مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پکیج ژاکت Volkan(قهوه ای)+ساعت Apple Watch

ویژگی های کلیدی:

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngقد ژاکت:69/زیربغل تا زیربغل:51/شانه تا شانه:44/آستین:61 سانتی متر

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngدور آستین:کش بافت/یقه:هفت/انتهای بافت:کش بافت/5 دکمه

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngفری سایز(مناسب برای سایزهای لارج و ایکس لارج)

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngجنس بند ساعت:سلیکونی جداشونده/جنس بدنه پلاستیک

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngدارای روز،ماه،ثانیه شمار/دارای قفل دکمه ای

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngرنگ قاب:طلایی،نقره ای(ارسال رنگ به صورت رندم می باشد)

مشخصات محصول اول:

نام ژاکت بافت مردانه Volkan
جنسیت مردانه
جنس بافت
نوع  ژاکت
دور آستین کش بافت
سایز فری سایز(مناسب برای سایزهای لارج و ایکس لارج)
رنگ بندی قهوه ای
یقه هفت
بسته شدن 5 دکمه
انتها کش بافت

سایزها:

قد 69 سانتی متر
زیربغل تا زیربغل 51 سانتی متر
شانه تا شانه
44 سانتی متر
آستین 61 سانتی متر

مشخصات محصول دوم:

نام ساعت LED طرح Apple Watch
جنسیت مردانه/زنانه
نوع کاربری روزمره/اسپرت/مجلسی
ضمانت 72 ساعت ضمانت تحویل
جنس بند
سیلیکونی جدا شنوده
جنس قاب
پلاستیک
رنگ بند مشکی
رنگ قاب نقره ای،طلایی(ارسال به صورت رندم می باشد)
نوع ساعت
LED
نوع قفل دکمه ای
روز و ماه شمار http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
قابلیت نمایش ساعت http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
قابلیت نمایش دقیقه http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
منبع انرژی

باتری

معرفی اجمالی محصول اول:

ژاکت مردانه، جزو آن دسته از لباس‌هایی است که در دنیای مد، جایگاه ویژه‌ای دارد. این محصول دارای جنس عالی و سبک بوده و به زیبایی بر تن می‌نشیند. طرح و مدل این محصول بر گرفته شده از مدل‌های به روز بوده و خوش پوش بودن شما را به نمایش می‌گذارد.

با پوشیدن یک پیراهن در زیر آن یک استایل نیمه رسمی و با پوشیدن یک تیشرت در زیر آن یک استایل غیر رسمی را تجربه نمایید. این محصول در رنگ آبی و قهوه ای موجود بوده و می‌توانید با لباس‌های رنگی خود جلوه آن را بیشتر نمایید.

معرفی اجمالی محصول دوم:

ساعت LED طرح Apple Watch قابل استفاده برای تمام خانم ها و آقایان با سلیقه های گوناگون است.بند این ساعت قابل اندازه شدن بر روی هر مچی با هر سایزی می باشد. ساعت مچی ال ای دی بسیار کم مصرف است و جنس آن از سیلیکون است و زیبایی خاصی را دارد که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

این ساعت مچی دارای ویژگی های فراوانی می باشد که از عجیب ترین آن می توان به LED دار بودن آن اشاره کرد، درضمن بخاطر جنس سیلیکون این ساعت ضد حساسیت می باشد که از پوست شما محافظت می کند.این ساعت در حالت عادی خاموش بوده و با لمس دکمه آن ساعت روشن و نمایان خواهد شد.

از ویژگی های دیگر ساعت LED طرح Apple Watch داشتن قابلیت روز و ماه شمار و همچنین ثانیه شمار می باشد.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد.   

 











لینک منبع :پکیج ژاکت Volkan(قهوه ای)+ساعت Apple Watch

Images for پکیج ژاکت Volkan(قهوه ای)+ساعت Apple Watch پکیج ژاکت Volkan(قهوه ای)+ساعت Apple Watch | فروشگاه اینترنتی ... www.dayan-shop.com/products/view/3276‎Cachedپکیج ژاکت Volkan(قهوه ای)+ساعت Apple Watch. ویژگی های کلیدی: http://3nasl. hamkar.org/thetba-contents/themes/ قد ژاکت:69/زیربغل تا زیربغل:51/شانه تا ... پکیج ژاکت volkan(قهوه ای)+ساعت apple watch - عنوان file96.onvan.xyz/.../پکیج+ژاکت+volkan+قهوه+ای+ساعت+apple+watch‎Cached9 ساعت قبل ... ویژگی های کلیدی: http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/ قد ژاکت:69/ زیربغل تا زیربغل:51/شانه تا شانه:44/آستین:61 سانتی متر. پکیج ژاکت Volkan(قهوه ای)+ساعت Apple Watch - تخفیفستان فایل file.takhfifestan.com/پکیج-ژاکت-volkanقهوه-ایساعت-apple-watch/‎Cached23 فوریه 2017 ... ویژگی های کلیدی: http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/ قد ژاکت:۶۹/ زیربغل تا زیربغل:۵۱/شانه تا شانه:۴۴/آستین:۶۱ سانتی متر. پکیج ژاکت Volkan(قهوه ای)+ساعت Apple Watch | فروشگاه محصول ... mahsol.key30.com/products/view/3276‎Cachedپکیج ژاکت Volkan(قهوه ای)+ساعت Apple Watch. ویژگی های کلیدی: http://3nasl. hamkar.org/thetba-contents/themes/ قد ژاکت:69/زیربغل تا زیربغل:51/شانه تا ... پکیج ژاکت Volkan(آبی)+کفش Speedcross(آبی) - کیلویی file.kiloee.men/پکیج-ژاکت-volkanآبیکفش-speedcrossآبی/ قد ژاکت:۶۹/زیربغل تا زیربغل:۵۱/شانه تا شانه:۴۴/آستین:۶۱ سانتی متر .... تومان پکیج ژاکت Volkan(قهوه ای)+ساعت Apple Watch خرید · پکیج بافت … ۵۵,۰۰۰ تومان ... My title - فروشگاه دایان 197.100hezarkala.ir/products/category/475/?&page=4 65,000 تومان پکیج ژاکت Volkan(آبی)+کفش Speedcross(آبی) ناموجود. پکیج ژاکت Volkan(قهوه ای)+ساعت Apple Watch 49,000 تومان پکیج ژاکت Volkan(قهوه ... فروشگاه اینترنتی دیجی foroosh.dgbin.ir/products/category/475/?&page=3 پکیج بافت Mason(سرمه ای)+کفش Zjet Blue. 49,000 تومان ... پکیج ژاکت Romeo( قهوه ای)+نیم بوت CAT(قهوه ای) ... پکیج ژاکت Volkan(قهوه ای)+ساعت Apple Watch. پکیج مانتو Regina+کفش دخترانه Zjet(سبز) - رز بلاگ repair-emmc.rozblog.com/.../پکیج-مانتو-reginaکفش-دخترانه-zjetسبز.html 6 فوریه 2017 ... کفش دخترانه Zjet(سبز) خرید · پکیج ژاکت Volkan(قهوه ای)+ساعت Apple Watch ... 15 . مانتو پاییزه regina انواع مدل پ و و مانتو زمستانه دخترانه 96 و ... کانال "takhfif_yaab" telegchannel.com/channel/takhfif_yaab/6263510960424376760?... ساعت مچیCarrera باگارانتی موتورقدرتمند 35هزارتومان ... پکیج استثنایی ژاکت Volkan(قهوه ای)+ساعت Apple Watch تنها49هزارتومان پرداخت در محل لینک خری.