مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

8 اشتباه بزرگ در مدیریت برند

[ad_1]

اقتصاد پرس: مدیریت برند موفق آسان تر از آن چیزی اسـت که نشان می دهد اما مدیران اغلب دچار ۸ اشتباه رایج می‌شوند و به سرعت ارزش برند و کسب وکار خود را نابود می‌کنند. در ادامه با این اشتباهات خطرناک آشنا می شویم.


8 اشتباه بزرگ در مدیریت برند

۱. عدم تعهد مدیر

برند‌ های با عملکرد ضعیف فاقد حمایت مدیریت ارشد می‌باشد.آنها توصیف‌کننده عملیات خئمت خود می‌باشداما ارائه گر هیچ ارزش افزوده‌ای برای مشتری نمی‌باشد.آنها دارای کم نفوذی برای کسب وکار تلقی می‌شوند که هیچ جائی بین یک سوم ودوسوم دارائی‌های کل بنگاه ندارند.این بدان معناست که کسب وکار هایی که فاقد حمایت مدیر ارشد از برند‌ می‌باشند ناکام خواهد ماند.آنها به مشتریان دلیلی برای خرید ارائه نمی‌کنند ومزیت رقابتی دربرابررقیب از خود نشان نمی‌دهند.ندرتا هدف، تصمیم به خرید اسـت.حتی درقراردادهایی کسب وکار، افزایش ریسک خریدیک تامین‌کننده برای بیشتر خریدارنی که به برندهای قوی دربازار خودرو می‌آورند بسیار بالاست.


۲.برند‌ یک نام نیست

برند‌شما یک بیرق یاعلامت یازبرند‌ یا مزیت برای مشتری نیست.برند‌ های بسیاری نام خودرابدون هیچ مزیتی برای مشتریان تغییر می‌دهند.تغییر یک نام برند‌ باید تغییری بنیادین وپایدار درنحوه عملکرد کسب وکار شما باشدنه یک عنوان ساده.


۳. زمینه برند‌  خیلی دوراز حوزه فعالیت اصلی

این فرض ساده انگارانه اسـت که ایجاد ضمائم برند‌ اضافی، هزینه پایین وریسک کمی برای بهبود کسب وکار دارد.حقیقت این اسـت که هزینه بالاتر وتمرکز ضعیف مدیریت به این معناست که بسیاری از برند‌ یابرند‌ های فرعی برای حداکثر‌سازی فرصت اسـت.


۴.نادیده گرفتن عصر دیجیتال

مدیریت برند‌ مدرن از تکنیکهای کنترل مدیریت به سمت تکنینک‌های تاثیرگداری وهمکاری حرکت کرده اسـت.این مستلزم شفافیت بازبودن وحضور فعال دربین مخاطبان اسـت.


۵. تسخیر شدن به وسیله بارار

با یافتن یک برند قوی جالب اسـت که هجمه‌پذیری آن مفروض دانسته شده وتغییرات بازار نادیده گرفته شود.درحالیکه مهم اسـت که دربازار تغییر چندان سریعی نداشته باشی اما مصیب آور اسـت که ورودیهای جدید رانادیده گرفته وسلائق متغیر مشتری را نبینیم.


۶.برند‌های جوانان سردرگم هستند

تغییر بسیاردر برند‌ نه فقط مشتریان راسردرگم می‌کند بلکه برای کسب وکار نیز به شدت ناکاراست.برند‌ های ضعیف به محلی‌سازی بسیار ببدون تقویت مبنای برند‌ کمک می‌کند.این بدان معناست که یک برند‌ می‌تواند معنای متفاوتی با مخاطبین برای مخاطبین متنوع حفظ کند.


۷.ناتوانی دربررسی بازگشت سرمایه برند‌ خود

تمامی تلاشهای بازاریابی یا مشتریان شما سودآور نیستند.بسیاری از بازاریابان نمی‌تواند پیوند سختی بین تلاشهای بازاریابی برند‌ ایجاد نماید هزینه دستیابی به مشتری وحفظ آن وبازگشت سرمایه مطرح اسـت این امر منجر به حفظ مشتریان غیر سودآور بسیار یا مشتریانی می‌شود که ارزش برند‌ شما رااز بین می‌برند.

