مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حراج پایه عکاسی مونوپاد به همراه شاتر بلوتوث

 ویژگی های کلیدی:

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngایده آل برای مسافرت، خاطرات ویدئویی، عروسی، ساحل، کنسرت و عکس های هوایی

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngمناسب برای استفاده با دوربین های دیجیتال و یا دوربین های DSLR

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngدارای ریموت شاتر  برای Android و iOS

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngمناسب برای اکثر تلفن های همراه

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngوزن سبک برای سهولت حمل

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngتنظیم آسان به هر زاویه

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngجنس بدنه از آلومینیوم

مونوپاد Monopod Z07-1

 

وسیله ای مناسب در شلوغی‌ها و در وسط جمعیت که فضایی برای عکاسی نیست، این وسیله به کمک شما آمده و عکس‌برداری از زوایای دید غیر معمول را برای شما امکان پذیر می‌کند. جالب‌ترین کاربرد آن هنگام عکس‌های سلفی تکی و دسته جمعی می‌باشد.

 در شلوغی‌ها و در وسط جمعیت که فضایی برای عکاسی نیست، این وسیله به کمک شما آمده و عکس‌برداری از زوایای دید غیر معمول را برای شما امکان پذیر می‌کند. جالب‌ترین کاربرد آن هنگام عکس‌های سلفی تکی و دسته جمعی می‌باشد، می‌توانید گوشی یا دوربین را بالای سر خود به هوا ببرید تا از دید پرندگان عکاسی کنید ، استفاده آسان و حمل راحت ،مناسب برای استفاده با دوربین های دیجیتال و یا دوربین های DSLR ، وزن سبک برای سهولت حمل ، طراحی قابل تنظیم ، مناسب برای اکثر تلفن های همراه  ، ایده آل برای مسافرت، خاطرات ویدئویی، عروسی، ساحل، کنسرت و عکس های هوایی ، جنس بدنه از آلومینیوم ، تنظیم آسان به هر زاویه ، این روزها سلفی بسیار رایج است.

 

   

عکس هایی با زوایای مختلف را تجربه کنید

 مونوپاد از جنس آلومینیوم ساخته شده است و علاوه بر وزن کم، استحکام و دوام بسیاری نیز دارد. به همین دلیل، می‌توانید همه جا آن را با خود حمل کنید و همین که سوژه جالب به چشمتان خورد، عکس بردارید. بعلاوه، مونوپاد لرزش دوربین و همچنین، احتمال افتادن گوشی یا دوربین از دست را تا حد بسیاری کاهش می‌دهد.قسمت بالای مونوپاد که موبایل روی آن نصب می‌شود، قابلیت تنظیم به هر زاویه‌ای را دارد. بنابراین با آن از بالای دیوار، مانع، فنس یا در میان جمعیت و محیط‌های شلوغ بدون نگرانی عکاسی کنید ، مونوپاد را می توانید در زوایا و اندازه‌های مختلف تنظیم کنید.


بندی که در انتهای میله آن وجود دارد، هنگام برداشتن عکس، امنیت دوربین یا موبایل را تضمین می‌کند. این وسیله استفاده بسیار آسانی هم دارد. کافی است سلف‌تایمر را فعال و قد میله را بلند کنید و عکس بگیرید ، 

سلفی هایی زیبا

شاید سلفی‌های برخی از هنرمندان سینما یا موسیقی کشورمان را دیده باشید که با مونوپاد از خود و دوستانشان عکس برداشته‌اند. شما هم می‌توانید با مونوپاد از نعمت سلفی‌های گروهی بسیار باکیفیت بهره‌مند شوید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و موجب خوشحالی خود و اطرافیان شوید. ، در آخر این اطمینان را به شما می‌دهیم، با استفاده از این پایه، عکس‌های متفاوتی ثبت خواهید کرد زیرا زاویه‌های عکاسی شما به طور کل تغییر می‌کنند و به واسطه آن خلاقیت بیشتری هم به خرج خواهید داد و نتایج بسیار عالی به دست خواهید آورد. ، مونوپاد، یک وسیله تک‌پایه‌، سبک، جمع‌وجور و کاربردی برای دوربین دیجیتال و دوربین موبایل است.

