مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بلوغ زودرس فرزندانتان با مصرف این روغن

به گزارش جام جم سرا ، بسیاری از افراد بر این باورند که با اضافه کردن روغن سویا سبب سالم‌تر و مغذی شدن وعده‌های غذایی می‌شوند در حالی که سخت در اشتباه هستند.

روغن سویا از جمله روغن‌هایی است که در پخت بسیاری از غذاها کاربرد دارد در حالی که این روغن یکی از خطرناک‌ترین موادی است که از جمله غذاهای فرآوری شده محسوب می‌شود. گفته می‌شود که روغن سویا می‌تواند خطرناک و در واقع سمی باشد. روغن سویا برای تولید شدن تحت مراحل زیادی قرار می‌گیرد تا قابل‌خوردن شود.

مصرف مقادیر زیادی از روغن سویا می‌تواند سبب تولید هورمون استروئید در بدن شود و به همین علت خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را در افراد افزایش می‌دهد و همچنین موجب بلوغ زودرس در دختران می‌شود و رشد فیزیکی را در پسران نوجوان به تاخیر میندازد.

علاوه بر این، شماری از روغن‌های سویا از نظر ژنتیکی دستکاری شده‌اند و در بازار عرضه می‌شوند و افراد ناآگاهانه و بی‌خبر از آن‌ها استفاده می‌کنند و به سلامتی خود آسیب می‌زنند. از طرف دیگر شیر سویا به جای شیر مادر پیشنهاد می‌شود اما به طور کلی محصولات سویا به علت مراحل تولید بیشتر از فایده به بدن ضرر می‌رساند و استفاده از آن‌ها توصیه نمی‌شود. در صورت استفاده قبل از اقدام به خرید از فرآیند تولید آن اطمینان حاصل کنید.

منبع: MedicalDaily



لینک منبع :بلوغ زودرس فرزندانتان با مصرف این روغن

بلوغ زودرس فرزندانتان با مصرف این روغن - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../بلوغ-زودرس-فرزندانتان-با-مصرف-این-روغن‎Cached9 مارس 2016 ... مطالعات نشان داده است که روغن سویا به سلامتی افراد آسیب می‌زند و سبب آلزایمر و بلوغ زودرس یا دیر در دختران و پسران نوجوان می‌شود. بلوغ زودرس فرزندانتان با مصرف این روغن - مجله اینترنتی جدیدترین www.jadidtarin.com/mag/kids/taghzie/902‎Cachedمطالعات نشان داده است که روغن سویا به سلامتی افراد آسیب می‌زند و سبب آلزایمر و بلوغ زودرس یا دیر در دختران و پسران نوجوان می‌شود. Images for بلوغ زودرس فرزندانتان با مصرف این روغن این روغن بلوغ فرزندانتان را زودرس می کند - سلامانه www.salamaneh.com/post/.../این-روغن-بلوغ-فرزندانتان-را-زودرس-می-کند 4 آوریل 2016 ... به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ بسیاری از افراد بر این باورند که با اضافه. ... که روغن سویا به سلامتی افراد آسیب می‌زند و سبب آلزایمر و بلوغ زودرس یا دیر ... مصرف مقادیر زیادی از روغن سویا می‌تواند سبب تولید هورمون استروئید در بدن ... بلوغ زودرس فرزندانتان با مصرف این روغن - خوش آب و هوا www.goodclimate.ir/hamechiz/248220.html بلوغ زودرس فرزندانتان با مصرف این روغن - menuسه شنبه 02 / 03 / 96 تازه های زنان ، مردان ، کودکان تازه های زنان ، مردان ، کودکان تاریخ انتشار : چهار شنبه 09 / 03 ... بلوغ زودرس فرزندانتان با مصرف این روغن - نیک صالحی پرتال ... www.niksalehi.com/hamechiz/248220.html 9 مارس 2016 ... بسیاری از افراد بر این باورند که با اضافه کردن روغن سویا سبب سالم‌تر و مغذی شدن وعده‌های غذایی می‌شوند در حالی که سخت در اشتباه هستند. این روغن بلوغ فرزندانتان را زودرس می کند | مطالعات نشان داده - قطره www.ghatreh.com/news/.../این-روغن-بلوغ-فرزندانتان-زودرس-کند 4 آوریل 2016 ... این روغن بلوغ فرزندانتان را زودرس می کند. مطالعات نشان داده است که روغن سویا به سلامتی افراد آسیب می‌زند و سبب آلزایمر و ... مصرف روزانه 12 گرم نمک در ایران ... دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرارداد خود با تامین اجتماعی را تعلیق کرد ... بلوغ زودرس‌ از نوع دخترانه - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../بلوغ-زودرس‌-از-نوع-دخترانه‎Cached10 مه 2015 ... جام جم سرا‐ چند سالی است نگرانی والدین از شیوع زودرس بلوغ در دخترانشان شدت گرفته ... این متخصص زنان و زایمان در گفت‌و‌گو با جام‌جم می‌افزاید: سن شروع عادت ماهانه در دختران چاق .... تصویر بلوغ زودرس فرزندانتان با مصرف این روغن ... بلوغ زودرس کودکان با دیدن برنامه های ماهواره ای 188.75.89.4/sara/.../بلوغ-زودرس-کودکان-با-دیدن-برنامه-های-ماهواره-ای‎Cachedجالب این است که برنامه‌های ویژه‌ی کودکان به مراتب بسیار حرفه‌ای‌تر ساخته شده و دوبله‌ها، حرف‌هایی هم ... وی با بیان اینکه بلوغ زودرس یکی از نتایج منفی فیلم‌های ماهواره‌ای است، اظهار می کند: اگر نوجوان .... تصویر بلوغ زودرس فرزندانتان با مصرف این روغن ... سفیدتر شدن دندان های خود را با این روغن تضمین کنید – news news.adbx.ir/d/2017/.../سفیدتر-شدن-دندان-های-خود-را-با-این-روغن/‎Cachedسفیدتر شدن دندان های خود را با این روغن تضمین کنید ... تا ۲۰ دقیقه دهانتان را با آن بشویید. ... پیشین نوشته قبلی: بلوغ زودرس فرزندانتان با مصرف این روغن.