اسامی محصول همیشه خوب عمل نمی‌کنند.جهان برند‌‌ سازی پر از لاشه‌های برند‌ های موفق در یک بازار اسـت که نتوانستند درزمان صادرات به شکوری دیگر محصولی خوب ارائه کنند یا حتی درجائی به مردم آن کشور اهانت کرده‌اند.


۸. شما نمی‌توانید همه چیز را به همه بدهید

شما نمی‌توانید از جانب همه پذیرفته شوید.شجاع باشید ومخاطب هدف خود را انتخاب کنید.بسیاری از کسب وکارها تلاش می‌کنند تا مشتریان بسیاری از هدف گیری نمایند زیرا باور دارند محصول آنها جهان شمول اسـت.


نتیجه گیری

مدیران برند‌ به شدت به چالش کشیده می‌شوند.جهان مدیریت برند‌ پیچیده وپیچیده ترمی شود.فناوری زمانی نفرین محسوب می‌شود.فناوری زمانی نفرین محسوب می‌شود وزمانی فرصت یعنی درحالیکه خالق قابلیتهایی برای مدیر برند‌ می‌باشد نیاز به مهارتهای جدید ونگرش متفاوتی راموجب می‌شود.عوامل پیشروی مدیران برند‌ موقتی نیستند.برند‌ هادربازار رقابتی دارای ارزش بوده وبدون شک به وجود خود ادامه می‌دهند.

 

هرچند اشکال ویژه سازمانی تغییر می‌یابداما مدیریت برند‌ خود به خود وفق یافته ودرهنگام پذیرش چالشهای جدید به وسیله بهبود قابلیت رقابتی از سوی مدیران کامیاب می‌شود.با توجه به تغییرات شدید در ماهیت رقابتی بازار محصول وفناوری ونتایج آن درنقش هم توزیع‌کننده وهم سازمان‌های تسهیل کننده، قابل فهم اسـت که فرآیندهای فزاینده هماهنگی فعالیتهای برند‌ چه داخل وچه خارج سازمان وفشار برای غیر متمرکز‌سازی تصمیم گیری وحذف لایه‌های مدیریت به امنیت کاهش هزینه‌ها مواجه می‌باشند.محققان تحول مدیریت برند‌ رااز خاستگاه نخستین برندهای ملی تاکنون دنبال کرده‌اند.آنها یادآورشدند که مدیریت برند‌ منطبق با محیط‌های بازاریابی می‌باشد.

منطق اصلی سیستم مدیر برند‌ دربنگاه دارای چند برند‌ براساس این باور اسـت که رقابت دردرون برسر منبع باعث بهبود تلاش از جانب هرفرد می‌شود.اما مدیران چند برند‌ در یک طبقه محصول اغلب بی‌رحمانه با یکدیگر رقابت می‌گنند گوئی که بنگاههای رقیب رقابت می‌کنند. این دشواری درهماهنگ‌سازی برنامه‌های بازاریابی برای هر برند‌ وتقاضا برای رویکردی وابسته تر به مدیریت کل طبقه محصولات دربخشی از بنگاهها منجر به تمرکز تصمیم گیری در سطح آن طبقه شده اسـت. محققان اشاره می‌کنند که مدیریت طبقه فرصتی رابرای مدیران مجرب جهت درگیر ساختن خود با عملکرد مدیریت برند‌ فراهم می‌کند وبه موجب آن یکی از ضعف‌های مدیریت برند‌ سنتی را کاهش می‌دهد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


