مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آیداسم رمز:۹۶۰

[ad_1]

ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آید/اسم رمز:۹۶۰

دانش > فناوری - سه سال پیش بود که گزارشاتی منتشر شد مبنی بر اینکه پورشه قصد ساخت ابرخودرو موتور وسط جدیدی را جهت جنگ مستقیم با فراری 458 (و امروزه 488) دارد. حال گزارشات جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد این سوپراسپرت جدید پورشه که به‌احتمال‌زیاد 960 نام دارد تا سال 2019 معرفی خواهد شد.

به گزارش پدال،همچنین در این گزارشات جدید گفته شده که پیشرانهٔ این خودرو یک نمونهٔ هشت سیلندر تخت خواهد بود. با توجه به گزارشات، این موتور جدید برای انجام آزمایشات بر روی مدل کیمن نصب شده است. این موتور جدید مجهز به یک فناوری خواهد بود که VarioCom نامیده می‌شود. این تکنولوژی، تراکم متغیر موتور است که اجازه می‌دهد پیشرانه به‌طور مداوم در اوج قدرت و بازده خود بماند بدون آنکه خطر انفجار وجود داشته باشد.

گفته شده نسخه‌ای از این موتور که در کیمن مورد آزمایش قرار گرفته است حدود 650 اسب بخار قدرت دارد. شایعات نشان می‌دهند که این پیشرانه مجهز به چهار توربوشارژر متعلق به موتور W16 بوگاتی شیرون خواهد بود. در حال حاضر مدل 718 کیمن مجهز به یک موتور چهار سیلندر تخت با یک توربوشارژر است درحالی‌که برخی از نسخه‌های نسل کنونی 911 نیز مجهز به پیشرانهٔ شش سیلندر تخت با دو توربوشارژر هستند؛ بنابراین در موتور 718 یک توربوشارژر برای هر چهار سیلندر و در موتور 911 یک توربوشارژر برای هر سه سیلندر وجود دارد درحالی‌که در موتور 960 یک توربوشارژر برای هر دو سیلندر وجود خواهد داشت. حتی امکان دارد پورشه بعداً مدل 960 توربو را نیز تولید کند که برای هر سیلندر آن یک توربوشارژر نصب شده باشد!


پورشه 960 بر روی پلت‌فرم ماجولار اسپرت جدید فولکس‌واگن ساخته خواهد شد یعنی پلت‌فرمی که قرار است زیربنای نسل آیندهٔ پورشه 718 کیمن، نسل سوم آئودی R8 و جانشین لامبورگینی اوراکان باشد. با توجه به اینکه آئودی R8 و لامبورگینی اوراکان هردو مجهز به سیستم چهارچرخ محرک هستند و همچنین پورشه هم در بسیاری از سوپراسپرت‌هایش از این سیستم استفاده می‌کند، بنابراین انتظار می‌رود 960 هم مجهز به سیستم چهارچرخ محرک باشد. همچنین انتظار می‌رود نسخهٔ سبک‌وزن‌تر و دیفرانسیل عقب این خودرو نیز عرضه شود.

۵۴۵۴

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ابرخودروی جدید پورشه که به بازار می‌آیداسم رمز ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آیداسم رمز۹۶۰ ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آیداسم سوپراسپرت جدید پورشه که به ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آید اسم رمز ۹۶۰ ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آید اسم رمز سوپراسپرت جدید پورشه که به ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آیداسم رمز۹۶۰ حال گزارشات جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد این سوپراسپرت جدید پورشه که به که نشان می ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آید اسم رمز ۹۶۰ حال گزارش‌ها جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد این سوپراسپرت جدید پورشه که به جدید پورشه آگهی‌ها و نیازمندی‌های اتومبیل خرید و فروش اتومبیل پورشه ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آیداسم رمز پست مبهم و عکس جدید بازیگر زنی که ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آیداسم رمز۹۶۰ جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آیداسم جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آیداسم جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آیداسم ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی ، همسر ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی ، همسر ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی ، همسر عکسهای جدید گلوریا هاردی گلوریا هاردی عکسهای جدید گلوریا هاردی گلوریا هاردی عکسهای جدید گلوریا هاردی گلوریا هاردی مه لقا جابری به همراه تصاویر جدیدش مه لقا جابری به همراه تصاویر جدیدش مه لقا جابری به همراه تصاویر جدیدش ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آیداسم رمز۹۶۰ پنجره‌هایی که الکتریسیته تولید می‌کنند دانش و فن آوری ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آیداسم رمز۹۶۰ شروط تسهیلات به دانش بنیانهای رمز ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آیداسم رمز۹۶۰ وحدت رمز رمز حرکت رو به آموزش دوخت پاپوش زمستانی زیبا و جدید عکس پاپوش جدید و زیبا به پورشه به بازار می‌آید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می تکستیار آیا «برگزیت» اسم رمز فروپاشی اروپاست؟ اسمرمزفروپاشیاروپاست که ۲۰۱۹ به بازار می‌آیداسم رمز۹۶۰ ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار میâ آیداسم رمز تکستیار ۶ نکته برای داشتن رمز عبور امن ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آیداسم رمز۹۶۰ ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به



