مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش روش پخت آسان مافین سیب و آناناس

[ad_1]

آموزش روش پخت آسان مافین سیب و آناناس

 

بچه ها عاشق این کیک خوشمزه که خیلی سریع درست میشود هستند . با ما در ایران ناز همراه باشید تا طرز تهیه مافین خوشمزه سیب و آناناس را آموزش ببینید . با پخت این کیک خوشمزه و آُان عصرانه ای لذت بخش برای خود و عزیزانتان تدارک میبینید .

 

مافین نوعی کیک خوشمزه است که سریع آماده می شود و برای عصرانه بسیار مناسب است. مافین در طعم های مختلف درست می شود. در این مطلب از ایارن ناز مافین سیب و آناناس را به شما آموزش داده ایم.

 

مواد لازم برای مافین سیب و آناناس :

 

سیب پوست گرفته و خردکرده 400 گرم
آرد 300 گرم
بکینگ پودر 2 قاشق چایخوری
دارچین 2 قاشق چایخوری
نمک یک چهارم قاشق چایخوری
شکر قهوه ای 125 گرم
شیر 350 میلی لیتر
تخم مرغ 2 عدد
وانیلین یک چهارم قاشق چایخوری
کره آب کرده و سردشده 150 گرم
گردو برشته و خردکرده 60 گرم
آناناس خردکرده 100 گرم

 

طرز تهیه مافین سیب و آناناس :

 

فر(تاون) را با دمای 180 درجه‌ سانتیگراد گرم کنید و قالب 12 تائی مافین را با کپسول های کاغذی بپوشانید. آن گاه سیب را با قدری آب بپزید و بگذارید خنک شود.

 

سپس آرد، بکینگ پودر، دارچین و نمک را با هم مخلوط و الک کنید، شکر را بیفزائید و در مرکز آن، حفره‌ای ایجاد نمائید. حالا شیر، تخم‌مرغ ها و وانیلین را با مفتول سیمی بزنید و کره را اضافه کنید.

 

اکنون مایه‌ فراهم کرده را درون حفره‌ مواد خشک بریزید و با قاشق فلزی مخلوط سازید. بعد گردو، آناناس و سیب را بیفزائید و فقط در حد مخلوط‌ شدن هم بزنید.

 

اینک مایه را درون کپسول‌ها بریزید و به مدت تقریبی 20-25 دقیقه در فر بپزید. همین که مافین‌ها خنک شدند، رویشان را با کرم گاناش و دراژه‌های بادامی تزئین کنید و برای پذیرائی، در دیس زیبائی بچینید.

 

سپس 30 گرم کره به کرم اضافه نمائید و آن را از روی حرارت بردارید. حالا بگذارید کرم کاملاً خنک شود. اکنون آماده‌ مصرف است.

 

یادآوری:

 

• برای تهیه‌ کرم گاناش، 100 گرم خامه را در ظرف مناسبی بریزید و روی اجاق بگذارید تا گرم شود. آن گاه 200 گرم شکلات سیاه خردکرده را به خامه بیفزائید و مخلوط کنید.

 

• از هم زدن زیاد مایه‌ مافین خودداری کنید. زیرا موجب سفت شدن آن می‌شود.

 

• اینک مایه را درون کپسول‌ها بریزید و به مدت تقریبی 20-25 دقیقه در فر بپزید. همین که مافین‌ها خنک شدند، رویشان را با کرم گاناش و دراژه‌های بادامی تزئین کنید و برای پذیرائی، در دیس زیبائی بچینید.

 

مطالب مرتبط:

 

سوالات بسیار مهم درباره ی آشپزی

 

طرز تهیه شیرینی بوشهری لیقمات

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آشپزی آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی دسر شکلات انار، یک دسر نیم ساعته و آسان مناسب شب یلدا شب یلدا شب چله یکی از مهم ترین شیرینی،شیرینی پزی،آموزش شیرینی پزی،پخت انواع …دسر شکلات انار، یک دسر نیم ساعته و آسان مناسب شب یلدا شب یلدا شب چله یکی از مهم ترین آموزش هنر شیرینی پزی آموزش شیرینی پزیپختن کیکطرز تهیهکلوچهشیرینیژلهشکلاتیمیوه ایتزیین کیککارامل روش تهیه ی مافین سیب و آناناس آکا روشتهیهیمافینسیب آموزش روش پخت آسان مافین سیب و آناناس در این مطلب مافین سیب و آناناس را به شما آموزش داده روش تهیه ی مافین سیب و آناناس آکا روشتهیهیمافین آموزش روش پخت آسان مافین سیب و تا طرز تهیه مافین خوشمزه سیب و آناناس را آموزش روش تهیه مافین سیب و آناناس نازخاتون روشتهیهمافینسیبو مافین در طعم های مختلف درست می شود در این مطلب مافین سیب و آناناس را کیک و شیرینی آموزش آموزش روش پخت آسان مافین سیب و آناناس عکس های جالب و دیدنی شنبه مهر عکس های جالب و دیدنی شنبه مهر عکس های جالب و دیدنی شنبه مهر عکس های جالب و دیدنی شنبه مهر عکس های جالب و دیدنی شنبه مهر عکس های جالب و دیدنی شنبه مهر عکس های جالب و دیدنی شنبه مهر عکس های جالب و دیدنی شنبه مهر عکس های جالب و دیدنی شنبه مهر عکسهای دیدنی دوشنبه خرداد عکسهای دیدنی دوشنبه خرداد عکسهای دیدنی دوشنبه خرداد آموزش روش پخت آسان مافین سیب و آناناس آموزش هنر شیرینی پزی آموزش روش پخت آسان مافین سیب و آموزش روش تهیه شیرینی نحوه ی درست کردن مافین سیب و آناناس شب یلدا مافین انار و موز یک شیرینی خوشمزه و آسان برای شب یلدا شبیلدامافینانار آموزش روش پخت آسان مافین سیب و آناناس آموزش طرز تهیه و خواص رب آموزش پخت مافین طرز تهیه مافین سیب و آناناس طرزتهیهمافینسیبو در این مطلب مافین سیب و آناناس را به شما آموزش سیب و آناناس را مافین سیب و آناناس شب یلدا مافین انار و موز یک شیرینی خوشمزه و آسان برای شب یلدا شبیلدامافینانار آموزش روش پخت آسان مافین سیب و مواد لازم برای مافین سیب و آناناس به صورت آموزش مرحله پخت مافین سیب و آناناس نازخاتون مجله اینترنتی بانوان پختمافینسیب کیک و شیرینی آموزش مدل آرایش چشم و لب کنکور آسان طرز تهیه رنگینک آموزش و ترفند آموزش روش پخت آسان مافین سیب و آناناس روش و نکته مفید برای افزایش قد شیرینی،شیرینی پزی،آموزش شیرینی پزی،پخت انواع شیرینی آشپزیشیرینیشیرینی پزیاشپزیآموزش شیرینی پزی ساعته و آسان مافین سیب و آناناس