10 سپتامبر 2016 ... مدیریت برند موفق آسان تر از آن چیزی است که نشان می دهد اما مدیران اغلب دچار ۸ اشتباه رایج میشوند و به سرعت ارزش برند و کسب وکار خود را نابود ...10 سپتامبر 2016 ... اشتباه مدیریت, موفقیت, برند, بازاریابی فروش پروژه های مشارکتی منطقه 22، یک راهبرد اشتباه در مدیریت شهری استمدیریت برند موفق آسان تر از آن ...10 سپتامبر 2016 ... مدیریت برند موفق آسان تر از آن چیزی است که نشان می دهد اما مدیران اغلب دچار ۸ اشتباه رایج می شوند و به سرعت ارزش برند و کسب وکار خود را نابود می ...11 سپتامبر 2016 ... پرس: برند آسان از چیزی که می اما اغلب ۸ رایج و سرعت برند کسب خود نابود در با اشتباهات آشنا شویم. ۱. تعهد برند با ضعیف حمایت ارشد ...8 اشتباه بزرگ در مدیریت برند · 8 اشتباه بزرگ در مدیریت برند. 8 اشتباه بزرگ در مدیریت برند مدیریت برند موفق آسان تر از آن چیزی است که نشان می دهد اما .مدیریت برند موفق آسان تر از آن چیزی است که نشان می دهد اما مدیران اغلب دچار ۸ اشتباه رایج میشوند و به سرعت ارزش برند و کسب وکار خود را نابود میکنند. در ادامه با این ...وبسایت آی بازاریابی: در حوزه بازاریابی، مديريت برند عبارت است از تحلیل و برنامهریزی در رابطه با چگونگی برداشت از برند در بازار هدف؛ بهطورکلی باید گفت ...مدیریت برند موفق آسان تر از آن چیزی است که نشان می دهد اما مدیران اغلب دچار ۸ اشتباه رایج میشوند و به سرعت ارزش برند و کسب وکار خود را نابود میکنند. در ادامه با این ...31 آگوست 2015 ... مدیریت برند موفق آسانتر از آن چیزی که می نماید هست اما مدیران دچار 8 اشتباه رایج می شوند و به سرعت ارزش برند و کسب وکار خود را نابود می کنند.مدیریت برند موفق آسان تر از آن چیزی است که نشان می دهد اما مدیران اغلب دچار ۸ اشتباه رایج میشوند و به سرعت ارزش برند و کسب وکار خود...


کلماتی برای این موضوع

کاروفناوری کَلالهدانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در اثیـــر سایت جامع مدیریت بکارگیری مدیریت …بکارگیری مدیریت استراتژیک در توسعه قابلیتهای سازمانی علی حمزه پور مدیران باید شیوه‎های مدیریت کلاس و مهارت‎های ارتباط با دانش‎آموز مدیریت در قرن انجمن علمی علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاهجدیدترین مقالات مرتبط با مدیریت فناوری اطلاعاتفاکتورهای دامنه سن دامنه در حقیقت تفاوتی بین دامنه ای که ماه سن دارد با آن که سال مرجع علوم مدیریت ایران دانلود مقاله، پاورپوینت و دانلود خلاصه کتاب کاتلر در مدیریت بازار دانلود خلاصه کتاب مستندسازی تجربیات مدیران پایگاه مقالات علمی مدیریتعنوان مقاله مدیریت استراتژیک پورتفولیو پروژه ها در هلدینگها و سازمانهای بزرگبهترین برند سلاح گوله زنی و ساچمه زنی موجود در …اغلب گفته می شود که سه دگرگونی بزرگ در اندیشه، دیدگاه مرجعیت بشر را تهدید کرده استنقش های مدیران در سازمان،برقراری ارتباط موثر با …رهبری آموزشی ، مدیریت آموزشی،برقراری ارتباط موثر،چگونه دیگران را مدیریت کنیم مدیریت کارآمد آدرس اینستاگرامی حمید مظاهری راد مقاله آموزشی مدیریت هتلداری کارآفرینی و همه چیز در بیانات در دیدار دانشگاهیان سمنانبسم اللَّه الرّحمن الرّحیم آنچه که در این جمع پُرشور، پُراستعداد و پُرشوق مشاهده می



