مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شوهرم دیگر مرا نمی‌خواهد!

جام جم سرا: برای پاسخ لازم است اطلاعات بیشتری مانند اینکه چند سال است ازدواج کرده‌اید، چه مدت در دوران عقد بوده‌اید، آیا فرزندی دارید یا خیر و... داشته باشیم اما به طور کلی باید گفت زمانی که یکی از زوجین در قبال طرف مقابل رفتارهایی انجام می‌دهد که به بی‌تفاوتی و بی‌توجهی تفسیر می‌شود، از آنجا ناشی می‌شود که طرف مقابل در پاسخ به انتظاراتش از سوی همسرش احساس کمبود می‌کند و تصمیم به بی‌توجهی می‌گیرد.

دلیل بی‌تفاوتی را کشف کنید

باید جست‌و‌جو کنید تا دریابید که کدام یک از انتظارات همسرتان را نتوانسته‌اید، برآورده کنید. هر کدام از خواسته‌های همسرتان که پاسخ مناسبی به آن‌ها نداده‌اید، می‌تواند دلیل اصلی بی‌توجهی همسرتان به شما باشد. با این حال و اگر فرض را بر این بگیریم که ازدواج شما با رضایت شخصی هر ۲ نفرتان و خانواده‌ها انجام شده و در اوایل ازدواج مشکلات خاصی از این دست نداشته‌اید، پس می‌توان این حدس را زد که در جریان زندگی باورهایی در همسرتان درباره شما ایجاد شده و رفتارهایی انجام داده است تا شما احساس مورد بی‌توجهی قرار گرفتن داشته باشید.

انتظارات همسرتان را شناسایی کنید

برای گام اول در خود و همسرتان بررسی کنید که خواسته‌ها و انتظارات شما از یکدیگر چه هستند و تا چه اندازه در اجرای آن موفق بوده‌اید. در صورتی که در این زمینه عملکرد مطلوبی داشته‌اید و با وجود توجه به نیازهای همسرتان باز هم این رفتار‌ها در همسرتان ادامه دار شده است، باید این مسئله در همسرتان بررسی شود که آیا نسبت به زندگی مشترک کنونی‌اش احساس رضایت دارد یا خیر و به طور کلی چه ارزیابی از وضعیت کنونی خودش دارد. پیشنهاد می‌شود در این زمینه با همسرتان صحبت کنید و در صورت نیاز از کمک حرفه‌ای یک مشاور متخصص در مسائل زوجین هم بهره‌مند شوید. (جواد غفوری نسب - کار‌شناس ارشد مشاوره خانواده/خراسان)



لینک منبع :شوهرم دیگر مرا نمی‌خواهد!

Images for شوهرم دیگر مرا نمی‌خواهد! شوهرم دیگر مرا نمی‌خواهد! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../شوهرم-دیگر-مرا-نمی‌خواهد‎Cached20 سپتامبر 2014 ... شوهرم به من بی‌توجه است. طوری با من برخورد می‌کند که احساس می‌کنم از ازدواج ... تصویر شوهرم دیگر مرا نمی‌خواهد! جام جم سرا: برای پاسخ لازم است اطلاعات ... familweb.com - شوهرم دیگر مرا نمی‌خواهد.چه کنم؟ familweb.com/post/1453-شوهرم+دیگر+مرا+نمی‌خواهد.چه+کنم؟.php‎Cachedشوهرم دیگر مرا نمی‌خواهد.چه کنم؟ 29ساله‌ام. شوهرم به من بی‌توجه است. طوری با من برخورد می‌کند که احساس می‌کنم از ازدواج با من پشیمان شده است. راهنمایی‌ام کنید؛ باید چه کار ... چرا شوهرم اصلا دوستم ندارد - تک فارس www.takfars.ir/چرا-شوهرم-اصلا-دوستم-ندارد/‎Cached Similar4 نوامبر 2013 ... image, چرا شوهرم اصلا دوستم ندارد. گرچه خیلی از زن ... از طرف دیگر زن ایده آل آن ها شباهت زیادی با همان کلیشه همسر در خانواده و اجتماع دارد. آن ها اغلب زنی ... دیگر مرا دوست ندارد ؟؟؟ - جوان ایرانی www.irjavan.com/دیگر-مرا-دوست-ندارد-؟؟؟/‎Cached Similar13 دسامبر 2014 ... دیگر مرا دوست ندارد ؟ ... حل مشکلات با خانواده شوهر برای همیشه .... فکر می‌کند بعد از گذشت یک سال از ازدواج‌شان، او دیگر برای کاوه جذاب نیست. - از کجا بفهمید شوهرتان دوستتان دارد؟ - جام نیوز jamnews.ir/TextVersionDetail/218954‎Cached6 آگوست 2013 ... در زندگی همه ما بارها پیش آمده که از خودمان می‌پرسیم آیا همسرم یا نامزدم مرا واقعا دوست دارد ؟ ... نیاورند چون نمی‌خواهند محل آسایش خودشان را با درگیری‌های محل کاری‌شان خراب کنند. .... اما او بیش از هر چیز دیگر نیاز دارد که احساس کند درک شده است. آیا همسرم مرا دوست دارد؟ - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/230959/آیا-همسرم-مرا-دوست-دارد‎Cached Similarشاید تنها به زندگی با من عادت کرده و اگر هر زن دیگری هم جای من بود، با او همین رفتار را می داشت. شاید در جوانی اش یک شکست عشقی عمیق خورده و دیگر نمی تواند مرا ... همسرم به من علاقه ای ندارد او با فرد دیگری در ارتباط است ! - تنظیم خانواده www.tanzimekhanevadeh.com/wedlock/578-1389-04-04-09-26-50‎Cached Similarشوهرم بیشتر مایل است با همکارانش اوقات خود را بگذراند. آیا این زندگی دوام خواهد ... اما الآن او یکی دیگر را پیدا کرده و قلب مرا شکسته است." صحبتهای مرد: کامران، 47 ... همسرم مرا دوست ندارد! - خانواده khanevade1.persianblog.ir/post/8‎Cached6 مارس 2010 ... خانمی در مشاوره می گفت همسرم به من توجه نمی کند و دوستم ندارد. برای من وقت نمی گذارد و از این که رابطه عاطفی با من داشته باشد. پرهیز می کند.از روابط ... بعد از دعوا با شوهرم، او خانه را ترک کرده و می‌گوید دیگر نمی‌‌خواهد مرا ... ► 31:31https://www.youtube.com/watch?v=ziDVQj84R8o Oct 25, 2016 - 32 min - Uploaded by ZENDEGI BEHTAR بعد از دعوا با شوهرم، او خانه را ترک کرده و می‌گوید دیگر نمی‌‌خواهد مرا ببیند و مرا دوست ندارد. ZENDEGI BEHTAR. Loading... Unsubscribe from ...