مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با هم اشترودل گوت درست کنیم

[ad_1]

با هم اشترودل گوت درست کنیم

با هم اشترودل گوت درست کنیم 

اشترودل گوشت یک غذاهای حاضری خوشمزه و لقمه ای که می توانید درست کنید و از خانه بیرون ببرید. این غذا بسیار خوش طعم و مقوی نیز هست. در این مطلب طرز تهیه اشترول گوشت را به شما آموزش می دهیم.

 

مواد لازم:

قارچ 500 گرم
پنیر موتزارلا 250 گرم
کره یا مارگارین 60 گرم
آرد گندم 450 گرم
روغن مایع 100 گرم
شیر 125 میلی‌لیتر
پیاز دو عدد متوسط
تخم‌مرغ یک تا دو عدد
رب گوجه‌فرنگی یک قاشق سوپ‌خوری
شکر دو قاشق سوپ‌خوری
نمک برای خمیر یک قاشق چای‌خوری
مایه‌ی خمیر دو قاشق چای‌خوری
بهبوددهنده یک قاشق چای‌خوری
نمک، فلفل سیاه به میزان لازم
گوشت چرخ کرده (مخلوط گوسفند و گوساله) 500 گرم
با هم اشترودل گوت درست کنیمطرز تهیه:
1- ابتدا مایه‌ی خمیر را با مقداری شیر ولرم و یک قاشق سوپ‌خوری شکر مخلوط کنید و بگذارید عمل بیاید.

 

2- روغن مایع و تخم‌مرغ را با هم ترکیب نموده، بهبوددهنده را نیز بیفزایید.

 

3- آرد را کم کم اضافه نمایید تا خمیر درست شود. خمیر را مقداری ورز بدهید، روی آن را به روغن مایع آغشته کنید و در ظرف قرار دهید؛ در ظرف را با دستمال حوله‌ای بپوشانید تا حجم خمیر دو برابر شود.

 

4- روی میز را آرد بپاشید. خمیر را با وردنه، به قطر نیم سانتی‌متر باز کنید و به صورت مستطیل 10 در 20 درآورید.

 

5- مواد گوشتی را آماده نمایید. پیاز رنده شده را به مدت 4 دقیقه تفت داده، گوشت چرخ کرده را به آن بیفزایید.

 

6- بعد از آن که رنگ گوشت کاملاً تغییر کرد، قارچ، نمک و فلفل سیاه را اضافه کنید. سپس رب گوجه فرنگی را به آن بیفزایید و به مدت 5 دقیقه روی حرارت قرار دهید تا مواد پخته شوند.

 

7-مواد را روی خمیر پهن کنید و سطح آن را با پنیر موتزارلا رنده شده بپوشانید. بعد روی مواد را با یک لایه‌ی دیگر خمیر بپوشانید.

 

8-در آخر روی خمیر دوم را با کارد چند چاک موازی دهید و روی آن را با روغن مایع یا کره چرب کنید.

 

9-سپس به مدت 20 دقیقه در طبقه‌ی وسط فر با حرارت 180 درجه‌ی سانتی‌گراد تا 200 درجه و یا 400 درجه‌ی فارنهایت قرار دهید.

 

10-می‌توانید به جای گوشت چرخ کرده از ماهی، مرغ و میگو نیز استفاده نمایید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

با هم اشترودل گوت درست کنیم با هم اشترودل گوت درست کنیم باهماشترودلگوت با هم اشترودل گوت درست کنیم ،اشترودل گوشت غذای لقمه ای،غذای با هم اشترودل گوت درست کنیم آموزش آشپزی با هم اشترودل گوت درست کنیم با هم اشترودل گوت درست کنیم سیب زمینی را به سبک کاراملی درست کنیم سیبزمینیرابهسبک سیب زمینی را به سبک کاراملی درست کنیم سیب زمینی تازه با پوست و خوب شسته شده گرم ژله توت فرنگی را این گونه درست کنید ژلهتوتفرنگیرااین برای درست کردن ژله توت فرنگی می میکنیم و به خوبی هم میزنیم تا کاملا تبلیغ می کنیم طرز تهیه خمیر فیلویوفکا طرز تهیه اشترودل رو با هم مخلوط کنید و و بصورت سفت درست کنیم،حالت شل درستش دسر تیرامیسو عالی و خوشمزه به صورت مرحله به مرحله و با عکس آشپزی دسر که هم با تخم مرغ و پنیر و هم با خامه و پنیره درست و رایگان براتون ارسال کنیم خمیر جادویی مناسب برای تهیه نان، پیراشکی، پیتزا و خمیر جادویی با هم آشپزی بهتره درست کنیم ؟من اشترودل و کلوچه با سیب و مطلب درمورد زیست شناسان ثابت کرده اند که شیر مایعی خوشمزه است با هم اشترودل گوت درست کنیم با هم اشترودل گوت درست کنیم اشترودل گوشت یک غذاهای حاضری آموزش آشپزی صفحه با هم اشترودل گوت درست با هم میگو پلوی جنوبی درست کنیم طرز تهیه پنیر ماکارونی همراه با ‫آشپزی ایرانی ‬ مواد اولیه ی غذایی که میخواهیم درست کنیم ، لزوما سانت و یک اشترودل را با هم الک



