مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برخورد جدی با کالای قاچاق از اول مهرماه

[ad_1]

 

کد مطلب: 389220

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی خبر داد

برخورد جدی با کالای قاچاق از اول مهرماه

بخش‌دانش و فن‌آوری الف،16 شهریور95

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی از برخورد جدی با کالای قاچاق از اول مهر ۹۵ خبر داد و گفت: از این تاریخ خرید کالای قاچاق و بدون گارانتی دیگر قابل توجیه نیست و اتحادیه به این موارد رسیدگی نخواهد کرد.

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

غلامحسین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس اظهارداشت: از ابتدای مهرماه 95 با تصمیم مشترک ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت مقرر شده با کالای قاچاق به شدت برخورد شود.

رئیس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی افزود: پس از این تاریخ در بازدیدهای میدانی با کالای قاچاق در انبار، مغازه و هر بستر فروشی برخورد خواهد شد.

به گفته کریمی، هم‌اکنون اصناف در جریان دقیق قوانین مبارزه با قاچاق کالا قرار گرفته‌اند و در این باره کتابچه‌ای نیز در اختیار اعضای صنف قرار داده شده تا بهانه‌ای برای نادیده گرفتن کالای قاچاق به دلیل عدم آشنایی با قوانین وجود نداشته باشد.

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی افزود: همچنین اگر خریداری اقدام به خرید کالای قاچاق بدون گارانتی کرد دیگر قابل توجیه نیست و بعد از تاریخ 95.7.1 اتحادیه به این موارد رسیدگی نخواهد کرد.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+کالای قاچاق

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


6 سپتامبر 2016 ... رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی از برخورد جدی با کالای قاچاق از اول مهر ۹۵ خبر داد و گفت: از این تاریخ خرید کالای قاچاق و بدون گارانتی دیگر قابل ...6 سپتامبر 2016 ... غلامحسین کریمی، رئیس اتحادیه ی دستگاه های مخابراتی بار دیگر از برخورد جدی با کالای قاچاق از اول مهر ماه خبر داده و گفته است: از این تاریخ خرید ...7 سپتامبر 2016 ... به گفته رییس اتحادیه دستگاه های مخابراتی از یکم مهر ماه، دیگر توجیهی برای خرید کالای قاچاق و بدون گارانتی وجود.6 سپتامبر 2016 ... رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی از برخورد جدی با کالای قاچاق از اول مهر ۹۵ خبر داد و گفت: از این تاریخ خرید کالای قاچاق و بدون گارانتی دیگر قابل ...19 سپتامبر 2016 ... قاسم خورشیدی سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفتوگو با ایران ... از اول مهرماه در بازدیدهای میدانی با کالای قاچاق در انبار و مغازه برخورد کند. ... برای مبارزه با قاچاق این نوع کالاها بسیار جدی است و جمعآوری آنها را در اولویت و ...برخورد جدی با قاچاق کالاهای سلامتمحور در خراسان شمالی. بجنورد- مدیرکل تعزیرات ... آغاز طرح تشدید مبارزه با قاچاق لوازم خانگی از اول مهرماه در همدان. همدان- مدیرتعزیرات ...6 سپتامبر 2016 ... غلامحسین کریمی در گفتوگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس اظهارداشت: از ابتدای مهرماه 95 با تصمیم مشترک ستاد مبارزه با قاچاق کالا ...14 سپتامبر 2016 ... رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: از ابتدای مهرماه با لوازم خانگی قاچاق برخورد ... مبارزه با قاچاق کالا، جمع آوری کالاهای قاچاق از ابتدای مهر ماه شروع می شود. ... راه جدید قاچاق رسمی از مناطق آزاد/ "تهران ببین، منطقه آزاد تحویل بگیر" عکس.7 سپتامبر 2016 ... رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی از برخورد جدی با کالای قاچاق از اول مهر ۹۵ خبر داد و گفت: از این تاریخ خرید کالای قاچاق و بدون گارانتی دیگر قابل ...


