مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه سوپ کدو تنبل خامه‌ای

جام جم سرا: دستور پخت این سوپ که شامل دو مرحل می‌شود، به شرح زیر است.


مرحله ۱: روغن را داخل یک ماهیتابه بزرگ ریخته و آن را بر روی حرارت ملایم می‌گذاریم تا داغ شود. پیاز را به آن اضافه کرده و به مدت ۲ الی ۳ دقیقه آن را سرخ می‌کنیم. سیر و سبزیجات و جوز هندی را به آن اضافه می‌کنیم و می‌گذاریم که خوب بپزد. سپس آب مرغ را به اضافه ۲ فنجان آب به آن اضافه می‌کنیم و می‌گذاریم به جوش بیاید. دمای اجاق را کم می‌کنیم و بعد درب ظرف را می‌بندیم تا سوپمان بمدت ۲۵ دقیقه بپزد. بعد آن را کنار می‌گذاریم تا به آرامی سرد شود.

مرحله ۲: همه مواد را درون مخلوط کن می‌ریزیم تا سوپمان کاملا صاف و یکدست شود. سپس دوباره آن را داخل ماهیتابه می‌ریزیم و آن را روی حرارت ملایم اجاق می‌گذاریم. خامه را به آن اضافه کرده و کاملا به هم می‌زنیم سپس ادویه‌جات را به آن اضافه می‌کنیم. در آخر می‌توانیم روی آن را با جعفری و تخم کدو و روغن زیتون بپوشانیم و آن را سرو کنیم. (الامتو)



لینک منبع :طرز تهیه سوپ کدو تنبل خامه‌ای

Images for طرز تهیه سوپ کدو تنبل خامه‌ای طرز تهیه سوپ کدو تنبل خامه‌ای - آلامتو www.alamto.com/creamy-pumpkin-soup-recipes.html‎Cached Similar13 آگوست 2014 ... طرز تهیه سوپ کدو تنبل خامه‌ای:یک سوپ خوشمزه و مقوی را در مجله آشپزی مدرن آلامتو تجربه کنید. مواد لازم 2 قاشق سوپخوری روغن زیتون 1 عدد پیاز خرد ... طرز تهیه سوپ کدو حلوایی با خامه - آموزش آشپزی آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news201512138413022281.html‎Cached13 دسامبر 2015 ... سوپ کدو حلوایی, طرز تهیه سوپ کدو حلوایی, سوپ کدو حلوایی با خامه, سوپ کدوحلوایی با خامه, دستور پخت سوپ کدو حلوایی با خامه, کدو حلوایی, ... طرز تهیه سوپ کدو تنبل خامه‌ای - جدیدترین اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز www.momtaznews.com/طرز-تهیه-سوپ-کدو-تنبل-خامه‌ای/‎Cached6 نوامبر 2014 ... در آخر می‌توانیم روی آن را با جعفری و تخم کدو و روغن زیتون بپوشانیم و آن را سرو کنیم. The post طرز تهیه سوپ کدو تنبل خامه‌ای appeared first on ... طرزتهیه سوپ کدو تنبل - بیتوته www.beytoote.com/cookery/ghazaha/lazy-pumpkin-soup.html‎Cached Similarآشپزی سوپ کدو تنبل آشپزباشی کره را در یک قابلمه بزرگ، روی حرارت آب کرده بعد پیاز را اضافه می‌کنیم و به پختن ادامه می‌دهیم تا پیاز نرم ... طرز تهیه سوپ کدو حلوایی با خامه | ستاره setare.com/fa/news/6507/طرز-تهیه-سوپ-کدو-حلوایی-با-خامه‎Cached17 سپتامبر 2016 ... سوپ کدو حلوایی با خامه یکی از انواع سوپ پاییزی است. طرز تهیه سوپ کدو حلوایی بسیار آسان است و به کدو حلوایی، سیب زمینی، خامه نیاز دارد. طرز تهیه سوپ کدو تنبل خامهای - اصالت ایل بهمئی 1346mroshanasl.parsiblog.com/.../طرز+تهیه+سوپ+کدو+تنبل+خامهای/‎Cached25 ا کتبر 2014 ... مواد لازم: 2 قاشق سوپخوری روغن زیتون/ 1 عدد پیاز خرد شده/ 2 حبه سیر خرد شده/ 600 گرم کدو تنبل خرد شده/ 1 عدد سیب زمینی خرد شده/ 2 عدد هویج خرد ... 8 دستور آشپزی خوشمزه با کدو حلوایی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../8-دستور-آشپزی-خوشمزه-با-کدو-حلوایی‎Cached Similar19 دسامبر 2012 ... اصلی‌ترین بخش برای تهیه تمامی دستورها پخت کدو حلوایی است. .... غنی‌تر شدن سوپ می‌توانید 50 تا 75 گرم مغز تخم کدوحلوایی بو داده یا خام را آسیاب ... طرز تهیه سوپ کدو حلوایی - نمناک namnak.com/طرز-تهیه-سوپ-کدو-حلوایی.p9002‎Cachedسوپ کدو حلوایی و طرز تهیه سوپ کدو حلوایی برای کودکان و سالمندان را در سایت نمناک ببینید. آپارات - سوپ کدو حلوایی www.aparat.com/result/سوپ_کدو_حلوایی‎Cached Similarطرز تهیه سوپ کدو حلوایی با بیکن و ذرت · فوت کوزه گری. 610 بازدید ... آموزش درست کردن سوپ کدو حلوایی · انرژی مثبت .... سوپ خامه ای کدو حلوایی · سرزمین آشپزی.