این وسیله برای ثبت عکس‌هایی از زاویه دید غیر معمول کاربرد بسیاری دارد. به ویژه برای برداشتن عکس‌های سلفی بسیار عالی است ، تاکنون برایتان پیش آمده در یک مهمانی به دلیل ازدحام  جمعیت نتوانسته باشید از رویدادها به درستی عکس بردارید؟ یا سوژه موردنظر شما در نقطه‌ای قرار داشته باشد که هر طور تلاش کنید، نتوانید تصویر آن را بگیرید؟ خب! مونوپاد دقیقا برای همین مواقع طراحی شده است. با داشتن یک مونوپاد، دوربین یا موبایل خود را روی آن نصب کنید و در فاصله دور بایستید و از هر چه دلتان می‌خواهد عکس بردارید.

مونوپاد از جنس آلومینیوم ساخته شده است و علاوه بر وزن کم، استحکام و دوام بسیاری نیز دارد. به همین دلیل، می‌توانید همه جا آن را با خود حمل کنید و همین که سوژه جالب به چشمتان خورد، عکس بردارید. بعلاوه، مونوپاد لرزش دوربین و همچنین، احتمال افتادن گوشی یا دوربین از دست را تا حد بسیاری کاهش می‌دهد.

 

ثبت خاطرات

 

قسمت بالای مونوپاد که موبایل روی آن نصب می‌شود، قابلیت تنظیم به هر زاویه‌ای را دارد. بنابراین با آن از بالای دیوار، مانع، فنس یا در میان جمعیت و محیط‌های شلوغ بدون نگرانی عکاسی کنید.

جالب‌ترین کاربرد آن هنگام عکس‌های سلفی تکی و دسته جمعی می‌باشد، می‌توانید گوشی یا دوربین را بالای سر خود به هوا ببرید تا از دید پرندگان عکاسی کنید.

مونوپاد را می توانید در زوایا و اندازه‌های مختلف تنظیم کنید. بندی که در انتهای میله آن وجود دارد، هنگام برداشتن عکس، امنیت دوربین یا موبایل را تضمین می‌کند. این وسیله استفاده بسیار آسانی هم دارد. کافی است سلف‌تایمر را فعال و قد میله را بلند کنید و عکس بگیرید.
 
 
 
 

 

 

http://www.dayanshop.com/uploads/images/dayanshop/pros-1.pngفوق العاده سبک و مقاوم

 

http://www.dayanshop.com/uploads/images/dayanshop/pros-1.pngحمل و نقل بسیار آسان

 

http://www.dayanshop.com/uploads/images/dayanshop/pros-1.pngطراحی قابل تنظیم

 

http://www.dayanshop.com/uploads/images/dayanshop/pros-1.pngتنظیم آسان به هر زاویه

                                      

http://www.dayanshop.com/uploads/images/dayanshop/pros-1.pngمحکم و با دوام

 

http://www.dayanshop.com/uploads/images/dayanshop/pros-1.pngجنس بدنه از آلومینیوم

 

http://www.dayanshop.com/uploads/images/dayanshop/pros-1.pngایده آل برای مسافرت

 

http://www.dayanshop.com/uploads/images/dayanshop/pros-1.pngدارای بند دستگیره

 