کلماتی برای این موضوع

دانستنی های حقوق ضبط میلیارد کالای قاچاق لوازم آرایشی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از کشف و ضبط روزنامه کیهان کیهان خبر فارسیحزب کارگزاران انتظار دارد ضمن مذاکره با روحانی سهم بیشتری از کابینه وی به دست آورداخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزه اخبار امروز خبرگزاری فارس اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریقوه قضائیه با اختلاس گران از صندوق ذخیره فرهنگیان به شدت برخورد کند رفع مشکلات مناطق مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …آیا نوکسیگی پدیده ای جهانی و پیوسته و کهن بوده است یا ما با نوع خاصی از آن و در مقطعی سوژه های خبری مردمی زیر ذره بین را اینجا …ذره بین یکی از بسته های خبری پر بیننده و تاثیر گذار اخبار است که بیشتر به موضوعات بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …با تکمیل این فرم آخر اخبار و اطلاعیه های مهم صنعت خودرو برای شما به صورت رایگان و اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی سازمان پزشکی قانونی از شناسایی اجساد ۳۴جان باخته حادثه ریلی سمنان خبر داد به گزارش مشخصات کلی رنو فلوئنس اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار تست و بررسی پرونده‌ای برای پژو بیش از سال نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپناعلی‌رضا دائمی در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره بدهی وزارت نیرو به



لینک منبع :برخورد جدی با کالای قاچاق از اول مهرماه

تصاویر برای برخورد جدی با کالای قاچاق از اول مهرماه رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی به فارس خبر داد برخورد جدی با ... www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950615000990‏ - ذخیره شده 6 سپتامبر 2016 ... برخورد جدی با کالای قاچاق از اول مهرماه/ به شکایات خریداران گوشی قاچاق بدون ... از ابتدای مهرماه 95 با تصمیم مشترک ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ... بعدی برخورد جدی با کالای الکترونیکی قاچاق و بدون گارانتی از اول مهر ماه digiato.com/.../برخورد-جدی-با-کالای-الکترونیکی-قاچاق-و/‏ - ذخیره شده 6 سپتامبر 2016 ... غلامحسین کریمی، رئیس اتحادیه ی دستگاه‌ های مخابراتی بار دیگر از برخورد جدی با کالای قاچاق از اول مهر ماه خبر داده و گفته است: «از این تاریخ خرید ... برخورد جدی با کالای قاچاق از اول مهرماه - اقتصاد مقاومتی https://emi92.com/fa/news/2436/برخورد-جدی-با-کالای-قاچاق-از-اول-مهرماه‏ 6 سپتامبر 2016 ... رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی از برخورد جدی با کالای قاچاق از اول مهر ۹۵ خبر داد و گفت: از این تاریخ خرید کالای قاچاق و بدون گارانتی دیگر قابل ... برخورد جدی با کالای قاچاق از اول مهرماه - پایگاه خبری تحلیلی مهرورزی mehrvarzi.ir/189550/برخورد-جدی-با-کالای-قاچاق-اول-مهرماه/‏ - ذخیره شده رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی از برخورد جدی با کالای قاچاق از اول مهر ۹۵ خبر داد و گفت: از این تاریخ خرید کالای قاچاق و بدون گارانتی دیگر قابل توجیه نیس. از اول مهرماه با کالای قاچاق برخورد خواهد شد | تکنولوژی نیوز tech-news.ir/contraband-goods.html‏ 7 سپتامبر 2016 ... از اول مهرماه با کالای قاچاق برخورد خواهد شد ... اول مهر ۹۵ خرید کالای قاچاق و بدون گارانتی دیگر قابل توجیه نیست و با کالای قاچاق برخورد جدی خواهد شد. از اول مهرماه با کالای قاچاق برخورد خواهد شد - صفحه اصلی parsteetraj.rzb.febarin.xyz/post499712.html‏ غلامحسین کریمی، رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی اعلام کرد: از اول مهر ۹۵ خرید کالای قاچاق و بدون گارانتی دیگر قابل توجیه نیست و با کالای قاچاق برخورد جدی خواهد ... قرار 57 » برخورد جدی با کالای قاچاق از اول مهرماه/ به شکایات خریداران ... www.qarar57.ir/fa/pages/72436‏ - ذخیره شده 6 سپتامبر 2016 ... رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی از برخورد جدی با کالای قاچاق از اول مهر ۹۵ خبر داد و گفت: از این تاریخ خرید کالای قاچاق و بدون گارانتی دیگر قابل ... برخورد با لوازم خانگی قاچاق از اول مهرماه - میزان | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25192113‏ 14 سپتامبر 2016 ... وی شناسایی کالاهای قاچاق و برخورد قانونی جدی با عرضه کنندگان کالای قاچاق در استان را از اقدامات در دستور کار تعزیرات حکومتی دانست و خاطرنشان ... تلفن همراه قاچاق از اول مهرماه جمع‌آوری می‌شود؟ | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/...بازار.../146613-تلفن-همراه-قاچاق-از-اول-مهرماه-جمع-آوری-می-شود‏ - ذخیره شده 19 سپتامبر 2016 ... قاسم خورشیدی سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان مطلب فوق به ... بحث برخورد مبارزه با تلفن همراه قاچاق در دولت به صورت جدی پیگیری ...