مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وقتی طبیعت شگفتی می‌سازد

[ad_1]

عجایب هفت‌گانه‌ی طبیعت

وقتی طبیعت شگفتی می‌سازد

کودک و نوجوان > فرهنگی - اجتماعی - آوا زمانی:
عجایب هفت‌گانه‌ی جهان شنیده بودیم، عجایب هفت‌گانه‌ی طبیعت چه‌طور؟ هفت اثر طبیعی شگفت‌انگیز که به انتخاب و رأی مردم از سراسر دنیا به‌عنوان عجایب هفت‌گانه‌ی زمین انتخاب شده‌اند.

بد نیست بدانید نتایج این نظرسنجی در مؤسسه‌ی «هفت عجایب جدید» با مشارکت بیش از 100 میلیون نفر در سال 2011 میلادی اعلام شد.

 

دوچرخه شماره ۸۵۱

  خلیج «ها لونگ» نام خلیجی در ویتنام است که به معنی نازل‌شدن اژدهاست. این خلیج به تاریخچه و قدمتی که دارد معروف است و گونه‌های متنوع جانوری گیاهی در آن زندگی می‌کنند.

گفته می‌شود موجودات پیش از تاریخ در این منطقه زندگی می‌کردند.

 

دوچرخه شماره ۸۵۱

  «ججودو» جزیره‌ای در کره‌ی جنوبی است که یک کوه آتشفشان در مرکز آن قرار دارد. آب و هوایی معتدل دارد و دمایش حتی در زمستان به ندرت به زیر صفر می‌رسد.

 

دوچرخه شماره ۸۵۱

  رودخانه‌ا‌ی معروف «آمازون» در آمریکای جنوبی، پرآب‌ترین رود دنیاست. این رودخانه که به اقیانوس اطلس می‌ریزد، انشعابات زیادی دارد و به گفته‌ی برخی کارشناسان درازترین رود دنیا به‌شمار می‌آید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های آمازون، طبیعت شگفت‌انگیز و متنوعی‌ است که در اطراف آن خلق شده است.

 

دوچرخه شماره ۸۵۱

 

دوچرخه شماره ۸۵۱

  «کومودو» یکی از 17هزار و 500 جزیره‌ی اندونزی است. اژدهای کومودو یا بزرگ‌ترین مارمولک جهان در این جزیره‌ی 390 کیلومتر‌مربعی زندگی می‌کند.

 

دوچرخه شماره ۸۵۱

  آبشاری نعلی‌شکل در آرژانتین که از صدها آبشار تشکیل شده است. جالب است بدانید آبشار «ایگواسو» بسیار بزرگ‌تر از آبشار معروف نیاگاراست.

 

دوچرخه شماره ۸۵۱

  «تیبل» به معنی میز، نام کوهی در «کیپ تاون» آفریقای جنوبی‌ است. قله‌ی این کوه مسطح است وگستره‌ای به طول سه کیلومتر دارد. بیش‌تر مواقع سال قله‌ی کوه با مه غلیظی پوشانده شده که به آن «رومیزی» می‌گویند.

 

دوچرخه شماره ۸۵۱

  پارک ملی «پورتوپرنسس» از جاذبه‌های طبیعی کشور سرسبز فیلیپین است. وجود گونه‌های منحصربه‌فرد گیاهی وجانوری در این منطقه، به آن شهرت جهانی داده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

شگفتی های حیوانات خفاش پرنده شب بد نیست …خفاش ها در آب و هوای سرد ممکن است در بهار و پاییز کوچ کنند، سرپناهی را در غارها پیدا چند شگفتی جهان آفرینش آکاشگفتیجهانآفرینشآکاایرانمقالهموجوداتمقالهموجوداتخواندنقندعصبقارچبخار طبیعت زیبا، عکس طبیعت زیبا، عکس های بسیار زیبا از طبیعت طبیعت زیباعکس های زیبا از طبیعتطبیعت زیبای جهانطبیعت زیبای ایرانطبیعت زیبای شمال شگفتی های باورنکردنی از زندگی مورچه هاشگفتی های باورنکردنی از زندگی مورچه ها در دنیا هزاران نوع مورچه زندگی می کنند که چهار نیروی شگفت انگیز طبیعت چهارنیرویشگفتچهار نیروی شگفت انگیز طبیعت نوشته شده توسط سمیر الله وردی در تاریخ ۱۳۹۲۰۸۲۷شگفتی ها و تازه های فیزیک فناوری و تکنولوژی و …شگفتی ها و تازه های فیزیک فناوری و تکنولوژی و اختراعات آذر طب اسلامی وسنتی عقیلی خراسانیدکتر احمد صادقیان مدرس حوزه و دانشگاه چکیده یکی از مباحث مطرح در بحث علم و دین اثبات وجود خدا با برهان نظمبراهین وجود خداوقتی‌ با تلسکوپ‌های‌ قوی‌ به‌ ستارگان ‌و سیارات ‌می‌نگرم و هنگامی‌ که ‌با گنجور حافظ غزلیات غزل شمارهٔ ۵با دو بار کلیک بر روی هر واژه می‌توانید معنای آن را در لغت‌نامهٔ دهخدا جستجو کنیدزبان و ادبیات فارسیهنر وازه سازی علمی در زبان فارسی دانش اصطلاح شناسی فارسی زبانی است هند و اروپایی با آیا خدا وجود دارد؟ پنج دلیل محکم برای اثبات وجود خدا …آیا تاکنون به این فکر کرده اید کسی شواهدی برای اثبات وجود خدا به شما نشان دهد؟ بدون همزاد چیست؟ شگفتیهااساطیر و افسانه‌هاآیا انسان ها همزاد دارند؟ آیا یک کپی از شما ، یک رونوشت از خود شما وجود دارد که اسرار فیزیک کوانتوم قسمت اول شگفتیهاشگفتی‌های علمیسلام من چیزی در مورد فیزیک نمیدونم ولی وقتی مطلب بالارو خوندم یاد مسله ای که قبلا درکش ژرژ براک ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادژرژبراکاثرپذیری از فوویسم را در منظره‌هایی که او با تکه رنگ‌های خالص نقاشی کرده‌است به ۹ روش مفید برای رفع نگرانی و اضطراب چه کنم؟ …روش مفید برای رفع نگرانی و اضطراب ، ارتباط برقرار کردن ، نگرانی ، راههای رفع نگرانی اعجاز علمی در قرآن و حدیث یک تحقیق علمی جدید ثابت کرده است که نه تنها کفر یک روش ناپسند است بلکه خطر بزرگی برای معجزه عبارات تاکیدی سپاس مخصوص خداوند بخشاینده موهبت هاست خداوند پشتیبان من است اکنون می گذارم که عشق نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان در کرج اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار به پروژه پاراگراف رنگی سلام کنید رنگی رنگی پاراگراف رنگیوقتی وارد دنیای جدیدت شوی،اولش کمی احساس ناراحتی خواهی کردآدم ها وقتی از منطقه ی امن



