مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پوکمون‌گو عامل افزایش تصادف در جاده‌ها

[ad_1]

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که هزاران نفر در حین رانندگی همزمان پوکمون بازی کرده و با تلفن‌هایشان مشغول‌اند.

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که هزاران نفر در حین رانندگی همزمان پوکمون بازی کرده و با تلفن‌هایشان مشغول‌اند.

پوکمون گو عامل افزایش تصادف در جاده ها جوان؛ به نقل از دیلی میرر، تحقیقات جدید نشان داده، یکی از ارمغان های بازی پوکمون گو افزایش تعداد تصادف در جاده ها بوده اســت. این بازی  که در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار اســت، بازی کننده ها را از سر جای خود بلند کرده و در جستجوی پوکمون‌گوها در جهان واقعی می گرداند. 

محققان به کاربران هشدار دادند که هرگز در حین رانندگی، پوکمون گو را بازی نکنند چرا که این روزها کاربران این بازی زمانی که رانندگی می کنند، برای شکار پوکمون‌گوها تمرکزی بر روی رانندگی نداشته و باعث بالا رفتن آمار تصادف شده اند.

در یک بررسی 10 روزه مشخص شد که  صدها نفر از هزاران نفری که پوکمون‌گو بازی می کنند، به علت انجام همزمان بازی و رانندگی مجروح و یا حتی کشته شده اند.

اما این انتهای این داستان تلخ نیست، جان پاتریک آلم، دانشمند علوم اجتماعی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی می گوید: "تماس های تلفنی و ارسال پیام از جمله مواردی هستند که انجام آنها در حین رانندگی ممکن اســت ناخودآگاه پیش آید و می توان آنها را نادیده گرفت ولی روی صحبت ما با رانندگانی اســت که با هدف شکار پوکمون‌گو رانندگی کرده و جان خود و بقیه را به خطر می اندازند."


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریوقوع انفجاری مهیب در یک کارگاه مواد شیمیایی شهریار آنچه در زمین است همه را برای شما



لینک منبع :پوکمون‌گو عامل افزایش تصادف در جاده‌ها

پوکمون‌گو عامل افزایش تصادف در جاده‌ها - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5784370/پوکمون‌گو-عامل-افزایش-تصادف-در-جاده‌ها 17 سپتامبر 2016 ... پوکمون گو عامل افزایش تصادف در جاده ها به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از دیلی میرر، تحقیقات ... پوکمون‌گو عامل افزایش تصادف در جاده‌ها | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../146268-پوکمون-گو-عامل-افزایش-تصادف-در-جاده-ها‎Cached17 سپتامبر 2016 ... پوکمون‌گو عامل افزایش تصادف در جاده‌ها. تحقیقات جدید نشان می‌دهد که هزاران نفر در حین رانندگی همزمان پوکمون بازی کرده و با تلفن‌هایشان مشغول‌اند. پوکمون گو عامل افزایش تصادف در جاده ها - onvansho onvansho.ir/result/پوکمون-گو-عامل-افزایش-تصادف-در-جاده-ها.html پوکمون‌گو عامل افزایش تصادف در ه ای بازی پوکمون گو تصادف در جاده ها بوده . بازی پوکمون گو شرعا حرام اعلام شد بازی پوکمون گو در تصادفناتوانی در پوکمون ها می شود ... پوکمون‌گو عامل افزایش تصادف در جاده‌ها - هدانا hodana.ir/fa/news/493197/پوکمون‌گو-عامل-افزایش-تصادف-در-جاده‌ها‎Cachedپوکمون‌گو عامل افزایش تصادف در جاده‌ها. تحقیقات جدید نشان می‌دهد که هزاران نفر در حین رانندگی همزمان پوکمون بازی کرده و با تلفن‌هایشان مشغول‌اند. پوکمون گو عامل ... پوکمون گو عامل افزایش تصادف در جاده ها - خبرگزاری قوه قضاییه tnews.ir/news/6d9f70686182.html‎Cachedپوکمون‌گو عامل افزایش تصادف در جاده‌ها ... به نقل از دیلی میرر، تحقیقات جدید نشان داده، یکی از ارمغان های بازی پوکمون گو افزایش تعداد تصادف در جاده ها بوده است. پوکمون گو عامل افزایش تصادف در جاده ها - منشور خبری تحلیلی اقتصاد ... tnews.ir/news/a98e70687227.html‎Cachedپوکمون‌گو عامل افزایش تصادف در جاده‌ها. تحقیقات جدید نشان می‌دهد که هزاران نفر در حین رانندگی همزمان پوکمون بازی کرده و با تلفن‌هایشان مشغول‌اند. به گزارش اقتصاد ... پوکمون‌گو عامل افزایش تصادف در جاده‌ها - سرخط www.sarkhat.com/fa/.../پوکمون-گو-عامل-افزایش-تصادف-در-جاده-ها-oclnhe/ 17 سپتامبر 2016 ... تحقیقات جدید نشان می‌دهد که هزاران نفر در حین رانندگی همزمان پوکمون بازی کرده و با تلفن‌هایشان مشغول‌اند. پوکمون‌گو عامل افزایش برخورد در جاده‌ها - به گزارش «شیعه نیوز https://bidpa.ir/20830 17 سپتامبر 2016 ... پوکمون‌گو عامل افزایش برخورد در جاده‌ها ... برچسب ها :افزایش تعداد تصادف ها ، ایسنا ، بازی پوکمون گو در حین رانندگی ، پوکمون گو ، تصادف ، تصادف ... پوکمون‌گو عامل افزایش تصادف در جاده‌ها – تیتر خوان titrkhon.com/1395/06/27/پوکمون‌گو-عامل-افزایش-تصادف-در-جاده‌/ چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶. ارتباط با ما · صفحه اصلی · تیتر خوان سر تیتر خبر های روز ایران و جهان · نت خط · تیتر خوان · آخرین اخبار · پربیننده · ورزشی · سیاسی ... پوکمون‌گو عامل افزایش تصادف در جاده‌ها - لیست اخبار newslist.ir/news/social/.../t/پوکمون-گو-عامل-افزایش-تصادف-در-جاده‎Cachedبه گزارش تراز ، به نقل از دیلی میرر، تحقیقات جدید نشان داده، یکی از ارمغان های بازی پوکمون گو افزایش تعداد تصادف در جاده ها بوده است. این بازی که در بین کاربران ...