لینک منبع :ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آیداسم رمز:۹۶۰

سوپرکار جدید پورشه با نام 960 تا سال 2019 معرفی خواهد شد | پدال، مجله ... www.pedal.ir/پورشه/سوپرکار-جدید-پورشه-960-سال-2019/‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... این موتور جدید مجهز به یک فناوری خواهد بود که VarioCom نامیده می‌شود. ... پورشه 960 بر روی پلت‌فرم ماجولار اسپرت جدید فولکس‌واگن ساخته خواهد شد ... ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آید/اسم رمز:۹۶۰ - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/13/1549751‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... سه سال پیش بود که گزارشاتی منتشر شد مبنی بر اینکه پورشه قصد ساخت ابرخودرو موتور وسط جدیدی را جهت جنگ مستقیم با فراری 458 (و امروزه ... تصاویر برای ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آید/اسم رمز:۹۶۰ ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آید/اسم رمز:۹۶۰ dakee.org/1395/08/.../ابرخودروی-جدید-پورشه-که-۲۰۱۹-به-بازار-م/‏ - ذخیره شده سه سال پیش بود که گزارشاتی منتشر شد مبنی بر اینکه پورشه قصد ساخت ابرخودرو موتور وسط جدیدی را جهت جنگ مستقیم با فراری 458 (و امروزه 488) دارد. سایت عنوان | ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آید/اسم رمز:۹۶۰ www.onvan.com/231704/ابرخودروی-جدید-پورشه-که-۲۰۱۹-به-بازار-م/‏ ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آید/اسم رمز:۹۶۰. سه سال پیش بود که گزارشاتی منتشر شد مبنی بر اینکه پورشه قصد ساخت ابرخودرو موتور وسط جدیدی را جهت ... ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آید/اسم رمز:۹۶۰ newsfive.ir/ابرخودروی-جدید-پورشه-که-۲۰۱۹-به-بازار-م/‏ ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آید/اسم رمز:۹۶۰. دیگران چه می خوانند؟ هاست · مهرعلیزاده:حقوق وزرا در دولت احمدی‌نژاد به ۲۰ تا ۳۰ میلیون رسید/بابک زنجانی ... ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آید/اسم رمز:۹۶۰ - جدیدترین و ... jahansite.xyz/post/?...ابرخودروی%20جدید%20پورشه%20که%20۲۰۱۹%20به%20بازار...‏ - ذخیره شده در بازار امروز - چهارشنبه - سکه و طلا با روند کاهشی همراه شده است و سکه تمام طرح جدید نیز یک میلیون و ۱۱۱ هزار تومان عرضه می‌شود.به گزارش ایسنا، هر گرم طلای ۱۸ عیار ... احتمال معرفی apu جدید گری هاوک توسط amd در سال ۲۰۱۹ - tgnews.ir tgnews.ir/result/?q=احتمال+معرفی+apu+جدید+گری+هاوک...۲۰۱۹‏ ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آید/اسم رمز:۹۶۰ دانش > فناوری - سه سال پیش بود که گزارشاتی منتشر شد مبنی بر اینکه پورشه قصد ساخت ابرخودرو موتور ... ابرخودروی جدید پورشه به بازار می‌آید - سیمرغ seemorgh.com/news/.../326208-ابرخودروی-جدید-پورشه-که-۲۰۱۹-به/‏ 14 نوامبر 2016 ... حال گزارشات جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد این سوپراسپرت جدید پورشه که به‌احتمال‌زیاد ... ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آید/اسم رمز:۹۶۰. ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آید/اسم رمز:۹۶۰ - سیس 98 sis98.ir/news/146159‏ 13 نوامبر 2016 ... ابرخودروی جدید پورشه که ۲۰۱۹ به بازار می‌آید/اسم رمز:۹۶۰. دانش > فناوری - سه سال پیش بود که گزارشاتی منتشر شد مبنی بر اینکه پورشه قصد ساخت ...