مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

محصولات غذایی این برندها و شرکت‌ها را نخرید!

به گزارش جام جم آنلاین، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده های غذایی روﻏﻦ زﯾﺘﻮن با نام تجاری KIRSAL محصول کشور ترکیه و ﻋﺴﻞ اﻋﻼ (Alaa) ﺧﻮاﻧﺴﺎر ، ﭘﺸﻤﮏ وﺣﺒﻮﺑﺎت اﻫﻮرا، ﻧﺎن ﺧﺮﻣﺎﯾﯽبا نام تجاری ﺛﺎﻣﻦ و رﻧﮓ ﺧﻮراﮐﯽ ﻣﻤﺘﺎز با نام تجاری ﺻﻤﯿﻢ را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون ﻣﺮﺑﺎی ﻫﻮﯾﺞ ﺷﺮﮐﺖ ﺣﮑﺎک با نام تجاری ﻧﻮﺑﺮ، ﺑﺎﻣﯿﻪ ﺳﻨﺘﯽ ﻣﻬﺪی، ﻗﻨﺪ ﮐﻠﻮﺧﻪ با نام تجاری ﺟﺎم ﻧﻘﺪه، زردﭼﻮﺑﻪ با نام تجاری ﻣﻬﺴﺘﺎن، ﭘﻨﯿﺮ ﭘﯿﺘﺰا ﭘﺮﭼﺮب ﺷﺮﮐﺖ ﻓﺮآورده ﻫﺎی ﻟﺒﻨﯽ ﺧﺎور، ﮐﻨﺠﺪ ﻋﺴﻠﯽ با نام تجاری ﺳﺎﺟﯽ ﻋﺴﻠﯽ، ﭘﯿﺮاﺷﮑﯽ ودوﻧﺎت ﺷﺮﮐﺖ ﺻﻨﺎﯾﻊ ﻏﺬاﯾﯽ ﻣﻤﺘﺎز، ﭘﻨﯿﺮ ﺳﻔﯿﺪ ﻟﯿﻘﻮان 40 ﮔﻮﺳﻔﻨﺪی ﻣﺤﺮم زاده، ادوﯾﻪ ﺟﺎت ﺷﺮﮐﺖ اﺧﻮان ﭼﺎﺷﻨﯽ ﺳﺎز، ﭼﺎﺷﻨﯽ با نام تجاری ﭘﺎرﺳا به دلیل جعل مستندات مورد نظر اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلان اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند.در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۰۵۵۶۹ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است



لینک منبع :محصولات غذایی این برندها و شرکت‌ها را نخرید!

محصولات غذایی این برندها و شرکت ها را نخرید! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../محصولات-غذایی-این-برندها-و-شرکت-ها-را-نخرید‎Cachedروابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلان اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده ... محصولات غذایی این برندها و شرکت‌ها را نخرید! - وبگردی webgardi.yjc.ir/fa/news/.../محصولات-غذایی-این-برندها-و-شرکت‌ها-را-نخرید محصولات غذایی این برندها و شرکت‌ها را نخرید! روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده های غذایی را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا اقدام به جعل مستندات نموده ... محصولات غذایی این برندها و شرکت‌ها را نخرید! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../محصولات-غذایی-این-برندها-و-شرکت‌ها-را-نخرید‎Cached1 مه 2017 ... تصویر محصولات غذایی این برندها و شرکت‌ها را نخرید! به گزارش جام جم آنلاین، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده های غذایی روﻏﻦ زﯾﺘﻮن با ... محصولات غذایی این برندها و شرکت‌ها را نخرید! - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../محصولات-غذایی-این-برندها-و-شرکت‌ها-را-نخرید محصولات غذایی این برندها و شرکت‌ها را نخرید! روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده های غذایی را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا اقدام به جعل مستندات نموده ... محصولات غذایی این برندها و شرکت‌ها را نخرید! - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../محصولات-غذایی-این-برندها-و-شرکت‌ها-را-نخرید 1 مه 2017 ... به گزارش جام جم آنلاین، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده های غذایی روﻏﻦ زﯾﺘﻮن با نام تجاری KIRSAL محصول کشور ترکیه و ﻋﺴﻞ اﻋﻼ ... محصولات غذایی این برندها و شرکت‌ها را نخرید! | رکنا www.rokna.ir/.../261303-محصولات-غذایی-این-برندها-شرکت-ها-را-نخرید‎Cached1 مه 2017 ... رکنا اقتصادی:روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده های غذایی روﻏﻦ زﯾﺘﻮن با نام تجاری KIRSAL محصول کشور ترکیه و ﻋﺴﻞ اﻋﻼ (Alaa) ﺧﻮاﻧﺴﺎر ... محصولات غذایی این برندها و شرکت‌ها را نخرید! - پایگاه خبری گسترش www.gostaresh.news/.../2848-محصولات-غذایی-این-برندها-و-شرکت‌ها-را-نخرید.html‎Cached1 مه 2017 ... هشدار سازمان غذا و دارو؛; محصولات غذایی این برندها و شرکت‌ها را نخرید! روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده‌های غذایی را که فاقد مجوز ... خبرگزاری آریا - محصولات غذایی این برندها و شرکت‌ها را نخرید! www.aryanews.com/News/.../محصولات-غذایی-این-برندها-و-شرکت‌ها-را-نخرید محصولات غذایی این برندها و شرکت‌ها را نخرید! خبرگزاری آریا - روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده های غذایی را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا اقدام به ... محصولات غذایی این برندها و شرکت ها را نخرید | بدندید bedandid.com/.../محصولات-غذایی-این-برندها-و-شرکت-ها-را-نخ/‎Cached4 ژوئن 2016 ... بنا به اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو تولید کنندگان محصولات غذایی فاقد مجوزهای وزارت بهداشت اجازه تولید و عرضه هیچگونه فرآورده‌ای را ندارند. محصولات غذایی این برندها و شرکت‌ها را نخرید! - آریا | دمادم https://damadam.ir/.../محصولات-غذایی-این-برندها-و-شرکت‌ها-را-نخرید/8248703 1 مه 2017 ... خبرگزاری آریا - روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده های غذایی را که فاقد مجوز ... محصولات غذایی این برندها و شرکت ها را نخرید!