مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پذیرش قدرت بهبود بخش خنده

وقت خود را به تفکر درباره ی چیزهایی که حتی ممکن است وجود نداشته باشند هدر ندهید- در اینجا و هم اکنون- در واقعیت بمانید.

پذیرش قدرت بهبود بخش خنده

تصور این که فرد دیگر درباره ی چه چیزی فکر می کند هنری ناقص است زیرا هرگز نمی توانید ذهن فرد دیگر را کاملا ببینید هر چند بررسی واکنش احتمالی فردی نسبت به یک مسئله می تواند ارزش داشته باشد، با این حال فرض کردن رفتار شخص دیگر می تواند موجب نتیجه گیری غلط شود.

برای برقراری ارتباطی دقیق با مسائل زندگیتان که نیازمند بهبود احساسی می باشند باید شواهد را بررسی و اطلاعات موجود را روشن کنید. در غیر این صورت نتیجه گیریهای غلط و رفتاری نامناسب خواهید داشت. چند سوال برای کمک به شما جهت اطمینان از درست یا غلط بودن اطلاعاتی که در اختیار دارید:

آیا بررسی کرده ام که پیش فرضم بر اساس واقعیت است یا نه؟
آیا درباره پیش فرضم با آن شخص دیگر صحبت کرده ام؟ اگر صحبت نکرده ام، او چگونه بداند که مشکل من چیست؟
آیا یک قانون جهانی وجود دارد که بگوید تمام افراد واکنش معینی نسبت به این مسئله نشان می دهند؟
چه واقعیتی را درباره ی این مسئله می دانم؟ به چه واقعیت دیگری نیاز دارم؟

طرز فکر بر خلق و خو تاثیر می گذارد. پس افکار شاد موجب خوشحالی شما می شوند. زمانی که هراسان و افسرده هستید فراموش می کنید که چه چیزی شما را می خنداند. بازیافتن حس شوخ طبعی موجب بهبود اخلاق و کمک به مثبت اندیشی می شود و به بهبود شما کمک می کند. باید آگاهانه تصمیم بگیرید که با بخشی از وجودتان که قبلا از خندیدن لذت می برد ارتباط برقرار کنید.

به یاد داشته باشید که خوشحال بودن چه احساسی دارد و ذهنتان را مجددا عادت دهید بر چیزهای مثبت تمرکز کند. چند پیشنهاد برای خنداندن شما:

خندیدن به خاطرات: به زندگیتان، به گذشته بیندیشید و مسائل و رویدادهایی را که موجب خنده تان شده اند به یاد آورید. زمانی که خاطرات را یاد می کنید خندیدن آسان است.

خندیدن به هنرپیشه های کمدی: کتابی خنده دار بخوانید یا یک فیلم یا برنامه ی تلویزیونی سرگرم کننده ببینید. در راهنمای تلویزیون خود به دنبال برنامه های خنده دار بگردید تا ذهنتان را بر خنده متمرکز کنید. از یک باشگاه خنده دیدار کنید. ببینید چند چیز سرگرم کننده می توانید پیدا کنید.

به سایت های اینترنتی خنده آور مراجعه کنید: به دنبال فایل های انیمیشن، صوتی یا تصویری برای خندیدن بگردید.
شرکت در گروه ها: به دنبال کلاس هایی که مختص یوگای خنده، خوشحالی و خنده درمانی هستند بروید.
با دوستان بخندید: با دوستان و اعضای خانواده که شوخ طبعی شما را تحریک می کنند همراه شوید. دور هم جمع شوید و خوش بگذرانید.



