مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

همبرگری که در آن گوشت وجود ندارد!

[ad_1]

مجله آشپزی مثبت: مکزیکی ها نوعی همبرگر در برنامه غذایی خود دارند که با کمال تعجب در آن از هیچ نوع گوشتی استفاده نشده اســت. پایه آن سیب زمینی و برنج اســت. طرز تهیه آن را برای شما آورده ایم.

مواد لازم:

  • 4 عدد سیب‌زمینی
  • 2 /1  ق چ فلفل
  • 2 ق س پودر سوخاری خشک
  • یا 6 عدد  بادام‌زمینی
  • تخم گشنیز به میزان لازم
  • 2 پیمانه برنج پخته شده
  • رب گوجه‌فرنگی به میزان لازم                                
  • 2 برگ کاهو برگ برای تزئین
  • آووکادو و چیپس ترتیلای خرد شده برای تزیین
  • نان تست به میزان لازم
  • روغن زیتون ،سس مایونز کم چرب برای روی همبرگر به ، به میزان لازم
  • نمک و ادویه به میزان لازم 
 همبرگر مکزیکی

 

1. ابتدا سیب‌زمینی‌های شیرین را شسته و پوست بگیرید؛ سپس سینی فر را آماده کرده و کف سینی را با روغن زیتون کمی چرب کنید و سیب‌زمینی‌ها را با فاصله روی سینی بچینید  و به آنهانمک و ادویه بزنید.


2. فر را  روشن کنید، در دمای 200 درجه سانتی‌گراد و قرار دهید و به مدت 30 دقیقه سیب‌زمینی‌ها را درون فر قرار داده و سپس آنها را چک کنید؛ اگر سیب‌زمینی‌ها نرم و طلایی‌رنگ شده بود آنها را از داخل فر بیرون آورده و با یک چنگال نرم بودن آن را امتحان کنید. سیب‌زمینی‌های آماده شده را با یک گوشت‌کوب یا چنگال به شکل پوره در آورید و در یک کاسه بزرگ بریزید.


3. حالا  برنج پخته شده، تخم گشنیز پودر شده، فلفل، پودر سوخاری و رب گوجه را با آن مخلوط کنید تا یک شکل خمیری به دست آورید؛  مواد آماده شده را با قالب یا با دست به 4 قسمت تقسیم کنید، به آن شکل بدهیدو مجدد آنها را به مدت 20 تا 25 دقیقه  داخل فر قرار دهید.


4. برای مزه‌دار کردن همبرگر گیاهی خود از سس مایونز کم‌چرب استفاده کنید. به همین ترتیب برگ کاهو را روی نان تست قرار داده و روی هر یک از آنها همبرگر آماده شده خود را قرار دهید. روی همبرگرها را سس مایونز بریزید و سپس آووکادوها را به همراه چیپس ترتیلا روی آنها خرد کنید.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


12 سپتامبر 2016 ... همبرگری که در آن گوشت وجود ندارد! مکزیکی ها نوعی همبرگر در برنامه غذایی خود دارند که با کمال تعجب در آن از هیچ نوع گوشتی استفاده نشده است.12 سپتامبر 2016 ... آکاایران: مکزیکی ها نوعی همبرگر در برنامه غذایی خود دارند که با کمال تعجب در آن از هیچ نوع گوشتی استفاده نشده است. پایه آن سیب زمینی و برنج ...13 سپتامبر 2016 ... مجله آشپزی مثبت: مکزیکی ها نوعی همبرگر در برنامه غذایی خود دارند که با کمال تعجب در آن از هیچ نوع گوشتی استفاده نشده است. پایه آن سیب زمینی و ...مجله آشپزی مثبت: مکزیکی ها نوعی همبرگر در برنامه غذایی خود دارند که با کمال تعجب در آن از هیچ نوع گوشتی استفاده نشده است. پایه آن سیب زمینی و برنج است.12 سپتامبر 2016 ... مکزیکی ها نوعی همبرگر در برنامه غذایی خود دارند که با کمال تعجب در آن از هیچ نوع گوشتی استفاده نشده است. پایه آن سیب زمینی و برنج است.13 سپتامبر 2016 ... مکزیکی ها نوعی همبرگر در برنامه غذایی خود دارند که با کمال تعجب در آن از هیچ نوع گوشتی استفاده نشده است. پایه آن سیب زمینی و برنج است.مکزیکی ها نوعی همبرگر در برنامه غذایی خود دارند که با کمال تعجب در آن از هیچ نوع گوشتی استفاده نشده است. پایه آن سیب زمینی و برنج است. طرز تهیه آن را برای شما ...چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵. صفحه اصلی · تیتر خوان سر تیتر خبر های روز ایران و جهان. ;. تیتر خوان. آخرین اخبار · پربیننده · ورزشی · سیاسی · اقتصادی · پزشکی ...Sep 12, 2016 - همبرگری که در آن گوشت وجود ندارد! مکزیکی ها نوعی همبرگر در برنامه غذایی خود دارند که با کمال تعجب در آن ... www.bartarinha.ir › news › همبرگری-که.


