مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۱۰ مهارت مدیریت روابط برای ارتقای سطح کار و تجارت

[ad_1]
۱۰ مهارت مدیریت روابط برای ارتقای سطح کار و تجارت

چه صاحب یک شرکت بزرگ با صدها کارمند باشید، چه بیزنس کوچکی داشته باشید که همه مشتریانتان را به اسم بشناسید، مهارت‌های مدیریت روابط همیشه شما را از رقبایتان جدا کرده و کمکتان می‌کند مشتریانتان را حفظ کنید.

اینجا به ۱۰ مهارت اشاره می‌کنیم که کمکتان می‌کند با این مهارت‌ها آشنا شده و در آنها استاد شوید.

در دنیای بیزنس تازه‌کارید؟ چه تجارت کوچکی را شروع کرده باشید یا بخواهید تجارت کوچکتان را گسترده‌تر کنید، برای یادگیری نحوه ارتباط با مشتری‌ها این نکات را بخوانید.

آگاهی از نیاز مشتری‌ها

فقط در شرایطی خواهید توانست مشتری را به سمت خودتان جذب کرده و او را متقاعد به کار کردن با خودتان کنید که از نیازهای او خبر داشته باشید. دانستن اولویت‌های صنعتی که در آن کار می‌کنید بخش مهمی از نشان دادن ارزش به مخاطبین و ایجاد روابط اســت.

یکی از بهترین راه‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد بازار هدف، تحقیق از مشتریان کنونی درمورد نیازها و خواسته‌هایشان اســت. اینکار را می‌توانید با نظرسنجی‌های آنلاین و مصاحبه‌ها انجام دهید.

مهارت‌های بازاریابی مستقیم

بسیاری تجارت‌ها به دقت میزان پولی که صرف به دست آوردن مشتری می‌کنند را کنترل می‌کنند ولی مراقب وقتی که برای اینکار صرف می‌کنند نیستند. وقت شما باارزش اســت و اینکه بتوانید ارزش وقتتان را محاسبه کنید، مدیریت روابطتان را بسیار ساده‌تر می‌کند.

اصول بازاریابی مستقیم – از هزینه وقتتان تا ارتقای میزان فروشتان – را یاد بگیرید و خواهید دید چقدر راحت‌تر می‌توانید با مشتری‌های جدید روابط کاری شکل دهید و ارتباط با مشتری‌های قبلی‌تان را حفظ کنید.

زمان نوعی سرمایه اســت و توجه به آن باعث می‌شود محاسبه بازده سرمایه‌تان آسان‌تر شود.

توانایی ارتباط با غریبه‌ها

دستیابی به مخاطبین جدید و تبدیل کردن آنها به مشتری کار ساده‌ای نیست. حتی تواناترین فروشنده‌ها هم وقتی مخاطب علاقه چندانی به کار کردن با شرکت آنها نشان نمی‌دهد، دچار اضطراب و ترس می‌شوند.

یکی از مهمترین مهارت‌های مدیریت روابط توانایی کنار آمدن با غریبه‌ها اســت. از تماس‌های بی‌هدف تا کسانیکه در نمایشگاه‌ها و رویدادها با آنها روبه‌رو می‌شوید، مهارت گفتگو و اقناع (حرف زدن با مشتری و قانع کردن او) مدیریت روابط شما را ساده‌تر می‌کند.

جاه‌طلبی و انگیزه

رفتار جاه‌طبانه و پرانگیزه برای موفقیت هر تجارتی الزامی اســت. افرادیکه تمایل دارند به مشتریان جدید دست پیدا کنند و بفهمند نیازهای مشتریان کنونی‌شان چیست، همیشه از رقبای خود جلو می‌افتند.

جاه‌طلبی در فروش و خدمات مشتری اصلاً چیز بدی نیست. درواقع، در عصر خدمات مشتری اتوماتیک و آنلاین، بسیاری از مشتری‌های شما خیلی دوست دارند بتوانند با نماینده‌هایی دلسوز از شرکت شما حرف بزنند.

با داشتن گرایش و رفتار پرانگیزه و جاه‌طلبانه هیچوقت برای ارتباط برقرار کردن با مشتری‌ها و کشف نیازهایشان مشکل نخواهید داشت.

