمیم گرفتن از سحرخیزها چیزهایی بیاموزم.

 

قهوه دم کنید، چراغ ها را روشن کنید و یا کاری انجام دهید

هر روز صبحم را با یک فنجان قهوه آغاز می کنم. البته نه به خاطر تاثیر کافئین در بیدار شدن. زمان آماده کردن قهوه ۱۵ دقیقه طول می کشد و در این چند دقیقه خواب از سرم می پرد. چک کردن گوشی باعث می شد بیشتر خواب آلود شوم. اما اکنون به جای آن به آشپزخانه می روم. قهوه درست می کنم، از خوردن قهوه لذت می برم و به کارهای روزانه ای که در پیش رو دارم فکر می کنم.

 

چراغ یکی دیگر از مهم ترین عوامل بیدار شدن است. در روشنایی بیدار شدن آسان است. آنچه سمشکل است بیدار شدن در تاریکی است. به همین دلیل همیشه بلافاصله پس از بیدار شدن لامپ ها را روشن می کنم و در صورت ممکن طلوع خورشید را تماشا می کنم.

 

برای سحر خیز شدن باید اول صبح کاری انجام دهم. آَپزی، اتو کشیدن و یا حتی نظافت به من کمک می کند که خواب از سرم بپرد. این کارها حتی اگر شب دیر خوابیده باشید به سحرخیز شما کمک بزرگی می کند.

 

شب پیش

شاید به اندازه کافی نخوابیده اید. به عنوان مثال من خودم با ۷ الی ۸ ساعت خواب در روز احساس خوبی دارم. بنابراین هر شب ساعت ۱۰ می خوابم تا بتوانم ساعت ۵:۴۵ بیدار شوم.به غذاهایی که قبل از خواب می خورید دقت کنید. الکل روی خواب تاثیرات منفی می گذارد. شکلات تلخ بعد از شام به دلیل کافئین موجود در آن ما را بیدار نگه می دارد.

 

سرانجام با ایجاد تغییرات در فضای خانه آرامش خوابتان را بیشتر کنید. نور لامپ را کم کنید، پرده ها را بکشید، چراغ های جانبی داخل آشپزخانه و پذیرایی را خاموش کنید تا راحت وریلکس به خواب بروید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

۲۳ راه برای صبح زود بیدار شدن سحرخیزیبهداشت و سلامتمن در تمام طول تحصیلم یک مصیبت بزرگ داشتم آن هم اینکه همیشه صبح زود از خواب بلند شدن بهترین زمان مصرف قرص آهن و کلسیمبهترین زمان مصرف قرص آهن و کلسیم برای مصرف هر نوع مکمل دارویی هر چند که مفید است با آفتاب آفتاب،آفتاب مرجع اخبار ایران و جهان، بانک جامع نیازمندیهاورود اولین مربی زن چینی به ایران عکسجالب ترین و دیدنی ترین تصاویر خبری روزچهار شنبه عجیب‌ترین سلبریتی‌های ایرانی رمان دانلود انواع رمان های عاشقانه و کل کلی و طنز و دانلود رمان های عاشقانه و زیبا با فرمت مختلف بصورت آسانرمان دانلود انواع رمان های رشد و تکامل کودک ، خلاقیت کودک کودکرشد و تکامل کودکرشد و تکامل کودکانرشد و تکامل کودک رشد و تکامل کودک سالهرشد و توصیه برای افزایش حجم عضله پایگاه تخصصی بدنسازی و ۷ توصیه برای افزایش حجم عضله تستوسترون هورمون مردانه ای است که از رشدش ماهیچه حمایت معرفی جاذبه های گردشگری دبی لست سکندشرایط آب و هوایی دبی در ماههای مختلف سال بیشترین کمترین دبی شرایط آب و هوایی در ماه حرکاتی برای بزرگ کردن باسن پایگاه تخصصی بدنسازی و یکی از دوستان در خصوص حرکتی برای بزرگ کردن عضلات باسن سئوال نمودند تصمیم گرفتم مقاله ۲۳ راه برای صبح زود بیدار شدن سحرخیزی بهداشت و سلامت من در تمام طول تحصیلم یک مصیبت بزرگ داشتم آن هم اینکه همیشه صبح زود از خواب بلند شدن برایم بهترین زمان مصرف قرص آهن و کلسیم بهترین زمان مصرف قرص آهن و کلسیم برای مصرف هر نوع مکمل دارویی هر چند که مفید است با یک آفتاب ۹۹ضربه شلاق برای بازیگر مشهور تئاتر برای رابطه نامشروع بازیگر معروف تئاتر که به آزار و ورود اولین مربی زن چینی به ایران عکس جالب ترین و دیدنی ترین تصاویر خبری روزچهار شنبه عجیب‌ترین سلبریتی‌های ایرانی چه رشد و تکامل کودک ، خلاقیت کودک کودک رشد و تکامل کودکرشد و تکامل کودکانرشد و تکامل کودک رشد و تکامل کودک سالهرشد و تکامل رمان دانلود انواع رمان های عاشقانه و کل کلی و طنز و ترسناک دانلود رمان های عاشقانه و زیبا با فرمت مختلف بصورت آسانرمان دانلود انواع رمان های عاشقانه توصیه برای افزایش حجم عضله پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ ۷ توصیه برای افزایش حجم عضله تستوسترون هورمون مردانه ای است که از رشدش ماهیچه حمایت می کند معرفی جاذبه های گردشگری دبی لست سکند شرایط آب و هوایی دبی در ماههای مختلف سال بیشترین کمترین دبی شرایط آب و هوایی در ماه ژانویه نامِ من عشق است، آیا می شناسیدم؟ رفتی و بی تو ذوقِ می نوشی نیست کاری م به جز سکوت و خاموشی نیست دانی تو و عالمی سراسر دانند



