مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یک راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصد

[ad_1]

 

کد مطلب: 415963

یک راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصد

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۴

آیا علاقه‌مندید تا عمر باتری گوشی هوشمند شما 20 درصد بیشتر شود؟ کافی است اپلیکیشن فیس‌بوک را از روی موبایل خود حذف کنید!

به گزارش خبرآنلاین، 3 سال و نیم پیش کارشناسان تذکر دادند که اپ فیس‌بوک روی آی او اس باتری خوری زیادی دارد و تنها سال گذشته بود که مدیران فیس‌بوک موضوع را تأیید رسمی کرده و با آپدیت کردن برنامه خود مدعی شدند که مشکل رفع شده است.

اما امروز کاربران اندروید همچنان درگیر این موضوع با فیس‌بوک هستند و Tech World Zone با آزمایش روی نکسوس 6 پی به این نتیجه رسیده است که با حذف اپلیکیشن فیس‌بوک می‌توان 20 درصد به عمر باتری گوشی اندرویدی افزود. جالب اینجاست که با حذف اپلیکیشن مذکور پرفورمنس سیستم نیز بالاتر رفت و این موضوع نشان می‌دهد فیس بوک خود را با کل گوشی درگیر می‌کند و اینکه واقعاً از جان گوشی چه می‌خواهد خیلی روشن نیست!

درواقع وقتی گوشی آفلاین است فیس بوک در پس‌زمینه گوشی فعالیت می‌کند و به همین خاطر با آنلاین شدن، خیلی سریع نوتیفیکیشن ها را بالا آورده و سریع اجرا می‌شود.

سخنگوی فیس بوک در این زمینه گفته است گزارش زیادی مبنی بر باتری خوری روی اندروید نداشته‌ایم اما تحقیق در این زمینه را انجام می‌دهیم تا خیال کاربران راحت شود!

یک راه‌حل ساده تا آن موقع پاک کردن اپلیکیشن و استفاده از نسخه وب موبایلی فیس بوک است که می‌توان آن را تجربه کرد.

 

کلمات کلیدی : افزایش عمر باتری+ باتری گوشی

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصد با حذف یک …راه‌حل ساده برای افزایش توان درصد به عمر باتری گوشی یک راه‌حل ساده تا راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصد … …راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصد با حذف یک اپ آیا علاقه‌مندید تا عمر یک راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصدیک راه‌حل ساده برای افزایش عمر درصد به عمر باتری گوشی یک راه‌حل ساده تا یک راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصدآیا علاقه‌مندید تا عمر باتری گوشی هوشمند شما درصد بیشتر شود؟ کافی است اپلیکیشن فیس الف یک راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصدیک راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا عمر باتری گوشی هوشمند شما درصد راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصد …راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصد با حذف یک درصد به عمر باتری گوشی راه حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا درصد با حذف یک … درصد به عمر باتری گوشی راه حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا درصد با حذف یک راه ساده تمدید عمر واضحراهسادهتمدیدعمر درصد یک راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصد با حذف یک اپ آیا علاقه راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصد … تا عمر باتری گوشی راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصد با حذف یک راه حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا درصد …راه حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا درصد با حذف یک اپ آیا علاقه مندید تا عمر چگونه از باتری لیتیوم یون گوشی های هوشمند خود درست مراقبت کنیم؟ آموزش چگونه از باتری لیتیوم یون گوشی های هوشمند خود درست مراقبت کنیم؟ مشکل اصلی سونی اکسپریا و راه حل رفع آن‌ها اما همیشه ایرادات و مشکلات، فیزیکی و سخت افزاری نیستند، گاهی اوقات پرچم‌داران کمپانی‌های ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل پارسینه پارسینه سایت خبری پارسینه اتحاد اَبَر شرکتهای فن آوری علیه افراط گرایی در اینترنت بهترین آنتی ویروس های جهان آزمایشگاه کوییک هیل یک تهدید جدید شناسایی کرده که برای شکار کاربران اندرویدی ظاهر شده است مشکلات لپ‌تاپ خود را به‌سادگی برطرف کنید به‌جرات می‌توان گفت که لپ‌تاپ‌ها عمر بسیار کوتاهی دارند؛ آن‌ها چند هفته پس از عرضه بدترین مشکلات ویندوز و راه حل رفع آنها زومیت یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ هایلایت ۱۳۳ از رباتی با قابلیت‌های شگفت‌انگیز تا حقایقی عجیب در مورد مشکل بزرگ گجت‌های هوشمند اندرویدی و راه‌کارهایی برای برطرف این مقاله با استفاده از مقاله جداگانه در وبسایت تهیه شده است و در آن تلاش شده تا به شما برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات مورد عیب طبقه بندی قصه های قبیله معرفی نویسنده و مدیر وبلاگ لغت آیلتس ضروری برای همه



