مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شنیسل مرغ را همراه با اسپاگتی درست کنید

[ad_1]

شنیسل مرغ را همراه با اسپاگتی درست کنید

شنیسل مرغ را همراه با اسپاگتی درست کنید 

ترکیب دو غذای خوشمزه با هم که می تواند یک شام خوشمزه برای خانواده را فراهم آورد. پس دست به کار شوید و آموزش زیر را دنبال کنید. شنیسل مرغ با اسپاگتی از مجموعه دستورغذایی های جیمی الیور است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است.

 

مواد لازم:
روغن زیتون به میزان لازم
سیر ۲ حبه
ریحان ۱/۲ دسته
پوره گوجه فرنگی ۴۰۰ گرم
فیله مرغ ۲ تکه
آرد ۱۰۰ گرم
تخم مرغ ۲ عدد
آرد سوخاری ۱۰۰ گرم
پنیر پارمزان ۳۰ گرم
اسپاگتی ۱۵۰ گرم

شنیسل مرغ را همراه با اسپاگتی درست کنید

طرز تهیه:

1-مقداری روغن در ماهیتابه ی کوچکی روی حرارت متوسط بریزید و سیر و ساقه های خرد شده ریحان را در آن برای حدود ۲ دقیقه تا طلایی شوند، تفت دهید.

 

2-پوره گوجه فرنگی را به همراه ۲ لیوان آب به آن ها اضافه کنید و بگذارید برای ۳۰ دقیقه قل بزند و حجم آن کم شده و غلیظ شود.

 

3-آرد را در بشقابی بریزید، تخم مرغ زده شده را در بشقاب دوم و آرد سوخاری و نیمی از رنده پنیر پارمزان را در بشقابی دیگر بریزید.

 

4-فیله ها را در آرد، سپس در تخم مرغ و در نهایت در پودر سوخاری بزنید به صورتی که تمام سطح آن را بپوشاند.

 

5-مقداری روغن در ماهیتابه ای بزرگ روی حرارت متوسط ریخته و فیله ها را برای ۳ تا ۴ دقیقه از هر طرف، تا طلایی و مغزپخت شوند، بپزید.

 

6-سس گوجه را به اسپاگتی آبکشی شده اضافه کنید و در صورت تمایل آن را مقداری از آن اسپاگتی رقیق کنید.

 

7-اسپاگتی را با شینسل های مرغ ترد، باقیمانده پنیر پارمزان و برگ های ریحان سرو کنید.

 

نکاتی در رابطه با تهیه ی شنیسل مرغ با اسپاگتی:

1- سیر را پوست بگیرید و آن را نازک برش دهید.

 

2- برگ های ریحان را جدا کنید و ساقه های آن ها را خرد کنید.

 

3- از ۲ عدد فیله مرغ هر کدام به وزن ۱۵۰ گرم استفاده کنید. آن ها را بین دو لایه سلفون قرار داده و با بیفتک کوب و یا هر وسیله ی مسطح دیگری بکوبید تا به پهنای ۵ میلی متر باز شود.

 

4- تخم مرغ ها را در ظرف بشکنید و آن ها را با چنگال بزنید.

 

5- پنیر پارمزان را ریز رنده کنید.

 

6- اسپاگتی را طبق دستور العمل روی بسته بندی آن بپزید و آن را آبکشی کنید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …طرز تهیه ته چین مرغخورشت کرفسجوجه کبابتزیین سالاد الویه آشپزیاشپزیتزیین سالاد انواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و …در این بخش شما با انواع اموزش درست کردن غذا با مایکروفرغذای خارجیآموزش اشپزی آنلاین غذا با میگو در این قسمت با انواع غذاهایی که با میگو می توانید درست کنید آشنا شدید امیدواریم مورد بانک اطلاعاتی در مورد بیماریها مقالات ← فهرست …با تشکر از عزیز برای آغاز تاپیک و قرار دادن مطالب ارزشمند در ادامه فهرست مرجع صنایع غذایی ایران بانک اطلاعات …اگر شما نیز تولید کننده محصولات غذایی هستید میتوانید در بانک سایت مرجع صنایع غذایی