لینک منبع :وقتی طبیعت شگفتی می‌سازد

Images for وقتی طبیعت شگفتی می‌سازد وقتی طبیعت شگفتی می‌سازد - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/350745/Children/sociocultural‎Cached2 نوامبر 2016 ... وقتی طبیعت شگفتی می‌سازد. کودک و نوجوان > فرهنگی - اجتماعی - آوا زمانی: عجایب هفت‌گانه‌ی جهان شنیده بودیم، عجایب هفت‌گانه‌ی طبیعت چه‌طور؟ وقتی طبیعت شگفتی می‌سازد - تماشاگر پلاس news.tamashagar.com/news/16171547/وقتی-طبیعت-شگفتی-می-سازد 2 نوامبر 2016 ... عجایب هفت‌گانه‌ی طبیعت. وقتی طبیعت شگفتی می‌سازد. - آوا زمانی: عجایب هفت‌گانه‌ی جهان شنیده بودیم، عجایب هفت‌گانه‌ی طبیعت چه‌طور؟ هفت اثر ... یک شگفتی در طبیعت/ مورچه ها چگونه زلزله را پیش بینی می کنند؟ zistboom.com/.../یک-شگفتی-در-طبیعت-مورچه-ها-چگونه-زلزله-را-پیش-بینی-می-کنند‎Cachedیک شگفتی در طبیعت/ مورچه ها چگونه زلزله را پیش بینی می کنند؟ ... مشاهدات ما نشان می‌دهند که این مورچه‌ها در مناطقی که دی اکسید کربن ساتع می‌شود لانه می‌سازند. طبیعت خدا tyth.persianblog.ir/‎Cached Similar26 سپتامبر 2011 ... راستی چه وقتی دیدن طبیعت مفهوم دیگری پیدا می‌کند و زیبایی ... آنکه ما را به زاویه‌های پنهان شگفتی‌ جهان آفرینش رهنمون می‌سازد: خدایی که هفت آسمان ... طبیعت در قرآن www.maarefquran.org/index.php/page,viewArticle/LinkID,5372‎Cached Similarراستی چه وقتی دیدن طبیعت مفهوم دیگری پیدا می‌کند و زیبایی وجذابی دیگر را ... ما را به زاویه‌های پنهان شگفتی‌ جهان آفرینش رهنمون می‌سازد: خدایی که هفت آسمان را طبقه ... ۱۰ شگفتی طبیعی در استرالیا - کجارو www.kojaro.com/2016/.../top-10-natural-wonders-australia-2016/‎Cached18 مارس 2016 ... وقتی صحبت از طبیعت باشد، استرالیا دنیایی کاملا متفاوت است. تقریبا در همه‌ جای این قاره می‌توان تماشایی‌ترین و منحصربه فردترین شگفتی‌های ... شگفتی های طبیعت ayateelahi.blogfa.com/‎Cached Similarشگفتی های طبیعت - آموزشی. ... همین پدیده ، پزشکان را قادر می سازد که بدون استفاده از مواد بیهوش کننده ، اعمال جراحی کوچک را روی عقابها انجام دهند. فقط کافی است که ... پنج شگفتی طبیعی برتر جزیره های یونان - جاده‌های سبز www.jadehayesabz.ir/.../top-five-natural-wonders-of-the-greek-islands/‎Cached1 ژوئن 2016 ... پنج شگفتی طبیعی برتر جزیره های یونان: جزیره های یونان به دلایل زیادی ... میکند که بر روی دیوارهای غار منعکس شده و کل مکان را سر زنده و زیبا میسازد. ... اما شما سورپرایز نخواهید شد وقتی بدانید که این جزیره در نتیجه فوران یک ... طبیعت - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/طبیعت‎Cached Similarطبیعت به حوزهٔ کلی انواع متنوع گیاهان و حیوانات زنده و گاهی اوقات نیز به ... می‌شوند و فرایندهای تغییر فرم دهنده، شکل و موقعیت آن‌ها را دگرگون می‌سازند، تکامل می‌یابد. ... هر طول موج دیگری، به وسیله گازهای اتمسفر پراکنده می‌شود، و وقتی از فضا به زمین ..... شاعر معروف، ویلیام وردزورث در حالی شگفتی طبیعت را توصیف کرد، که پیش از ...