مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

صحت و سقم واردات ژلاتین خوکی به ایران

[ad_1]

رئیس سازمان غذا و دارو، صحت و سقم واردات ژلاتین خوکی به کشور را تشریح کرد.

 به گزارش مشرق، رسول دیناروند در واکنش به واردات ژلاتین خوکی به کشور با رد چنین وارداتی به ایران عنوان کرد:  واردات ژلاتین خوکی ممنوع است و به هیچ عنوان مجوز داده نمی‌شود.

صدور مجوز واردات ژلاتین گاوی

همچنین در این رابطه ایرج حریرچی - سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز واردات هرگونه ژلاتین خوکی به کشور را رد کرد و گفت: ما فقط مجوز واردات ژلاتین گاوی با منشا حلال را دادیم.

وی با اشاره به اینکه حتی در داروها و محصولات فرآوری شده و کپسول‌های نرم ژلاتین کاربردی چک می‌شود تا از ژلاتین غیر گاوی استفاده نشده باشد به خبرگزاری صداوسیما عنوان کرد: بنابر تعهدات شرعی ما سختگیری خاص بر واردات مواد غذایی حلال اعمال می‌کنیم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

صحت و سقم واردات ژلاتین خوکی به ایران



لینک منبع :صحت و سقم واردات ژلاتین خوکی به ایران

صحت و سقم واردات ژلاتین خوکی به ایران - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/.../صحت-و-سقم-واردات-ژلاتین-خوکی-به-ایران‎Cachedبه گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، رسول دیناروند در واکنش به واردات ژلاتین خوکی به کشور با رد چنین وارداتی به ایران به تسنیم عنوان کرد: واردات ژلاتین ... صحت و سقم واردات ژلاتین خوکی به ایران - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../صحت-و-سقم-واردات-ژلاتین-خوکی-به-ایران‎Cached10 آوریل 2016 ... رئیس سازمان غذا و دارو، صحت و سقم واردات ژلاتین خوکی به کشور را تشریح کرد. صحت و سقم واردات ژلاتین خوکی به ایران - افکار نیوز www.afkarnews.ir/.../502204-صحت-سقم-واردات-ژلاتین-خوکی-به-ایران‎Cached9 آوریل 2016 ... به گزارش افکارنیوز، رسول دیناروند در واکنش به واردات ژلاتین خوکی به کشور با رد چنین وارداتی به ایران به تسنیم عنوان کرد: واردات ژلاتین خوکی ... صحت و سقم واردات ژلاتین خوکی به ایران | روزنامه کسب و کار kasbokarnews.ir/fa/news.../صحت-و-سقم-واردات-ژلاتین-خوکی-به-ایران/ رئیس سازمان غذا و دارو، صحت و سقم واردات ژلاتین خوکی به کشور را تشریح کرد. صحت و سقم واردات ژلاتین خوکی به ایران | پایگاه خبری ریشه www.rishenews.com/news/17707‎Cached9 آوریل 2016 ... رسول دیناروند در واکنش به واردات ژلاتین خوکی به کشور با رد چنین وارداتی به ایران به تسنیم عنوان کرد: واردات ژلاتین خوکی ممنوع است و به هیچ ... صحت و سقم واردات ژلاتین خوکی به ایران | اخبار بسیج و سپاه ... basijpress.ir/fa/news-details/.../صحت-و-سقم-واردات-ژلاتین-خوکی-به-ایران/ به گزارش بسیج پرس؛ رسول دیناروند در واکنش به واردات ژلاتین خوکی به کشور با رد چنین وارداتی به ایران به تسنیم عنوان کرد: واردات ژلاتین خوکی ممنوع است و به ... صحت و سقم واردات ژلاتین خوکی به ایران - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/554478/‎Cached9 آوریل 2016 ... به گزارش مشرق، رسول دیناروند در واکنش به واردات ژلاتین خوکی به کشور با رد چنین وارداتی به ایران عنوان کرد: واردات ژلاتین خوکی ممنوع است و به ... صحت و سقم واردات ژلاتین خوکی به ایران - مرکز اطلاعات دارویی و ... www.daroughaza.com/view-50123.html 10 آوریل 2016 ... به گزارش داروغذا به نقل از خبرگزاری تسنیم، رسول دیناروند در واکنش به واردات ژلاتین خوکی به کشور با رد چنین وارداتی به ایران به تسنیم عنوان ... صحت و سقم واردات ژلاتین خوکی به ایران - وبگاه اخبار بیمه - تی نیوز tnews.ir/news/ca1360544700.html رئیس سازمان غذا و دارو، صحت و سقم واردات ژلاتین خوکی به کشور را تشریح کرد. به گزارش ریسک نیوز به نقل از تسنیم،رسول دیناروند در واکنش به واردات ژلاتین ... خبرگزاری تسنیم - صحت و سقم واردات ژلاتین خوکی به ایران tn.ai/fa/news/1395/01/21/.../صحت-و-سقم-واردات-ژلاتین-خوکی-به-ایران به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، رسول دیناروند در واکنش به واردات ژلاتین خوکی به کشور با رد چنین وارداتی به ایران به تسنیم عنوان کرد: واردات ژلاتین ...