مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این محصولات غذایی را نخورید

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، سوهان کنجدی عسلی با نام تجاری آرمین، پنیر لیقوان با نام تجاری میزبان، فلافل با نام تجاری سای مهر، پشمک و حبوبات با نام تجاری اهورا و معجون چهار مغز عسلی گلچین به علت نداشتن مجوزهای بهداشتی غیر مجاز شمرده می‌شوند.

همچنین بستنی حصیری با نام تجاری سویلی، زردچوبه مهستان، ادویه جات شرکت اخوان چاشنی ساز با نام تجاری چاشنی پارسا، شهد طبیعی انگور محصول شرکت شهدآذران ارومیه، شیرینی و شکلات سنتی صنایع غذایی مهرآیین با نام تجاری امیر و پنیر گوسفندی پاک لبن لیقوان را به دلیل جعل پروانه ساخت مشمول محصولات غیر مجاز می‌شود.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در این اطلاعیه پس از نام بردن از فراورده‌های غیر مجاز بستنی حصیری با نام تجاری سویلی، ادویه حکیم و نوشیدنی زرشک بدون گاز تولید شده در شرکت آرین نوش آذر به سفارش شرکت سرخنوش شفق با نام تجاری سرخنوش به دلیل جعل مستندات بهداشتی، از مصرف کنندگان خواسته است در صورت مشاهده این فرآورده‌های مشکوک در سطح عرضه، مراتب را از طریق شماره تلفن ۶۶۴۰۵۵۶۹ به اطلاع این سازمان غذا و دارو برسانند یا به نزدیکترین معاونت غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی‌های سراسر کشور اطلاع دهند تا نسبت به جمع آوری آن‌ها از سطح عرضه اقدام شود.



لینک منبع :این محصولات غذایی را نخورید

Images for این محصولات غذایی را نخورید این محصولات غذایی را نخورید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../این-محصولات-غذایی-را-نخورید‎Cached22 مه 2017 ... تصویر این محصولات غذایی را نخورید. به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، سوهان کنجدی عسلی با نام تجاری آرمین، ... این محصولات غذایی را نخورید www.asrkhabar.com/fa/news/123026/این-محصولات-غذایی-را-نخورید‎Cached22 مه 2017 ... این محصولات غذایی را نخورید. روابط عمومی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای برخی فرآورده‌های غذایی را که به علت نداشتن مجوزهای قانونی لازم ... گول سالم بودن این مواد غذایی را نخورید - تبیان article.tebyan.net/369097/گول-سالم-بودن-این-مواد-غذایی-را-نخورید‎Cached14 ساعت قبل ... با برخی مواد غذایی ناسالمی که تصورمی شود سالم هستند آشنا شوید. آبمیوه. آبمیوه یکی از بدترین نوشیدنی‌هایی است که می‌توانید مصرف کنید. این غذاها را با هم نخورید - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/404077/این-غذاها-را-با-هم-نخورید‎Cached Similarاین غذاها را با هم نخورید در برخی مواد غذایی مصلح به‌طور طبیعی کنار ماده غذای وجود دارد. مثلاً انار از این مواد است. اگر دانه انار را تنها بخورید یبوست می‌گیرید، اگر آب انار ... بعد از 8 شب این مواد غذایی را نخورید - نمناک namnak.com/بدترین-مواد-غذایی.p9678‎Cachedبرای داشتن تناسب اندام و سلامت جسم و روح خود و مهم تر از همه برای داشتن خوابی راحت و آرام هرگز این مواد غذایی که در ادامه به ما معرفی می کنیم را قبل از خواب نخورید. هنگام ناشتا بودن این مواد غذایی را نخورید - نمناک namnak.com/مواد-غذایی.p48142‎Cachedمواد غذایی و هنگام ناشتا بودن این مواد غذایی را نخورید و مواد غذایی مضر هنگام ناشتا بودن را در نمناک بخوانید. این محصولات غذایی را نخورید - پایگاه تفریحی توچکا tochka.ir/news/5104‎Cachedبزودی در این مکان تبلیغات درج میشود. این محصولات غذایی را نخورید ... به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، از روابط عمومی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، ... پس از ۳۰ سالگی این مواد غذایی را نخورید! - ایسنا www.isna.ir/news/.../پس-از-۳۰-سالگی-این-مواد-غذایی-را-نخورید‎Cached2 مه 2017 ... زندگی پس از ۳۰ سالگی باید با رژیم غذایی خاص خود همراه باشد و در نتیجه بهتر است که در میانسالی برخی غذاهای نامطلوب را از رژیم غذایی خود حذف ... این مواد غذایی را خام نخورید! - سلامتی salamati.ir/2017/07/20/این-مواد-غذایی-را-خام-نخورید/‎Cached20 جولای 2017 ... برخی افراد علاقه زیادی به خام خواری دارند و تمایلی به مصرف غذاهای پخته ندارند این افراد بهتر است مراقب خورد و خوراک خود باشند.