مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه اسپاگتی قارچ و مرغ

طرز تهیه:

1- ماکارونی را طبق دستور روی بسته بندی بپزید و آبکشی کنید.

2- پیاز و سیر را خرد کنید و با مقداری روغن تفت دهید تا نرم شوند سپس سینه مرغ خرد شده را اضافه کنید، تفت دهید تا رنگ مرغ تغییر کند سپس قارچ خرد شده را اضافه کنید و 5 دقیقه تفت دهید تا قارچ ها نرم شوند.

3- آب مرغ، روغن زیتون، نمک و فلفل را به مخلوط قارچ و مرغ اضافه کنید و بگذارید بجوشد تا کمی غلیظ شود سپس ماکارونی آبکش شده را اضافه کنید، به خوبی مخلوط کنید تا طعم ها و مواد به خورد هم بروند سپس در ظرف بریزید و با جعفری خرد شده تزیین و سرو کنید.

4- در صورت تمایل می توانید کمی پنیر پارمزان نیز روی پاستا رنده کنید.(برترینها)



لینک منبع :طرز تهیه اسپاگتی قارچ و مرغ

طرز تهیه اسپاگتی قارچ و مرغ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/242344/طرز-تهیه-اسپاگتی-قارچ-و-مرغ‎Cached9 سپتامبر 2015 ... اکثرا عادت کرده ایم ماکارونی را با گوشت چرخ کرده درست کنیم. اما ماکارونی با گوشت مرغ و قارچ هم لذت خاص خودش را دارد. اتفاقا درست کردن این غذا ... غذای فوری؛ پاستا با سس مرغ و قارچ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../غذای-فوری-پاستا-با-سس-مرغ-و-قارچ‎Cached Similar16 آگوست 2015 ... نصف یک بسته پاستا پنه; 2 عدد سینه مرغ خرد شده; 400 گرم قارچ خرد شده ... طرز تهیه : 1. در یک قابلمه مقداری آب بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا ... طرز تهیه پاستا مرغ و قارچ - پاستا فوری - پاستا با سس سفید ... https://irancook.ir/11/05/پاستا-مرغ-قارچ-فوری/23904/‎Cachedپاستا مرغ و قارچ فوری: پاستا مرغ و قارچ دستور پختی بسیار راحت و آسان دارد و کل مراحل پخت در یک قابلمه انجام می شود. این پاستای لذیذ تنها در... پاستا | طرز تهیه پاستا با سس آلفردو و مرغ - نمناک namnak.com/پاستا-مرغ-با-سس-آلفردو.p14602‎Cachedپاستا و پاستا آلفردو و پاستا با سس مرغ و طرز تهیه پاستا با سس آلفردو و مرغ را در بخش ... [عجله نکنید باید هنوز طرز تهیه سس آلفردو را هم برایتان بگوئیم]همزمان با ریختن ... طرز تهیه مرغ انگشتی با سس پرتقال غلیظ · خوراک قارچ و مرغ با سس سفید ... اسپاگتی با قارچ - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/pasta1/120801024500.html‎Cached Similarاسپاگتی با قارچ,طرز تهیه اسپاگتی با قارچ,روش تهیه اسپاگتی با قارچ,طرز پخت اسپاگتی با قارچ,آموزش پخت اسپاگتی با قارچ,مواد لازم برای ... مطالب مرتبط; اسپاگتی- طرز تهیه اسپاگتی با گوشت قلقلی · اسپاگتی - اسپاگتی با سس کاربونارا ... پاستا ی مرغ و قارچ - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news201641321542331323.html‎Cached13 آوریل 2016 ... پاستا ی مرغ و قارچ از مجموعه دستورغذایی های مارتا استوارت است که سایت آشپزباشی دستور پخت آن را برای شما آماده کرده است. ... طرز تهیه پاستای بادمجون و قارچ .... پاستا, پاستای مرغ و قارچ , پاستای مرغ ,[categoriy]. آکاایران: پاستا ... طرز تهیه اسپاگتی قارچ و مرغ - آفتاب www.aftabir.com/lifestyle/view/.../طرز-تهیه-اسپاگتی-قارچ-و-مرغ 8 آگوست 2016 ... اکثرا عادت کرده ایم ماکارونی را با گوشت چرخ کرده درست کنیم اما ماکارونی با گوشت مرغ و قارچ هم لذت خاص خودش را دارد اتفاقا درست کردن این غذا ... طرز تهیه اسپاگتی قارچ و مرغ - خانواده ایرانی khanevadeirani.ir/fa/news/28688 9 سپتامبر 2015 ... خانواده ایرانی -اکثرا عادت کرده ایم ماکارونی را با گوشت چرخ کرده درست کنیم. اما ماکارونی با گوشت مرغ و قارچ هم لذت خاص خودش را دارد. اتفاقا درست ... ماکارونی با سینه مرغ - مردان پارس www.persian-man.ir/cook/.../ماکارونی%20با%20سینه%20مرغ/‎Cachedقارچ سیاه مخصوص چین 300 گرم (از قارچ معمولی هم می توان استفاده کرد) ... ماکارونی با سینه مرغ · طرز تهیه. هر یک از قطعات مرغ را از طول به دو قسمت تقسیم می کنیم . سس قارچ و مرغ با پاستا www.cookery.ir/pages/default.aspx?mode=article&id=114‎Cached Similarابتدا پیاز را کمی تفت دهید سپس تکه های مرغ را در آن انداخته و با پیاز خوب سرخ کنید . قارچ را با حرارت زیاد سرخ کنید. مرغ و پیاز را به آن اضافه کرده در ظرف را ...