مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش نسخه نویسی ورزشی برای کنترل دیابت

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،با توجه به افزایش آمارهای دیابت در کشور و با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی، همایش آموزش نسخه نویسی ورزشی به پزشکان در این یزد گزار شد.

نایب رئیس فدراسیون پزشکی - ورزشی در این رابطه گفت : اگر از کودکی فعالیت های ورزشی آغاز شود و در طول زندگی به آن بپردازند می تواند به پیشگیری از بیماری و در صورت ابتلا به بیماری ، به درمان آن کمک می کند.

دکتر لاله حاکمی به بیماران دیابتی توصیه کرد؛ در طول روز فعال باشند و با مشورت پزشک و به طور متوسط صد و پنجاه تا دویست و پنجاه دقیقه در هفته فعالیت ورزشی انجام دهند. همچنین قبل از ورزش قند خود را اندازه گیری کنند و بعد از مصرف میان وعده ورزش کنند.



لینک منبع :آموزش نسخه نویسی ورزشی برای کنترل دیابت

آموزش نسخه نویسی ورزشی برای کنترل دیابت - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../آموزش-نسخه-نویسی-ورزشی-برای-کنترل-دیابت 3 نوامبر 2016 ... همایش آموزشی «نسخه نویسی ورزشی و نقش ورزش در کنترل بیماری دیابت» به میزبانی شهر یزد برگزار شد. آموزش نسخه نویسی ورزشی برای کنترل دیابت - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=957220‎Cached5 نوامبر 2016 ... همایش آموزشی «نسخه نویسی ورزشی و نقش ورزش در کنترل بیماری دیابت» به میزبانی شهر یزد برگزار شد. به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ... آموزش نسخه نویسی ورزشی برای کنترل دیابت در یزد www.yazdsport.ir/SC.php?type=component_sections&id=18...‎Cached6 نوامبر 2016 ... همایش آموزشی «نسخه نویسی ورزشی و نقش ورزش در کنترل بیماری دیابت» به میزبانی شهر یزد برگزار شد. این همایش با حضور لاله حاکمی نایب رئیس ... آموزش نسخه نویسی ورزشی برای کنترل دیابت در یزد - تفت taft.yazdsport.ir/SC.php?type=component_sections&id=18&sid... درخشش تیم تکواندو شهرستان تفت در المپیاد ورزشی دارالعباده استان یزد · برگزاری مسابقات طناب کشی و تیراندازی بااسلحه در شهرستان تفت · برگزاری مسابقات ... آموزش نسخه نویسی ورزشی برای کنترل دیابت www.sooka.ir/آموزش-نسخه-نویسی-ورزشی-برای-کنترل-دیاب/ 4 نوامبر 2016 ... آموزش نسخه نویسی ورزشی برای کنترل دیابت : نایب رئیس فدراسیون پزشکی - ورزشی در این رابطه گفت : اگر از کودکی فعالیت های ورزشی آغاز شود ... آموزش نسخه نویسی ورزشی برای کنترل دیابت - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../آموزش-نسخه-نویسی-ورزشی-برای-کنترل-دیابت‎Cached4 نوامبر 2016 ... اگر از کودکی فعالیت های ورزشی آغاز شود و در طول زندگی به آن بپردازند می تواند به پیشگیری از بیماری و در صورت ابتلا به بیماری ، به درمان... آموزش نسخه نویسی ورزشی برای کنترل دیابت - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../آموزش-نسخه-نویسی-ورزشی-برای-کنترل-دیابت‎Cached3 نوامبر 2016 ... همایش آموزشی «نسخه نویسی ورزشی و نقش ورزش در کنترل بیماری دیابت» به میزبانی شهر یزد برگزار شد. آموزش نسخه نویسی ورزشی برای کنترل بیماری دیابت - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/.../آموزش-نسخه-نویسی-ورزشی-کنترل-بیماری-دیابت.html 2 نوامبر 2016 ... دیابت, یزد, کنترل دیابت همایش آموزشی نسخه نویسی ورزشی و نقش ورزش در کنترل بیماری دیابت برگزار شد.کنترل دیابت, یزد, دیابتعزیزی دبیر ... برگزاری همایش نسخه نویسی ورزشی در یزد - خبرگزاری صدا و سیما www.iribnews.ir/fa/.../برگزاری-همایش-نسخه-نویسی-ورزشی-در-یزد‎Cached3 نوامبر 2016 ... همایش آموزشی نسخه نویسی ورزشی و نقش ورزش در کنترل بیماری دیابت در یزد برگزارشد. برگزاری همایش نسخه نویسی ورزشی در یزد | صدا و سیما | خبروان khabarone.ir/news/4554491/برگزاری-همایش-نسخه-نویسی-ورزشی-در-یزد 3 نوامبر 2016 ... همایش آموزشی نسخه نویسی ورزشی و نقش ورزش در کنترل بیماری دیابت در یزد برگزارشد.