مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عادات غلط دکوراسیون فضای نشیمن منزل

[ad_1]

عادات غلط دکوراسیون فضای نشیمن منزل

عادات غلط دکوراسیون فضای نشیمن منزل 

در دکوراسیون مناطق مختلف منزل باید حواسمان به فضای نشیمن باشد چون همیشه در جلو دید و چشم ما است. ما نکات بسیاری در رابطه با چیدمان و دکوراسیون مناسب و اصولی فضای نشیمن با شما عنوان کرده ایم و ترفندها و رازهای بسیاری را در رابطه با چگونگی یک چیدمان مناسب در فضای نشیمن با شما مطرح کرده ایم،

 

اما امروز می خواهیم از دیدگاه دیگری به بررسی اشتباهات رایج در دکوراسیون نشیمن بپردازیم و شما را با عادات غلط در طراحی و دکوراسیون فضای نشیمن آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

 

خرید مبلمان نامناسب

عادات غلط دکوراسیون فضای نشیمن منزل

یکی از بزرگترین اشتباهات رایج در طراحی و دکوراسیون نشیمن انتخاب مبلمان نامناسب برای این فضاست. گاهی ظاهر و یا رنگ یک مبل چنان شما را شیفته ی خودش می کند که از بررسی سایر معیارهای انتخاب مبلمان باز می مانید، بهتر است اولویت انتخاب مبلمانتان را راحتی و ابعاد مناسب با فضای نشیمن تان در نظر بگیرید تا دکوراسیون راحت و آرامش بخشی را داشته باشید.

 

عدم ایجاد فاصله بین مبل و دیوار
عادات غلط دکوراسیون فضای نشیمن منزل

یکی از بزرگترین اشتباهات رایج در چیدمان و دکوراسیون نشیمن عدم ایجاد فاصله بین مبل و دیوار است، این کار علاوه بر این که بعد از مدتی سبب ایجاد اثر و لک روی دیوار می شود فضای داخلی شما را هم کوچکتر نشان می دهد. پس توجه داشته باشید که حتی اگر فضای نشیمن شما کوچک است فاصله ی کمی بین دیوار و مبلمان خود قرار دهید تا ظاهر دکوراسیونتان بهتر دیده شود.

 

نصب تابلوها در ارتفاع نامناسب

عادات غلط دکوراسیون فضای نشیمن منزل

در چیدمان و دکوراسیون نشیمن حتما توجه داشته باشید که تابلوها در ارتفاع معقول و مناسب نصب شوند این ارتفاع نباید خیلی بالا و یا خیلی پایین باشند و باید حدفاصل دیوار درست مقابل چشم قرار گیرد.

 

نور پردازی نامناسب
عادات غلط دکوراسیون فضای نشیمن منزلیکی از مهمترین و بزرگترین اشتباهات رایج در دکوراسیون نشیمن نورپردازی نامناسب می باشد. هر چند که دکوراسیون داخی شما اصولی و بی نقص باشد عدم استفاده از نور مناسب در فضا می تواند جلوه ی ظاهر دکوراسیون شما تغییر دهد و زیبایی آن را کاهش دهد، پس در نظر داشته باشید که حتما در فضای نشیمن خود از نورپردازی مناسب استفاده نمایید.

 

استفاده بیش از حد از وسایل دکوری
عادات غلط دکوراسیون فضای نشیمن منزلیکی از اشتباهات رایج در دکوراسیون نشیمن استفاده ی بیش از وسایل دکوری به خصوص دکوری های کوچک است که سبب ایجاد اغتشاش بصری در فضا و کوچکتر دیده شدن فضای دکوراسیون شما می باشد، بنابراین در انتخاب لوازم دکوری فضای نشیمن خود دقت کنید و از انتخاب لوازم دکوری با تم های متفاوت بپرهیزید.

