مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سونی اکسپریا XZ قربانی تبلیغات غلط

[ad_1]

گوشی پرچم دار سونی اکسپریا XZ در ماه سپتامبر معرفی شد و در ماه اکتبر عرضه شد. این یک ورود دیرهنگام به فهرست گوشی های هوشمند برتر سال ۲۰۱۶ بود.

به گزارش صبحانه،گوشی پرچم دار سونی اکسپریا XZ در ماه سپتامبر معرفی شد و در ماه اکتبر عرضه شد. این یک ورود دیرهنگام به فهرست گوشی های هوشمند برتر سال ۲۰۱۶ بود.
سونی اکسپریا XZ قربانی تبلیغات غلط
با این وجود، بعد از عدم موفقیت گلکسی نوت ۷ سامسونگ در بازار گوشی های هوشمند، گوشی اکسپریا XZ به عنوان پرچمدار برتر در اواخر سال ۲۰۱۶ پدیدار شد. این اطلاعات توسط شرکت تولید نرم افزار موبایل Apteligent ارائه شده است. این گوشی حتی از برخی از بزرگ ترین برندهای صنعت گوشی های هوشمند نیز جلوتر قرار دارد.

طبق گزارش سایت GSMArena، داده های شرکت Apteligent گوشی های پرچمدار عرضه شده در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ را مورد بررسی قرار می دهد. این داده و اطلاعات گوشی اکسپریا XZ را بالاتر از گوشی های محبوب Pixel گوگل، HTC 10 EVO (Bolt)، Moto Z، گوشی ارتقاء یافته LG V20، وگوشی تحسین شده OnePlus 3T قرار می دهد. با توجه به این داده ها به نظر می رسد که شرکت سونی کاری درستی انجام داده که دیگران نتوانسته اند انجام دهند. اجازه دهید سامسونگ و اپل را در اینجا مستثنی کنیم. حتی گوشی Moto Z نیز بعد از حراج جمعه سیاه نزول داشته است.

اگر اندروید را برای چند لحظه کنار بگذاریم، حتی اپل نیز نتوانسته تاثیرگذاری چندانی با آیفون ۷ داشته باشد. آیفون ۶ هنوز هم از لحاظ سرعت سازگاری از آیفون ۷ جلوتر است. با این وجود، آیفون ۷ Plus اپل عملکرد بهتری نسبت به آیفون Plus 6 داشته است. در هر حال، سایت smh در ماه نوامبر در گزارشی اعلام کرده است که اکسپریا XZ یک گوشی زیبا است که نادیده گرفته خواهد شد. دلیل آن این است که سونی گوشی های خوبی تولید می کند اما در زمینه تبلیغ آنها استعداد خوبی ندارد.

دلیل عمده دیگری که مردم را سردرگم می کند، فرآیند نام گذاری گوشی های سونی است. شرکت هایی مانند اپل و سامسونگ از اعداد برای نشان دادن جایگزینی یک دستگاه جدید با مدل قبلی استفاده می کنند. اما سونی از یک سیستم عددی گیج کننده استفاده می کند، مانند اکسپریا XZ، که واکنش خاصی را در بین مشتریان ایجاد نمی کند. علاوه بر این، سونی اغلب وقتی گوشی های خود را عرضه می کند که از فناوری جالبی برای جلب توجه برخوردار باشند. شما می توانید برای مشاهده فهرست کامل ویژگی ها و قابلیت های اکسپریا XZ به سایت gsmarena مراجعه کنید.

منبع : کلیک


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سونی اکسپریا قربانی تبلیغات غلط سونی اکسپریا قربانی تبلیغات غلط



لینک منبع :سونی اکسپریا XZ قربانی تبلیغات غلط

سونی اکسپریا XZ قربانی تبلیغات غلط - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../سونی-اکسپریا-xz-قربانی-تبلیغات-غلط‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... گوشی پرچم دار سونی اکسپریا XZ در ماه سپتامبر معرفی شد و در ماه اکتبر عرضه شد. این یک ورود دیرهنگام به فهرست گوشی های هوشمند برتر سال ۲۰۱۶ ... سونی اکسپریا XZ قربانی تبلیغات غلط - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../سونی-اکسپریا-xz-قربانی-تبلیغات-غلط‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... گوشی پرچم دار سونی اکسپریا XZ در ماه سپتامبر معرفی شد و در ماه اکتبر عرضه شد. این یک ورود دیرهنگام به فهرست گوشی های هوشمند برتر سال ۲۰۱۶ ... تصاویر برای سونی اکسپریا XZ قربانی تبلیغات غلط خبرگزاری آریا - سونی اکسپریا xz قربانی تبلیغات غلط www.aryanews.com/News/.../سونی-اکسپریا-xz-قربانی-تبلیغات-غلط‏ 24 دسامبر 2016 ... خبرگزاری آریا - گوشی پرچم دار سونی اکسپریا xz در ماه سپتامبر معرفی شد و در ماه اکتبر عرضه شد. این یک ورود دیرهنگام به فهرست گوشی های ... سونی اکسپریا XZ قربانی تبلیغات غلط spinews.ir/.../76309-سونی-اکسپریا-xz-قربانی-تبلیغات-غلط.html‏ گوشی پرچم دار سونی اکسپریا XZ در ماه سپتامبر معرفی شد و در ماه اکتبر عرضه شد. این یک ورود. سونی اکسپریا XZ قربانی تبلیغات غلط - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30271416‏ 25 دسامبر 2016 ... سونی اکسپریا XZ قربانی تبلیغات غلط. وب سایت کلیک: گوشی پرچم دار سونی اکسپریا XZ در ماه سپتامبر معرفی شد و در ماه اکتبر عرضه شد. سونی اکسپریا XZ قربانی تبلیغات غلط - کلیک - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/148259256026139‏ - ذخیره شده گوشی پرچم دار سونی اکسپریا XZ در ماه سپتامبر معرفی شد و در ماه اکتبر عرضه شد. این یک ورود دیرهنگام به فهرست گوشی های هوشمند برتر سال ۲۰۱۶ بود. - کلیک. اختصاصی: پرفروش ترین گوشی های سونی در ایران طی سه ماهه پاییز ... xperian.ir/اختصاصی-پرفروش-ترین-گوشی-های-سونی-در-ای/‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... دو گوشی پر فروش سونی در سه ماهه گذشته از نظر رنگ چه وضعیتی داشتند؟ ... در رده های بعدی دو محصول میان رده از سونی، یعنی اکسپریا XA و اکسپریا XA Ultra قرار گرفتند و اکسپریا X ... (سونی اکسپریا XZ قربانی تبلیغات غلط). سونی اکسپریا XZ قربانی تبلیغات اشتباه - سرزه www.serze.com/سونی-اکسپریا-قربانی-تبلیغات-اشتباه-2594360/‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... سونی اکسپریا XZ قربانی تبلیغات غلط گوشی درفش دار سونی اکسپریا XZ در سپتامبر شناسانده شد و در ماه اکتبر عرضه شد. این یک وارد شدن ... سونی اکسپریا XZ قربانی تبلیغات غلط | کلیک vista.ir/news/.../سونی-اکسپریا-XZ-قربانی-تبلیغات-غلط‏ - ذخیره شده گوشی پرچم دار سونی اکسپریا XZ در ماه سپتامبر معرفی شد و در ماه اکتبر عرضه شد. این یک ورود دیرهنگام به فهرست گوشی های هوشمند برتر سال ۲۰۱۶ بود. به گزارش ...