[ad_1]
محمدحسن عظیم عراقی معاون تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی درباره نتایج سنجش دانشآموزان بدو ورود به دبستان عنوان کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته 5 هزار و 518 نفر به مدارس استثنایی ورود پیدا کردهاند.
وی افزود: از میان این تعداد دانشآموز 224 نفر نابینا، 288 دانشآموز ناشنوا، 150 دانشآموز دچار نقص جسمی حرکتی، 323 دانشآموز در حوزه رفتارهای هیجانی و طیف اوتیسم و 4 هزار و 533 دانش آموز کم توان ذهنی بودند
معاون تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه پایگاههای تخصصی سنجش همچنان فعال است، اظهار داشت: با توجه به این مسئله ممکن است تغییر در تعداد دانشآموزان مدارس استثنایی حاصل شود البته در این پایگاهها افراد مشکوک به مشکلات سلامتی ارجاع داده میشوند و برخی نیز پس از معاینات به مدارس عادی راه پیدا میکنند.
وی بیان کرد: طبق پیشبینیها پایگاههای تخصصی تا پایان آذر ماه به فعالیت خود ادامه میدهند تا کار معاینات تخصصی برای تمامی دانشآموزان مشمول کامل شود.
عظیم عراقی یادآور شد: علاوه بر این پایگاهها مراکز سنجش دانشآموزان پیش دبستان تا پایان آذر ماه فعال بوده البته چنانچه در استانی کار سنجش به اتمامی رسیده باشد پایگاهها به فعالیت خود پایان میدهند.
معاون تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به اینکه روند سنجش در مراکز استانی که نوبت گیری انجام شده تا زمان اجرای کامل طرح در بازه زمانی پایان آذر ماه ادامه دارد، گفت: طرح سنجش برای نوآموزان پیش دبستانی فرآیندی است که مداخلات زودهنگام را تسریع میکند.
وی یادآور شد: به طور کلی طرح سنجش برنامهای خودگردان بوده و با توجه به هزینه اخذ شده از خانوادهها فعالیت میکند و تخصیص اعتبار به آن تعلق نمیگیرد.
-
باشگاه خبرنگاران
[ad_2]
لینک منبع بازنشر:
مفیدستان
عبارات مرتبط با این موضوع میگنا دانلود فرم و راهنمای ثبتنام دانش آموزان در دانشآموزان تا فروردین امسال برای ثبتنام در بخش دانشآموزی پانزدهمین جشنواره روشهای تقویت اعتماد به نفس وعزت نفس،جوان و …اعتماد به نفس،عزت نفس،موفقیت،تعریف اعتماد به نفس ،اعتماد به نفس چیست،مهارت ابراز میگنا اعلام برنامه های ویژه هفته بهداشت روان در مدارس …اعلام برنامه های ویژه هفته بهداشت روان در مدارس تهرانمشکلات کیفی و کمی آموزش و پرورش ایران در قرن بودجه آموزش و پرورش ایران در بخش آموزش و پرورش که در هر کشورى کلید توسعه پایدار و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مددکار اجتماعی …مقدمه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در مقاطع مختلف رشد جسمی ، روانی و اجتماعی نیازمند جستاری به فرهنگ آموزش در مدارس ژاپن مرکز مطالعات …تاریخ ۲۵ بهمن ۱۳۸۸ دکتر ابوالفضل بختیاری در این نوشتار که نویسنده طی چندین سال پژوهشی مقالات علمی دقت در این جداول ازنظر مواد درسی وساعات درسی هر ماده درهر پایه رانشان میدهد که سؤالات مصاحبه های حضوری و گزینش استخدامی … فیلم یا نمایشی که آمیخته ای از صحنه های تفریحی و غم انگیز است بیانگر کدام اصطلاح زیر خدمات سازمان سازمان بهزیستیخدماتسازمانسازمانبهزیستیخدمات ارزش افزوده سازمان بهزیستی کشور خدمات ارزش افزوده در بستر مخابراتی دفتر متن کامل قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری …تازه های قوانین و مقررات و دپارتمان حقوقی در کلیه امور مدنی، جزایی، خانواده،تجاری میگنا دانلود فرم و راهنمای ثبتنام دانش آموزان در جشنواره دانشآموزان تا فروردین امسال برای ثبتنام در بخش دانشآموزی پانزدهمین جشنواره جوان روشهای تقویت اعتماد به نفس وعزت نفس،جوان و مهارت ابراز وجود اعتماد به نفس،عزت نفس،موفقیت،تعریف اعتماد به نفس ،اعتماد به نفس چیست،مهارت ابراز وجود میگنا اعلام برنامه های ویژه هفته بهداشت روان در مدارس تهران اعلام برنامه های ویژه هفته بهداشت روان در مدارس تهران مشکلات کیفی و کمی آموزش و پرورش ایران در قرن بودجه آموزش و پرورش ایران در بخش آموزش و پرورش که در هر کشورى کلید توسعه پایدار و مبناى رشد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مددکار اجتماعی پزشک و مشاور اجتماع مقدمه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در مقاطع مختلف رشد جسمی ، روانی و اجتماعی نیازمند دارا جستاری به فرهنگ آموزش در مدارس ژاپن مرکز مطالعات ژاپن تاریخ ۲۵ بهمن ۱۳۸۸ دکتر ابوالفضل بختیاری در این نوشتار که نویسنده طی چندین سال به پژوهشی مقالات علمی دقت در این جداول ازنظر مواد درسی وساعات درسی هر ماده درهر پایه رانشان میدهد که سؤالات مصاحبه های حضوری و گزینش استخدامی « سئوالات چهار سؤالات مصاحبه های حضوری و گزینش استخدامی « سئوالات چهار گزینهای شناخت مسائل روز و اطلاعات خدمات سازمان سازمان بهزیستی خدماتسازمانسازمان خدمات ارزش افزوده سازمان بهزیستی کشور خدمات ارزش افزوده در بستر مخابراتی دفتر متن کامل قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران تازه های قوانین و مقررات و دپارتمان حقوقی در کلیه امور مدنی، جزایی، خانواده،تجاری، ملکی
لینک منبع :سهم عمده دانشآموزان کم توان ذهنی در مدارس استثنایی
سهم عمده دانشآموزان کم توان ذهنی در مدارس استثنایی - باشگاه خبرنگاران
www.yjc.ir/fa/.../سهم-عمده-دانشآموزان-کم-توان-ذهنی-در-مدارس-استثناییCached24 نوامبر 2016 ... سهم عمده دانشآموزان کم توان ذهنی در مدارس استثنایی محمدحسن عظیم عراقی معاون
تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی در گفت و گو با ...