لینک منبع :آموزش روش پخت آسان مافین سیب و آناناس

آموزش روش پخت آسان مافین سیب و آناناس - ایران ناز www.irannaz.com/روش-پخت-مافین-سیب-آناناس.html‏ - ذخیره شده آموزش روش پخت آسان مافین سیب و آناناس بچه ها عاشق این کیک خوشمزه که خیلی سریع درست میشود هستند با ما در ایران ناز همراه باشید تا طرز تهیه م. تصاویر برای آموزش روش پخت آسان مافین سیب و آناناس طرز تهیه مافین سیب و آناناس - مجله بانوان justladies.ir/post/9/طرز-تهیه-مافین-سیب-و-آناناس‏ - ذخیره شده طرز تهیه مافین سیب و آناناس,پخت مافین سیب و آناناس, درست کردن مافین سیب و آناناس, مافین سیب و آناناس, طرز تهیه مافین سیب و آناناس, طرز درست کردن مافین سیب ... آموزش روش پخت آسان مافین سیب و آناناس - tgnews.ir tgnews.ir/result/?...آموزش%20روش%20پخت%20آسان%20مافین%20سیب%20و%20آناناس...‏ آموزش روش پخت آسان مافین سیب و آناناس .... گزینش استخدامی تامین اجتماعی در سال ۱۳۹۳ اینجا کلیک نمایید *لینک های مفید و مباحث آموزشی رایگان: آرشیو جامع سوالات ... روش تهیه ی مافین سیب و آناناس -آکا - tgnews.ir tgnews.ir/result/?...روش%20تهیه%20ی%20مافین%20سیب%20و%20آناناس%20%20...‏ آموزش روش پخت آسان مافین سیب و آناناس بچه ها عاشق این کیک خوشمزه که خیلی سریع درست میشود هستند . با ما در ایران ناز همراه باشید تا طرز تهیه مافین خوشمزه سیب و ... طرز تهیه دسر خوشمزه مافین سیب و آناناس | بامداد آموزش روش - قطره www.ghatreh.com/news/.../طرز-تهیه-دسر-خوشمزه-مافین-سیب-آناناس‏ - ذخیره شده 29 مارس 2017 ... بامداد آموزش روش پخت آسان مافین سیب و آناناس بچه ها عاشق این کیک خوشمزه که خیلی سریع درست میشود هستند . با ما هÙ. طرز تهیه مافین سیب و آناناس مجله تفریحی و سرگرمی پاپو خانه toorbo.ir/.../طرز+تهیه+مافین+سیب+و+آناناس+مجله+تفریحی+و+سرگرمی+پاپو+خانه‏ - ذخیره شده سیب و آناناس پخت مافین سیب و آناناس,تهیه مافین سیب و آناناس,طرز تهیه انواع ... مجله ... منبع مشاهده ... آموزش روش پخت آسان مافین سیب و آناناس بچه ها ... طرز تهیه مافین ... یادگیری تکنیک درست کردن ساده مافین سیب و میوه آناناس - سرزه www.serze.com/یادگیری-تکنیک-درست-کردن-ساده-مافین-2266116/‏ - ذخیره شده 15 نوامبر 2016 ... آموزش روش پخت آسان مافین سیب و آناناس تعلیم راهکار پخت راحت مافین سیب و آناناس فرزندها دل باخته این کیک طعم دار که خیلی با سرعت تهیه می ... طرز تهیه پای، طرز تهیه یک پای بی نقص - آکا www.akairan.com/shirinipazi/cake1/13599.html‏ - ذخیره شده - مشابه طرز تهیه شیرینی پای,طرز تهیه پای سیب,پای گلابی,شیرینی پای سیب,شیرینی پای آناناس,طرز تهیه شیرینی پای آناناس,کیک پای,طرز تهیه شیرینی پای سیب,پای سیب,طرز تهیه شیرینی پای گیلاس. ... طرز تهیه مافین ... آکاایران: شیرینی نان چرخی از انواع شیرینی های خوشمزه با دستور پخت آسان است در ادامه این مطلب طرز ت. طرز ... طرز پخت کیک سیب - آکا www.akairan.com/shirinipazi/cake1/6709.html‏ - ذخیره شده - مشابه کیک سیب,تهیه کیک سیب و دارچین,کیک سیب و گردو,کیک سیب و دارچین,کیک سیب و عسل,کیک ... کیک آناناس ... آکاایران: شیرینی نان چرخی از انواع شیرینی های خوشمزه با دستور پخت آسان است در ادامه این مطلب طرز ت .... پن کیک سیب - طرز تهیه پنکیک سیب و دارچین کاپ کیک موز و سیب - طرز تهیه کیک مافین موز و سیب کاپ ...