مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روش های خانگی برای داشتن دندان های سفید

[ad_1]

بامداد – آیا مروارید های سفیدتون تغییر رنگ دادن؟! یکی از شایع ترین مشکلاتی که هر کسی به دندانپزشکی مراجعه میکنه همینه. اگرچه همه ما دوست دارین که یه لبخند زیبا داشته باشیم، اما هزینه های دندانپزشکی واقعا زیاده و خیلی از ماها از پسش برنمیایم. برخی از روشهای خونگی هستن که نه تنها آسون و ارزونن بلکه بسیار مناسبن.

پوست موز: موز یه میوه سالم و بی خطره که پر از مواد مغذیه. اما آیا میدونستین که پوست موز برای داشتن دندان های سفید عالی کار میکنه؟ پس دفعه بعدی پوست موز رو دور نندازین! به صورت روزانه پوست موز رو از قسمت داخلیش برای یک یا دو دقیقه به دندوناتون بمالین. مواد معدنی موجود در موز مثل پتاسیم، منگنز و منیزیم، جذب دندوناتون شده و سفیدشون میکنن. پوست پرتقال هم یه منبع عالی برای سفید کردن دندوناس.

he2542

توت و توت فرنگی: آیا میدونستین توت فرنگی هم یه منبع عالی برای داشتن دندان های سفید است؟ خب حالا که میدونین، توت فرنگی تازه بخورین. یک یا دو توت فرنگی رو له کردن و برای دو تا سه دقیقه بذارین روی دندوناتون بمونه. بعد از این زمان بشورینش، حتی میتونین بعدش مسواک بزنین. توت فرنگی حاوی آنزیمی طبیعی به نام اسید مالیکه که به سفیدی دندون و فیبر موجود در اون به حذف باکتری ها از دهان و دندونتون کمک میکنن.

جویدن هویج: وقتی هویج میخرین، بشورینش و خام بجوید. هویج خام برای از بین بردن پلاک های دندان خیلی مفیده و یه عنوان یه تمیز کننده طبیعی شناخته میشه. هویج خام رو روی دندوناتون بمالین تا درخشان بشن. با این کار باکتری ها از بین رفته و لثه ها سالم تر میشن. به غیر از هویج، سیب و کرفس هم منابع مهمی هستن که دندونا رو سفید و تمیز کرده و از بیماری ها و التهاب لثه و باکتری ها جلوگیری میکنن.

از نی استفاده کنین: جرعه جرعه نوشیدن چای گرم یا شربت های سرد برای دندونا خوب نیست. پس تا جایی که میشه سعی کنین نوشیدنی ها رو با نی بنوشین تا از ارتباط مستقیم دندونا با نوشیدنی ها جلوگیری بشه.

 منبع:ناقلا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سفید کردن دندان ها با روش های طبیعیبا پوست این میوه دندان های تان را سفید کنید سفید کردن دندان‌ها با پوست موز نه تنها بهترین روش برای سفید کردن دندانسفیدکردندنداناگر شماهم خوا هان دندان های سفید و تمیز هستید،راه های زیر را امتحان کنید برای داشتن هشت روش خانگی برای درمان جوش صورت و پوستممکن است از اینکه درمان جوش های صورت خود را در خانه و مهمتر از آن در آشپزخانه ، پیدا راه حل فوری برای سفید کردن دندان‌هاواقعاً چه کسی آرزوی داشتن دندان‌هایی زیبا و درخشان را ندارد؟ روش‌‌های سفید کردن ۵ روش برای سفید شدن ناخن‌ها۵ روش برای سفید شدن ناخن‌ها هیچ وقت فکر کرده اید که چرا سر ناخن‌های بعضی‌ها نسبت به دندان پزشکی پزشکان ایرانتوجه به سلامت دهان،‌ دندان و زبان ما را برای اصلاح و ادای درست گفتار خود یاری می‌کندمردمان پورتال جوانان ایرانیهیچکس منکر درمان‌های جدید و پیشرفته نیست واقعاً بدون داروهایی مثل پنیسیلین برای آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری راهنمای خرید مواد غذایی با کیفیت و ارزان قیمت روش های نگهداری از میوه های تابستانیآشپزی سالم پزشکان ایران واقعا تهیه این دست پیچ‌های لبنانی کلاسیک، راحت است زمان تهیه یک ساعت و ۱۵ دقیقه کاروفناوری کَلالهنمونه پروژه های درس کاروفناوری پروژه های ساخت عروسک های ساخته شده با دست دانش آموزان سفید کردن دندان ها با روش های طبیعی با پوست این میوه دندان های تان را سفید کنید سفید کردن دندان‌ها با پوست موز نه تنها ضرری بهترین روش برای سفید کردن دندان سفیدکردندندان اگر شماهم خوا هان دندان های سفید و تمیز هستید،راه های زیر را امتحان کنید برای داشتن دندان هشت روش خانگی برای درمان جوش صورت و پوست ممکن است از اینکه درمان جوش های صورت خود را در خانه و مهمتر از آن در آشپزخانه ، پیدا کنید راه حل فوری برای سفید کردن دندان‌ها واقعاً چه کسی آرزوی داشتن دندان‌هایی زیبا و درخشان را ندارد؟ روش‌‌های سفید کردن دندان ۵ روش برای سفید شدن ناخن‌ها ۵ روش برای سفید شدن ناخن‌ها هیچ وقت فکر کرده اید که چرا سر ناخن‌های بعضی‌ها نسبت به ناخن دندان پزشکی پزشکان ایران توجه به سلامت دهان،‌ دندان و زبان ما را برای اصلاح و ادای درست گفتار خود یاری می‌کند مردمان پورتال جوانان ایرانی هیچکس منکر درمان‌های جدید و پیشرفته نیست واقعاً بدون داروهایی مثل پنیسیلین برای درمان آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری، آکا راهنمای خرید مواد غذایی با کیفیت و ارزان قیمت روش های نگهداری از میوه های تابستانی کاروفناوری کَلاله نمونه پروژه های درس کاروفناوری پروژه های ساخت عروسک های ساخته شده با دست دانش آموزان عزیز آشپزی سالم پزشکان ایران واقعا تهیه این دست پیچ‌های لبنانی کلاسیک، راحت است زمان تهیه یک ساعت و ۱۵ دقیقه



