مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

محدودیت‌های آلمان برای فیس بوک، گوگل و توییتر

[ad_1]

 

کد مطلب: 425637

محدودیت‌های آلمان برای فیس بوک، گوگل و توییتر

بخش دانش و فناوری الف،29 آذر95

وزیر دادگستری آلمان مدیران شبکه های اجتماعی فیس بوک، گوگل و توییتر را تهدید کرده که اگر موفق به پاک سازی سایت های تحت مدیریت خود از مطالب نفرت پراکنانه نشوند جریمه خواهند شد.

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۴

 خبرگزاری فارس به نقل از گاردین، وی هشدار داده که این جریمه ها ممکن است از اوایل سال آینده میلادی اعمال شوند. آلمان قصد دارد با وضع قوانین جدیدی شبکه های اجتماعی مشهور را مجبور به ایفای نقش فعالانه تر در زمینه مقابله با نفرت پراکنی اینترنتی کند.

از جمله اقداماتی که آنجلا مرکل صدراعظم آلمان در این زمینه مدنظر قرار داده است می‌توان به دریافت جریمه بر مبنای درآمد سالیانه و گردش مالی این شرکت ها اشاره کرد. علاوه بر این اگر سایت های یاد شده از پاک کردن مطالب ارسالی ظرف 24 ساعت خودداری کنند برای آنها جریمه ای حداکثر معادل 500 هزار یورو در نظر گرفته خواهد شد.

نگرانی در مورد سوءاستفاده از شبکه های اجتماعی برای انتشار مطالب نژادپرستانه، افراطی و ... به خصوص بعد از حملات تروریستی داعش به برخی شهرهای اروپایی افزایش یافته و مقامات سیاسی این کشورها معتقدند فیس بوک، گوگل، توییتر و ... به وظایف خود برای مقابله با نفرت پراکنی در اینترنت به درستی عمل نکرده اند.

در پاییز سال 2015 یک گروه کاری در آلمان متشکل از نمایندگان گوگل، فیس بوک، توییتر و وزیر دادگستری این کشور تشکیل شد تا این نوع محتوا ظرف 24 ساعت از اینترنت پاک شود. اما در عمل چنین چیزی رخ نداد و بر اساس گزارش ماه سپتامبر دولت آلمان فس بوک تنها در 46 درصد موارد به این وعده خود عمل کرد. این رقم در مورد یوتیوب 10 درصد و توییتر 1 درصد بوده که رقمی بسیار ضعیف و نامناسب محسوب می شود.

برخی منابع خبری مدعی شده اند فیس بوک برای پاک کردن 2000 مطلب نامناسب نژادپرستانه و نفرت پراکن 600 نفر را به خدمت گرفته، اما این شرکت رسما موضوع مذکور را تایید نکرده است.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ فیسبوک

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

الف آیا عضویت در فیس بوک وشبکه های اجتماعی …فیس بوک می تواند اعتیادآور باشد اگر عضو فیس بوک هستید، آیا می توانید برای مدت ساعت توییتر ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادتوییترقوانین هدف توییتر از ارائه این سرویس اجازه دادن به کاربران برای کشف و دریافت مطالب از هیتاچی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادهیتاچیسیستم‌های اطلاعاتی و مخابراتی بخش طراحی، مهندسی و ساخت سیستم‌های اطلاعاتی و خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریتدبیر چین و اروپا برای مهار آلودگی مرگ و زندگی داعش از نگاه ساندی تلگراف شهیدی از پرسمان دانشجویی اندیشه ی سیاسیخود این صلح و شرایط امام حسنع همه‌اش یک مکر الهی بودیعنی اگر امام حسن می‌جنگید و در فناوری اطلاعات و ارتباطات به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام مطالب رایانه و اینترنت دانش و فناوریپس از فراگیر شدن کاربرد لپ تاپ و نوت بوک ها این روزها تب جدیدی در دنیای فناوری همه گیر ارتش سبز فیلترشکن جدید، فیلترشکن قوی، …توصیه های امنیتی برای کار با اینترنت توصیه های امنیتی مهم برای وبلاگ نویسان موقع نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنابهره‌برداری از صدها طرح عمرانی و صنعتی درشهرهای کشور صفحه شهرستان بخش خبرشهرستان توییتر ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد توییتر قوانین هدف توییتر از ارائه این سرویس اجازه دادن به کاربران برای کشف و دریافت مطالب از منابع الف آیا عضویت در فیس بوک وشبکه های اجتماعی جرم است؟ فیس بوک می تواند اعتیادآور باشد اگر عضو فیس بوک هستید، آیا می توانید برای مدت ساعت صفحه هیتاچی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد هیتاچی سیستم‌های اطلاعاتی و مخابراتی بخش طراحی، مهندسی و ساخت سیستم‌های اطلاعاتی و مخابراتی فناوری اطلاعات و ارتباطات به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام مطالب رایانه و اینترنت دانش و فناوری پس از فراگیر شدن کاربرد لپ تاپ و نوت بوک ها این روزها تب جدیدی در دنیای فناوری همه گیر شده خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری پایش آثار مثبت و منفی تغییر واحد پول ملی در شبکه یک آغاز تولید سریال جدید «سامان مقدم» برای ارتش سبز فیلترشکن جدید، فیلترشکن قوی، مجموعه آموزش های فیلترشکن جدید، فیلترشکن قوی، مجموعه آموزش های کاربردی عبور از فیلترینگ اینترنت پرسمان دانشجویی اندیشه ی سیاسی خود این صلح و شرایط امام حسنع همه‌اش یک مکر الهی بودیعنی اگر امام حسن می‌جنگید و در این نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنا بهره‌برداری از صدها طرح عمرانی و صنعتی درشهرهای کشور صفحه شهرستان بخش خبرشهرستان به



