مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در دانشگاه آزاد آغاز شد

[ad_1]

دانشگاه آزاد با صدور دستورالعملی رصد کشوری و تدوین راهکارهای مناسب برای موضوع «بحث ابهامات در زمینه مستندات علمی» را آغاز کرد.

دانشگاه آزاد

به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد خطاب به واحدهای این دانشگاه در خصوص مستندات علمی دستورالعملی را صادر کرد.

بر اساس این اطلاعیه و به منظور رصد کشوری و تدوین راهکارهای مناسب برای موضوع «بحث ابهامات در زمینه مستندات علمی» اساتید، مدیران آموزشی، دانشجویان و فارغ التحصیلان لازم است لینک پرسشنامه های طراحی شده به وسیله وزارت بهداشت را در تمام واحدهای دانشگاهی تکمیل کنند.

واحدهای دانشگاه آزاد باید به صورت فوری و در اسرع وقت این لینک ها در سایت واحدهای خود قرار دهند.

اساتید، مدیران آموزشی، دانشجویان و فارغ التحصیلان تا روز شنبه ۲۹ آبان ماه مهلت دارند این فرم ها را تکمیل کنند.

اساتید :

http://۴۶.۲۰۹.۱۲۸.۲۱۱:۸۰۸۰/ISMC/Login.html?questionnaireId=e۳۷۵b۳۰f-۹۵۶f-۴۰d۱-ad۵۳-۰۰۸۸edba۶۷۵۹

مدیران آموزشی:

http://۴۶.۲۰۹.۱۲۸.۲۱۱:۸۰۸۰/ISMC/Login.html?questionnaireId=۴۴۸a۹ea۱-۵۰d۰-۴۸۲۹-۸۵d۵-۰fff۴۷۹۹e۸۱۱

دانشجویان :

http://۴۶.۲۰۹.۱۲۸.۲۱۱:۸۰۸۰/ISMC/Login.html?questionnaireId=۸e۲e۸۰۳۲-۴۱b۴-۴d۵۴-۸۹d۱-ac۳۳۴f۱۳۴۶۴b

فارغ التحصیلان :

http://۴۶.۲۰۹.۱۲۸.۲۱۱:۸۰۸۰/ISMC/Login.html?questionnaireId=۱۳۳۸۰۷۰۲-c۲۱d-۴b۶a-۸۵۶۵-۹۸۸۶a۸۵۴۸۸۶a


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

رصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در دانشگاه آزاد آغاز شدیادمان شهدای دانشجو فردا افتتاح می شود معاون عمرانی دانشگاه آزاد از طراحی و احداث رصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در دانشگاه آزاد اخبار پی اچ دی آزمون علمی و پایان نامه ها در ها در دانشگاه آزاد آغاز شد رصد کشوری و رصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در دانشگاه آزاد رصدکشوریمستنداتعلمیو زمینه مستندات علمی را آغاز رصد کشوری و علمی و پایان نامه ها در رصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در دانشگاه آزاد آغاز شدبه گزارش پایگاه خبری علت به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه رصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در دانشگاه آزاد آغاز شددانشگاه آزاد با صدور دستورالعملی رصد کشوری و تدوین راهکارهای مناسب برای موضوع بحث رصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در دانشگاه آزاد آغاز شد زمینه مستندات علمی را آغاز رصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در دانشگاه رصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در دانشگاه آزاد رصدکشوریمستنداتعلمیو علمی؛ رصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد با رصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در دانشگاه آزاد رصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در دانشگاه آزاد آغاز شد علمی و پایان نامه ها اخبار دکتری رصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در رصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در رصد کشوری و و فناوری دانشگاه آزاد رصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در دانشگاه آزاد آغاز شدرصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در در دانشگاه آزاد آغاز شد رصد کشوری و خبرگزاری فارس صفحه اصلی جلیلی در دانشگاه شریف دانشجویان باید «برجام خوانی» کنند مانیفست انتخاباتی ترامپ «آمریکای الف رونمایی از جدیدترین فیش‌های حقوقی؛ چشم نجومی‌ها روشن در حالی که برخی مدیران از فیش‌های حقوقی نجومی برخوردارند، تحقیقات کیهان حاکی است ده‌ها پایگاه اطلاع رسانی رجا بانک‌های داخلی با اجرای خودتحریمی را کلید زدند صداوسیما، وزارت اطلاعات، وزارت دفاع و فارس منتشر کرد متن کامل لایحه برنامه ششم توسعه به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، متن کامل لایحه برنامه ششم توسعه که از سوی دولت به استخدام دستیاران ستادی دستگاههای اجرایی کشور در سال آزموناستخدامی در سال استخدام شوید ما مهمترین آگهی های استخدامی را به موبایل و ایمیل شما ارسال میکنیم الف متن کامل لایحه برنامه ششم توسعه منتشر شد متن کامل لایحه برنامه ششم توسعه که از سوی دولت به مجلس ارسال شده بود منتشر شد به گزارش فارس متن کامل قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران تازه های قوانین و مقررات و دپارتمان حقوقی در کلیه امور مدنی، جزایی، خانواده،تجاری، ملکی پناهندگی دات کام مشاهده مبحث خاطرات و اخبار مهاجرت و تجربه مهاجرت غیرقانونی به آمریکا از زبان یک ایرانی گوی آهنین در این تصویر مرز میان آمریکا و تحریف نام خلیج فارس ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد تحریفنامخلیج خلیج فارس و مترادف های آن در سایر زبان‌ها، اصیل‌ترین نام و نامی است بر جای مانده از کهن سرویس ورزشی سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهان پرسپولیس با برتری دشوار و خفیف خود که با شانس و اقبال توام بود، امتیازی شد و بالاتر از



