مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

داستانک؛ لیوان مشکلات

[ad_1]

 

 

 

 

  برترین ها: استادى در شروع کلاس درس، لیوانى پر از آب به دست گرفت. آن را بالا نگاه داشت که همه ببینند. بعد از شاگردان پرسید: به نظر شما وزن این لیوان چقدر اســت؟ شاگردان جواب دادند 50 گرم، 100 گرم، 150 گرم.

استاد گفت: من هم بدون وزن کردن، نمی دانم دقیقاً وزنش چقدر اســت. اما سوال من این اســت: اگر من این لیوان آب را چند دقیقه همین طور نگه دارم، چه اتفاقى خواهد افتاد.

شاگردان گفتند: هیچ اتفاقى نمی افتد. استاد پرسید: خوب، اگر یک ساعت همین طور نگه دارم، چه اتفاقى می افتد؟ یکى از شاگردان گفت: دست تان کم کم درد می گیرد. حق با توست. حالا اگر یک روز تمام آن را نگه دارم چه؟

شاگرد دیگرى جسارتاً گفت: دست تان بی حس می شود. عضلات به شدت تحت فشار قرار می گیرند و فلج می شوند. و مطمئناً کارتان به بیمارستان خواهد کشید و همه شاگردان خندیدند. استاد گفت: خیلى خوب اســت. ولى آیا در این مدت وزن لیوان تغییر کرده اســت؟ شاگردان جواب دادند: نه پس چه چیز باعث درد و فشار روى عضلات می شود؟ من چه باید بکنم؟

شاگردان گیج شدند: یکى از آنها گفت: لیوان را زمین بگذارید. استاد گفت: دقیقاً . مشکلات زندگى هم مثل همین اســت. اگر آنها را چند دقیقه در ذهن تان نگه دارید، اشکالى ندارد. اگر مدت طولانی ترى به آنها فکر کنید، به درد خواهند آمد. اگر بیشتر از آن نگه شان دارید، فلج تان می کنند و دیگر قادر به انجام کارى نخواهید بود.

فکر کردن به مشکلات زندگى مهم اســت. اما مهم تر آن اســت که در پایان هر روز و پیش از خواب، آنها را زمین بگذارید. به این ترتیب تحت فشار قرار نمی گیرید، هر روز صبح سرحال و قوى بیدار می شوید و قادر خواهید بود از عهده هر مسئله و چالشى که برایتان پیش می آید، برآیید! دوست من، یادت باشد که لیوان آب را همین امروز زمین بگذار. زندگى همین اســت!


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


لیوان آب و مشکلات. dastan داستان کوتاه : لیوان آب و مشکلات. استادى در شروع کلاس درس، لیوانى پر از آب به دست گرفت. آن را بالا نگاه داشت که همه ببینند.19 ژوئن 2013 ... داستانک؛ لیوان مشکلات. استادى در شروع کلاس درس، لیوانى پر از آب به دست گرفت. آن را بالا نگاه داشت که همه ببینند. بعد از شاگردان پرسید: به نظر ...داستانک؛ لیوان مشکلات. استادى در شروع کلاس درس، لیوانى پر از آب به دست گرفت. آن را بالا نگاه داشت که همه ببینند. بعد از شاگردان پرسید: به نظر شما وزن این لیوان ...H222kR.ir, داستانک ؛ لیوان مشکلات استادى در شروع کلاس درس، لیوانى پر از آب به دست گرفت. آن را بالا نگاه داشت که همه ببینند. بعد از شاگردان پرسید:…,داستانک ...شاگردان گیج شدند. یکی از آنها گفت: لیوان را زمین بگذارید. استاد گفت: دقیقا مشکلات زندگی هم مثل همین است. اگر آنها را چند دقیقه در ذهن تان نگه دارید ، اشکالی ندارد ...داستان لیوان را زمین بگذار,داستان کوتاه,داستان کوتاه انگلیسی,داستان کوتاه ... فکر کردن به مشکلات زندگی مهم است اما مهم تر آن است که در پایان هر روز و پیش از خواب، ...یکی از آنها گفت: لیوان را زمین بگذارید. استاد گفت: دقیقا مشکلات زندگی هم مثل همین است. اگر آنها را چند دقیقه در ذهنتان نگه دارید ، اشکالی ندارد اما اگر مدت طولانیتری ...لیوان شاگردان همین استاد زندگى زمین زمین بگذارید مشکلات زندگى فشار قرار ... داستان آموزنده ليوان آب استادى در شروع کلاس درس، ليوانى پر از آب به دست گرفت.29 جولای 2016 ... داستان آموزنده ليوان را زمين بگذار 1 . داستان های کوتاه پندآموز: گاهى لیوان مشکلات زندگی…,داستان آموزنده ليوان را زمين بگذار,عصر یخی.