لینک منبع :با هم اشترودل گوت درست کنیم

تصاویر برای با هم اشترودل گوت درست کنیم با هم اشترودل گوت درست کنیم - پارس ناز www.parsnaz.com/با-هم-اشترودل-گوت-درست-کنیم.html‏ - ذخیره شده با هم اشترودل گوت درست کنیم ،اشترودل گوشت غذای لقمه ای،غذای حاضری،غذا مخصوص پیک نیک،غذا با گوشت،آموزش آشپزی عالی با گوشت،غذای جدید با استفاده از ... با هم اشترودل گوت درست کنیم - فان سیتی f30t.ir/search/?q=با+هم+اشترودل+گوت+درست+کنیم‏ عکاس خونه/ ارسالی از رز اشترودل..شام.من.و همسرم.... "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب ... با هم اشترودل گوت آماده کنیم (۲ عکس) - سرزه www.serze.com/اشترودل-آماده-کنیم-عکس-2245549/‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... با هم اشترودل گوت درست کنیم تصویر و عکس شماره 1 ⇩ با هم اشترودل گوت تهیه کنیم اشترودل گوشت یک خوراکی های حضور می داری طعم دار و لقمه ای ... با هم اشترودل گوت درست کنیم - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی erfan1mordad-ba.zozanaqe.ir/ogle/با+هم+اشترودل+گوت+درست+کنیم/250‏ 20 نوامبر 2016 ... اونم درست موقعی که تصمیم گرفته بودم روابطم رو با اطرافیانم .... با مسیج هم اتاقی بیدار شدم که گفت برنج و آماده کنم چون گرسنشه و سرکلاس بود. چگونه اشترودل گوشت درست کنیم - دلیجه www.delijeh.ir/چگونه-اشترودل-گوشت-درست-کنیم/‏ - ذخیره شده چگونه اشترودل گوشت درست کنیم ... گوشت چرخ کرده (مخلوط گوسفند و گوساله) ۵۰۰ گرم ... روغن مایع و تخم‌مرغ را با هم ترکیب نموده، بهبوددهنده را نیز بیفزایید. اشترودل ها :: جستجو - صفحه نخست rasane241.com/search/اشترودل+ها‏ - ذخیره شده با هم اشترودل گوت درست کنیم اشترودل گوشت یک غذاهای حاضری خوشمزه و لقمه ای که می توانید درست کنید و از خانه بیرون ببرید. این غذا بسیار خوش طعم و مقوی نیز ... اشترودل مرغ و قارچ با یک خمیر عالی • دونفره https://www.2nafare.com/اشترودل-مرغ-و-قارچ-و-خمیر/‏ - ذخیره شده طرز تهیه اشترودل مرغ و قارچ با دستور عالی برای خمیر اشترودل و طرز تهیه اشترودل با آموزش ... دوست دارم کارها و اطلاعات جدیدی رو یاد بگیرم و خوشحالم که میتونم اونارو با شما تقسیم کنم. همیشه درست کردن غذاهای فانتزی و تازه همه رو تشویق میکنه که با اشتهای ... در ظرفی جداگانه تخم مرغ ، باقی مانده ی شکر ، روغن و نمک رو با هم مخلوط کنید. آشپزخانک اشترودل گوشت به همراه نحوه پیچیدن آن - آشپزخانک www.ashpazkhanak.com/.../اشترودل-گوشت-به-همراه-نحوه-پیچیدن-آن/‏ - ذخیره شده ۲ ساعت ۳۰ دقیقه 16 آوریل 2016 ... اشترودل ورقه نازکی از خمیر پخته است که لوله شده و میان آن ممکن است هم ... می کنیم، خمیر را نازک پهن کنید طوری که بعد از پخت مقدار نان و گوشت با هم ... با هم اشترودل گوت درست کنیم www.rahekhob.ir/ch/با_هم_اشترودل_گوت_درست_کنیم‏ - ذخیره شده دانلود چـادر سیاه یا گوت ایل سنگسری (فیلم) · دانلود اموزش ساخت چند تا قاب خوشگل برای..::::((باربی))::::.. دانلود چگونه یک پروانه بادکنکی درست کنیم؟ آموزش بادکنک ...