مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سوپ مینسترونه آسان؛ سوپِ کودکان بدغذا

[ad_1]

وب سایت آشپزباشی: هیچ چیز بهتر از یک کاسه سوپ داغ مینسترونه (Minestrone) نیست. تهیه ی این سوپ بسیار آسان است و کبابی کردن سبزیجات در فر، کارتان را راحت تر می کند. این سوپ برای کودکان بدغذا مناسب است، چون سوپ پوره می شود و سبزیجات در آن مخفی هستند.

 

 
  •     پیاز ۱ عدد
  •     گوجه فرنگی  ۴ عدد بزرگ
  •     کرفس  ۲ شاخه
  •     هویج  ۲ عدد
  •     کدو سبز  ۱ عدد
  •     سیب زمینی  ۱ عدد کوچک
  •     کدو حلوایی  ۱/۲ عدد کوچک
  •     آب سبزیجات  ۵۰۰ میلی لیتر
  •     نمک  به میزان لازم
  •     فلفل سیاه  به میزان لازم
  •     رشته ورمیشل  ۶۰ گرم
 سوپ مینسترونه آسان


طرز تهیه:


1- از قبل فر را با حرارت ۲۰۰ درجه سانتی گراد گرم کنید.


2- تمامی سبزیجات را در سینی فر بریزید، کمی روغن زیتون روی آن ها بریزید و برای حدود ۱ ساعت تا زمانی که همه آن ها نرم شوند، در فر کبابی کنید.

 

3-آن ها را در مخلوط کن ریخته، قدری آب جوش به آن ها اضافه کنید و تا به بافت مورد نظر برسید، بزنید.


4- پوره ی سبزیجات را در قابلمه بریزید، آب سبزیجات را به آن ها اضافه کنید، به آن ها نمک و فلفل سیاه بزنید.


5-رشته ورمیشل را هم خرد کرده در سوپ بریزید و برای حدود ۱۰ تا ۱۲ دقیقه تا رشته ها پخته شوند، حرارت دهید.


6-می توانید مقداری پنیر پارمزان روی سوپ رنده کنید و آن را سرو کنید.

 

نکاتی در رابطه با تهیه ی سوپ مینسترونه آسان:

1- پیاز و هویج را پوست بگیرید و درشت خرد کنید.


2- گوجه فرنگی، کرفس، کدو، سیب زمینی و کدو حلوایی را تمیز بشویید. آن ها را به قطعات درشت خرد کنید.


3- می توانید به جای رشته ورمیشل از انواع پاستا هم استفاده کنید. 

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سوپ مینسترونه آسان؛ سوپِ کودکان بدغذا سوپ مینسترونه آسان؛ سوپِ کودکان بدغذا é é é



لینک منبع :سوپ مینسترونه آسان؛ سوپِ کودکان بدغذا

سوپ مینسترونه آسان؛ سوپِ کودکان بدغذا - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../سوپ-مینسترونه-آسان-سوپِ-کودکان-بدغذا‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... هیچ چیز بهتر از یک کاسه سوپ داغ مینسترونه (Minestrone) نیست. تهیه ی این سوپ بسیار آسان است و کبابی کردن سبزیجات در فر، کارتان را راحت ... سوپ مینسترونه آسان؛ سوپِ کودکان بدغذا - کمونه kamooneh.com/fa/.../سوپ-مینسترونه-آسان-سوپِ-کودکان-بدغذا‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... هیچ چیز بهتر از یک کاسه سوپ داغ مینسترونه (Minestrone) نیست. تهیه ی این سوپ بسیار آسان است و کبابی کردن سبزیجات در فر، کارتان را راحت ... سوپ مینسترونه آسان؛ سوپِ کودکان بدغذا - هشدار نیوز www.hoshdarnews.ir/153102/مینسترونه-آسان-سوپِ-کودکان-بدغذا.html‏ 24 دسامبر 2016 ... سوپ مینسترونه آسان؛ سوپِ کودکان بدغذا - وب سایت آشپزباشی: هیچ چیز بهتر از یک کاسه سوپ داغ-مینسترونه-آسان-سوپِ-کودکان-بدغذا. سوپ مینسترونه آسان؛ سوپِ کودکان بدغذا - بانک اطلاعات عمومی www.hamgorooh.com/سوپ-مینسترونه-آسان؛-سوپِ-کودکان-بدغذا-1/‏ - ذخیره شده 9 آوریل 2017 ... سوپ مینسترونه آسان؛ سوپِ کودکان بدغذا. در این پست از سایت به شما طریقه ی درست کردن سوپ مینسترونه را آموزش میدهیم ، امیدواریم که مورد توجه شما ... سوپ مینسترونه آسان؛ سوپِ کودکان بدغذا -آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/soup1/news201612252163740229.html‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... آموزش سوپ مینسترونه,دستور تهیه سوپ مینسترونه,تهیه سوپ مینسترونه,روش تهیه سوپ مینسترونه,سوپ مینسترونه خوشمزه,سوپ مینسترونه,مواد لازم ... سوپ مینسترونه آسان؛ سوپِ کودکان بدغذا - کشاورزنیوز keshavarznews.ir/.../سوپ-مینسترونه-آسان؛-سوپِ-کودکان-بدغذا/‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... وب سایت آشپزباشی: هیچ چیز بهتر از یک کاسه سوپ داغ مینسترونه (Minestrone) نیست. تهیه ی این سوپ بسیار آسان است و کبابی کردن سبزیجات ... طرز تهیه سوپ مینسترونه آسان سوپِ کودکان بدغذا +عکس - تی نیوز tnews.ir/news/22b476643032.html‏ 25 دسامبر 2016 ... طرز تهیه سوپ مینسترونه بسیار آسان است و کبابی کردن سبزیجات در فر، کارتان را راحت تر می کند. این سوپ برای کودکان بدغذا مناسب است، چون ... هرلحظه، سوپ مینسترونه آسان؛ سوپِ کودکان بدغذا - اخبار ایران harlahze.com/اخبار-خواندنی/سوپ-مینسترونه-آسان-سوپِ-کودکان-بدغذا‏ هیچ چیز بهتر از یک کاسه سوپ داغ مینسترونه Minestrone نیست تهیه ی این سوپ بسیار آسان است و کبابی کردن سبزیجات در فر کارتان را راحت تر می کند این سوپ ... سوپ مینسترونه آسان؛ سوپِ کودکان بدغذا - سحرنیوز www.saharnews.org/سوپ-مینسترونه-آسان؛-سوپِ-کودکان-بدغذا/‏ - ذخیره شده تهیه ی این سوپ بسیار آسان است و کبابی کردن سبزیجات در فر، کارتان را راحت تر می کند. این سوپ برای کودکان بدغذا مناسب است، چون سوپ پوره می شود و سبزیجات ... سوپ مینسترونه آسان؛ سوپِ کودکان بدغذا - مجله خبری شوش مال shooshmall.com/blog/سوپ-مینسترونه-آسان؛-سوپِ-کودکان-بدغذا/‏ 25 دسامبر 2016 ... این سوپ برای کودکان بدغذا مناسب است، چون سوپ پوره می شود و سبزیجات در آن مخفی هستند.