لینک منبع :محدودیت‌های آلمان برای فیس بوک، گوگل و توییتر

محدودیت‌های آلمان برای فیس بوک، گوگل و توییتر - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950928001559‎Cached19 دسامبر 2016 ... وزیر دادگستری آلمان مدیران شبکه های اجتماعی فیس بوک، گوگل و توییتر را تهدید کرده که اگر موفق به پاک سازی سایت های تحت مدیریت خود از ... محدودیت‌های آلمان برای فیس بوک، گوگل و توییتر - kodoom.com ... news.kodoom.com/health.../محدودیت-های-آلمان-برای-فیس-بوک/.../6132105/ وزیر دادگستری آلمان مدیران شبکه های اجتماعی فیس بوک، گوگل و توییتر را تهدید کرده که اگر موفق به پاک سازی سایت های تحت مدیریت خود از مطالب نفرت پراکنانه ... محدودیت‌های آلمان برای فیس بوک، گوگل و توییتر | رجانیوز | خبروان khabarone.ir/news/.../محدودیت‌های-آلمان-برای-فیس-بوک،-گوگل-و-توییتر 19 دسامبر 2016 ... وزیر دادگستری آلمان مدیران شبکه‌های اجتماعی فیس بوک، گوگل و توییتر را تهدید کرده که اگر موفق به پاک سازی سایت‌های تحت مدیریت خود از مطالب ... محدودیت‌های آلمان برای فیس‌بوک، گوگل و توییتر - روزنامه تعادل www.taadolnewspaper.ir/.../57241-محدودیت-های-آلمان-برای-فیس-بوک-گوگل-توییتر‎Cached20 دسامبر 2016 ... گاردین وزیر دادگستری آلمان مدیران شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، گوگل و توییتر را تهدید کرده که اگر موفق به پاک‌سازی سایت‌های تحت مدیریت خود از ... گزارش: محدودیت تازه امریکا برای مسافران خاور میانه | آلمان و جهان | DW ... www.dw.com/fa-af/گزارش-محدودیت-تازه-امریکا.../a-38043629‎Cached21 مارس 2017 ... آلمان و جهان. گزارش: محدودیت تازه امریکا برای مسافران خاور میانه ... طیاره, لپ تاپ; به اشتراک گذاری فرستادن فیس بوک تویتر گوگل پلاس بیشتر ... نگرانی آلمان از نفرت پراکنی اینترنتی داعش در فیس بوک و توییتر ... www.momtaznews.com/نگرانی-آلمان-از-نفرت-پراکنی-اینترنتی-د/‎Cached19 دسامبر 2016 ... محدودیت‌های آلمان برای گوگل و فیس بوک و توییتر. نگرانی در مورد سوءاستفاده از شبکه های اجتماعی برای انتشار مطالب نژادپرستانه، افراطی و … محدودیت های آلمان برای فیس بوک، گوگل و توییتر - اقتصاد آنلاین ... khabarfarsi.com/u/29949279 19 دسامبر 2016 ... محدودیت های آلمان برای فیس بوک، گوگل و توییتر. وزیر دادگستری آلمان مدیران شبکه های اجتماعی فیس بوک، گوگل و توییتر را تهدید کرده که اگر ... توییتر - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/توییتر‎Cached Similarاز جمله محدودیت‌های توییتر می‌توان به ۲۵۰ مسیج در روز، ۱۰۰۰ توییت در روز، بیش از ۲۰۰۰ ... آمار جستجوی واژه "twitter" در جهان و در ایران به ترتیب بیشترین جستجوی انجام شده در گوگل و بیشترین بازدید از وب‌گاه توییتر ..... ۶ اوت ۲۰۰۹: توییتر و فیس بوک تحت تأثیر «حملات عدم پذیرش سرویس» (DDos) ..... صدای آلمان، ۱۸ نیر ۱۳۸۸. محدودیت‌های آلمان برای شبکه‌های اجتماعی - شارا - شبکه اطلاع رسانی ... www.shara.ir/view/27359/محدودیت‌های-آلمان-برای-شبکه‌های-اجتماعی 20 دسامبر 2016 ... شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، وزیر دادگستری آلمان مدیران شبکه‌های اجتماعی فیس بوک، گوگل و توییتر را تهدید کرده که اگر موفق به ... آلمان فیسبوک را برای حذف نکردن پست‌ها چند میلیون جریمه می‌کند؟ - BBC www.bbc.com/persian/world-40458264‎Cached30 ژوئن 2017 ... آلمان فیسبوک را برای حذف نکردن پست‌ها چند میلیون جریمه می‌کند؟ ... آنها می‌گویند که محدودیت زمانی تعین شده توسط قانون غیر واقعی است و به سانسور ...