لینک منبع :بهترین و آسان ترین راه برای سحر خیز شدن

بهترین و آسان ترین راه برای سحر خیز شدن - پارس ناز www.parsnaz.com/بهترین-آسان-ترین-راه-سحر-خیز-شدن.html‎Cachedبهترین و آسان ترین راه برای سحر خیز شدن ،راه های سحر خیز شدن صبح زود،روش های بیدار شدن صبح زود،راه آسان بیدار شدن اول صبح،سرحال یودن اول صبح. روش ساده و سریع سحرخیز شدن - نمناک namnak.com/روش-سحرخیز-شدن.p27859‎Cachedسحرخیز و سحرخیز بودن و روشهای سحرخیز شدن و بیدار شدن صبح زود و سحرخیز شدن و راهکارهایی برای سحرخیزی را در نمناک مشاهده کنید. ساده ترین راه های سحر خیز شدن - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/news/.../ساده-ترین-راه-های-سحر-خیز-شدن‎Cachedساده ترین راه های سحر خیز شدن ... در این گزارش چند راهکار عملی برای افرادی که مشکل صبح زود بیدار شدن دارند، معرفی شده است. ... ارتباط سحرخیز بودن و شب زنده‌داری با ژن‌های شما ... بهترین راه پیشگیری و درمان تیرگی، چروک و پف دور چشم چیست؟ سحرخیز شدن با 10 روش پیشنهادی - دانلود آهنگ naslemusic.com/سحرخیز-شدن-با-10-روش-پیشنهادی.html‎Cached Similarما به شما راه و روش بیدار شدن در این روزهای زمستانی را یاد می دهیم. ... غذایی شما کربوهیدرات کمتر و چربی مفید بیشتری داشته باشد می تواند باعث سحرخیز شدنتان شود. پنج راه حل آسان برای سحرخیزی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/272517/پنج-راه-حل-آسان-برای-سحرخیزی‎Cached Similar5 دسامبر 2015 ... آیا احساسی که از بیدار شدن در صبح زود دارید آمیخته ای از دوست داشتن و نفرت ... شدن ، تقریبا بدون هیچ گونه تلاشی شما کم کم به یک فرد سحرخیز ... ۲۳ راه برای صبح زود بیدار شدن (سحرخیزی) - عصرعلم www.asreelm.com/23-notes-to-be-riser/‎Cached Similar3 دسامبر 2016 ... نوشتن و یادداشت کردن کارهای مهمی که قرار است صبح بعد از بیدار شدن از خواب انجام ... صبح شاداب تر نماید و در نهایت روزتان را به بهترین شکل ممکن شروع کنید. ... آن هنگام از صبح شاداب ترین ساعات و آماده ترین ساعتش را میگذارند می توانید از ... راستش در برخی موارد بد نیست برای سحر خیز شدن با یکی مثل خودتان که ... بهترین راه برای سحر خیز شدن - نازوب www.nazweb.ir/193887-بهترین-راه-برای-سحر-خیز-شدن.html‎Cachedبهترین راه برای سحر خیز شدن برای سحر خیز بودن باید انگیزه و هدف محکم داشت سحرخیزی و بیدار شدن در صبح زود فواید زیادی دارد؛ در این مطل. ۴ راه‌ حل برای سحرخیز شدن - فردا www.fardanews.com/fa/news/.../۴-راه‌-حل-برای-سحرخیز-شدن‎Cached27 سپتامبر 2016 ... راه‌حل اول برای سحرخیز شدن: فواید سحرخیری را در نظر بگیرید قبل از اینکه ... یکی از بهترین مزایای سحرخیری، تماشای طلوع آفتاب است. چه دلیلی ... ۶ روش ساده برای سحر خیز شدن - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/fa/.../6-روش-ساده-برای-سحر-خیز-شدن‎Cached29 ا کتبر 2014 ... خبرگزاری تسنیم: آیا صبح‌ها به هنگام بیدار شدن با مشکل دچار می‌شوید؟ براین اساس 6 پیشنهاد کلیدی ولی ساده برای سحر خیزی به شما پیشنهاد ... روش های بیدار شدن صبح زود بدون عذاب! - asemankarimi asemankarimi.parsiblog.com/.../روش+های+بیدار+شدن+صبح+زود+بدون+عذاب%21/‎Cachedقبل از خواب از نظر روحی خود را برای زود بیدار شدن آماده کنید. .... عادت برای خود تبدیل کرده‌اند و برای همین است که می‌توانند هر صبح سحر‌خیز باشند و در اصل سحر‌خیزی ...