سهم عمده دانش آموزان کم توان ذهنی در مدارس استثنایی | خبر از ما
www.khabarazma.com/446971
معاون تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در طرح سنجش
بخش عمده دانشآموزان را کمتوانان ذهنی تشکیل دادهاند.
سهم عمده دانشآموزان کم توان ذهنی در مدارس استثنایی - میگنا | دمادم
https://damadam.ir/.../سهم-عمده-دانشآموزان-کم-توان-ذهنی-در-مدارس-استثنایی/4372007
معاون تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در طرح سنجش
بخش عمده دانشآموزان را کمتوانان ذهنی تشکیل دادهاند. محمدحسن عظیم عراقی معاون ...
سهم عمده دانشآموزان کم توان ذهنی در مدارس استثنایی - 24Khabar.com
www.24khabar.com/.../سهم-عمده-دانشآموزان-کم-توان-ذهنی-در-مدارس-استثنایی/
سهم عمده دانشآموزان کم توان ذهنی در مدارس استثنایی. محمدحسن عظیم عراقی معاون
تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی در گفت و گو با خبرنگار
حوزه ...
آخرین خبر | سهم عمده دانشآموزان کم توان ذهنی در مدارس استثنایی
akharinkhabar.ir/.../سهم-عمده-دانشآموزان-کم-توان-ذهنی-در-مدارس-استثنایی
24 نوامبر 2016 ... سهم عمده دانشآموزان کم توان ذهنی در مدارس استثناییمحمدحسن عظیم عراقی معاون
تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی درباره نتایج ...
هرلحظه، سهم عمده دانشآموزان کم توان ذهنی در مدارس استثنایی - اخبار ایران
https://harlahze.com/.../سهم-عمده-دانش-آموزان-کم-توان-ذهنی-در-مدارس-استثنایی
سهم عمده دانشآموزان کم توان ذهنی در مدارس استثنایی محمدحسن عظیم عراقی معاون
تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی در گفت و گو با خبرنگار
حوزه ...
سهم عمده دانش آموزان کم توان ذهنی در مدارس استثنایی | - معاون - قطره
www.ghatreh.com/news/.../سهم-عمده-دانش-آموزان-توان-ذهنی-مدارس-استثنایی
24 نوامبر 2016 ... معاون تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در طرح سنجش
بخش عمده دانش آموزان را کم توانان ذهنی تش.
سهم عمده دانش آموزان کم توان ذهنی در مدارس استثنایی - باشگاه خبرنگاران ...
khabarfarsi.com/u/28604795
24 نوامبر 2016 ... **سهم عمده دانش آموزان کم توان ذهنی در مدارس استثنایی محمدحسن عظیم عراقی معاون
تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی درباره نتایج ...
خبر جــار | سهم عمده دانشآموزان کم توان ذهنی در مدارس استثنایی
www.khabarjaar.com/.../سهم-عمده-دانشآموزان-کم-توان-ذهنی-در-مدارس-استثناییCachedسهم عمده دانشآموزان کم توان ذهنی در مدارس استثنایی محمدحسن عظیم عراقی معاون
تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی در گفت و گو با خبرنگار
حوزه ...
کانال تلگرام کم توانان زهنی - داده بلاگ - رزبلاگ
dadeblog.rozblog.com/post/.../کانال-تلگرام-کم-توانان-زهنی.htmlCached16 ساعت قبل ... Nov 24, 2016 - سهم عمده دانشآموزان کم توان ذهنی در مدارس استثنایی. معاون تشخیص و
پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در طرح سنجش ...
پنجشنبه 19 مرداد 1396 ساعت 17:17