مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تاثیر شستن ظروف و کاهش استرس روحی

[ad_1]

تاثیر شستن ظروف و کاهش استرس روحی

تاثیر شستن ظروف و کاهش استرس روحی 

خانم ها معمولا وقتی دچار استرس می شوند بعه طور ناخودآگاه به سمت شستن ظرف ها می روند و احساس آرامش به آن ها دست می دهد. برای خیلی از افراد، شستن ظروف، کاری مشابه رختشویی یا بیرون گذاشتن زباله است. اما پژوهشی جدید نشان داده ظرف شستن اگر با هدف باشد می‌تواند ذهن را آرام کرده و استرس را کاهش دهد.

 

آیا ظرف شستن استرس را کم می‌کند؟!
محققان دانشگاه فلوریدا برسی کردند که آیا ظرف شستن می‌تواند به‌عنوان تمرینی بدون تشریفات و فکورانه برای تقویت حالتی مثبت دررابطه با حضورذهن باشد یا خیر. تمرکز حواس یا حضور ذهن، یک متد ژرف اندیشانه رایج برای تمرکز و توجه روی هیجانات و افکار در زمان حال است.

 

به گفته آدام هانلی، نامزد دکترا در کالج FSU، ” من سالهاست که به پدیده تمرکز حواس علاقه‌مندم، هم به‌عنوان یک محقق و هم به‌عنوان یک کارور مکاشفه. مخصوصا این موضوع برایم جالب بود که فعالیت‌های عادی زندگی چطور می‌توانند برای بهترکردن وضعیت تفکر به‌کارگرفته شوند، و درنتیجه حس سلامتی را بیشتر و بهتر کنند.”

 

بعداز انجام این تحقیق روی ۵۱ دانشجو، محققان دریافتند افرادی که با تمرکزحواس ظرف شسته بودند، یعنی روی بوی شوینده، گرمای آب و حس ظروف تمرکز کرده بودند، نگرانی و اضطراب‌شان ۲۷ درصد کاهش یافته و الهامات ذهنی‌شان ۲۵ درصد افزایش یافته بود.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش دکوپاژ بر روی ظروف شیشه ای و پتینه ترک نماسوالی که برای اغلب هنرجویان در ابتدای کار ژیش می آید این است که پتینه چیست؟ و چرا این آنفولانزا با سرماخوردگی چه تفاوتهایی دارد ؟ …آنفولانزا با سرماخوردگی تفاوت دارد؛ به طور معمول نشانه‌های آنفولانزا شدید‌تر است و رژیم غذایی مناسب مرکز اطلاعات فنی ایراننکاتی درباره فواید و زیان‌های مصرف آجیل یک کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی گفت رژیم و تغذیهرژیم لاغریرژیم تغذیهکاهش وزنافزایش …رژیم و تغذیهرژیم لاغریکوچک کردن شکمچگونه لاغر شویمورزش شکمچگونه چاق شویمغذاهای سایت سرگرمی، تفریحی، جالب، خواندنی، عکس، اس ام …عکسفالاس ام اسعکس های خنده دارطنزفال حافظتاروتعکس های بازیگرانپزشکی و سلامتی قلب یخیتجربه کسب کن رازهای در مورد روابط بین دختر و …قلب یخیتجربه کسب کن خاطرات عاشقانه رازهای از روابط بین دختر و پسرپزشکی و زیبایی آموزش دکوپاژ بر روی ظروف شیشه ای و پتینه ترک نما سوالی که برای اغلب هنرجویان در ابتدای کار ژیش می آید این است که پتینه چیست؟ و چرا این هنر آنفولانزا با سرماخوردگی چه تفاوتهایی دارد ؟ پزشکان ایران آنفولانزا با سرماخوردگی تفاوت دارد؛ به طور معمول نشانه‌های آنفولانزا شدید‌تر است و بیمار رژیم غذایی مناسب مرکز اطلاعات فنی ایران رابطه کم‌خوابی و پرخوری خواب و اضافه وزن همیشه به هم ربط داده می شود به گزارش هافینگتون رژیم و تغذیه رژیم و تغذیهرژیم لاغریکوچک کردن شکمچگونه لاغر شویمورزش شکمچگونه چاق شویمغذاهای رژیمی سایت سرگرمی، تفریحی، جالب، خواندنی، عکس، اس ام اس، پزشکی عکسفالاس ام اسعکس های خنده دارطنزفال حافظتاروتعکس های بازیگرانپزشکی و سلامتیجالب قلب یخیتجربه کسب کن رازهای در مورد روابط بین دختر و پسر قلب یخیتجربه کسب کن خاطرات عاشقانه رازهای از روابط بین دختر و پسرپزشکی و زیبایی تصاویر ظروف و ظروف میوه ظروف و قابلمه آی هوم ظروف و مراحل طیات البذور ظروف و رسائل ظروف و گلدان تزیینی



