کد مطلب: 427037
راه اندازی کمپین نماد گارانتی در بازار رایانه
بخش دانش و فناوری الف،2 دی95
کمپین نماد گارانتی توسط اتحادیه فناوران راهاندازی شده و در این کمپین مردم مطلع میشوند که در آینده نزدیک از نماد گارانتی برای صنف IT رونمایی میشود و از سال ۹۶ ارایهدهندگان خدمات گارانتی ملزم به دریافت این نماد هستند.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۶
به گفته وی، در این کمپین قرار است مردم آگاه شوند که در آینده نزدیک قرار است از نمادی برای صنف IT رونمایی شود و از سال 96 تمام کسانی که می خواهند گارانتی ارائه بدهند، حتما باید این نماد را دریافت کرده باشند.
وی ادامه داد: به این ترتیب شرکتهای مجاز به ارایه سرویس و خدمات حتما باید از سازمان حمایت از مصرف کننده مجوز داشته باشند و نماد گارانتی اخذ کنند.
این فعال بازار رایانه و سختافزار تاکید کرد: هدف از این طرح ایجاد مشتری مداری در صنف، پاک کردن صنف از کارتهای تقلبی و بی اصالت و ارتقاء جایگاه صنف است.
وی گفت: برای جلوگیری از تضییع حقوق مصرفکننده و واحدهای صنفی، لیست شرکتهایی که مجوز خدمات پس از فروش دریافت کردهاند، از طریق اتحادیه اعلام و به طور مرتب به روز رسانی میشود. همچنین برخی شرکت های نیز تنها مجوز گارانتی تعویض اخذ کردهاند، قرار است اسامی آنها نیز به زودی اعلام شود.
فرجی تاکید کرد: کارتهای گارانتی شامل سریال، تاریخ شروع و انقضای گارانتی است.
وی تاکید کرد: در این راستا رقابت شرکتها برای ارائه خدمات بهتر گارانتی به مشتری شدید شده و رعایت اصول مشتری مداری، گستردگی شبکه توزیع و خدمات پس از فروش، تعداد بیشتر نمایندگان در سراسر کشور و انبار قطعات الکترونیکی برای سرویس دهی در استان ها از جمله مزیتهای شرکتهای گارانتی کننده نسبت به یکدیگر محسوب میشود و برای مثال خدمات جدیدی شامل 6 ماه گارانتی بیشتر، نصب و آموزش رایگان در محل مشتری به مصرف کننده نهایی ارائه میکنیم.
کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ بازار رایانه
نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.