لینک منبع :یک راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصد

راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصد با حذف یک اپ www.khabaronline.ir/detail/603962/ict/software‎Cached21 نوامبر 2016 ... آیا علاقه‌مندید تا عمر باتری گوشی هوشمند شما 20 درصد بیشتر شود؟ کافی است اپلیکیشن فیس‌بوک را از روی موبایل خود حذف کنید! راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصد با حذف یک اپ ... mehranfo.com/.../3598-راه‌حل-ساده-برای-افزایش-عمر-باتری-گوشی-تا-۲۰-درصد-با-حذف-یک-اپ.html‎Cachedمتین - با حذف اپلیکیشن فیس‌بوک می‌توان ۲۰ درصد به عمر باتری گوشی اندرویدی افزود. آیا علاقه‌مندید تا عمر باتری گوشی هوشمند شما ۲۰ درصد بیشتر شود؟ یک راه حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصد - onvansho onvansho.ir/.../یک-راه-حل-ساده-برای-افزایش-عمر-باتری-گوشی-تا-۲۰-درصد.html راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصد یک راه‌حل ساده تا آن برای . روش استفاده درست از باتری‌های لیتیوم یونی چگونه است جریان برای افزایش طول عمر ... راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصد با حذف یک اپ betanews.ir/.../راه-حل-ساده-برای-افزایش-عمر-باتری-گوشی-تا-۲۰-درصد-با-حذف-یک-اپ/ 21 نوامبر 2016 ... ایتنا با حذف اپلیکیشن فیس بوک می توان ۲۰ درصد به عمر باتری گوشی اندرویدی افزود آیا علاقه مندید تا عمر باتری گوشی هوشمند شما ۲۰ درصد ... یک راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصد payeshonline.com/.../یک-راه‌حل-ساده-برای-افزایش-عمر-باتری-گوشی-درصد 21 نوامبر 2016 ... آیا علاقه‌مندید تا عمر باتری گوشی هوشمند شما 20 درصد بیشتر شود؟ کافی است اپلیکیشن فیس‌بوک را از روی موبایل خود حذف کنید! افزایش عمر ... راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصد با حذف یک اپ ... https://tryshop.biz/راه‌حل-ساده-برای-افزایش-عمر-باتری-گوش/ 21 نوامبر 2016 ... به گزارش خبرآنلاین، 3 سال و نیم پیش کارشناسان تذکر دادند که اپ فیس‌بوک روی آی او اس باتری خوری زیادی دارد و تنها سال گذشته بود که مدیران ... هرلحظه، یک راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصد harlahze.com/.../یک-راه-حل-ساده-برای-افزایش-عمر-باتری-گوشی-تا-۲۰-درصد‎Cachedهر لحظه! در جریان اخبار باشید... مهم ترین اخبار روز در ایمیل شما. ثبت. تمامی ۱۰۰۰ دستگاه پورشه 911 GT2 RS، پیش‌فروش شد · ابتکار: آرمان های قدس و انقلاب اسلامی ... راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصد با حذف یک اپ ... vista.ir/cdn/31681545‎Cachedآیا علاقه‌مندید تا عمر باتری گوشی هوشمند شما ۲۰ درصد بیشتر شود؟ کافی است اپلیکیشن فیس‌بوک را از روی موبایل خود حذف کنید! به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، ۳ ... یک راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصد - مفیدستان mofidestan.ir/یک-راه‌حل-ساده-برای-افزایش-عمر-باتری-گ/ …راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصد با حذف یک اپ آیا علاقه‌مندید تا عمر یک راه‌حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا ۲۰ درصدیک راه‌حل ساده برای ... راه حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا 20 درصد با حذف یک اپ ... khabarfarsi.com/u/28469241 21 نوامبر 2016 ... راه حل ساده برای افزایش عمر باتری گوشی تا 20 درصد با حذف یک اپ. آیا علاقه مندید تا عمر باتری گوشی هوشمند شما 20 درصد بیشتر شود؟ کافی است ...