دانش فروش

پیدا کردن اولین مشتری همیشه سخت‌تر از پیدا کردن مشتری دوم اســت. بسیاری بیزنس‌های کوچک به این دلیل در مدیریت روابط مشکل دارند که نمی‌توانند برای رشد مستمر مشتری‌ جدید پیدا کنند.

یکی از مهمترین مهارت‌های مدیریت روابط توانایی پیدا کردن مشتری‌های جدید در عین حفظ مشتری‌های سابق اســت. ساده‌ترین راه برای انجام این کار این اســت که یک بخش فروش اتوماتیک و سیستمیک داشته باشید.

مهارت‌های تفکر استراتژیک

وقتی با کمتر از ۱۰۰ مشتری سروکار داشته باشید، شاید بتوانید آنها را بدون هیچ استراتژی مدیریت کنید. ولی وقتی با هزارها مشتری روبه‌رو هستید، ضروری اســت که برای روابط‌تان استراتژی خاص داشته باشید.

هرچقدر هم که مهارت‌های خدمات مشتری‌تان خوب و قابل‌قبول باشد، نخواهید توانست بدون یک استراتژی مشخص روابطتان را مدیریت کنید. استراتژی‌های روابط، از راهکارهای مشکلات متداول گرفته تا اصول و قواعد ساده، اهمیت بسیار زیادی در کار و تجارت دارند.

دانش نرم‌افزار CRM

مدیریت هزاران مشتری اصلاً کار ساده‌ای نیست. با استفاده از نرم‌افزار جدید مدیریت روابط مشتری (CRM) می‌توانید گزارشی از روابط با مشتری‌های خود را ثبت کنید.

یادگیری نحوه کارکرد بهترین نرم‌افزارها و برنامه‌های CRM فواید زیادی برای حفظ روابطتان بین شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف خواهد داشت. همچنین کمکتان می‌کند روابط جدیدی شکل دهید.

فکر کردن به تصویر بزرگ

خدمات مشتریان و مدیریت روابط فقط در علاقه‌مند نگه داشتن مشتری‌ها به بیزنس‌تان نیست. بلکه ایجاد روابطی اســت که به تجارتتان این امکان را می‌دهد در کنار مشتری‌ها رشد کند.

به این دلیل، خیلی مهم اســت که دانش کافی درمورد تصویر بزرگ داشته باشید: اینکه تجارت شما چطور با زندگی و نیازهای انسان‌ها مرتبط می‌شود. تجارت شما چه فوایدی برای مردم درد و چرا مشتری‌ها به جای رقیبانتان باید به شما رجوع کنند؟

مدیریت روابط به طرق مختلف یعنی تبدیل تجارتتان به بهترین انتخاب بازار. یاد بگیرید که چطور تجارتتان را بالاترین سطح در آن صنعت ارتقا داده و به محبوب‌ترین برند مشتری‌ها تبدیل کنید.

رفتار دوستانه

وقتی با شرکت‌ها و کمپانی‌های دیگر کار می‌کنید، با یک شرکت سروکار ندارید، بلکه با افراد تشکیل دهنده این شرکت‌ها مواجهید. اینکه بتوانید درعین حفظ رفتار حرفه‌ای، دوستانه برخورد کنید، رمز کار مدیران موفق اســت.

سعی کنید در برخورد با مشتریان اصلی‌تان بین اهمیت حرفه‌ای‌گری و فواید رفتار دوستانه تعادل ایجاد کنید. در بسیاری صنایع – به ویژه IT – رفتارهای کمتر رسمی رمز موفقیت در ایجاد روابط اســت.

مهارت‌های تحقیقی عالی

از پیدا کردن آدرس ایمیل کسی تا پیدا کردن خبرنگارها و روزنامه‌نگارانی که درمورد محصولاتتان بنویسند، اینکه بتوانید درمورد مخاطبینتان تحقیق کنید و بفهمید چطور باید با آنها ارتباط برقرار کنید، برای ایجاد روابط کاری الزامی اســت.

یکی از بهترین راه‌ها برای تحقیق درمورد آدمها، جستجوی بیرونی اســت. با داشتن یک دستیار بصری در تیم کاری‌تان می‌توانید در عین تمرکز بر برنامه کاری روزانه‌تان، مشتریان جدید را کشف کرده و یاد بگیرید چطور با آنها ارتباط برقرار کنید.

