مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

صبحانه درست و حسابی!

طرز تهیه:

1. روی سطحی صاف کاغذ آلومینیوم پهن کنید. نان پیتا را روی کاغذ آلومینیوم بگذارید و روی آن پنیر خامه‌ای بمالید، طوری که همه‌ سطح نان را بپوشاند و سپس سبزی خردشده را روی آن بریزید.

2. پیازچه را ریز خرد کنید. و همراه گردوی خردشده روی پنیر و سبزی بریزید. کشمش شسته‌شده را هم روی سطح مواد پخش کنید.در صورت نیاز می‌توانید آن را هم خرد کنید.

3. حالا با کمک فویل و از کناره نان پیتا شروع کنید به رول کردن نان و پنیر و سبزی. فویل را خوب دور نان بپیچید و به مدت نیم‌ساعت در یخچال بگذارید. بعد از این مدت فویل را از یخچال خارج کنید و با کمک یک چاقوی تیز با فاصله رولت را به شکل لقمه یا ساندویچ‌های کوچک ببرید.

4. فویل را از دور ساندویچ‌های کوچک جدا کنید و روی ساندویچ‌ها را با یک تکه پنیر و مغزگردو و به کمک یک خلال دندان تزئین کنید. این لقمه‌های فانتزی را با چای سرو کنید.(سیب سبز)



لینک منبع :صبحانه درست و حسابی!

Images for صبحانه درست و حسابی! طرز تهیه یک صبحانه درست و حسابی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../طرز-تهیه-یک-صبحانه-درست-و-حسابی‎Cached1 جولای 2017 ... ماهنامه سرآشپز - سارا خسرویان: در این مطلب طرز تهیه یک صبحانه درست و حسابی و البته سنگین را به شما آموزش داده ایم. از درست کردن و خوردن آن لذت ... طرز تهیه یک صبحانه درست و حسابی - - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/deser.../news2017772105575015.html‎Cached7 جولای 2017 ... در این مطلب طرز تهیه یک صبحانه درست و حسابی و البته سنگین را به شما آموزش داده ایم. از درست کردن و خوردن آن لذت ببرید. طرز تهیه یک صبحانه درست و حسابی - مجله اینترنتی کمونه kamooneh.com/fa/news/.../طرز-تهیه-یک-صبحانه-درست-و-حسابی‎Cached2 جولای 2017 ... در این مطلب طرز تهیه یک صبحانه درست و حسابی و البته سنگین را به شما آموزش داده ایم. از درست کردن و خوردن آن لذت ببرید. طرز تهیه یک صبحانه درست و حسابی | بویر نیوز https://boyernews.com/.../طرز-تهیه-یک-صبحانه-درست-و-حسابی/‎Cached6 آگوست 2017 ... مجله بویرنیوز- در این مطلب طرز تهیه یک صبحانه درست و حسابی و البته سنگین را به شما آموزش داده ایم. از درست کردن و خوردن آن لذت ببرید. مواد مورد ... طرز تهیه یک صبحانه درست و حسابی - روز پلاس roozplus.com/fa/news/.../طرز-تهیه-یک-صبحانه-درست-و-حسابی‎Cached5 جولای 2017 ... در این مطلب طرز تهیه یک صبحانه درست و حسابی و البته سنگین را به شما آموزش داده ایم. از درست کردن و خوردن آن لذت ببرید. صبحانه درست و حسابی! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../صبحانه-درست-و-حسابی‎Cached10 آگوست 2015 ... تصویر صبحانه درست و حسابی! طرز تهیه: 1. روی سطحی صاف کاغذ آلومینیوم پهن کنید. نان پیتا را روی کاغذ آلومینیوم بگذارید و روی آن پنیر خامه‌ای ... صبحانه درست و حسابی! - سه نشانه www.3neshaneh.com/news/single/.../صبحانه+درست+و+حسابی!‎Cachedفقط یک صبحانه حسابی و شیک می‌تواند خواب را از چشم‌های شما بپراند. بهترین پیشنهاد برای صبح و غافلگیر کردن اهل خانه همین رولت نان و پنیر است. طرز تهیه یک صبحانه درست و حسابی - روز پلاس - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/149927004025283‎Cached5 جولای 2017 ... در این مطلب طرز تهیه یک صبحانه درست و حسابی و البته سنگین را به شما آموزش داده ایم. از درست کردن و خوردن آن لذت ببرید. - روز پلاس. طرز تهیه یک صبحانه درست و حسابی - خبرلند khabarland.com/news/.../طرز-تهیه-یک-صبحانه-درست-و-حسابی‎Cached4 جولای 2017 ... ماهنامه سرآشپز - سارا خسرویان: در این مطلب طرز تهیه یک صبحانه درست و حسابی و البته سنگین را به شما آموزش داده ایم. از درست کردن و خوردن آن لذت ...