لینک منبع :پذیرش قدرت بهبود بخش خنده

پذیرش قدرت بهبود بخش خنده - سلامتی salamati.ir/2017/05/29/پذیرش-قدرت-بهبود-بخش-خنده/‎Cached29 مه 2017 ... پذیرش قدرت بهبود بخش خنده. تصور این که فرد دیگر درباره ی چه چیزی فکر می کند هنری ناقص است زیرا هرگز نمی توانید ذهن فرد دیگر را کاملا ... Btitr - پذیرش قدرت بهبود بخش خنده www.btitr.com/5A5F5F5B5E5D/پذیرش-قدرت-بهبود-بخش-خنده‎Cached29 مه 2017 ... پذیرش قدرت بهبود بخش خنده. تصور این که فرد دیگر درباره ی چه چیزی فکر می کند هنری ناقص است زیرا هرگز نمی توانید ذهن فرد دیگر را کاملا ... روز دنیا |پذیرش قدرت بهبود بخش خنده roozedonya.com/post/2120423/پذیرش-قدرت-بهبود-بخش-خنده‎Cached29 مه 2017 ... پذیرش قدرت بهبود بخش خنده تصور این که فرد دیگر درباره ی چه چیزی فکر می کند هنری ناقص است زیرا هرگز نمی توانید ذهن فرد دیگر را کاملا ... تاثیر خنده بر جسم و جان | جهان | DW | 05.01.2007 www.dw.com/fa-ir/تاثیر-خنده-بر-جسم-و-جان/a-2412106‎Cached5 ژانویه 2007 ... شوخى و خنده نه تنها زندگى را با آرامش بیشترى همراه می‌سازد، کمکى‌ست براى سلامتى جسم و جان. ... دانشمندان بر این نظرند که خنده و شادی، قدرت دفاعى بدن را افزایش مى‌دهد، ... پس از آن تنها افرادى که تحت تاثیر تحریک‌هاى شادى بخش بوده اند قدرت تحمل ... شوخى و مزاح به عنوان وسیله‌ای براى بهبود روابط و شرایط استفاده کنیم. هرآنچه درباره تاثیرات خنده باید بدانید | سلامت vista.ir/cdn/32439483 7 ژانویه 2017 ... همه ی ما ضرب المثل “خنده بر هر درد بی درمان دواست” را شنیده ایم. خندیدن تاثیرات بسیاری بر روی سلامت روحی و جسمی افراد دارد. خنده باعث ایجاد جو ... شهامت آشنایی با شخص جدید - سایت تفریحی سرگرمی fun8.ir/news/26158/شهامت-آشنایی-با-شخص-جدید‎Cached29 مه 2017 ... تشخیص اختلال در سینوزوئیدها · فرو افکندن احساسات زائد برای دستیابی به شادی · شهامت آشنایی با شخص جدید · پذیرش قدرت بهبود بخش خنده ... زبان جهانی خنده - رضا سلیمی منش - کلام زنده www.kalamezendeh.ir/doreha/moarefi-doreha/.../1483-khandeh‎Cachedکسی که همیشه می خندد از قدرت پذیرش بیشتری برخوردار است. .... خنده موجب رسیدن اکسیژن و خون بیشتر به مغز و در تنیجه بهبود چشم گیر عملکرد آن و بهبود عملکرد کل ارگان ها ی بدن می ... علاوه بر این خنده موجب ترشح هورمون‌های شادی بخش در بدن می‌شود . قدرت خنده نهان | IranBild سایت ایرانیان آلمان www.iranbild.com/12289/قدرت-خنده-نهان/‎Cachedاو درباره اثرات معجزه آسای خنده و لبخند در زندگی می گوید. .... می کند که به صورتی که حتی شکلات یا یک عامل خیلی مهم لذت بخش هم نمی تواند با قدرت لبخند مقایسه شود. به دنبال بهبود بهبود ترافیک سایت خود هستید به این اصول توجه کنید khoubi.ir/search/?q=به+دنبال+بهبود+بهبود+ترافیک...‎Cachedچند تمرین برای بهبود تعادل بر روی هر دو پا بایستید و سپس سعی کنید وزن خود را ... پذیرش قدرت بهبود بخش خنده تصور این که فرد دیگر درباره ی چه چیزی فکر می ... سکسکه؛ خنده ‌دارترین بیماری دنیا! - تکنولوژی دکتر لینک مدیریت ... https://www.drlink.ir/blog-hiccups-funniest-disease-in-the-world/‎Cachedسکسکه؛ خنده ‌دارترین بیماری دنیا! حتماً تا به حال شما هم سکسکه کرده‌ اید، سکسکه ‌ای که سبب خنده دوستان تان شده و با روش‌ های مختلف سعی در قطع‌ کردن آن...