همین امروز مهارت‌های مدیریت روابط خود را ارتقا دهید

توانایی ایجاد روابط جدید و مدیریت روابط قبلی چیزی اســت که مدیرها را از هم متمایز می‌کند. وقتی بتوانید با مردم ارتباط گرفته و درمورد تجارتتان برایشان توضیح دهید، خیلی زود از رقبایتان جلوتر می‌افتید.

عضویت در کانال تلگرام مردمان

منبع مقاله : udemy.com

مترجم : زینب آرمند


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

مقایسه سبک مدیریت درایران با کشورهای آمریکا و ژاپن و … بازاریابی مدیریت و رهبری وبلاگ در هر کسب و کاری شما با تعدادی از رقیبان مواجهه استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی کلیه اخبار استخداموزارتتعاون،کارواستخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ۸ آبان ۹۵ – ایجاد اشتغال قابل توجه در تولید مقاله مقایسه مدل مدیریت ژاپنی و امریکایی و …در روم باید مانند رومیان رفتار کرد ملتها و کشورها متفاوتند و فرهنگها و آداب رسوم خود آموزش بیمار پرستاران توانمند ایرانآموزش بیماراینجا محل تبلیغ توانمندی ها، خدمات و محصولات شماست سایت پرستاران توانمند ایران اخباراستخدامیشهرکار بزرگترین مرجع کاریابی و اخبار و آگهی های استخدامی شرکت ها و استخدام بانک ها در اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان در سال ای …اخبارمرتبطباکارگرانواخبار و مسائل مرتبط با کارگران و کارفرمایان برای دریافت اخبار و اطلاع از آگهی های منابع کنکور کارشناسی ارشد مدیریت اجراییمنابع کنکور کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی مجموعه مدیریت اجرایی با هدف پرورش مدیرانی سند راهبردی خدمات‌رسانی به رزمندگان تصویب و …سند راهبردی خدمات‌رسانی به رزمندگان توسط دستگاه‌ها، برای اجرا از سوی معاون‌اول مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایرانآموزش …سمینار اهمیت فرایند ثبت ملی و بین المللی نشان تجاری دوره های آذرماه مرکز آموزش و اخبار و اطلاعات استاندارد و مدیریت کیفیمدیریت زنجیره تامین چیست ؟ مدیریت زنجیره تامین تلفیقی از هنر وعلم است که روش یافتن