لینک منبع :حراج پایه عکاسی مونوپاد به همراه شاتر بلوتوث

Images for حراج پایه عکاسی مونوپاد به همراه شاتر بلوتوث حراج پایه عکاسی مونوپاد mqmpuo.irsgo.ir/‎Cachedپایه عکاسی مونوپاد به همراه شاتر بلوتوث موبایل قیمت: 65000 تومان [پایه ... ایه عکاسی مونوپاد با گارانتی شرکتی قیمت: 35000 تومان [پایه عکاسی مونوپاد با ... پایه عکاسی مونوپاد به همراه شاتر بلوتوث eeqeom.irsgo.ir/‎Cachedپایه عکاسی مونوپاد به همراه شاتر بلوتوث موبایل قیمت: 65000 تومان [پایه عکاسی مونوپاد به همراه شاتر بلوتوث موبایل] ... حراج مونوپاد به همراه شاتر بلوتوث (پرداخت درب منزل) ... پایه عکاسی موبایل مونو پد mono pod به همراه شاتر بلوتوث yunteng 188. حراج پایه عکاسی مونوپاد به همراه شاتر بلوتوث www.dayanashop.ir/.../حراج-پایه-عکاسی-مونوپاد-به-همراه-شاتر-بلوتوث‎Cachedحراج پایه عکاسی مونوپاد به همراه شاتر بلوتوث. ویژگی های کلیدی: http://3nasl. hamkar.org/thetba-contents/themes/ ایده آل برای مسافرت، خاطرات ویدئویی، عروسی، ... حراج پایه عکاسی مونوپاد به همراه شاتر بلوتوث | Javandigital www.javandigital.com/.../حراج-پایه-عکاسی-مونوپاد-به-همراه-شاتر-بلوتوث‎Cachedحراج پایه عکاسی مونوپاد به همراه شاتر بلوتوث. ویژگی های کلیدی: http://3nasl. hamkar.org/thetba-contents/themes/ ایده آل برای مسافرت، خاطرات ویدئویی، عروسی، ... پایه عکاسی مونوپاد به همراه ریموت شاتر بلوتوث - میهن استور www.mihanstore.net/product.php?id=432‎Cached Similarپایه عکاسی مونوپاد به همراه ریموت شاتر بلوتوث قابل استفاده برای موبایل های Android و iOS لذت عکاسی در زوایای غیر عادی با موبایلتان از راه دور عکس سلفی ... حراج پایه عکاسی مونوپاد - پایه عکاسی مونوپاد + ریموت شاتر بلوتوث monopadshutter.blogsky.com/tag/حراج-پایه-عکاسی-مونوپاد‎Cachedقیمت: 29760تومان قیمت : 24800 تومان مونوپاد. پایه عکاسی مونوپاد به همراه شاتر بلوتوث. مخصوص موبایل و دوربین دیجیتال. نگه دارنده انواع موبایل برای فیلم برداری ... حراج پایه عکاسی مونوپاد به همراه شاتر بلوتوث - فروش مونوپاد iran-tejarat.com/Ads1407/Sch3092658/فروش+مونوپاد.html‎Cachedحراج پایه عکاسی مونوپاد به همراه شاتر بلوتوثایده آل برای مسافرت، خاطرات ویدئویی ، عروسی، ساحل، کنسرت و عکس های هوایی مناسب برای استفاده با دوربین های ... حراج پایه عکاسی مونوپاد به همراه شاتر بلوتوث - ایران تجارت iran-tejarat.com/Ads1407/15/3092658.html 23 آوریل 2016 ... حراج پایه عکاسی مونوپاد به همراه شاتر بلوتوث. تهران, فرشید ایزدی; 09362811795. ایده آل برای مسافرت، خاطرات ویدئویی، عروسی، ساحل، کنسرت و ... خرید پکیج کامل مونوپاد اصل و 3 پایه موبایل | مارکت فا marketfa.com/shop/خرید-پکیج-کامل-مونوپاد-اصل-و-3-پایه-موبا/ به همراه ریموت شاتر بلوتوث با امکان قرارگیری بر روی دسته مونوپاد ... این پکیج شامل یک پایه عکاسی حرفه ای مونوپاد (مدل یانتنگ YT-1288) و یک 3 پایه مخصوص و ...