کلماتی برای این موضوع

داستانک،داستان کوتاه جالب، داستان های کوتاه، …داستانک،داستان،داستان من و،داستانک های زیبا،داستان کوتاه،داستانک جالب،داستانک داستان،داستان عاشقانه،داستان آموزنده،داستان کوتاه …داستان عاشقانهداستان کوتاه عاشقانهداستان های کوتاه عاشقانهداستان کوتاه طنز حکایت، حکایات، حکایات جالب، حکایات آموزنده، حکایات …حکایت،حکایات،حکایات کوتاه،حکایات عبید زاکانی،حکایات عرفانی کوتاه،حکایات آموزنده مشکلات‌ خود را با رئیس جمهور در میان بگذاریدمشکلات‌خودرابامخاطبان پارسینه از این پس شاهد ستون جدیدی به نام نامه به مسئولان و مدیران خواهند به دخت پایگاه تخصصی دختران و زنان – آخرین …سایت به دخت، سایت دختران و زنان جوان ایرانی است، بی هیچ مرزی میان آنها یعنی هر دختر و افسردگی؛ نتیجه کمبود ویتامین بویتامین‌های گروه ب از جمله ریزمغذی‌هایی هستند که می‌توانند در خلق و خو و کسب انرژی



لینک منبع :داستانک؛ لیوان مشکلات

داستانک؛ لیوان مشکلات - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/55996/داستانک-لیوان-مشکلات‎Cached19 ژوئن 2013 ... داستانک؛ لیوان مشکلات. استادى در شروع کلاس درس، لیوانى پر از آب به دست گرفت. آن را بالا نگاه داشت که همه ببینند. بعد از شاگردان پرسید: به نظر ... Images for داستانک؛ لیوان مشکلات داستانک؛ لیوان مشکلات - پارسینه www.parsine.com/fa/news/121321/داستانک-لیوان-مشکلات 19 ژوئن 2013 ... داستانک؛ لیوان مشکلات. استادى در شروع کلاس درس، لیوانى پر از آب به دست گرفت. آن را بالا نگاه داشت که همه ببینند. بعد از شاگردان پرسید: به نظر ... داستانک؛ لیوان مشکلات - آکاایران www.akairan.com/fun/short-story/20141026213551.html‎Cached26 ا کتبر 2014 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد داستانک؛ لیوان مشکلات ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته داستان های کوتاه از سایت ... داستانک؛ لیوان مشکلات - علم و فرهنگ www.h222kr.ir/post/13/یوان-مشکلات.html‎CachedH222kR.ir, داستانک ؛ لیوان مشکلات استادى در شروع کلاس درس، لیوانى پر از آب به دست گرفت. آن را بالا نگاه داشت که همه ببینند. بعد از شاگردان پرسید:…,داستانک؛ ... داستان های کوتاه پندآموز: گاهى لیوان مشکلات زندگی را زمین بگذار www.pandamoz.com/2006/03/post171.html‎Cached Similarاستادی در شروع کلاس درس ، لیوانی پر از آب به دست گرفت . آن را بالا گرفت که همه ببینند . بعد از شاگردان پرسید : به نظر شما وزن این لیوان چقدر است ؟ شاگردان جواب ... داستانک(لیوان را زمین بگذار) - لی- لی leilei.persianblog.ir/post/6/‎Cachedاما سوال من اینست که اگر من این لیوان آب را چند دقیقه همین طور نگه دارم، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ شاگردان ... استاد گفت: دقیقا مشکلات زندگی هم مثل همین است. اگر آنها را ... داستان کوتاه و آموزنده لیوان آب و مشکلات • مجله اینترنتی پارسی وان www.parsi1.com/11174_داستان-کوتاه-و-آموزنده-لیوان-آب-و-مشکلا.html‎Cachedاستادى در شروع کلاس درس، لیوانى پر از آب به دست گرفت. آن را بالا نگاه داشت که همه ببینند. بعد از شاگردان پرسید: به نظر شما وزن این لیوان چقدر است؟ شاگردان. داستانک؛ لیوان مشکلات - هفت صبح 7sobh.blogsky.com/1395/06/31/post-790/‎Cached21 سپتامبر 2016 ... داستانک؛ لیوان مشکلات - هفت صبح - گلچین اخبار و اطلاعات روز - هفت صبح. داستانک؛ لیوان مشکلات - علم و فرهنگ h222.rozblog.com/post/13/یوان-مشکلات.html‎CachedH222kR.ir, داستانک ؛ لیوان مشکلات استادى در شروع کلاس درس، لیوانى پر از آب به دست گرفت. آن را بالا نگاه داشت که همه ببینند. بعد از شاگردان پرسید:…,داستانک؛ ...