 

نداشتن فضای کافی برای مهمان
عادات غلط دکوراسیون فضای نشیمن منزلیکی از مواردی که در چیدمان دکوراسیون نشیمن خود باید رعایت کنید ایجاد فضای کافی و راحت برای مهمانان است. برای این منظور می توانیددر هنگام خرید مبلمان دقت بیشتری به خرج دهید و با انتخاب مبلمان مناسب راحتی مثل مبل ال شکا که افراد بیشتری را در خود جای می دهد این مشکل را به راحتی حل نمایید.

 

انتخاب مبلمان نامرغوبعادات غلط دکوراسیون فضای نشیمن منزل

موضوع مهمی که امروزه به یکی از بزرگترین اشتباهات رایج در دکوراسیون نشیمن تبدیل شده است انتخاب مبلمان نامرغوب است. در هنگام خرید هر نوع مبلمانی به این موضوع توجه داشته باشید که دست کم چهار تا پنج سال باید از آن استفاده کنید پس یک خرید با کیفیت می تواند دکوراسیون شما را برای این مدت بیمه کند.

 

نصب پرده در ارتفاع نامناسب
عادات غلط دکوراسیون فضای نشیمن منزلیکی دیگر از اشتباهات رایج در طراحی و دکوراسیون نشیمن نصب پرده در ارتفاع نامناسب می باشد، حتما باید توجه داشته باشید که پرده ها را در ارتفاع مناسب نصب کنید تا فضای شما کوچکتر از آنچه که هست به نظر نرسد و ظاهر خود را از دست ندهد.

 

چیدانه

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سایت نظام مهندسی کاربر گرامی، به سامانه ارجاع کار …این سامانه به منظور ارجاع کار نظارت به مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان وبلاگ روانشناسی شفای درون اختلالات روانپزشکی …اختلال دوقطبی اختلال دوقطبی به انگلیسی یا شیدایی‌ ـ افسردگی‌ نوعی کارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان …قابل توجه مالکین و همکاران محترم نظر به اینکه بخشنامه های دیگری پس از صدور این راه های خوش فرم کردن ران و باسن پایگاه تخصصی …نام علمی باسن، عضلات سرینی بزرگ می باشد این عضلات همان عضلات گرد بالای مفصل ران است حسن مرتضوی عرفان عملی وتصوفمباحث ومطالب پیرامون عرفان عملی وتصوف ساعت ٢۱٤ ‎بظ روز شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸٦ سایت نظام مهندسی کاربر گرامی، به سامانه ارجاع کار مهندسین این سامانه به منظور ارجاع کار نظارت به مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استفاده می وبلاگ روانشناسی شفای درون اختلالات روانپزشکی و توصیه های درمانی اختلال دوقطبی اختلال دوقطبی به انگلیسی یا شیدایی‌ ـ افسردگی‌ نوعی اختلال کارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان کارشناسان رسمی شاید بهترین راه برای حل اختلاف خط مرزی بین دو قطعه زمین یک توافق متقابل بین همسایه ها باشد راه های خوش فرم کردن ران و باسن پایگاه تخصصی بدنسازی و نام علمی باسن، عضلات سرینی بزرگ می باشد این عضلات همان عضلات گرد بالای مفصل ران است که در حسن مرتضوی عرفان عملی وتصوف مباحث ومطالب پیرامون عرفان عملی وتصوف ساعت ٢۱٤ ‎بظ روز شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸٦



لینک منبع :عادات غلط دکوراسیون فضای نشیمن منزل

Images for عادات غلط دکوراسیون فضای نشیمن منزل عادات غلط دکوراسیون فضای نشیمن منزل - پارس ناز www.parsnaz.com/عادات-غلط-دکوراسیون-فضای-نشیمن-منزل.html‎Cachedعادات غلط دکوراسیون فضای نشیمن منزل ،دکوراسیون زیبا برای نشیمن خانه،بهترین دکوراسیون برای اتاق نشیمن،اشتباهات در دکوراسیون نشیمن،دکوراسیون نشیمن و ... عادات غلط دکوراسیون فضای نشیمن منزل - مفیدستان mofidestan.ir/عادات-غلط-دکوراسیون-فضای-نشیمن-منزل/ عادات غلط دکوراسیون فضای نشیمن منزل یکی از مهمترین و بزرگترین اشتباهات رایج در دکوراسیون نشیمن نورپردازی نامناسب می باشد. هر چند که دکوراسیون داخی شما ... اشتباهات بزرگ در دکوراسیون اتاق نشیمن - ابرتازه ها www.abartazeha.com/news/.../living-room-decorating-mistakes/‎Cachedیکی از بزرگترین اشتباهات رایج در طراحی و دکوراسیون نشیمن انتخاب مبلمان نامناسب برای این فضاست. ... را با عادات غلط در طراحی و دکوراسیون فضای نشیمن آشنا کنیم پس با ما همراه باشید. ... مدل های دکوراسیون منزل ایرانی جدید 2018 و دوست داشتنی. عادات غلط دکوراسیون فضای نشیمن منزل - وسریا wesria.xyz/news/432357 عادات غلط دکوراسیون فضای نشیمن منزل از وبلاگ مجله مطالب خواندنی دریافت و به همراه لینک مستقیم مطلب در سایت مرجع نمایش داده شده است. در صورت تمایل به خواندن ... عادات غلط دکوراسیون فضای نشیمن منزل | جستجو در وبلاگها | آرشیو ... weblog724.gdn/list/عادات-غلط-دکوراسیون-فضای-نشیمن-منزل عبارت عادات غلط دکوراسیون فضای نشیمن منزل در بین وبلاگهای سایتهای وبلاگی جستجو شده و نتایج با ذکر منبع به صورت خ ر بازنشر شده و در این صفحه نمایش داده ... چند اشتباه بزرگ در چیدن دکوراسیون اتاق نشیمن نبایدهای بزرگ در ... tnews.ir/نیک-صالحی/62f076642603.html یکی از بزرگترین اشتباهات رایج در طراحی نشیمن انتخاب مبلمان نامناسب برای این فضاست ما نکات بسیاری در رابطه با چیدمان و دکوراسیون مناسب و اصولی فضای نشیمن با شما ... اصول نورپردازی در خانه ، نور مناسب در دکوراسیون منزل +تصاویر ... و شما را با عادات غلط در طراحی و دکوراسیون فضای نشیمن آشنا کنیم پس با ما همراه باشید. ایده های زیبا و نوین طراحی دکوراسیون حیاط و آلاچیق تصویر azarbaijan-news.ir/search/?...ایده%20های%20زیبا%20و%20نوین%20طراحی%20دکوراسیون%20حیاط%20... استفاده از لوستر برای پذیرایی منزل می‌تواند جذابیت خاصی به فضای خانه و .... شما را با عادات غلط در طراحی و دکوراسیون فضای نشیمن آشنا کنیم پس با ما همراه باشید. میهن مگ - نبایدهای بزرگ در دکوراسیون اتاق نشیمن https://mihanmag.com/.../نبایدهای_بزرگ_در_دکوراسیون_اتاق_نشیمن‎Cached24 مه 2017 ... ممنوعیت ها در تزئین اتاق نشیمن یکی از بزرگترین اشتباهات رایج در ... بپردازیم و شما را با عادات غلط در طراحی و دکوراسیون فضای نشیمن آشنا ... عادات اشتباه چیدمان محیط نشیمن خانه (9 عکس) - سرزه www.serze.com/عادات-اشتباه-چیدمان-محیط-نشیمن-خانه-2550078/‎Cached18 دسامبر 2016 ... عادات غلط دکوراسیون فضای نشیمن منزل تصویر و عکس شماره 1 ⇩ عادات اشتباه چیدمان محیط نشیمن خانه در چیدمان نواحی گوناگون خانه باید حواسمان به ...