کلماتی برای این موضوع

بررسی انواع اسهال و راه های شیوع و پیشگیری سایت … مسئول محتوای سایت های دیگر نیست شما نمی توانید با تکیه بر مطالبی که در سایت مشاوره تبیان پرسش سلام من به توصیه ی دکتر بسکی گیاه خوار معروف و دکتر زرین آذر در آمریکا تصمیم به چه نانی بخوریم ، کدام نان بهتر استبا سلام در وبلاگ قسمت نوشیدنی ها برای مقابل با عفونت ها صدمه جوش شیرین به متهم های ردیف اول چاقی آکانان سوخاری نان سوخاری نان حجیم شده ای است که برش داده شده، داخل فر خشک می شود انواع



لینک منبع :همبرگری که در آن گوشت وجود ندارد!

همبرگری که در آن گوشت وجود ندارد! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../همبرگری-که-در-آن-گوشت-وجود-ندارد‏ - ذخیره شده 12 سپتامبر 2016 ... مکزیکی ها نوعی همبرگر در برنامه غذایی خود دارند که با کمال تعجب در آن از هیچ نوع گوشتی استفاده نشده است. پایه آن سیب زمینی و برنج است. تصاویر برای همبرگری که در آن گوشت وجود ندارد! همبرگری که در آن گوشت وجود ندارد! - مجله اینترنتی کمونه kamooneh.com/fa/news/98342/همبرگری-که-در-آن-گوشت-وجود-ندارد‏ 13 سپتامبر 2016 ... مکزیکی ها نوعی همبرگر در برنامه غذایی خود دارند که با کمال تعجب در آن از هیچ نوع گوشتی استفاده نشده است. پایه آن سیب زمینی و برنج است. همبرگری که در آن گوشت وجود ندارد! - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/europefood1/news20169127262987790.html‏ 12 سپتامبر 2016 ... آکاایران: مکزیکی ها نوعی همبرگر در برنامه غذایی خود دارند که با کمال تعجب در آن از هیچ نوع گوشتی استفاده نشده است. پایه آن سیب زمینی و برنج ... همبرگری که در آن گوشت وجود ندارد! - آکا seiho.ir/news/243233/‏ مجله آشپزی مثبت: مکزیکی ها نوعی همبرگر در برنامه غذایی خود دارند که با کمال تعجب در آن از هیچ نوع گوشتی استفاده نشده است. پایه آن سیب زمینی و برنج است. آخرین خبر |غذای ملل/ همبرگری که در آن گوشت وجود ندارد! akharinkhabar.ir/cooking/2952930‏ 12 سپتامبر 2016 ... آشپزی مثبت/ مکزیکی ها نوعی همبرگر در برنامه غذایی خود دارند که با کمال تعجب در آن از هیچ نوع گوشتی استفاده نشده است. پایه آن سیب زمینی و ... هرلحظه، همبرگری که در آن گوشت وجود ندارد! - اخبار ایران harlahze.com/اخبار-خواندنی/همبرگری-که-در-آن-گوشت-وجود-ندارد‏ - ذخیره شده همبرگری که در آن گوشت وجود ندارد! برترین ها ... اخبار به صورت هوشمند از سایت های خبری دارای مجوز جمع آوری شده و موج شهر هیچ مسئولیت در مقابل متن اخبار ندارد. همبرگری که در آن گوشت وجود ندارد! آکا - پایگاه اینترنتی مهر 24 www.mehr-24.com/.../همبرگری%20که%20در%20آن%20گوشت%20وجود%20ندارد!%20-%20آکا‏ 14 دسامبر 2016 ... همبرگری که در آن گوشت وجود ندارد! آکا. کاربر گرامی شما وارد صفحه جستجو سامانه پایگاه اینترنتی مهر 24 شده اید، با توجه به اهمیت محتوای خبری ... همبرگری که در آن گوشت وجود ندارد! – تیتر خوان titrkhon.com/1395/06/22/همبرگری-که-در-آن-گوشت-وجود-ندارد/‏ جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵. ارتباط با ما · صفحه اصلی · تیتر خوان سر تیتر خبر های روز ایران و جهان. نت خط. تیتر خوان. آخرین اخبار · پربیننده · ورزشی · سیاسی · اقتصادی ... ۱۰ واقعیت جالب، باورنکردنی و کمتر شنیده شده در مورد همبرگر - روزیاتو rooziato.com/139575895/واقعیت-های-جالب-در-مورد-همبرگر/‏ - ذخیره شده در این همبرگر خانگی که برای مقاصد خیریه به فروش رسید از گوشت گاو نژاد ژاپنی .... با این وجود شرکت برگر کینگ تنها شرکتی نیست که در زمینه ی تولید عطرهای ...