لینک منبع :شنیسل مرغ را همراه با اسپاگتی درست کنید

شنیسل مرغ را همراه با اسپاگتی درست کنید - پارس ناز www.parsnaz.com/شنیسل-مرغ-را-با-اسپاگتی-درست-کنید.html‎Cachedشنیسل مرغ را همراه با اسپاگتی درست کنید ترکیب دو غذای خوشمزه با هم که می تواند یک شام خوشمزه برای خانواده را فراهم آورد پس دست به کار شوید و آمو. شنیسل مرغ را همراه با اسپاگتی درست کنید - onvansho onvansho.ir/result/شنیسل-مرغ-را-همراه-با-اسپاگتی-درست-کنید.html شنیسل مرغ با اسپاگتی را رقیق کنید اسپاگتی را با باید با آگاهی همراه . ... طرز تهیه شنیسل مرغ با سس ابتدا مرغ را اسپاگتی با سس شیک درست کنید اسپاگتی با ... Images for شنیسل مرغ را همراه با اسپاگتی درست کنید طرز تهیه شنیسل مرغ با اسپاگتی / آرشیو farspage.com/w/6/0t8nf‎Cachedشنیسل مرغ با اسپاگتی از مجموعه دستورغذایی های جیمی الیور است که سایت ما طرز تهیه آن را ... شاید در ابتدا سخت بنظر برسد که غذای بدون گوشت درست کنید یا تصور کنید در نهایت ... برای آموزش تهیه سس کره قهوه ای در آشپزخانه نمناک همراه ما باشید. شنیسل مرغ با اسپاگتی news0.ir/news/شنیسل%20مرغ%20با%20اسپاگتی%20.html‎Cachedشنیسل مرغ را همراه با اسپاگتی درست کنیدwww.parsnaz.com/شنیسل-مرغ-را-با- اسپاگتی-درست...شنیسل مرغ را همراه با اسپاگتی درست کنید ترکیب دو غذای خوشمزه ... شنیسل مرغ را با اسپاگتی آماده کنید (2 عکس) - سرزه www.serze.com/شنیسل-اسپاگتی-آماده-کنید-عکس-1984281/‎Cached9 ا کتبر 2016 ... شنیسل مرغ را همراه با اسپاگتی درست کنید تصویر و عکس شماره 1 ⇩ شنیسل مرغ را همراه با اسپاگتی تهیه کنید مخلوط دو غذای طعم دار با هم که قادر ... طرز تهیه شنیسل مرغ با اسپاگتی - سایت خبری مه پو www.mahpoo.com/akhbar/ashpazi/news20161006080043952486.html شنیسل مرغ با اسپاگتی از مجموعه دستورغذایی های جیمی الیور است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. پونیلا - روش تهیه اسپاگتی با طعم ... - ورود 130.185.76.16/post/360751/ نکاتی در رابطه با تهیه ی شنیسل مرغ با اسپاگتی: 1- سیر را پوست بگیرید و آن را نازک ... ابتدا باید سینه های مرغ را بشوئید سپس ادویه و نمک و فلفل بزنید و در آرد بغلتانید ، ۲ قاشق روغن زیتون اضافه کنید ... ۱ ... آموزش طرز تهیه شنیسل مرغ به همراه نکات مهم .... آموزش اسپاگتی با مرغ و سس پارمسان,درست کردن اسپاگتی با مرغ و سس ... طرز تهیه شنیسل مرغ عالی و آسون • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-شنیسل-مرغ-chicken-schnitzel/‎Cachedشنیسل مرغ خیلی ساده درست میشه و تمام وقتی که ازتون میگیره یک ربع هست. ... زمینی سرخ کرده و یا قارج سوخاری هم قرار بدید و با یک سس خوشمزه نوش جان کنید. ... به همراه پودر سوخاری نمک فلفل قرمز و کنجد مخلوط کنید و بعد هم در روغن داغ سرخ کنید. تهیه ی شنیسل مرغ با اسپاگتی mahboobha.ir/tag/تهیه-ی-شنیسل-مرغ-با-اسپاگتی‎Cached16 مه 2017 ... شنیسل مرغ با اسپاگتی از مجموعه دستورغذایی های جیمی الیور است که ... اگر شما هم تمایل به مصرف اسپاگتی دارید می توانید آن را باشینسل مرغ همراه کنید می ... علاوه بر آن، می توان با نودل های پاستا، کیک و پای هم درست کرد که ما در این ...