مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قیمت ارزان‌ترین‌های بازار مسکن [+جدول]

یک واحد مسکونی ۵۳ متری، ۸سال ساخت به همراه پارکینگ و انباری به قیمت ۱۲۸ میلیون تومان در خیابان راه‌آهن به بازار فروش معرفی شده است. قیمت پیشنهادی فروش هر متر مربع این واحد، ۲ میلیون و ۴۰۰هزار تومان از سوی فروشنده برآورد شده است. همچنین در محدوده خیابان بریانک، مالکی اعلام کرده است واحد ۶۰ متری خود را با قیمت ۱۶۸ میلیون تومان (متری ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان) به خریدار تحویل می‌دهد. این واحد ۴ سال ساخت و از کلیه امکانات برخوردار است. دو واحد مذکور منتخبی از ارزان‌ترین‌های بازار مسکن در مناطق تهران در چند روز گذشته هستند.

به گزارش جام جم سرا، دنیای اقتصاد در ستون نبض بازار خود، به تعدادی از واحدهای مسکونی که «قیمت پیشنهادی فروش» هر متر مربع آن‌ها کمتر از ۳ میلیون تومان است، پرداخته است. این میزان قیمت‌های پیشنهادی فروش که در حین معامله هم از تخفیف بهره‌مند می‌شوند، در مقابل متوسط قیمت هر مترمربع از واحدهای مسکونی در تهران که ۴ میلیون تومان است، نشان می‌دهد این واحد‌ها جزو ارزان‌قیمت‌های بازار مسکن محسوب می‌شوند.

واحدهای مسکونی متراژ کوچک یا ارزان‌قیمت چند سال ساخت، در شرایط کنونی کمک می‌کند بخشی از رکود مسکن از این طریق کمرنگ شود. یکی دیگر از فایل‌های سپرده شده به بنگاه‌های مسکن در مرکز تهران (خیابان خیام) طی روز گذشته، مربوط به واحدی تازه ساخت به متراژ ۵۵ مترمربع می‌شود زیرا قیمت هر متر مربع این واحد ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از سوی مالک پیشنهاد شده است.

طبق گفته مالک، واحد مذکور از ۲۴میلیون تومان وام برخوردار است و از سوی دیگر قابلیت سپردن به بازار اجاره با ارزش ۲۶ میلیون تومان رهن را دارد به همین خاطر این فایل فروش با عنوان «فروش ویژه فقط تا ۳۰ روز» به مشتریان عرضه شده است. علاوه براین در حوالی اتوبان امام علی، واحد دیگری با توجه به قیمت پیشنهادی فروش، از نظر کار‌شناس فروش ایران‌فایل از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. یک میلیون و ۹۸۰ هزار تومان به عنوان قیمت پیشنهادی فروش هر متر مربع از یک واحد مسکونی۶۳متری، ۳ سال ساخت به علاوه پارکینگ و انباری و ۲۵ میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است.



لینک منبع :قیمت ارزان‌ترین‌های بازار مسکن [+جدول]

قیمت ارزان‌ترین‌های بازار مسکن [+جدول] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../قیمت-ارزان‌ترین‌های-بازار-مسکن-جدول 5 فوریه 2015 ... یک واحد مسکونی ۵۳ متری، ۸سال ساخت به همراه پارکینگ و انباری به قیمت ۱۲۸ میلیون تومان در خیابان راه‌آهن به بازار فروش معرفی شده است. قیمت ... قیمت ارزان‌ترین‌های بازار مسکن [+جدول] - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../قیمت-ارزان‌ترین‌های-بازار-مسکن-جدول‎Cached5 فوریه 2015 ... یک واحد مسکونی ۵۳ متری، ۸سال ساخت به همراه پارکینگ و انباری به قیمت ۱۲۸ میلیون تومان در خیابان راه‌آهن به بازار فروش معرفی شده است. قیمت ... ارزان‌ترین‌ املاک در بازار مسکن پایتخت جدول - onvansho onvansho.ir/result/ارزان‌ترین‌-املاک-در-بازار-مسکن-پایتخت%20جدول.html ارزان‌ترین‌ املاک در بازار مسکن پایتخت جدول از تحولات بازار مسکن در دی ماه از . قیمت مسکن در ۳۰ شهر اصلی کشور ارزان‌ترینگران‌ترین بازار مسکن کل کشور در کشور ... ارزان‌ترین‌های بازار مسکن +جدول قیمت entekhab.ir/fa/news/94081/ارزان‌ترین‌های-بازار-مسکن-جدول-قیمت دنیای اقتصاد: بررسی‌ها در بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی در مناطق جنوبی تهران نشان دهنده این مساله است که قیمت هر مترمربع اکثر واحدهای نوساز عرضه شده به بازار ... ارزان‌ترین‌ املاک در بازار مسکن پایتخت+جدول - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/426700/ارزان‌ترین‌-املاک-در-بازار-مسکن-پایتختجدول 13 فوریه 2017 ... ارزان‌ترین‌ املاک در بازار مسکن پایتخت+جدول ... بررسی میدانی فایل‌های ارائه شده در بازار برای فروش نشان می‌دهد تعدادی از املاک با قیمت پایین‌تر از ... ارزان‌ترین‌ املاک در بازار مسکن پایتخت+جدول - آفتاب | دمادم https://damadam.ir/news/ارزان‌ترین‌-املاک-در-بازار-مسکن...جدول/7536278 به گزارش دنیای اقتصاد، مطابق با آمار رسمی بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن در دی ماه، از میان مناطق 22 گانه شهر تهران، بیشترین متوسط قیمت هر مترمربع زیربنای ... ارزان‌ترین‌های بازار مسکن تهران/ جدول - تجارت امروز tejaratemrouz.ir/fa/news/13778/ارزان‌ترین‌های-بازار-مسکن-تهران-جدول تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰. » مسکن · ارزان‌ترین‌های بازار مسکن تهران/ جدول. ارزان ترین های بازار مسکن تهران (جدول). منبع: دنیای اقتصاد. مطالب مرتبط. بازار اجاره ... اخباربانک - ارزان‌ترین‌ آپارتمان‌های مسکونی در مناطق مختلف تهران/ جدول akhbarbank.com/vdccieqp.2bqxx8laa2.html 13 فوریه 2017 ... مطابق با آمار رسمی بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن در دی ماه، از میان مناطق 22 گانه شهر تهران، بیشترین متوسط قیمت هر مترمربع زیربنای مسکونی ... جدول قیمت ارزان‌ترین آپارتمان‌های تهران +جدول econews.com/fa/content/378993 23 فوریه 2013 ... اقتصاد ایران: کارشناسان مسکن معتقدند رشد حداقل قیمت خانه‌های آماده فروش در دو ماهه اخیر، بازار مسکن را به سمت و سوی تازه‌ای هدایت کرده است. ارزان‌ترین نرخ پیشنهادی آپارتمان‌های مسکونی در تهران + جدول - ایران جیب www.iranjib.ir/.../ارزان‌ترین-نرخ-پیشنهادی-آپارتمان‌های-مسکونی-در-تهران-+-جدول/‎Cached20 آوریل 2017 ... آمار رسمی از آخرین تحولات بازار مسکن نشان می‌دهد: واحدهای مسکونی در دامنه قیمتی 3 میلیون تا 3 میلیون و 500 هزار به ازای هر مترمربع ...