مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طراحی جالب کلیسای هلسینکی در فنلاند

[ad_1]

برترین ها: در محله تولو در هلسینکی در فنلاند، در میان یک میدان مسکونی معمولی، به نظر می رسد صحنه ای از فیلم «جنگ دنیاها»ی استیون اسپیلبرگ ظاهر شده است. یک ماشین فضایی عظیم که تازه از خواب عمیق بیدار شده و خودش را از زیر زمین، جایی که هزاران سال خفته و غیرفعال بوده به بیرون می راند. یک گودال غول پیکر روی سنگ بستر ترک خورده زمین باز شده و گنبد عظیم این ربات فضایی بالاتر از سطح زمین قابل مشاهده است.


بااینکه صحنه ای که در فیلم می بینیم یک اثر تخیلی است، چیزی که اینجا در هلسینکی قرار دارد کاملا واقعی است. اما این موجود زیرزمینی مرموز یک ماشین کشنده نیست. بلکه برعکس، محل عبادت و کلیساست. این کلیسا که با عنوان کلیسای راک شناخته می شود از سطح خیابان به سختی و تنها قسمتی از گنبد مسی آن که از سنگ ها بیرون زده قابل مشاهده است. بیشتر آن زیر زمین قرار دارد و غرق در نور طبیعی است که از پنجره های سقفی این گنبد وارد می شوند. یک دیوار سنگی ضخیم کل ساختمان را احاطه کرده است. سطح صخره ای خشن و به ظاهر ناکارآمد داخل کلیسا، کیفیت آکوستیک فوق العاده ای به آن بخشیده که آن را برای اجرای کنسرت بسیار محبوب کرده است. این کلیسا توسط معماران و برادران تیمو و تومو سومالانین طراحی شده و در سال 1969 افتتاح شده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی شهر است که هر ساله توسط نیم میلیون نفر بازدید می شود.

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دیدنی های فنلاند، فنلاند کشور دریاچه ها آکادیدنی های فنلاندفنلاندکشور فنلاندجاذبه های فنلاندمراکز گردشگری فنلانددیدنی های طراحی شهری معماری، دکوراسیون داخلی ، طراحی داخلی آرلدر سال گروه معماران در یک رقابت بین المللی طراحی پل عابرپیاده در چین شرکت نمودند دانلود مهندسی عمران و معماریدانلود عمران و معماری دانلود عمران جزوات درسی و گزارش کارآموزی عمران جزوه آب و فاضلاباخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزه پناهندگی دات کام مشاهده مبحث خاطرات و اخبار …توقیف زن ایرانی در فرودگاه قاهره به دلیل گذرنامه جعلی یک زن ایرانی به همراه فرزندش به دیدنی های فنلاند، فنلاند کشور دریاچه ها آکا دیدنی های فنلاندفنلاندمناطق دیدنی فنلاندجاذبه های گردشگری فنلاندمراکز گردشگری فنلاند طراحی شهری معماری، دکوراسیون داخلی ، طراحی داخلی آرل در سال گروه معماران در یک رقابت بین المللی طراحی پل عابرپیاده در چین شرکت نمودند و دانلود عمران و معماری آرشا دانلود مهندسی عمران و معماری دانلود فایل های مهندسی عمران و معماری دانلود نقشه جزوه درسی اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزهاخبار پناهندگی دات کام مشاهده مبحث خاطرات و اخبار مهاجرت و تجربه مهاجرت غیرقانونی به آمریکا از زبان یک ایرانی گوی آهنین در این تصویر مرز میان آمریکا و



لینک منبع :طراحی جالب کلیسای هلسینکی در فنلاند

Images for طراحی جالب کلیسای هلسینکی در فنلاند طراحی جالب کلیسای هلسینکی در فنلاند - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../طراحی-جالب-کلیسای-هلسینکی-در-فنلاند‎Cached19 دسامبر 2016 ... طراحی جالب کلیسای هلسینکی در فنلاند. در محله تولو در هلسینکی در فنلاند، در میان یک میدان مسکونی معمولی، به نظر می رسد صحنه ای از فیلم «جنگ ... طراحی جالب کلیسای هلسینکی در فنلاند -بانک اطلاعات عمومی- www.hamgorooh.com/.../طراحی-جالب-کلیسای-هلسینکی-در-فنلاند‎Cached1395/09/29 طراحی جالب کلیسای هلسینکی در فنلاند. طراحی جالب کلیسای هلسینکی در فنلاند. در محله تولو در هلسینکی در فنلاند، در میان یک میدان مسکونی معمولی، ... میهن مگ - طراحی جالب کلیسای هلسینکی در فنلاند https://mihanmag.com/.../طراحی_جالب_کلیسای_هلسینکی_در_فنلاند‎Cached19 دسامبر 2016 ... طراحی جالب کلیسای هلسینکی در فنلاند. دوشنبه, 29 آذر ماه 1395 در 09:22:48 بالا: در این محله در زمان در هلسینکی در فنلاند ، در میان یک مربع مسکونی ... کلیسای هلسینکی در فنلاند با طراحی بسیار جالب +تصاویر - پورتال ... tnews.ir/نیک-صالحی/c2bf76642591.html‎Cachedطراحی جالب کلیسای هلسینکی در فنلاند کلیسای هلسینکی در فنلاند طراحی جالب کلیسای هلسینکی در فنلاند در محله تولو در هلسینکی در فنلاند، در میان یک میدان ... طراحی جالب کلیسای هلسینکی در فنلاند ، در محله تولو !! | ماه ایران irmoon.com/طراحی-جالب-کلیسای-هلسینکی/ 25 دسامبر 2016 ... طراحی جالب کلیسای هلسینکی در فنلاند ، در محله تولو !!.در محله تولو در هلسینکی در فنلاند، در میان یک میدان مسکونی معمولی، به نظر می رسد صحنه ای ... طراحی جالب کلیسای هلسینکی در فنلاند | مجله راگا magazine.raganews.ir/295695/ 19 دسامبر 2016 ... مجله راگا: در محله تولو در هلسینکی در فنلاند، در میان یک میدان مسکونی معمولی، به نظر می رسد صحنه ای از فیلم «جنگ دنیاها»ی استیون اسپیلبرگ ... هرلحظه، طراحی جالب کلیسای هلسینکی در فنلاند harlahze.com/اخبار-فرهنگی/طراحی-جالب-کلیسای-هلسینکی-در-فنلاند در محله تولو در هلسینکی در فنلاند در میان یک میدان مسکونی معمولی به نظر می رسد صحنه ای از فیلم جنگ دنیاها ی استیون اسپیلبرگ ظاهر شده است یک ماشین فضایی ... طراحی جالب کلیسای هلسینکی در فنلاند - وسریا wesria.xyz/news/435785 طراحی جالب کلیسای هلسینکی در فنلاند از وبلاگ مجله مطالب خواندنی دریافت و به همراه لینک مستقیم مطلب در سایت مرجع نمایش داده شده است. در صورت تمایل به خواندن ... طراحی جالب کلیسای هلسینکی در فنلاند - spinews spinews.ir/home.../4070-طراحی-جالب-کلیسای-هلسینکی-در-فنلاند.html در محله تولو در هلسینکی در فنلاند، در میان یک میدان مسکونی معمولی، به نظر می رسد صحنه ای.