لینک منبع :تاثیر شستن ظروف و کاهش استرس روحی

تاثیر شستن ظروف و کاهش استرس روحی - پارس ناز www.parsnaz.com/تاثیر-شستن-ظروف-کاهش-استرس-روحی.html‎Cachedتاثیر شستن ظروف و کاهش استرس روحی ،استرس روحی زنان،استرس و اضطراب خانم ها و شستن ظروف،استرس روحی و روانی خانم ها و فشار،فشار روحی و شستن ظروف خانه. تاثیر شستن ظروف و کاهش استرس روحی | سوسوگروپ soosoogroup.ir/تاثیر-شستن-ظروف-و-کاهش-استرس-روحی/‎Cached7 دسامبر 2016 ... تاثیر شستن ظروف و کاهش استرس روحی. خانم ها معمولا وقتی دچار استرس می شوند بعه طور ناخودآگاه به سمت شستن ظرف ها می روند و احساس آرامش به آن ها ... تاثیر ظرف شستن بر روی کاهش استرس https://www.webgardha.com/.../تاثیر-ظرف-شستن-بر-روی-کاهش-استرس‎Cached25 مه 2016 ... تاثیر ظرف شستن بر روی کاهش استرس برای خیلی از افراد، شستن ... اما پژوهشی جدید نشان داده ظرف شستن اگر با هدف باشد می تواند ذهن را آرام کرده و استرس را کاهش ... فشارهای روحی و روانی را چگونه تخلیه کنیم + راه حل های ساده و عملی ... ظرف بشویید تا زندگی آرام و بدون استرسی داشته باشید! - سلامت روان ... www.salamatnews.com/.../ظرف-بشویید-تا-زندگی-آرام-و-بدون-استرسی-داشته-باشید!‎Cached Similar7 ا کتبر 2015 ... شما هم جزء آن دسته افرادی تقسیم بندی می شوید که ظرف شستن برایشان سخت ... یک وظیفه ساده در خانه می تواند تأثیری بر سلامت روحی و جسمی ما داشته باشد؟ ... تمایلی به دیدارشان ندارد اهرم کمکی هستند برای کاهش استرس های روزانه ما. داتیس - کاهش استرس بایگانی - داتیس www.datees.ir/tag/کاهش-استرس/‎Cached۳ تکنیک تاثیرگذار برای کاهش استرس‌های روحی توجه خود را روی حالا و همین جا نگه دارید. .... برای خیلی از افراد، شستن ظروف، کاری مشابه رختشویی یا بیرون گذاشتن ... شستشوی انواع ظروف با جنس‌های مختلف! - بیتوته www.beytoote.com/.../washing-dishes-different-kinds-different.html‎Cached Similar2- اگر این ظروف سیاه شده ، برای تمیز کردن آن از سیم ظرف شویی و صابون استفاده کنید. 3- اگر این ظروف بر اثر سرخ شدن یا پختن غذا سیاه شده ، ظرف خالی را روی اجاق ... راهگشا - www.vasel.blogfa.com/post/2‎Cached Similarاز جمله این مشکلات، ایجاد استرس، افسردگی، فشارهای روحی و روانی غیر قابل ... 8- دلیل شستن شیر آب در حمام، دستشویی، ظرف شویی در آشپز خانه، درب و دیوارها این است ..... تأثیر وسواس بر همسران (مرد) اول : نوعاً شوهران خانمهای وسواسی افرادی علاقمند به ..... به خودتان زیاد کنید تا بتوانید اثرات منفی شکل گرفته در اطرافیان را کاهش دهید . تفریحی و سرگرمی | پرشین سورنا - Part 1214 www.persiansurena.com/cat/carousel/page/1214/‎Cached“پایگاه اینترنتی روبات سورنا”: تاثیر شستن ظروف و کاهش استرس روحی خانم ها معمولا وقتی دچار استرس می شوند بعه طور ناخودآگاه به سمت شستن ظرف ها می روند و ... مراقب پوسیدگی و ایجاد حفره دندان باشید | پردیس سلامت www.irangapco.com/مراقب-پوسیدگی-و-ایجاد-حفره-دندان-باشید/ 7 جولای 2016 ... امرزه بسیاری معتقدند حفره ای که در اثر پوسیدگی روی دندان ایجاد می شود را نمی توان به حال اولیه برگرداند. ... تاثیر شستن ظروف و کاهش استرس روحی ... 12عادت اشتباه در شستن صورت news0.ir/.../12عادت%20اشتباه%20در%20شستن%20صورت%20.html‎Cachedاگر بدانم کدام مخ نشسته ای، این ظرف شستن را رایج کرده، نزدش رفته و دو عدد .... [ ad_1] تاثیر شستن ظروف و کاهش استرس روحی خانم ها معمولا وقتی دچار استرس می شوند ...