مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تعرض وحشیانه شیخ سعودی به دختر ۴ ساله‌اش + عکس

تعرض وحشیانه شیخ سعودی به دختر ۴ ساله‌اش + عکس

نظام قضایی عربستان شیخ سعودی راپس ازتعرض جنسی به دخترخود وکشتن وی تبرئه کرد.

با وجود آن که دخترک ۴ ساله، علاوه بر تعرض جنسی از سوی پدر، در اثر شکنجه های وی به خونریزی شدید مغزی، شکسته شدن بازوی راست، شکستگی در مهره چهارم از ستون فقرات و ضربه شدید در ناحیه سر دچار شد و سپس جان خود را از دست داد، اما دادگاه متهم را تبرئه کرد.

نظام قضایی سعودی با اشاره به این که کشتن دختر کودک توسط پدرش « شیخ فیحان الغامدی» و تعرض جنسی به وی قبل از قتل، در زیر گروه پرونده های خشونت خانوادگی قرار می گیرد بیان کرد: از نظر قضایی هیچ دلیلی برای محکومیت پدر کودک وجود ندارد و وی تنها در امر تربیت فرزندش زیاده روی کرده است.

مفتی وهابی فیلم تجاوز جنسی علمای وهابی عکس تعرض جنسی عکس تجاوز جنسی زندگی در عربستان جنایات سعودی ها اخبار عربستان

« منصور الخیزان»، وکیل متهم تصریح کرد: موکل وی به دلیل ارتکاب قتل خطا تبرئه شد و تنها به اتهام زیاده روی در امور تربیتی و کتک زدن فرزندش به تعزیز محکوم گردید.

این در حالی است که موکل به همین حکم تعزیزی نیز اعتراض کرده و مدعی شد این جرم را به دلیل فشار مادی و روانی مرتکب شده است.

از آن جا که وقوع این حادثه در عربستان باعث ایجاد جنجال های شدیدی در میان شهروندان شد، به گفته وکیل، متهم  در نظر دارد به دلیل انعکاس این مساله در رسانه های گروهی از مسوولین ارتباطی شکایت کند.

وی در حال حاضر به قید کفالت آزاد شده است.

اخبار عربستان جنایات سعودی ها زندگی در عربستان عکس تجاوز جنسی عکس تعرض جنسی علمای وهابی فیلم تجاوز جنسی مفتی وهابی



لینک منبع :تعرض وحشیانه شیخ سعودی به دختر ۴ ساله‌اش + عکس

Images for تعرض وحشیانه شیخ سعودی به دختر ۴ ساله‌اش + عکس تربیت وحشیانه شیخ سعودی با تجاوز جنسی به دختر ۴ ساله اش - پارس ناز www.parsnaz.com/education-brutal-of-a-saudi-sheikh.html‎Cachedتربیت وحشیانه شیخ سعودی با تجاوز جنسی به دختر ۴ ساله اش نظام قضایی عربستان شیخ سعودی راپس ازتعرض ... عکس های بازیگران و هنرمندان معروف ایران ( 308). تجاوز جنسی شیخ سعودی به دختر ۴ ساله اش + عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../تجاوز-جنسی-شیخ-سعودی-به-دختر-۴-ساله-اش-ع.html‎Cachedتجاوز جنسی بیشرمانه شیخ سعودی به دختر ۴ ساله اش تنها تجاوز نبود بلکه، علاوه بر تعرض جنسی از سوی پدر، ... تجاوز وحشیانه داعش به دختر نوجوان شیعه + عکس. تعرض وحشیانه شیخ سعودی به دختر ۴ ساله‌اش + عکس | ساتین saten.ir/80133/تعرض-وحشیانه-شیخ-سعودی-به-دختر-۴-ساله‌/‎Cached29 آگوست 2015 ... نظام قضایی عربستان شیخ سعودی راپس ازتعرض جنسی به دخترخود وکشتن وی تبرئه کرد. با وجود آن که دخترک ۴ ساله، علاوه بر تعرض جنسی از سوی ... تعرض وحشیانه شیخ سعودی به دختر ۴ ساله‌اش + عکس | ساتین - Part 4 saten.ir/80133/تعرض-وحشیانه-شیخ-سعودی-به-دختر-۴-ساله‌/4/ 29 آگوست 2015 ... نظام قضایی عربستان شیخ سعودی راپس ازتعرض جنسی به دخترخود وکشتن وی تبرئه کرد. با وجود آن که دخترک ۴ ساله، علاوه بر تعرض جنسی از سوی ... تجاوز جنسی بیشرمانه شیخ سعودی به دختر ۴ ساله اش - مجله اینترنتی ... www.dustaan.com/تجاوز-جنسی-بیشرمانه-شیخ-سعودی-به-دختر-۴/‎Cached Similar29 آگوست 2015 ... تجاوز جنسی بیشرمانه شیخ سعودی به دختر ۴ ساله اش ,مجله انلاین دوستان ... تعرض وحشیانه به دختر ۱۳ ساله در داخل هواپیمای مسافربری +عکس; تعرض ... تعرض وحشیانه شیخ سعودی به دختر ۴ ساله‌اش عکس yjcnews.ir/search/?...تعرض+وحشیانه+شیخ+سعودی+به+دختر+۴+ساله‌اش+++عکس‎Cachedبنا بر اظهارات مادر خانواده، دختر نوجوان بلافاصله بعد از تعرض وحشیانه در حالی که می‌گریست خود را به خانه رساند و ماجرا را برای مادرش تعریف کرد. مادر هم او را به آرامش ... تعرض وحشیانه شیخ سعودی به دختر ۴ ساله‌اش + عکس yjcnews.ir/search/?...تعرض+وحشیانه+شیخ+سعودی+به+دختر+۴+ساله‌اش...عکس‎Cached5 جولای 2017 ... دفاع جانانه زنان رزمی کار در مقابل تعرض مردان را در این گزارش مشاهده می کنید. واکنش زنان ورزشکار نسبت به تعرض اغلب زنان به دلیل قدرت بدنی ... آپارات - دختر اذیت شیخ www.aparat.com/result/دختر_اذیت_شیخ‎Cachedآپارات - دختر اذیت شیخ. ... خواننده پاکستانی برای جلوگیری از تعرض به یک زن، اجرای برنامه را نیمه کاره رها کرد · آپارات کده. 2,666 بازدید. 1:51 · آزار و اذیت وحشیانه و تجاوز به دختر سه ساله؛ متهم اعدام می شود ... تجاوز معلم زنجانی به ندا دختر 9 ساله دانش آموز+ عکس ... تجاوز جنسی بیشرمانه شیخ سعودی ب دختر ۴ ساله اش-سوریه · ابوطه. تجاوز - Balatarin https://www.balatarin.com/tag/تجاوز/48 دیپلمات سعودی به دو زن زن نپالی تجاوز کرد+عکس ... تجاوز بی‌شرمانه شیخ سعودی به دختر ۴ ساله‌اش! +عکس ... ایران : دستگیری مرد ژله ای پس از تجاوز وحشیانه به 14 زن.