[ad_1]
وبسایت آی بازاریابی: در حوزه بازاریابی، مدیریت برند عبارت اسـت از تحلیل و برنامهریزی در رابطه با چگونگی برداشت از برند در بازار هدف؛ بهطورکلی باید گفت توسعه یک رابطه دوسویه خوب با بازار هدف در مدیریت برند بسیار حیاتی اسـت.
مدیریت برند شامل مدیریت ویژگیهای محسوس و نامحسوس نام تجاری اسـت:
– ویژگیهای محسوس(ملموس): خود محصول، قیمت، بستهبندی، و غیره اسـت.
– ویژگیهای نامحسوس(غیرملموس): تجربه مشتریان و در مورد خدمات نامحسوس، شامل ارتباط عاطفی با محصول / خدمت اسـت.
فرایند مدیریت برند: مفاهیم کلیدی– شناسایی و تعریف مهمترین مشتریان خودتان
– شناخت مواردی که موجب تحریک مشتریان شما شده و اینکه چه چیزی میتواند موجب انتخاب برند شما نسبت به برندهای رقبای شما توسط آنها شود.
– انتخاب دقیق یک جایگاه برند که مزایایی را برای شما در بازار هدف به ارمغان بیاورد.
– تفسیر و ترجمه آن جایگاه به یک هویت برند مستمر و باثبات که شامل موارد زیر میشود:
= معماری بصری برند
= نماد و نامی معتبر و قوی
= شعاری که بر قدرت و توان قول و تعهد برند شما تأکید داشته باشد.
– توسعه پیام برند شامل سخنرانی آسانسوری
– آموزش کارکنان در رابطه با شعار و تعهد برند، سخنرانی آسانسوری آن و معیارهای هویت و دادن مشوقها، ابزارها و آموزشهای لازم به آنها بهمنظور مؤثر واقعشدن.
– توسعه یک فرایند درونی و پیوسته برای معرفی پیش بردن برنامه بازاریابی
– تقویت قول و تعهد برند در هر نقطه تماس با مشتری
– ارزیابی روند پیشرفت کار و ایجاد تغییرات لازم و ضروری در هر مرحله
مسئولیتهای مدیریت برند
نظارت، اندازهگیری، ارزیابی و مدیریت توان و انسجام برند
– افزایش آگاهی از برند، تمایز از دیگر برندها، ارزش، در دسترس بودن و ارتباط احساسی
– توسعه طرح برند
– نظارت بر پیشرفت برند با توجه بر طرح برند تهیهشده
– مسئولیتپذیر بودن در برابر نتایج حاصله بر اساس طرح برند
– هدایت درک از برند و حمایت از آن در سراسر بخشهای سازمان
– کمک به عمل کردن به پیام و قول دادهشده توسط برند
– حفظ یکپارچگی هویت برند
– تشکیل انجمن تیم یا هیئتی در رابطه با هویت برند
– کمک به تعیین هویت برند یا برندهای زیرمجموعه آن برند
– پیشبینی و تطبیق و اصلاح نیازهای جدید هویت برند
[ad_2]
لینک منبع بازنشر:
مفیدستان
عبارات مرتبط
کلماتی برای این موضوع مرجع علوم مدیریت ایران دانلود مقاله، پاورپوینت و مرجع دانلود انواع ، و مقالات، پاورپوینت ها، جزوات، مقاله های ترجمه شده مدیریتی مقاله ساختارهای جدید سازمان و مدیریت فرایندمقاله ساختارهای جدید سازمان و مدیریت فرایند مرجع علوم مدیریت ایران سایت دانلود پایگاه مقالات علمی مدیریتعنوان مقاله مفهوم مدیریت جهادی و مولفه های عملکردی آن مولفین دکتر روح الله تولایی مدیریت و رهبری آموزشی در هزاره سوممدیریت و رهبری آموزشی در هزاره سوم مقــالات علمـــی رشته مدیریت آموزشـــی، برنامه باشگاه اندیشه › مدیریت دانش و کارکردهای آن در … تمام حقوق مادی و معنوی متعلق به سایت باشگاه اندیشه می باشد و شیوههای مدیریت کلاس و مهارتهای ارتباط با دانشآموز معلم محور اصلی تعلیم و تربیت است که دلسوزانه فعالیت میکند تا مطلبی را به نحو احسن و نقش های مدیران در سازمان،برقراری ارتباط موثر با …رهبری آموزشی ، مدیریت آموزشی،برقراری ارتباط موثر،چگونه دیگران را مدیریت کنیم مدیریت دولتی نوین و ویژگی های دموکراتیک آن …عنوان مقاله مدیریت دولتی نوین و ویژگی های دموکراتیک آن نویسنده رشیدی فرد، محمد زبانمرکز آموزش ایران شف ایران شف اولین مرکز آموزش تخصصی در ایران رشته های هتلداری مدیریت رستوران میزبانی مؤلفههای مدیریت آرمانی دولت جهانی موعودبخش اول چکیده مدیریت به عنوان یکی از ارکان نظام بشری، از یک طرف، دیرینگی موضوعی و
لینک منبع :مدیریت برند، فرایند و مسئولیت های آن
مدیریت برند، فرایند و مسئولیت های آن - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/.../مدیریت-برند-فرایند-و-مسئولیت-های-آنCachedمدیریت برند، فرایند و مسئولیت های آن. در حوزه بازاریابی، مدیریت برند عبارت است
از تحلیل و برنامهریزی در رابطه با چگونگی برداشت از برند در بازار هدف؛ به طور ...