لینک منبع :روش های خانگی برای داشتن دندان های سفید

۶ راه خانگی برای سفید کردن دندان‌ها - مجله سلامت www.majalesalamat.com/beauty/6-diy-ways-to-whiten-your-teeth/‎Cached18 دسامبر 2014 ... این مواد معدنی با ارزش در موز، جذب مینای دندانهای شما می‌شوند و اثر سفید کنندگی دارند. او توصیه می‌کند: بعد از مسواک زدن و نخ دندان کشیدن، یک موز ... بهترین روش برای “سفید کردن دندان” - نمناک namnak.com/سفید-کردن-دندان.p2225‎Cachedسفید کردن دندان ها و راه های داشتن دندان های سفید و بهترین روش برای سفید کردن دندان ها را در نمناک ببینید. سفید کردن دندانها در خانه برای عید - نمناک namnak.com/سفید-کردن-دندانها.p12686‎Cachedسفید کردن دندانها و راه های سفید کردن دندان ها از راه و روش های طبیعی نسبت به روش های دارویی ارجحیت داردسلامت و استحکام دندان ... لیموترش به دلیل خاصیت اسیدی که دارد، برای سفید کردن دندان های زرد و لکه دار مفید است. ... طرز تهیه ی خمیر دندان خانگی :. 25 درمان خانگی برای سفید کردن دندان - آریا سلامت www.ariasalamat.com/.../درمان-خانگی-برای-سفید-کردن-دندان.aspx‎Cachedراز یک لبخند زیبا داشتن دندان‌هایی براق است. ... روش‌های متنوعی برای سفید کردن دندان وجود دارند، که از جمله آنها می‌توان به براشینگ، قلم ... به هر حال، برخی درمان‌های خانگی نیز وجود دارند که می‌توانید به کمک آنها دندان‌های سفیدتری را برای خود بسازید. 4 روش خانگی برای داشتن دندان های سفید و براق - ایران استایل https://www.irstyle.net/4-روش-خانگی-برای-داشتن-دندان-های-سفید-و/‎Cached۴ روش خانگی برای داشتن دندان های سفید و براق توت‌فرنگی‌ همه‌ی ما عاشق این میوه‌ی خوشمزه هستیم. این میوه‌ی خوش‌رنگ و خوش‌طعم می‌تواند باعث زیباتر شدن لبخندتان شود . رازهایی برای داشتن دندان های مرواریدی - بیتوته www.beytoote.com/health/malady.../secrets-teeth2-pearl.html‎Cached Similarدر این جا برخی از رازهایی که به داشتن دندان های مرواریدی کمک می کند بیان می کنیم . ... بسته های خانگی سفید کننده دندان ها که حاوی دهان شوی است می تواند لکه های سطحی ... روش‌های خانگی برای داشتن دندان‌های سفید | زیبامون https://www.zibamoon.com/.../روش‌های-خانگی-برای-داشتن-دندان‌های-سفید‎Cached8 دسامبر 2016 ... داشتن دندون‌های سالم و سفید از نشانه‌های سلامت و توجه به بهداشت فردی یک شخص محسوب میشه. همچنین دندون‌های سفید و زیبا لبخند شما رو دوست ... راه حل فوری برای سفید کردن دندان‌ها - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_13958.html‎Cached Similarواقعاً چه کسی آرزوی داشتن دندان‌هایی زیبا و درخشان را ندارد روش‌‌های سفید کردن دندان متعدد اند و به دو گروه عمده تقسیم می‌ش. ... ما این روش‌ها را به درمان‌های خانگی و معالجات در دندان پزشکی تقسیم می‌کنیم. ... بهترین و جدیدترین تبلت های اقتصادی در دیجی‌کالا. روش های خانگی برای سفید نگه داشتن دندان ها - شفا آنلاین shafaonline.ir/fa/.../روش-های-خانگی-برای-سفید-نگه-داشتن-دندان-ها‎Cached7 ا کتبر 2015 ... روش های خانگی برای سفید نگه داشتن دندان ها. شفاآنلاین:سلامت>اگر یک دندان تیره و پر شده دارید که به شدت قابل مشاهده است، آنرا با یک روکش رنگی ... یک روش معجزه آسا و سریع برای سفید کردن دندانها - مردمان www.mardoman.net/health/teethwhitenhome‎Cached Similar17 دسامبر 2011 ... پول خود را صرف خرید بسته های گران سفید کننده دندان نکنید! ... این درمان خانگی را میتوانید بصورت هفتگی، ماهانه و یا هرگاه نیاز به داشتن دندانهایی ...