لینک منبع :8 اشتباه بزرگ در مدیریت برند

8 اشتباه بزرگ در مدیریت برند - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../8-اشتباه-بزرگ-در-مدیریت-برند‏ - ذخیره شده 10 سپتامبر 2016 ... مدیریت برند موفق آسان تر از آن چیزی است که نشان می دهد اما مدیران اغلب دچار ۸ اشتباه رایج می‌شوند و به سرعت ارزش برند و کسب وکار خود را نابود ... ۸ اشتباه بزرگ در مدیریت برند - مجله کسب و کار بازده bazdeh.org/۸-اشتباه-بزرگ-در-مدیریت-برند/‏ - ذخیره شده در این نوشتار با ۸ اشتباه بزرگ در مدیریت برند آشنا خواهید شد. مدیریت برند موفق آسان تر از آن چیزی است که نشان می دهد اما مدیران اغلب دچار ۸ اشتباه رایج می‌شوند و به ... 8 اشتباه بزرگ در مدیریت برند - آکا akairan.com/maghalat-persia/.../news201691019452467259.html‏ - ذخیره شده مدیریت برند موفق آسان تر از آن چیزی است که نشان می دهد اما مدیران اغلب دچار ۸ اشتباه رایج می شوند و به سرعت ارزش برند و کسب وکار خود را نابود می کنند. در ادامه با این ... 8 اشتباه بزرگ در مدیریت برند - جامعه زنان خراسان شمالی tnews.ir/news/878170493923.html‏ مدیریت برند موفق آسان تر از آن چیزی است که نشان می دهد اما مدیران اغلب دچار ۸ اشتباه رایج می شوند و به سرعت ارزش برند و کسب وکار خود را نابود می کنند. در ادامه با این ... 8 اشتباه مهلک در مدیریت برند - رسانه تخصصی تبلیغات و برند ... www.donyaetablighat.ir/learn/10754/‏ - ذخیره شده 20 سپتامبر 2016 ... به گزارش دنیای تبلیغات به نقل از اقتصاد پرس در ادامه با این اشتباهات خطرناک آشنا می شویم. 8 اشتباه بزرگ در مدیریت برند. ۱. عدم تعهد مدیر. 8 اشتباه بزرگ در مدیریت برند | برترینها vista.ir/news/30488998/8-اشتباه-بزرگ-در-مدیریت-برند‏ - ذخیره شده مدیریت برند موفق آسان تر از آن چیزی است که نشان می دهد اما مدیران اغلب دچار ۸ اشتباه رایج می‌شوند و به سرعت ارزش برند و کسب وکار خود را نابود می‌کنند. در ادامه با این ... 8 اشتباه بزرگ در مدیریت برند www.coka.ir/articles/35067/8-‏ - ذخیره شده 8 اشتباه بزرگ در مدیریت برند برند , موفقیت , بازاریابی , اشتباه مدیریت. بالاترین: ۸ اشتباه بزرگ در مدیریت برند https://www.balatarin.com/permlink/2016/8/14/4267597‏ 14 آگوست 2016 ... مدیریت برند موفق آسان تر از آن چیزی است که نشان می دهد اما مدیران اغلب دچار ۸ اشتباه رایج می‌شوند و به سرعت ارزش برند و کسب وکار خود را نابود ... اشتباه بزرگ درباره‌ موها https://www.webgardha.com/tag/اشتباه-بزرگ-درباره‌-موها‏ 8 اشتباه بزرگ در مدیریت برند. مدیریت برند موفق آسان تر از آن چیزی است که نشان می دهد اما مدیران اغلب دچار ۸ اشتباه رایج می‌شوند و به سرعت ارزش برند و کسب وکار ... 8 اشتباه بزرگ در مدیریت برند - صفحه نخست nazaninha.xyz/post/?q=8+اشتباه+بزرگ+در+مدیریت+برند‏ - ذخیره شده 8 اشتباه بزرگ در مدیریت برند. اقتصاد پرس: مدیریت برند موفق آسان تر از آن چیزی است که نشان می دهد اما مدیران اغلب دچار ۸ اشتباه رایج می‌شوند و به سرعت ارزش برند ...