لینک منبع :رصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در دانشگاه آزاد آغاز شد

رصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در دانشگاه آزاد آغاز شد ... www.mehrnews.com/.../رصد-کشوری-مستندات-علمی-و-پایان-نامه-ها-در-دانشگاه-آزاد-آغاز-شد‎Cached19 نوامبر 2016 ... دانشگاه آزاد با صدور دستورالعملی رصد کشوری و تدوین راهکارهای مناسب برای موضوع «بحث ابهامات در زمینه مستندات علمی» را آغاز کرد. رصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در دانشگاه آزاد آغاز شد - خبر آزاد www.khabareazad.ir/.../رصد%20کشوری%20مستندات%20علمی%20و%20پایان%20نامه%20ها%20در... 19 نوامبر 2016 ... دانشگاه آزاد با صدور دستورالعملی رصد کشوری و تدوین راهکارهای مناسب برای موضوع «بحث ابهامات در زمینه مستندات علمی» را آغاز کرد. رصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در دانشگاه آزاد آغاز شد - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/19/1554895 19 نوامبر 2016 ... دانشگاه آزاد با صدور دستورالعملی رصد کشوری و تدوین راهکارهای مناسب برای موضوع «بحث ابهامات در زمینه مستندات علمی» را آغاز کرد. رصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در دانشگاه آزاد آغاز شد - اخبار ... pnuna.com/46310/رصد-کشوری-مستندات-علمی-و-پایان-نامه-ها/‎Cachedپیام نورنا : دانشگاه آزاد با صدور دستورالعملی رصد کشوری و تدوین راهکارهای مناسب برای موضوع «بحث ابهامات در زمینه مستندات علمی» را آغاز کرد. رصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در دانشگاه آزاد آغاز شد www.24khabar.com/.../رصد-کشوری-مستندات-علمی-Ùˆ-پایان-نامه-ها-در-... به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد خطاب به واحدهای این دانشگاه در خصوص مستندات علمی دستورالعملی را صادر کرد. رصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در دانشگاه آزاد آغاز شد ... shahrepezeshk.com/.../رصد-کشوری-مستندات-علمی-و-پایان-نامه-ها-در-دانشگاه-آزاد-آغاز-شد 19 نوامبر 2016 ... به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد خطاب به واحدهای این دانشگاه در خصوص مستندات علمی ... رصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در دانشگاه آزاد آغاز شد | بررسی ... inetrobots.org/رصد-کشوری-مستندات-علمی-و-پایان-نامه-ها-د/ 19 نوامبر 2016 ... خبر جدید منتشر شد: دانشگاه آزاد با صدور دستورالعملی رصد کشوری و تدوین راهکارهای مناسب برای موضوع «بحث ابهامات در زمینه مستندات علمی» را ... رصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در دانشگاه آزاد آغاز شد - دانشگاه ... www.phdazmoon.org/sanjesh_38411.html‎Cachedبر اساس این اطلاعیه و به منظور رصد کشوری و تدوین راهکارهای مناسب برای موضوع « بحث ابهامات در زمینه مستندات علمی» اساتید، مدیران آموزشی، دانشجویان و فارغ ... رصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در دانشگاه آزاد آغاز شد - هدانا ... khabarfarsi.com/u/28360394 19 نوامبر 2016 ... رصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در دانشگاه آزاد آغاز شد. دانشگاه آزاد با صدور دستورالعملی رصد کشوری و تدوین راهکارهای مناسب برای موضوع ... رصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در دانشگاه آزاد آغاز شد - جوان ... khabarfarsi.com/u/28424511 20 نوامبر 2016 ... رصد کشوری مستندات علمی و پایان نامه ها در دانشگاه آزاد آغاز شد. سرویس اندیشه جوان ایرانی ؛ بخش حوزه و دانشگاه: به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ...