مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آیفون ۶s پس از شارژ منفجر شد +عکس

[ad_1]

مشکل باتری آیفون ۶s در چند وقت گذشته سر و صدا به راه انداخته است. در ابتدا برخی کاربران به این موضوع اشاره کردند که ظرفیت باتری گوشی‌ آن‌ها خیلی زود تمام می‌شود؛ اما وقتی گوشی را به شارژر متصل می‌کنند، می‌بینند که باتری هنوز ۳۰ درصد شارژ دارد.

به گزارش صبحانه، اپل گفت باتری گوشی افرادی که با چنین مشکلی مواجه شده‌اند را تعویض می‌کند. حالا گزارش شده که گوشی یکی از کاربران منفجر شده است. اتفاقی که قبل از این هم چند باری به دلایل مختلف رخ داده بود.

در گزارش جدید گفته شده که یک گوشی آیفون ۶s پس از شارژ منفجر شده. صاحب این آیفون گفته وقتی که گوشی را از شارژر جدا کرده، دود از گوشی خارج شده و پس از آن هم آتش گرفته است. پس از این اتفاق هم گوشی را روی زمین انداخته. همین طور که در تصاویر منتشر شده از این گوشی مشخص شده، به نظر می‌رسد که دلیل انفجار مربوط به باتری این تلفن همراه هوشمند بوده است. البته هنوز صاحب این گوشی نگفته که می‌خواهد چه کار کند و حتی نگفته که انفجار گوشی به او آسیبی زده یا خیر.

از آنجایی که هنوز دلیل انفجار باتری مشخص نشده، نمی‌توانیم درباره‌ی این موضوع به شکل دقیق صحبت کنیم. شاید استفاده از شارژهای تقلبی باعث خراب شدن باتری گوشی شده باشد. شاید از قبل گوشی زمین خورده و به باتری آسیب وارد شده است. باید ببینیم واکنش اپل درباره این موضوع چیست.

منبع : دیجی کالا

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مقایسه آیفون با گلکسی اس آیفوندربرابرگلکسیاسآیفون گلگسی اس صفحه نمایش اینچ اینچ رزولوشن در پیکسل در پیکسل اخبار داغ دنیای فناوری آخرین اخبار سایت شایعات جدید درباره مودم آیفون بررسی مشخصات نحوه استفاده از مقایسه گلکسی نوت با اس اج ؛ مقایسه‌ پرچمداران ……اینک قصد داریم با مقایسه گلکسی نوت با اس اج به بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌های نظرات کاربران در مورد گوشی …ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد در حال ارسال اطلاعات نظرات کاربران در مورد گوشی …ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد در حال ارسال اطلاعات آیفون ۶ پس از شارژ منفجر شد عکس اطلاع از شارژ همراه اول اطلاع از شارژ اینترنت عکس از شارژ و دشارژ خازن اطلاع از شارژ رایتل اطلاع از شارژ ایرانسل نحوه اطلاع از شارژ نحوه اطلاع از شارژ رایتل کد اطلاع از شارژ رایتل



لینک منبع :آیفون ۶s پس از شارژ منفجر شد +عکس

آیفون ۶s پس از شارژ منفجر شد +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/.../آیفون-۶s-پس-از-شارژ-منفجر-شد-عکس‎Cached19 دسامبر 2016 ... آیفون ۶s پس از شارژ منفجر شد +عکس. مشکل باتری آیفون ۶s در چند وقت گذشته سر و صدا به راه انداخته است. در ابتدا برخی کاربران به این موضوع ... آیفون ۶s پس از شارژ منفجر شد - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../آیفون-6s-پس-از-شارژ-منفجر-شد/‎Cached19 دسامبر 2016 ... آیفون 6s پس از شارژ منفجر شد | دیجی‌کالا مگ | منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی. آیفون ۶s پس از شارژ منفجر شد | بویر نیوز boyernews.com/210582/آیفون-۶s-پس-از-شارژ-منفجر-شد/ 19 دسامبر 2016 ... ساختمان پلاسکو و اطراف آن پس از ریزش (عکس) · لحظه فروریختن ... در گزارش جدید گفته شده که یک گوشی آیفون ۶s پس از شارژ منفجر شده. صاحب این ... آیفون ۶s پس از شارژ منفجر شد - وب نگین | دمادم https://damadam.ir/news/آیفون-۶s-پس-از-شارژ-منفجر-شد/6236687 مشکل باتری آیفون ۶s در چند وقت گذشته سر و صدا به راه انداخته است. ... در گزارش جدید گفته شده که یک گوشی آیفون ۶s پس از شارژ منفجر شده. ... ۱ پاکسازی کبد با خاکشیر + درمان گیاهی کبد چرب · ۲ ۳۰ عکس فوق العاده که فتوشاپ نبودن آن ها را باور ... آیفون ۶s پس از شارژ منفجر شد +عکس www.newsum.ir/news/.../آیفون-۶s-پس-از-شارژ-منفجر-شد-عکس?ref=par مشکل باتری آیفون ۶s در چند وقت گذشته سر و صدا به راه انداخته است. در ابتدا برخی کاربران به این موضوع اشاره کردند که ظرفیت باتری گوشی‌ آن‌ها خیلی زود ت. آیفون ۶s پس از شارژ منفجر شد +عکس | گیگر giger.ir/آیفون-۶s-پس-از-شارژ-منفجر-شد-عکس.html 19 دسامبر 2016 ... گیگر سایت سرگرمی و تفریحی,مدل لباس,سریال,عکس,مدل آرایش,تفریحی ... در گزارش جدید گفته شده که یک گوشی آیفون ۶s پس از شارژ منفجر شده. انفجار یک دستگاه آیفون 6s پس از شارژ شدن - دیجیاتو digiato.com/.../انفجار-یک-دستگاه-آیفون-6s-پس-از-شارژ-شدن/‎Cached16 دسامبر 2016 ... حال یکی از مخاطبان وبسایت فون آرنا با ارسال تعدادی تصاویر مدعی شده که آیفون 6s اش پس از آن که به طور کامل شارژ شد، منفجر شده است. میهن مگ - آیفون ۶s پس از شارژ منفجر شد https://mihanmag.com/post/.../آیفون_۶s_پس_از_شارژ_منفجر_شد‎Cached24 مه 2017 ... آیفون ۶s پس از شارژ منفجر شد مشکل باتری آیفون ۶s در زمان کمی دیگر سر و صدا به راه انداخته است. در آغاز برخی از کاربران به این موضوع اشاره کرد ... آیفون ۶s پس از شارژ منفجر شد -آکا - آکاایران www.akairan.com/elmi/scientific.../news201771819325898406.html‎Cached18 جولای 2017 ... گوشی موبایل,گوشی سامسونگ,گوشی نوکیا,گوشی سونی,گوشی سونی اریکسون, گوشی htc,گوشی ال جی,تبلت,تبلت سامسونگ,تلویزیون lcd ... انفجار آیفون ۶s هنگام شارژ - تکرا techera.ir/2016/12/16/apple-iphone-6s-explodes-charging/‎Cached16 دسامبر 2016 ... بر اساس گزارشات شب گذشته انفجار آیفون 6s هنگام شارژ به وقوع پیوسته است. ... تصاویر گوشی منفجر شده آیفون ۶s خود را برای این سایت ارسال کرده و هنوز ... او بلافاصله پس از دیدن این اتفاق گوشی را به زمین پرتاب کرده است. ... اخبار اپل · عکس های زنده از ساختار تصویری گوشی آیفون 7 اس پلاس به بیرون درز کرد ...