فرایند و مسئولیتهای مدیریت برند - Dr Ramin Khavarzadeh
khavarzadeh.com/مدیریت-برند-فرایند-و-مسئولیتهای-آن/Cached2 ا کتبر 2016 ... فرایند و مسئولیتهای مدیریت برند در حوزه بازاریابی، مدیریت برند عبارت است از
تحلیل و برنامهریزی در رابطه با چگونگی برداشت از برند در بازار ...
مدیریت برند راهی برای تحلیل و بررسی چگونگی برداشت برند در بازار
https://shahrebrand.com/مدیریت-برند/Cached5 ا کتبر 2016 ... مدیریت برند. فرایند مدیریت برند مسئولیتهای آن. در حوزه بازاریابی، مدیریت برند
عبارت است از تحلیل و برنامهریزی در رابطه با چگونگی برداشت ...
مدیریت برند، فرایند و مسئولیت های آن - برترین ها | خبر فارسی
khabarfarsi.com/u/24737587
5 سپتامبر 2016 ... مدیریت برند، فرایند و مسئولیت های آن. وب سایت آی بازاریابی: در حوزه بازاریابی،
مدیریت برند عبارت است از تحلیل و برنامه ریزی در رابطه با ...
مدیریت برند فرایند مسئولیت های آن - دانلود و نمایش ویدیو
www.airvideo.ir/search/مدیریت_برند_فرایند_مسئولیت_های_آنCachedدانلود چرا باید مدیریت فرایند را یاد بگیریم؟؟ مدیریت برند فرایند مسئولیت های آن.
دانلود تفویض ... دانلود دوره ی کاربردی مدیریت برند نقش رسانه های محیطی در برند.
پونیلا - آیا فرایند برند سازی ... - ورود
130.185.76.16/post/101062/
مدیریت برند – فرایند و مسئولیت های آن. در حوزه بازاریابی، مدیریت برند عبارت است
از تحلیل و برنامه ریزی در رابطه با چگونگی برداشت از برند در بازار هدف؛ به ...
مدیریت برند، فرایند و مسئولیت های آن
www.akairan.ir/مدیریت_برند،_فرایند_و_مسئولیت__های_آنCachedمدیریت برند، فرایند و مسئولیت های آن. کلمه مدیریت برند، فرایند و مسئولیت های آن
هنوز در آکا ویکی تعریف نشده است. ۲۷ خرداد ۱۳۹۶. مدیریت برند، فرایند و مسئولیت ...
استخدام مدیر فروشگاه در برند لند | Jobinja
https://jobinja.ir/.../brandland/jobs/.../استخدام-مدیر-فروشگاه-در-برند-لندCachedاستخدام برای فرصت شغلی مدیر فروشگاه در Brand Land, - خرید تجهیزات ... اطمینان
از ظاهر مرتب و تمیز فروشگاه نیز از مسئولیت های مهم مدیر فروشگاه می باشد. مدیریت
پرسنل: مدیر فروشگاه مسئولیت مدیریت، هدایت و ایجاد انگیزه در تیم خود را داراست و
باید به عنوان یک الگوی ... اجرای فرآیندهای اداری و دستورالعمل های داخل فروشگاه مانند:.
[PDF] گزارش های مسئولیتهای اجتماعی 1393 - بانک پاسارگاد
https://www.bpi.ir/uploads/files/csr-1393.pdf
در بانـک پاسـارگاد، نـه تنهـا “مسـئولیت هـای اجتماعـی” بـه همیـن نسـق و بـس روشـن
اسـت ... و تردیــدی نیســت کــه ایــن رونــد و فراینــد، ســنگ بنــای بنیــان هــای
اجتماعــی دیــر ..... و برند. سرمایه. انسانی. مدیریت. قوی و. کارآمد. سرمایه های کیفی
ارزش آفرین.
مدیریت برند، فرایند و مسئولیت های آن
www.coka.ir/articles/45083/مدیریت-برند-فرایند-و-مسئولیت-های-آن
مدیریت برند، فرایند و مسئولیت های آن مدیریت برند , موفقیت , بازاریابی.
پنجشنبه 12 مرداد 1396 ساعت 20:52