لینک منبع :۱۰ مهارت مدیریت روابط برای ارتقای سطح کار و تجارت

۱۰ مهارت مدیریت روابط برای ارتقای سطح کار و تجارت - مردمان www.mardoman.net/.../۱۰-مهارت-مدیریت-روابط-برای-ارتقای-سطح-ک‏ - ذخیره شده 5 آوریل 2016 ... ۱۰ مهارت مدیریت روابط برای ارتقای سطح کار و تجارت.در دنیای بیزنس تازه‌کارید؟ چه تجارت کوچکی را شروع کرده باشید برای یادگیری نحوه ارتباط ... ۱۰ مهارت مدیریت روابط برای ارتقای سطح کار و تجارت - خبر آنلاین khabaronlines.ir/search/?...۱۰+مهارت+مدیریت+روابط...ارتقای+سطح+کار...تجارت‏ به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا ثابت نژاد، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان فنی و حرفه ای درباره هفدهمین مسابقات ملی مهارت که ... مدیریت منابع انسانی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/مدیریت_منابع_انسانی‏ - ذخیره شده - مشابه مدیریت منابع انسانی محصول جنبش روابط بشری در اوایل قرن بیستم می‌باشد، ... در محیط کاری فعلی، تمام شرکت‌های جهانی بر ابقای استعداد و آگاهی نیروی کار تمرکز دارند. تمام شرکت‌ها می‌کوشند تا ترک خدمت کارکنان را کاهش دهند و آگاهی آنان را ارتقاء .... در سطح گسترده، مدیریت منابع انسانی مسئول نظارت بر رهبری و فرهنگ سازمانی است. بازاریابی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/بازاریابی‏ - ذخیره شده - مشابه مدیریت، کارکردها، نقشها و فرایندها همگی حول این مدل مدیریت بازرگانی با ... قدرت مشتریان، و ابزار و تکنیک‌های جدید بازاریابی تعاملی به کار گرفته شود، هنوز در مقیاس ... با این همه، توجه به تفسیرهای مختلف از فعالیت بازاریابی و کارکردها و مهارت‌های ... از یکدیگر جدا می‌کنند: روابط عمومی، نوشتن متن سخنرانی و ارتباطات داخلی اغلب از ... آموزش - اداره کل فناوری و توسعه نوآوری research.aut.ac.ir/Office_Of_Enterepenership.../Custom.aspx?...‏ - ذخیره شده - مشابه واحد آموزش مرکز رشد از سال 1389 در مدیریت مراکز رشد و کارآفرینی شروع به ... پرورش مهارت های کارآفرینی جهت راهاندازی و توسعه کسب و کارهای پایدار; ارتقاء سطح دانش ... هدایت صاحبان کسب و کارهای مبتنی بر دانش برای موفقیت در مسیر تجاری سازی. آنچه مدیران باید بدانند - مدیریت اثربخش www.soheil-abedi.blogfa.com/cat-5.aspx‏ - ذخیره شده - مشابه مدیران عامل نسبت به تمام مسائلی که در حیطه کاری آنها رخ می‌دهد، آگاه نیستند. هیچ مدیرعاملی زمان کافی برای خواندن همه روزنامه‌ها و نشریات تجاری ندارد. .... خوشحال کردن کارکنان خود باید زیر بار پاداش‌های سنگین، ‌ارتقا و لابد مرخصی‌های .... دسترسی مدیران به دانش گسترده؛ مدیران سازمان های مشارکت جو بر این اعتقادند که دانش در سطح سازمانشان ... کارآفرینان پیشتاز پایتخت - سید امیر جان نثاری - خانه jannesari.com/کارآفرینان-پیشتاز-پایتخت/‏ - ذخیره شده ۲- کسب مهارت در تحلیل فرصت های اقتصادی و ترکیب برنامه عملیاتی. ۳- شناسایی و ... ۷- ارتقای سطح علمی و تخصصی فراگیران در زمینه های مدیریت و کارآفرینی. ۸- پرورش و ... ۶- همکاری با واحد روابط عمومی جهت برنامه‌ریزی و اجرای ارائه دوره‌ها ... ۱۰- همکاری در چاپ و نشر کتاب و جزوات آموزشی ... ۱۴٫ اصول و فنون مذاکرات تجاری و بین المللی. [DOC] modiriyate strategy.doc www.niordc.ir/uploads/modiriyate%20strategy_5269.doc‏ - ذخیره شده 1) فرآیند فرموله کردن استراتژی ، توانائی های سازمان و کسب و کار را برای حل مسائل ... درحال حاضر اکثر پروژه های مدیریتی در سطح دنیا ماهیت برنامه ریزی داشته و واژه ..... وجود روابط علت و معلولی بین نگرش در تحقق اهداف استراتژیک سازمان امری بدیهی ... و بهبود در بین کارکنان سازمان به وجود می آید و موجب ارتقای سطح کیفیت محصولات و ... AboutUs | اولین کنفرانس مدیریت تجارت جهانی wbm.onp.ac.ir/aboutus/‏ - ذخیره شده بلکه قصد داریم تا ابتدا تئوری های علوم مدیریتی را در سطح کلان به شما آموزش دهیم ، سپس در یک ... 8- ارتقاء توانایی کار تیمی ... 7- آموزش شیوه های تفکر بحرانی در سطح پیشرفته و مهارت های ادراکی و تحلیلی ... 9- بررسی چالشها و فرصت های موجود در عرصه کسب و کار جهانی شدن، اصول اخلاقی، مدیریت روابط سهامداران و مسائل مدیریتی. اخلاق حرفه‌ای؛ ضرورتی برای سازمان | معرفت اخلاقی marefateakhlagi.nashriyat.ir/node/35‏ - ذخیره شده - مشابه 10 فوریه 2011 ... اخلاق حرفه‌ای مدیریت رفتار وکردار آدمی هنگام انجام‌دادن کارهای حرفه‌ای است. 3. اخلاق حرفه‌ای رشته‌ای از دانش اخلاق است که به مطالعة روابط شغلی می‌پردازد. ... در تمام موارد سعی می‌کند ممتاز باشد؛ اعتماد به نفس دارد؛ به مهارت بالایی در حرفه خود ... صدد است با ارائه دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های اخلاقی در سطح حرفه و زندگی اجتماعی و ...